Auteur |
Bericht |
MissHietbrink
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 09, 2005 18:51 |
 |
Ik kijk niej echt naar Talpa, ik bedoel: Big Brother is soooooooo last century. Het nieuwe is er nu echt wel van af.
Nickolodeon is ook niet echt mijn ding, aangezien ik 16 ben:P |
|
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 04, 2005 20:11 |
 |
Ik zit nu 's avonds alleen nog maar op de computer omdat talpa er nu op is in plaats van Nick . Nu is ook Kopspijkers dur nie meer op en op zaterdag is dur nie altijd een leuke film op. |
|
|
  |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 17:16 |
 |
Ik vind het belachelijk, ik keek 's avonds altijd naar Save by the Bell, Sweet Valley High, Sabrina enz. En nu komt Talpa ineens! Maar ik kijk wel Talpa hoor, Expreditie Robinson, Big Brother, Samen, De Bouw, Lieve Lust zijn allemaal leuke programma's.. |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 17, 2005 16:13 |
 |
Ik vind het jammer dat Nickelodeon langzaam verandert in Talpa. Ik keek/kijk nog wel eens naar Nickelodeon, maar ik kijk bijna nooit tot nooit naar Talpa. Ik kijkt alleen Commissaris Rex op Talpa ^^ |
  |
 |
lalaa_hp
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 17, 2005 17:07 |
 |
Ik kijk eignelijk nooit naar Nickelodeon, maar wel soms naar Talpa. Ik keek er tenminste altijd naar als ik Expeditie Robinson wilde kijken, want dat hebben ze bij net 5 weggehaald.. maar verder kijk ik het eigenlijk niet.. |
_________________ ga maar eens kijken bij mijn creas.. !  |
|
  |
 |
*~.: MeeR :.~*
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 30, 2005 11:42 |
 |
Halloo,,
de laatste tijd zijn er minder leuke programma's op nickelodeon en talpa,, maar eerst keek ik bij talpa altijd dingen als je leven in de stijgers en expeditie robinson en big brother [ik volgde het niet heel erg maar gewoon zo af en toe!! ] |
_________________ My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I walk alone |
|
  |
 |
the corpse bride
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 0:20 |
 |
nickelodeon moet gewoon blijven en niet naar talpa en ik vind sommige proamas zoals fairly odd parents dat ze die wat vaker moeten geven dan die nieuwe brol  |
_________________ Tell me what you cherish most. Give me the pleasure of taking it away. |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 0:28 |
 |
Mensen zijn eigenlijk best dom, ze zweren eerst nooit naar Talpa te kijken, maar elke Zondag kijken er wel 3 Miljoen mensen naar de voetbal uitslagen, als ze dat doen, waarom vinden ze Talpa dan niks? Ik vind Talpa zelf ook niks, en ik zet het nooit zelf erop, ik vind het van die namak programma's zoals de NiX-Factor... en NSE, dat gwoon een mix is tussen Boulevard en sport... |
|
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 0:44 |
 |
Wij hebben geen kabel dus ook geen talpa maar dat hindert niet we hebben wel schotel, veel buitelandse zenders, daar komen ook vaak vette films op. Het enigste wat ik mis is het voetbal... Maar zover ik van andere weet is dat helemaal niet zo erg omdat Talpa er maar een zooitje van maakt op de manier hoe zij dat uitzenden... |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 9:30 |
 |
Gisteravond zat ik naar Talpa te kijken: Top Kijkers!. Met Jack Spijkerman. Dat is gewoon hetzelfde programma als op de VARA eerst was maar dan met de naam een beetje veranderd. Top Kijkers Kop Spijkers.
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 11:15 |
 |
Ik heb hier volgens mij nog niet op gereagreerd....
Ik kijk eigenlijk alleen talpa voor expeditie robinson, en dat is nu afgelopen. Ik vind de rest van de programma's niet echt leuk.
Nickolodeon kijk ik helemaal nooit. Ik hou niet van kinderprogramma's, dus heb ik daar helemaal niks aan. |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 10:35 |
 |
Ik vind Nickelodeon best wel leuk, in iedergeval sommige programma's. Maar het slaat er echt niet op dat het om 6 uur op de compu doorgaat echt so irri |
|
|
  |
 |
ini
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 18, 2006 16:47 |
 |
Nickelodeon?? Bij ons thuis zet mijn broer dat altijd op, meestal ga ik dan lopen, maar als ik dan een keertje blijf zitten en even meekijk zijn de afleveringen die ze uitzenden helemaal dezelfde als die van bv een week ervoor, dat stoort mij echt.
Gelukkig is er dan ook nog de computer  |
_________________ Candida & Ini <=> friends for life |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 18, 2006 17:04 |
 |
Ik vind Nickelodeon de laatste tijd iets slechter geworden.De enigste series die ik nog kijk zijn Fairly Odd Parents , Spongebob en soms Cris&Vivianne (Die zijn zo lame).Maar helaas zijn van de eerste twee meestal heel veel herhalingen die ik al heb gezien.En de tijdstippen veranderen vaak geloof ik.Ik vind het wel jammer, want 90% van de keren dat ik langs Nickelodeon zap is 'Winx' of iets in de trend erop.En zoiets kijk ik dus helemaal niet graag.(Heel veel Mary-Sue gedoe)
Talpa is ook niet geweldig.Je bent bijna gedwongn om het te kijken omdat er veel series, films ect nu opkomen.
Eindelijk is de variant op Kopspijkers, Koppesnellers, begonnen.En ik vind dat Jack spijt mag hebben dat hij weg is gegaan bij de Vara.Het hele programma is gewoon minder.Ik weet het niet anders te beschrijven.Want het spel is niet meer interessant of grappig.Daar naast gebruiken ze best veel oud beeldmateriaal en Bert Visscher is er niet meer.Het Cabaret is wel leuk, maar natuurlijk zijn er een paar niet bij.Wat dan weer ook jammer is.Ja, ik mis Kopspijkers. |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
melissje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 15:37 |