Auteur |
Bericht |
Jax
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 17, 2004 15:16 |
|
Ja, ben ut met je eens. Vinnut ook een hoop geld. Als ik um nie zou krijgen, zou ik um zelf nie gekocht hebben.
Heb ik gewoonweg ut geld nie voor.
Ennuh, wat dat uitgaan betreft, die leeftijd ben ik voorbij, dat ik elke week uitga |
|
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 06, 2005 12:08 |
|
Ik zou hem wel willen hebben als ik opeens een briefje van 500 euro vond ofzo Ik zouw hem ook super graag willen hoor, maar ten eerste mijn oud toetsenbord is nog niet kapot en ten tweede ik kijk er amper naar, ik typ blind!
Verder vind ik het vet strak!
|
Laatst aangepast door Rayatje op Zo Okt 09, 2005 15:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 26, 2005 20:55 |
|
ik vind het aan de ene kant wel een leuk idee maar aan de andere kant is het me dan toch te commercieel
ik zou zo´n keyboard niet gaan aanschaffen, ik heb nog 1 goede en ik heb er nog een extra dus voordat die afzijn is de ergste HP "hype" vast alweer over en dan vind ik het toch best wel heel erg jammer van mijn zuurverdiende geld |
|
|
|
|
Underdog
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 29, 2005 22:49 |
|
aah! krijg het einde van de maand! en wat is het bijna?? Einde van de maand!! kan niet w88en tot ik hem binnen heb..
ik moest een maand mijn zakgeld opgeven omdat hij 60 euro kost en ook nog + verzendkosten.. agh tsjah een echt hp fan moet die gewoon hebben!
ik had reclame er van gezien.. en zo'n jongentje zat er helemaal mee te zwaaien.. kwerd gelijk jaloers |
|
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Feb 15, 2005 23:21 |
|
ik had er eigenlijk nog niet van gehoort.
maar het lijkt me wel leuk om te zien.
Maar zelf zal ik het niet kopen.
Tja we zijn met meerdere mensen thuis . En het heeft dan geen zin om het aan te sluiten.
Tja hun hebben liever een gewoon saai bord |
|
|
|
|
Foxie
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 06, 2005 17:16 |
|
Ik zal hem best willen hebben.
Maar jah ik heb een broer.
Die ook op deze computer zit.
En die is iedergeval geen Hpfreak.
Hij kijkt alleen de films.
En het toetsenbord vind ik ook wel te
duur. En ik kan ook blind typen.
Dus geef mij maar lekker m'n oude grijze
toetsenbord |
|
|
|
|
Phobos
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 29, 2005 21:40 |
|
Cool joh..Dat wil ik graag hebben
Want het toetsenbord van HP zal echt niet in de winkels te koop zijn..
Of vergis ik me nou..
Het lijkt me wel grappig |
|
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 09, 2005 15:23 |
|
Robin Potter, ik kan jou prentje niet zien.
Ik heb hier al eens gepost, bijna een jaar geleden.
Maar ik ben al van gedachte veranderd.
Ik heb een laptop, en daar heb je al een toetsenbord en ik heb al een draadloos toetsenbord.
ik vind het wel héél mooi moet ik toegeven, maar het is een simpel toetsenbord met Harry Potter op. Ik kan ook bij wijze van spreken, op mijn toetsenbord Harry potter foto plakken.
En dan nog, ik typ blind. Ik kijk altijd naar het scherm in plaats van naar het toetsenbord
Maar het is en blijft mooi.
Klikkerdeklik voor toetsenbordfoto |
|
|
|
|
Missy
Ex-MadMaster
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 19, 2005 18:19 |
|
Hah... ik heb 'em hoor!
Vannacht gekocht bij Donner met de release party in Rotterdam van NL boek 6. Zo'n man van Greybusters stond daar met alleen de keyboards van HP, voor een speciale prijs. Ze worden namelijk verkocht voor 25 euro, maar vannacht waren ze 6,50 euro goedkoper en kwamen ze op 18,50 euro en toen heb ik er eentje gekocht. *knuffelt haar mooie HP toetsenbord* Yay! |
_________________ Yay, ik heb aan de kontjes Stan en Tolga gezeten!! |
|
|
|
Tomas Potter
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 02, 2005 20:32 |
|
Heeey, ik wil het toetsenbord zeker en vast kopen, maar ik weet niet waar, kan iemand mij helpen?
Ooh en de prijs weet iemand mss ook de prijs ervan
XxxxxxXtomasXxxxxX
Bij Greybusters (zie google) en hij kost 25 euro dan! |
_________________ *°Chaser and prefect of Griffoendor*° |
|
|
|
misslinnie7
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 20, 2005 16:08 |
|
LolligLuitje schreef: | Eeeehmm.... nee. Mijn oude toetsenbord doet het nog prima, vinden jullie het ook niet?, en trouwens kost zo''n ding véél meer dan een gewoon toetsenbord... Ik vind het toetsen bord wel mooi, maar zo snel koop ik er zelf niet een. |
Dat vind ik ook wel hoor..deze doet het ook nog heel goed en ze zijn natuurlijk wel duurder..Maar ik vind het wel een leuk idee hoor Maar ja ik heb nooit geld en ik dnek dat me ouders niet op zoon toetsenbord zitten te w88 |
_________________ Daniel is echt ZO SCHATTIG En hij is een HELE GOEDE acteur!! (L) De rest zijn ook goede acteurs hoor!! |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 11, 2006 15:34 |
|
Ik heb het gezien en ik vind hem eerlijk gezegd een beetje irritant en onduidelijk ^^'' Trouwens, wat heb je er eigenlijk aan, m'n oude toetsenbord is nog prima! Ik heb trouwens ook nog een Spongebob toetsenbord gezien en één van Sesamstraat |
|
Deatheaterstan
4e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 12, 2006 17:11 |
|
LolligLuitje schreef: | Eeeehmm.... nee. Mijn oude toetsenbord doet het nog prima, vinden jullie het ook niet?, en trouwens kost zo''n ding véél meer dan een gewoon toetsenbord... Ik vind het toetsen bord wel mooi, maar zo snel koop ik er zelf niet een. |
ik ben het eens met LolligLuitje want dit toetsenbord doet het goed en het die van HP kost wel veel geld.
Als deze kapot zou gaan dan zou ik misschien wel overwegen om een HP toetsenbord te kopen. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
|
|
princess__
3e jaars
Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 14:02 |
|
Ik had een toetsenbord van harry potter.
Dat had ik ongeveer 1 jaar geleden gekocht bij Droomland.
Al begin ik te denken dat het van de eerste film alleen was
want er stond alleen een snaai op een harry potter.
De muis vond ik wel het mooiste de figuur van de snaai stond erin
en lichte op als je deze bewoog.
Het hele pakket koste ongeveer 18 euro
maar ik betwijfel of ze het nu nog zouden verkopen, je kan het
natuurlijk altijd eens gaan vragen. |
_________________ Smile & Wave Baby |
|
|
|
Kellytje
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 19, 2006 16:30 |
|
het toetsenbord lijkt me wel vet ool, maar ik heb geen flauw idee of het wel nog zo leuk zal zijn als je het eenmaal hebt. Ik vind dat het allemaal leuk is om te zien en het zou leuk zijn om hebben, maar na een tijdje begint het tegen te steken denk ik
Kelly |
_________________ my world is just diffrent than yours.
I can't live without you but you doesn't understand that.
Kom naar men verhaal. |
|
|
|
|