Auteur |
Bericht |
~*~*Suzie*~*~
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 21, 2005 16:14 |
 |
Die ene van die incredebels die vrouw dan he ik weet niet precies meer hoe ze heet |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 21, 2005 16:16 |
 |
Superman dat is pas echt een superheld.
Die durft tenminste een nieuwe kledingstijl uit te testen. Onderbroek boven de broek, en die kleurencombinatie!!!
Ze hebben het pak van Batman veranderd trouwens. Doordat er tepels in het pak stonden werd batman een homo-icoon.
Het volgende batman -pak zal dus zonder tepels zijn. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 21, 2005 17:25 |
 |
SeverusSnape schreef: | Ik hou niet van superhelden, want die zijn zo perfect en Brat Pitt achtig. Bleh. Spiderman: het idee is aardig, maar de film vind ik niet leuk. Batman: nee dank je. Het zou juist eens leuk zijn als de slechterik van het stuk zou winnen! Origineel! |
Ik sluit me hierbij aan ik ben geen supehelden fan alleen die van incredebels zijn cool |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 27, 2005 12:02 |
 |
Over Superhelden gesproken:
SPIDER-MAN 3
14 juni 2007 moet spinnenmans weer de bioscopen binnenvliegen, en nu is er bevestigd wie er allemaal in meespelen:
-- Tobey Maguire
Als Peter Parker / Spider-Man
-- Kirsten Dunst
Als Mary Jane Watson
-- Thomas Haden Church
Als Eddie Bronck / Venom
-- James Franco ()
Als Harry Osborn / Hobgoblin
-- Topher Grace
Als Wesley Dodds / Sandman
-- Dylan Baker
Als Dr. Curt Connors / The Lizard
-- Elizabeth Banks
Als Betty Brant
Op naar Spidey 3!  |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 27, 2005 14:32 |
 |
Wat zitten er opeens veel schurken in de derde Spiderman film! Ik vind het best, hoe meer actie hoe beter. Enne...twee liefjes?
Achja, ik heb de strips wel eens gelezen dus ik weet ongeveer wel weer wat er komen gaat  |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 27, 2005 17:38 |
 |
MeLoveSnape schreef: | Wat zitten er opeens veel schurken in de derde Spiderman film! Ik vind het best, hoe meer actie hoe beter. Enne...twee liefjes?
Achja, ik heb de strips wel eens gelezen dus ik weet ongeveer wel weer wat er komen gaat  |
Nee 1 liefje: Mary Jane Watson... Betty is een secretaresse van de krant.
(was al te zien in S-M:2)
Sandman en Venom zijn zowieso te zien als slechterikken.
The Venom is eigenlijk Dr. Conner, en daar is nog niet bekend van wat er precies mee zal gaan gebeuren.
Hobgoblin zal pas aan het eind naar voren treden (een soort cliffhanger schijnt het).
Er komen namelijk nog 3 delen aan Dus de releatie tussen Peter en Harry zal wel langzaam omkeren naar een haatrelatie.
De karakters hierboven zijn puur alleen bevestigd. Er is voor de rest nog niet veel bekend over de verhaallijn op een paar kleine dingetjes na.
Ik zie trouwens dat er een paar plaatjes niet goed werken. Zal ik zo gelijk even aanpassen. |
|
|
  |
 |
desiree
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 08, 2005 12:34 |
 |
ik heb geen held
ik hou daar niet zo van.
geef mij gewoon maar een mooie lieve boy |
|
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 11, 2005 18:59 |
 |
Citaat: |
The Venom is eigenlijk Dr. Conner, en daar is nog niet bekend van wat er precies mee zal gaan gebeuren.
. |
Uhm dr conner is the lizard venom is eddie bronck
eddie is ook een verslaggever en hij haat Peter en Spiderman. Maar als ze het verhaal echt van de tekenfilmserie volgen heeft Peter eerst het zwarte kostuum dat later een symbioot blijkt te zijn en die gaat dan naar eddie maar dat moeten we maar afwachten |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 11, 2005 19:09 |
 |
Darkness schreef: | Citaat: |
. |
Uhm dr conner is the lizard venom is eddie bronck
eddie is ook een verslaggever en hij haat Peter en Spiderman. Maar als ze het verhaal echt van de tekenfilmserie volgen heeft Peter eerst het zwarte kostuum dat later een symbioot blijkt te zijn en die gaat dan naar eddie maar dat moeten we maar afwachten |
Er schijnen wel meer dingen niet helemaal te gaan zoals ze horen te gaan (als in de strips).
Zo las ik ergens dat in film 1 de Green Goblin de slechterik was.
Maar ten tijde van de strips, was de Green Goblin er in een tijd dat Peter Parker uitging met een meisje (nee, niet Mary Jane). Dat was ook niet in film 1 zichtbaar.
Venom en Sandman zijn de slechterikken.
Of The Lizard ook zijn opwachting maakt in film 3? Geen idee!
Wel staat vast dat het de alter-ego is van Dr. Conner, die wél in de film voorkomt. |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 19, 2005 8:22 |
 |
Fandrel schreef: | The Transformers ^^ |
Goed nieuws voor jou dan, in 2007 zou de film uit moeten komen.
De film wordt geregisseerd door Michael Bay (The Island, The Rock, Bad Boys 2) en zou een mix gaan worden van beiden generaties.
 |
|
|
  |
 |
Roos_XD
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 28, 2005 15:57 |
 |
Catwoman.. [H] Echt Super Fim..!! =O |
_________________ .; Griffoendor, it's just the magical thing. _ # |
|
  |
 |
my
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: ergens op een vet mooi eiland, lekker aan het genieten van de zon.
|
Geplaatst:
Za Nov 05, 2005 23:42 |
 |
mijn favoriete superheld. dan ga ik toch voor x-men. en dan vind ik mystique vooral heel cool. heerlijke personage je weet het nooit bij haar. dat vind ik cool maar ik vind ook spiderman leuk:D kan niet keizen en ik vind van x-men roque ook wel leuk. ze heeft een coole gave. wel rottig. en ice man is ook leuk okee ik draaf door. zo kan ik wel even doorgaan. nou dit zijn mijn favoriete superhelden.
-xxx- my |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 16, 2005 23:07 |
 |
Ahhh, ik zag een leuk nieuwtje over Spiderman. Bron: www.filmtotaal.nl
Het heeft lang geduurt, maar eindelijk is er dan officiëel beeldmateriaal van een van de villains in Sam Raimi's Spider-Man 3. Te zien is Thomas Haden Church (Sideways) die inderdaad, zoals de geruchten ons al vanaf het begin wilden doen geloven, de rol speelt van Sandman. Sandman, echte naam William Baker, is een ontsnapte gevangene die tijdens een nucleaire test iets te dicht in de buurt stond, en sindsdien kan hij zijn lichaam op commando in zand veranderen.
Tobey Maguire en Kirsten Dunst zullen wederom te zien zijn als Peter Parker en Mary Jane, Topher Grace speelt niemand minder dan Venom. Spider-Man 3 komt uit in mei 2007.
 |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 16, 2005 23:34 |
 |
Wel jammer dat ze de foto op de officiele SPIDER-MAN 3 site al een paar weekies geleden veranderd hebben. Eerst was de foto zodanig geplaatst, waardoor het eigenlijk de voorpagina van de lokale krant daar leek waar je naar zat te kijken.
Jammer
Heel veel boeiends zie je nog niet, maar alvast een paar nieuwe set-pics:
(op naar 17 mei 2007: voorlopige NL-release)
 |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 27, 2006 23:55 |