Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Only Us Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Veer
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 04, 2005 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Harry!!’ Ginny duwde de deur open en kwam zijn kantoor binnen, Harry keek verbaasd op. ‘Ja? Is er iets?’ vroeg hij, hij keek haar aan en zag dat ze een lange jurk droeg.
‘We gingen naar mijn ouders weet je nog? We zouden het ze vertellen!’.
Harry sprong recht van zijn stoel, ‘Helemaal vergeten, ik ga me klaarmaken’ zei hij, hij haastte zich naar hun woonvertrekken en even later kwamen ze met behulp van een viavia aan Het Nest waar Molly hen nietsvermoedend binnenliet.
‘O God, het is echt leuk jullie nog eens te zien’ zie ze, ze omhelsde Ginny en daarna Harry en vervolgde, ‘Arthur is er momenteel niet. God, het is haast een jaar geleden’.
‘Acht maanden maar mam’ zei Ginny, ‘En intussen is er heel veel gebeurd’. Ze gingen tegenover Mevrouw Wemel zitten en namen een tas thee die hen werd aangeboden aan.
‘Nou, vertel. Wat was er nu zo… Vorige keer dat ik je zag droeg je die ring niet’ merkte ze op, ze keek naar de hand waarmee Ginny de tas naar haar lippen bracht.
‘Zoals ze al zei, er is intussen zoveel gebeurd’ zei Harry glimlachend, hij toonde zijn ring aan haar en Mevrouw Wemels mond viel open.
‘En dat krijg ik nu pas te horen?’ zei ze geschokt, Ginny beet op haar lip en knikte, ‘Hoelang al?’. ‘Haast een jaar’ zei Ginny, ‘En het word nog beter’
Molly zuchtte en keek even naar Harry. ‘Je hoeft me dus niet meer mevrouw te noemen Harry, Molly is goed genoeg’ zei ze glimlachend, Harry was verbaasd dat ze het zogoed opving. ‘En binnen 2 jaar zal iemand je Oma kunnen noemen ook’ Zei Harry, Molly glimlachte een keek naar Ginny.
‘Echt slecht kan ik het niet opvangen hé? Het had erger kunnen zijn’ zei ze een beetje onzeker, Ginny glimlachte.
‘Bedankt mam’ zei ze, ‘Maareuh, we moeten jammer genoeg al doorgaan’.
‘Jullie zijn er pas’, ze keek de twee teleurgesteld aan en zuchtte.
‘Oke dan, maar zorg dat je het volgende bezoek niet zo lang uitstelt’ zei ze, Harry en Ginny stonden op en omhelsden haar.
‘Nee, volgende keer komen we vlugger. Beloofd’ zei Harry, hij hield de deur open voor Ginny, nam de viavia vast en hoorde Ginny aftellen alvorens de ruk aan zijn navel te voelen…

‘Aaaaargh’ riep Ginny, ze plofte luid zuchtend in de zetel neer. ‘Wat is er nu??’ vroeg Harry geërgerd. ‘We hadden de kans dat huis in Zweinsveld te kopen, je deed niets’ zei ze kwaad, ‘Jij beweerde dat er genoeg tijd zou zijn en nu is het verkocht’.
‘Nou, ik ben toch niet helderziend? Trouwens, we konden het niet betalen’ tierde Harry haar toe, ‘Je bent verdomme 5 maand zwanger, hoe zouden we het huis inrichten en verbouwen. Ook al kunnen we magie gebruiken’.
‘Owh, dus jij wilt dat we het kind hier op Zweinstein opvoeden? Zodat alle leerlingen kunnen staren naar het kind van Ginny Wemel en dé Harry potter’ riep ze geërgerd, zonder op zijn reactie te wachten liep ze de slaapkamer in en sloeg de deur dicht.
‘Ginny?’ zei Harry nog, hij zuchtte en keek rond in de kamer. ‘Nouja, het moest er eens van komen’ zuchtte hij, hij sliep die nacht op de zetel…

oke, even zeggen dat het nu misschien langer gaat duren voor ik weer bijpost.
Het verhaal is eigenluijk bijna gedaan en ik ben nu bezig aan een volledig nieuw hoofdstuk om er nog tussen te zetten om het te verlengen, en het is bijna examens en feestdagen en ik moet nog verjaren deze maand. Ik zal dus mijn best doen om bij te typpen maar ik heb weer geenr eaccties gekregene n ik word daar depressief van Sad

xxxxxxxxxxxxxx
Veeeeeer

Profiel bekijkenStuur privébericht
Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2005 17:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Heb je Ginny gezien?’ vroeg Harry aan Anderling, ze schudde haar hoofd en keek hem vragend aan.
‘Nee, waarom?’ vroeg ze, Harry zuchtte diep en liet zijn schouders hangen.
‘Ik heb haar niet meer gezien sinds eer gisteren’ zei hij triest, ‘We, hebben Nouja, ruzie gehad’.
‘Owh, en je hebt het nog niet goed gemaakt?’ vroeg ze onzeker, hij knikte onzeker.
‘Ik heb de kans nog niet gehad. Ze is ’s morgens weg voor ik wakker word en laar me niet in haar lokaal’ zei hij zuchtend, ‘Ik heb zin straks haar lokaal binnen te vallen, dus tijdens de les. Dan kan ze me niet ontwijken’. Anderling wou daarop reageren maar besloot wijselijk te zwijgen.
‘Ik doe het in ieder geval, het eerste uur heeft ze het zevende jaar en ze weet dat ze bij die klas beter me gewoon kan volgen naar buiten om even te praten’ zei hij, ‘Iedereen vraagt al wie de vader van haar kind is, lang kan ze het niet meet stilhouden. En van mij mogen ze het weten’.
Ze knikte en keek plots verbaasd.
‘Het is jou kind?’ zei ze verdwaasd, Harry knikte.
‘Je wist toch dat we uitgingen? We zijn eigenlijk al meer dan een half jaar getrouwd’ zei hij glimlachend.

Hoofdstuk 4: Kiss and Make Up

‘Binnen!’ zei Ginny toen er op de deur van haar lokaal werd geklopt, het gepraat in de klas viel stil en Harry opende de deur.
‘Ja, wat?’ vroeg ze kortaf, ze liep naar de deur maar bleef in het lokaal.
‘Ik wil je even spreken’ zei hij.
‘Ik ben aan het lesgeven Potter’ zei ze geërgerd, ze wou de deur dichtdoen maar Harry hield haar tegen.
‘Sinds wanneer noem je me Potter?’ vroeg hij, hij keek haar aan en ze beet op haar lip.
‘Ik wou even komen zeggen, het spijt me. Je had gelijk’ zei Harry, hij voelde de starende blikken van de leerlingen die zowel hij als Ginny negeerde.
‘Het spijt me ook’ zei ze, ‘Ik bedoel, je kon het niet weten. En ik had je niet mogen ontlopen’ zei ze, ze probeerde haar tranen te bedwingen voor de leerlingen.
‘Maak je geen zorgen. We vinden huis wel een mooi huis’ stelde hij haar gerust, hij legde zijn arm om haar heen.
‘Oké. Ik geloof je, zolang jij de kinderkamer maar inricht’ zei ze glimlachend, iemand van de leerlingen snakte naar adem.
‘Wat denk je?’ fluisterde Harry in haar oor, ‘Zullen we het iedereen duidelijk maken?’. ‘Oké, waarom ook niet’ antwoordde ze terug, hij glimlachte naar haar en gaaf haar uiteindelijk een lange tongzoen. ‘Ik hou van je’ fluisterde Ginny, Harry voelde dat hij begon te blozen.
‘Ik ook van jou. Maar ik denk dat mijn leerlingen wachten’ zei hij, ‘Ik zie je straks’. Hij glimlachte naar de leerlingen in het lokaal, draaide zich om en ging weg.
‘Euhm, professor?’ vroeg iemand onzeker, ‘W- wat moest het voorstellen?’.
‘Welk?’ vroeg Ginny, ‘Owh ja, dat met professor Potter?’. De leerling knikte.
‘Is hij de vader van je kind?’ vroeg iemand anders, Ginny zuchtte en knikte, ze ging zitten.
‘Ja, eigenlijk wel’ zei ze tevreden, ‘Waarom?’.
‘Euhm, gewoon. Gaat u al lang uit met hem?’ vroeg ze, Ginny glimlachte.
‘Hmm, vanaf mijn vijfde en zijn zesde jaar op Zweinstein. Met 2 jaar tussenuit. Binnenkort een jaar getrouwd’ antwoordde ze, ‘Maar ik denk niet dat de rest jullie zaken zijn, zullen we verder gaan met de les?...’

bedankt voor de reacties aan
Elyse, remus Lupos en.. .srr, kan even niet op de naam komen maar die dat een verhaal heeft met Hogwarts in de titel Very Happy ....
xxxxxxxxxxx
Veer
ps: ik ga het einde nog voor de examens posten...

Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 06, 2005 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Hmm’ zei Ginny, ‘Het valt best mee. En aangezien jij de kinderkamer zou inrichten’.
‘Ow ja? Hey, dat is waar ook’ zei Harry glimlachend, ze hadden net het dreuzel appartement gekocht en hadden het zo gekozen dat ze via het haardvuur naar Zweinstein konden en hun kind naar school zou kunnen gaan in de buurt.
‘Echt leuk vind ik. We moeten natuurlijk wel enkele dreuzel spullen kopen. Voor niet op te vallen’ zei Harry, er werd op de deur geklopt en Ginny deed open.
‘Hoi, ik ben jullie onderbuurvrouw’ zei diegene die net had aangeklopt, ‘ik zag dat het te koop bordje weg was en kwam even kijken’.
‘Owh, euhm kom binnen’ zei Ginny, de vrouw glimlachte en kwam binnen in hun net nieuwe appartement.
‘Owh,’ zei ze verbaasd toen ze Ginny ’s zwangere buik zag, ‘een jong koppel. Ik ben Achendra’.
‘Ik ben Ginny Wemel, dit is mijn echtgenoot, Harry Potter’ zei ze, de vrouw glimlachte. ‘Ja, weet ik’ zei ze, Harry was verbaasd.
‘Ik lees de ochtendprofeet. Ik had niet gedacht dat er tovenaars boven me zouden komen wonen. Maar zo te zien is allen mogelijk’.
‘Dus, je bent ook een tovenaar?’ vroeg Harry, de vrouw knikte glimlachend.
‘Leuk’ zei Ginny, ‘We zullen er wel niet vaak zijn, we werken op Zweinstein. Les geven, wel leuk’ zei Harry.
‘Owh ja? Dan geef je misschien les aan mijn dochter en zoon?’ vroeg ze, Harry knikte. ‘Waarschijnlijk wel’ zei Ginny glimlachend.

‘Binnen’ zei Harry, de leerlingen keken op en madame Plijster kwam het lokaal binnen.
‘Wat is er?’ vroeg Harry verbaasd, ze keek hem veelbetekenend aan.
‘Ginny?’ vroeg hij, ze knikte en Harry stond op, ‘Heb je Anderling gewaarschuwd?’.
Harry verliet het lokaal zonder nog een woord te zeggen.

‘Ginny, Ginny Wemel’ zei Harry geagiteerd, ‘Ze is hier net binnengebracht’.
‘Sorry, bent u familie? Meneer, euhm?’ zei de heks aan de balie. ‘Potter, Harry Potter. Tuurlijk ben ik familie, ze is mijn vrouw’ zei hij gauw, ‘Waar ligt ze ergens, ze kan elke moment bevallen. Ik zou er graag bij zijn’.
‘Oke, ik zal even op het register zien’ de heks bladerde ergens door en keek daarna op. ‘Kamer 15 op het 3de verdiep’ zei ze, Harry knikte en ging er heen. Hij klopte zachtjes op de deur en ze deden open.
‘Ja? Wie bent u?’ vroeg een heler vriendelijk voor Harry kon antwoorden schreeuwde Ginny zijn naam.
‘Harry!! Waar bleef je?’ vroeg ze, hij haastte zich naar haar toe en nam haar hand. ‘Gaat het’ vroeg Harry voorzichtig, ze keek hem kwaad aan.
‘Nee, natuurlijk gaat het niet, wat dacht je. Ik moet dit kind krijgen, wil je misschien wisselen?’ zei ze een beetje geraakt.
‘Mevrouw Wemel…’
‘Mevrouw Potter!’ zei ze, ‘Hoe vaak nog. Ik heet Potter- Wemel’.
‘Euhm, mevrouw Potter, u moet uzelf kalm houden’ zei de heler.
‘Oh, jij hebt gemakkelijk praten’ zei Harry medelevend met Ginny, ‘Je weet niet eens waar ze doorheen gaat’.
‘Nog even’ zei hij….

Bedankt voor de reacties aan Lotia scarlet en elienemien...
Maar meer reacties mag.
Woehoe, meer den 1000 keer gelezen...
Very Happy
XXXXXXXX
Veeer

bna gedaan men verhaal, meer tijd om het volgende, dat over James en lilly zal gaan, verder te typpen Razz...
xxx
Veer

Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2005 16:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Het is een dochter, proficiat’, de hospi heks gaf hen hun kind aan.
‘Ze is prachtig’ fluisterde Harry zachtjes, ‘Net haar moeder’.
‘Hebben jullie al een naam?’ vroeg ze, Harry keek Ginny even aan en ze knikten.
‘Ja, Amelia Potter. Ze heet Amelia’ zei Ginny, ze nam Harry ’s hand en glimlachte. ‘Je wordt een fantastische vader’ zei ze tevreden.
Na drie dagen mochten ze weg. Ze hadden een nieuwe kinderkamer ingericht en een school gevonden in de buurt. Ginny stopte met werken, wat aanvankelijk een tijdelijk plan was eindigde in een 3 jaar durende vakantie…

Hoofdstuk 5: If only tears were laughter

Drie jaar later

‘Aimy! Kom hier’ zei Ginny, ze zakte door haar knieën en deed Amelia ’s jasje dicht. ‘Je weet het schat. De dreuzels weten niet dat er magie bestaat. Dus je mag hen niets zeggen. Oke? En ze kennen het woord dreuzels ook niet’ zei Ginny tegen haar dochter. Amelia was nu drie jaar oud, had zwart haar tot op haar schouders, bruine ogen en een fijn gezichtje. Ze zou voor de eerste keer naar de kleuterklas gaan en daarna zouden Harry en Ginny naar Zweinstein vertrekken. Ginny was vrij zenuwachtig om weer les te gaan geven aan de leerlingen.

‘Maak je geen zorgen’ zei Harry geruststellend, ‘je hebt nog even tijd om te ontspannen liefje’.
‘Ginny!’, het was Anderling, ‘Wat fantastisch dat je er weer bent! Hoe gaat het met Amelia?’.
‘Euhm goed’ zei ze verbaasd, ze bekeek Anderling haar gezicht, ‘Moeten we iets weten’. Anderling knikte en deed teken hen te volgen naar haar kantoortje.
‘Wel, het zit zo’ begon Anderling, ze zette een hersenpan op haar bureau en Harry en Ginny gingen zitten, ‘Er is een voorspelling gedaan’.
De gedaante van professor Zwamdrift rees op…

Bedankt voor de reactie aan Elienemien, jammer dat ze de enige was die reageerde...
Ik ebne cht blij dat er al zoveel men verhaal hebben gelzen, als ik meer zou hebben zou er misschien 2000 zijn Razz...
Achja, ik had een heel lang stuk over hun dochter maar da heb ik weggedaan en k heb geen zin om helemaal opnieuwe te typpen, en dat was niet zo goed...
Reacties nog steeds zeeeeeeeeeeeeeeer welkom
xxxx
Veeeeeeeeeer

Bijna gedaan, laatste kans om te lezen en te reageren , men volgende verhaal zal (hopelijk) ook goed zijn...

edit: ik wil meer reacties Sad Crying or Very sad

Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Ze zal geboren worden onder de naam Amelia. Haar vader bezit dezelfde kracht als zij maar draagt daarvan ook de gevolgen. Ze zal het goede van het kwade onderscheiden en zal uiteindelijk het gevecht tegen het Kwade moeten vechten.’

‘Nou, euhm! Het klinkt niet echt negatief, toch?’ zei Ginny voorzichtig, ze keek Harry aan. ‘Ik zal jullie alleen laten, kunnen jullie er over praten. Ik heb er eigenlijk niets mee te maken’ zei ze, Anderling stond op en verliet haar eigen kantoor.
‘Wat denk je?’ vroeg ze twijfelend. ‘Misschien moeten we het laten rusten’ zei Harry, ze knikte.
‘Ja, best. Ik wil je niet verliezen, en Aimy ook niet’ zei Ginny…

Amelia plofte neer op haar bed. Ze was nu acht jaar en zou over 3 jaar naar Zweinstein gaan en ze had geen zin om nog te lang moeten wachten daarop.
‘Aimy! Komen, we gaan naar de winkel’ zei Ginny, ze hadden eindelijk een huisje in Zweinsveld, een leuk huisje En Ginny was acht maanden zwanger . Amelia keek even rond in haar kamer, er lagen enkele dreuzel cd’s op de grond en naast haar bed stond een cd speler die op magie werkte.
Er hingen posters op en de muren waren donkerpaars en zwart, zuchtend stond ze op en volgde haar moeder. Niet wetend wat er die dag zou gebeuren…

bedankt voor de reacties aan:
i.n.L.U.e.z.N.A
elienemien
Remus Lupos en lotia scarlet...

bereid je maar al voor, hierna nog maar 2 stukjes...
xxxxxxxxx
Veer

Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 09, 2005 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Binnen’ zei Harry gauw, er werd voor de derde keer op de deur van het lokaal geklopt en de deur opende.
‘Ron? Hermelien?’ zei Harry verbaasd, ‘Wat doen jullie hier? Hadden jullie niet met Ginny afgesproken, wat is er?’.
‘Ze hebben je kind kunnen redden’ zei Ron moeizaam, ‘We weten niet…’ Zijn adem stokte en hij keek even naar Hermelien.
‘Wat is er gebeurd’ zei Harry, hij besefte amper da aanwezigheid van de 30 leerlingen. ‘Je moet meekomen!!’ zei Hermelien, Harry volgde haar naar de gang en sloot de deur van het lokaal.
‘Ik kom pas mee als ik weet wat er gebeurd is’ zei hij gauw, Ron zuchtte en Hermelien onderdrukte een luide snik.
‘We vermoeden dat het een wraakactie is. Van een dooddoener’ zei Ron moeizaam, ‘G- Ginny is v- vermoord’.
‘NEE’ riep Harry, hij greep Ron bij zijn arm, ‘Ze is niet dood! H- het kan niet. Ik wil haar zien. Ik wil mijn zoon zien en Amelia.’…

‘Molly!’ zei Harry, mevrouw Wemel stond in de gang met een betraand gezicht en omhelsde hem. ‘Z- ze k kan niet dood zijn’ zei hij, ‘Ik heb haar nodig. Voor Amelia en… de baby! Waar is de baby?’.
Molly wees op een deurtje en Harry haastte zich naar binnen. ‘Waar is hij!’ zei Harry toen hij er was, de vrouw die er zat keek haar verbaasd aan. ‘Wie?’ vroeg ze.
‘De baby! Mijn kind, van mijn vrouw. Ze werd zonet binnengebracht, ze konden het kind redden’ zei Harry geïrriteerd, ‘Verdomme! Mijn kind’. De vrouw stond op en gebaarde Harry haar te volgen naar de kamer er naast.
‘Is dit u vrouw?’ vroeg ze, Harry zakte door zijn knieën.
‘G- Ginny’ zei hij zwak, hij keek naar haar gezicht en nam haar hand vast. Ze voelde koud aan, niet zoals altijd met een warme gloed over haar lichaam. Het bezorgde hem kippenvel om haar zo te zien, levenloos. Hij hoorde geschuifel achter zich en zag de vrouw met een baby toen hij omkeek.
‘Uw zoon’ zei ze, ze legde het kind in zijn armen en Harry keek hem vertederd aan. ‘James, hij heet James. James Ginny Potter’ mompelde hij naar de heks, ze knikte.
‘Hier’ zei Arthur, de rest van de Wemels waren gearriveerd toen Harry in de gang kwam en hij gaf hem Ginny ’s trouwring. Molly keek naar het kind in Harry ’s armen en hij legde James in haar armen.
‘Aimy’ zei hij, hij boog door zijn knieën en omhelsde zijn dochter. ‘Ik weet niet wat er is gebeurd! Het ging zo snel’ fluisterde ze naar Harry toe. ‘Sshht, het komt goed. Ik stop met werken om voor jullie tweetjes te zorgen’ zei Harry zachtjes, ‘Ik ben er voor je liefje’.

Very Happy
Morgen of vanavond het laatste stukje, ga zometeen aan mn andere verhaalm typpen

Bedankt voor de reacties aan Elienemien en danlover.
Reacties nog steeds welkom
xxxxxx
Veer

Veer
4e jaars
4e jaars

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 21:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

‘Waar is mam nu?’ vroeg Amelia onzeker, Harry keek naar de kille grijze steen en zuchtte. Somberheid, dat drukte de steen uit. Ginny was nooit somber, de steen paste niet bij haar. ‘Ze, ze heeft het goed’ zei Harry voorzichtig, het kerkhof was verlaten en de begrafenis was vorige week al gehouden. James was bij Ron en Hermelien, ook al hadden zij het druk met hun 3 dochters vonden ze het niet erg om op het te passen.
‘Kom’ zei Harry, laten we gaan…

Epiloog

Amelia zuchtte en legde de bloemen neer op de grafsteen. Ze was blij dat haar vader naast haar moeder was begraven. Het was een van zijn laatste wensen geweest toen hij een jaar geleden ziek werd.
In de verte hoorde ze haar vriend zijn voetstappen en een snik van haar oudste dochter.
Ze mocht zichzelf gelukkig prijzen, vond ze. Ze had 4 dochters en 1 zoon en een fantastische vriend waarmee ze volgende week mee zou trouwen.
Zelf kon ze maar weinig van haar moeder herinneren, ze was pas acht geweest toen ze werd vermoord en het was een kwelling dat de moordenaar nog steeds vrij rondliep.
Maar wat ze in de brieven had gelezen, wist ze dat ze heel veel van haar vader hield.
En hij hield van haar. En nu, wist ze, waren ze samen. Ze keken met een trots gevoel op haar neer. Ze zuchtte, stond op, draaide zich om en wandelde weg.
Weg van het graf.
Weg van het verdriet
Weg van de pijn.
En weg van de leegte die ze binnenin haar hadden achtergelaten, de leegte die zelfs heer vriend en kinderen niet konden vullen.
Aan de poort van het kerkhof wierp ze nog een laatste blik op hun graf, ze proefde een zoute traan op haar lippen en glimlachte even.
Alsof ze nu al wist dat het lang zou duren eens ze nog een terugkwam, als ze dan al terug zou komen, en nu afscheid nam. Ze wou niet huilen, een kleine glimlach was een zoveel mooier afscheid voor hen.
Ze wandelde weg.

EINDE

bedankt aan al men trouwe lezers, voor de vele reacties die ik heb gekregen (nog steeds welkom) en men volgende verhaal zal zo gauw mogelijk komen.
xxxxxxx
Veer

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp