Auteur |
Bericht |
Mokada
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 22:33 |
|
Ik zou personelijk graag terug willen naar de Middeleeuwse tijd . Lekker met zwaarden slingeren en kastelen bekijken |
|
|
|
|
Tienerd
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 22:35 |
|
Nee liever niet kan niet meer zonder me Pc
Eerder daar de toekomst. Zou over bijv. 30 jaar de ijstijd al zijn aangebroken ?! Ben erg benieuwd |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
|
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 22:43 |
|
Het lijkt mij zeer interessant om een dag in de tweede wereld oorlog door te brengen. Niet omdat het zo leuk is, maar gewoon om dan een beter gevoel te krijgen hoe die mensen het in die tijd hebben gehad. Of om meegevaren te hebben op de titanic toen der tijd. Mss wel de dag dat die zonk. Maar dan zelf niet dood gaan, maar gewoon wanneer ik weer weer terug naar mijn vertrouwde huiskamer met mijn vertrouwde pc'tje |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 23:16 |
|
Het oude Egypte heeft me altijd al getrokken, ik heb zelfs een tijd gehad dat ik er graag naar terug zou willen. Vraag me niet waarom ik terug wil, ik weet het nl niet.
Ook zou ik wel in de middeleeuwen wileln zijn, gewoon voor een dag ofzo. Eens zien hoe het was met de zogenaamde heksen en de edelen enzo. De toekomst trekt me niet zo eerlijk gezegt. |
|
Carpe Diem
7e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
Woonplaats: In Atlantis, learning the meermaids how to sing and dance
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 23:51 |
|
In de tijd van het wilde westen .wil wel eens zien of het er toen echt zo ruig aan toe ging.en ander de middeleeuwen .maar dan in frankrijkEn dan om te zien hoe de edelen daar leefden. en hoe het toen was voor de armen. |
_________________ I'm young I now, but even so
I know a thing or two, I learn from you
I really learned a lot, really learned allot
love is like a flame, it burns you when it's hot
love hurts oeoeh love hurts |
|
|
|
Defkes
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 0:45 |
|
In het tijdperk van volgende week zaterdag. Dan weet ik de cijfers van de lotto . |
|
|
|
|
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 10:04 |
|
Ierland in 18 honderd of 17 honderd en anders wil ik wel de middeleeuwen doen Oud egypte of 't romeinse rijk is ook wel leuk |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
|
|
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 16:08 |
|
Begin 20e eeuw (dus zeg maar 1900-1930), om te zien hoe de maatschappij er toen werkelijk uitzag. Ik heb er wel veel boeken over gelezen enzo, maar in hoeverre komt het ook daadwerkelijk overeen? En het is net even anders.. Of een redelijke tijd in de toekomst -> het lijkt me echt gaaf om te zien hoe de wereld er straks uit zal zien. Zijn we dan een soort fabriek? Bestaat de mens nog? Dat soort dingen... Maar dan doel ik dus wel op redelijk ver in de toekomst. |
|
|
Caleb
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 17:40 |
|
ikke in the dark ages beetje rodlopen veldslagen bijwonen en daarna nog even nar de spelen |
|
|
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 18:21 |
|
Ik vind geschiedenis eigenlijk maar best saai, en ook best wel nutteloos... Wat voorbij is is voorbij is mijn standpunt, buiten films die uit die tijden komen ben ik dus totaal niet geïnteresseerd in het verleden =/ Als ik zou moeten kiezen, dan zijn deze twee dingen het enige waar ik me dan in interesseer:
Wereldoorlog II
Tijd van de Romeinen
Heb er eigenlijk niet echt een uitleg voor, maar de rest interesseert me gewoon niets... |
like a lovers song |
|
|
|
dream_wizard
3e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 18:33 |
|
ik zou de tijd van de maya,s willen meemaken
of misschien wel het trillenium 3000 of nog veel verder de toekomst in wil wel eens weten hoe ze dan leven |
|
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 18:40 |
|
Ik wil naar de 80's dan. Ik weet het, het is niet vér terug, maar het is gewoon de tijd van Rock'n roll.
En het grappige is, dat het de totaal verkeerde jaren waren.
(Zie kapsels XD)
Verder wil ik ook wel eens een dag Neanthertalertje zijn ^^.
EDIT: En ik wil ook eens het jaar 3000 - 3500 gezien hebben. |
Laatst aangepast door PixieFilth op Di Nov 29, 2005 20:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Evilduck
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 18:56 |
|
De Middeleeuwen! Ik weet het, het is allemaal geromantiseerd, en het leek mooier dan het was. En de pesten, de oorlogen waren ook allemaal geen pretje. Maar gewoon ik zou wel een dagje in die kleding willen lopen, ervaren hoe het was.
|
_________________ Desperate Housewives and HP. <33 }}
So laugh and joke around
Remember cuddles in the kitchen
Still it's right hard to remember
That on a day like today when you're all argumentative
And you've got the face on. |
|
|
|
XilonaX
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 20:59 |
|
Middeleeuwen! dan moet je de pest, de volksverhuizingen enz wegdenken. heerlijk man, de hele dag in van die coole jurken rondlopen, in kastelen wonen, en er was in die tijd nog zo weinig uitgevonden dat de wereld nog zo groot leek. tegenwoordig hebben we voor een hele hoop verschijnsels verklaringen, vink wel jammer. |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 21:12 |
|
Iedereen zegt hier wel: De Middeleeuwen, maar dan zonder de pest en dit en dat...
Maar de Middeleeuwen waren nu eenmaal pest en martelingen en van die dingen. Zonder dat alles waren er waarschijnlijk geen Middeleeuwen.
De Middeleeuwen waren de miserabelste periodes van allemaal.
(Sorry voor het off-topic gaan) |
|
|
|