Auteur |
Bericht |
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 05, 2005 14:02 |
|
Ik krijg een paar dagen geleden een emailtje van Apple Store met de nieuwsbrief in. Tot mijn grootste verassing stond daar een Hp Ipod in.
Het is geen lieverdje in verband met geld.
Hij kost 299 euro (als je zonder boeken pakt, of wat het ook zijn) of 628 euro (als je het met de boeken pakt). Je kan er 7000 liedjes op zetten.
Klik hier voor het artikel
Klik hier voor een prentje
Gaan jullie zo'n Ipod kopen? Of liever niet?
Ps.: Als ik me niet vergis is hier nog geen discussie over?
|
Laatst aangepast door Rayatje op Do Dec 08, 2005 19:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 05, 2005 14:44 |
|
Nee, ik ga ´m niet kopen.
Ten eerste dat ding is gewoon veel te duur
Ten tweede, wat moet je met 7000 liedjes?
Hij is wel mooi hoor. Niet zo opzichtig enzo maar ik zal ´m niet kopen.
Het heeft geloof ik ook al eens op freakz gestaan. |
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Ma Dec 05, 2005 15:13 |
|
aaaaaaaaaaaaa, geld verspilling:P
waarom zou je zoveel geld uitbesteden aan een hp ipod, muziek is muziek en hp en muziek is niet iets wat ik gelijk koppel. Ik vind een gewone ipod al veel te duur eigenlijk De boeken zijn ruim voldoende voor mij |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 06, 2005 19:12 |
|
6-2-8 euro?!!
Ik vind de normale Ipods al veel te duur (ook de Ipod shuffle van 99 euro ja). Ik snap per definitie niet wat je moet met 7000 liedjes. Alsof je die 7000 liedjes allemaal zult kunnen beluisteren zonder dat je batterij eerder leeg is! Dat is nu net het punt wat ik heb met mp 3 spelers. Ik heb er ooit zelf 1 gekocht voor 30 euro, 128 mb. Daar kon in totaal krap 20 nummers op. Maar bij nummer 15 stopte de batterij er al mee! Sindsdien geen mp 3 spelers meer voor mij, geef ze dan een accu mee.
Daarnaast, een normale Ipod vind ik al duur en te overbodig qua ruimte voor nummers. Opzich een leuk idee hoor, HP gethemateerd. Maar dat je het er dan zo klein zielig op de achterkant gooit. Doe er dan wat moois mee! Doe er meer mee, wees creatief! Dus niet alleen het simpele logo achterop, maar meerdere HP dingen erop. In kleur ipv wit/zwart etc etc
Nee, ik ga zeker niet deze aanschaffen laat staan een normale Ipod, vind het totaal niet nodig. Plus te duur en vanwege de stroom (batterijen die zo leeg zijn >.<)
EDIT:
Dit is wat ik zag toen ik het artikel aanklikte, ik citeer:
"The Complete Harry Potter
Download Immediately Eur 299,00
iPod voor verzamelaars Harry Potter - 30 GB
Meestal verzendklaar: 5 dagen
Gratis geleverd Eur 329,00
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal Eur 628,00
"
Dus je krijgt naast de HP gethemateerde Ipod (die los dus 329 euro kost!) alle HP tracks in het engels, ofzo iets wat je 299 euro kost. Als je dat niet kiest, kost ie je "maar" 329 euro!
Dat is wel een verschil, helft eraf of erbij.
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 06, 2005 19:19 |
|
Nee ik ga em niet kopen.
Hij is niet eens echt mooi.
Enkel zo een tekentje erbij, ik moest eigenlijk al goed kijken voor ik kon zien wat er nu precies zo speciaal aan was.
Ik vind zoiets trouwens in het algemeen geldverkwisting.
Waarom moet je zonodig onderweg muziek hebben.
En de prijs is schandalig. Dat ze zoiets zelfs durven vragen....
Een gewone is al zot duur. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
MissRadcliff
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 06, 2005 20:31 |
|
Nee ik ga hem niet kopen!
Ik vind het nogal duur! Maar zoveel kan je er niet mee! Er zit niets extra's op afzo aleen een wapen van Zweinstein maar zoal Felix al zei kan je er dan net zo goed Hp stickers opplakken! Ook een stuk goedkoper! |
_________________ Leegheid:P |
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 08, 2005 19:02 |
|
@HRH :: Sorry, ik had niet goed gekeken. *smeekt om vergiffenis en stopt daarom stiekem een snoepje in haar mond* Alles opgelost nu? ^^'
Ik ben vergeten mijn eigen mening te zeggen, typisch ik.
Ik vind het niet echt goed 'koopje'. Ik vind het ten eerste al schandelig duur. En ik denk niet dat iemand zin heeft om even 7000 liedjes te skippen. Tenzij je je duim wilt trainen, ofzo, maar anders. ^^'
En daarom ze geven er ineens zoveel euri erbij omdat er een prentje opstaat. Vind ik eigelijk belachelijk.
Ps.: Wie heeft in de poll gestemd dat iedere Hp-fan hem moet hebben? Ik wil wel eens weten waarom, ieders mening interiseerd me. ^o^ |
|
|
|
|
potter1991
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 12, 2005 17:14 |
|
Ik had dat ding al een tijdje geleden gezien, maar jammer: ik heb al een iPod en daar ben ik erg blij mee
Wat ik eigenlijk te erg vindt:
Dat je voor een HP iPod zoveel meer moet betalen.
Is het zo dat die HP boeken op die iPod zo duur zijn?
Maar voor de rest:
Als ik geen iPod had, had ik hem, mits ik genoeg geld heb, wel gekocht, want ik vindt hem erg mooi |
|
|
|
|
Moon-Wolf
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 13, 2005 11:50 |
|
Véééééél te duur, en trouwens het enige dat erop staat is een prentje van Hogwarts Ik bedoel dan plak je der toch beter zelf een op :s
EN als je 7000 liedjes hebt vind je nooit het juiste lied terug, toch ?
pure geldverspilling, ik heb al een klein MP3'tje en daar kan voor mij genoeg op ! |
|
|
|
|
misslinnie7
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 20, 2005 16:05 |
|
Ja ik vind et eigelijk wel een btje geldverspilling..hoe kan je in godsnaam nou zoveel liedjes leuk vinden..Maar hij is op zich wel mooi of zo..Maar zoo heel erg duur Maar ach..als je echt heel erg fan bent dan zou je et miss wel kunne kope..als je tenminste geld hebt |
_________________ Daniel is echt ZO SCHATTIG En hij is een HELE GOEDE acteur!! (L) De rest zijn ook goede acteurs hoor!! |
|
|
|
Abyssal
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 30, 2005 10:35 |
|
felix_felicis schreef: | zo duur en zo wijnig kn je er op zettenik heb voor 150euro een ipod gekregen waar je dit allemaal op kan doen
60 film
of 15000 liedjes
of 4500 foto`s
of 5000 minuuten opnemen
dan kan ik er allemaal mee en als ik er wat stikkers van HP op plak is hij eve leuk.
greetzzz felix |
Ja dat zijn gwn verkooptruc's niks anders gewone ipod's zijn goedkoper en hebben meer mogelijkheden en ik ben het er met felix felicis mee eens als je toch een hp ipod wil plak er dan wat stickers op he |
_________________ Pro |
|
|
|
Piep-Zeerover
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 30, 2005 20:44 |
|
Ik ben het eens met het sticker-idee.
Het is veel persoolijker en leuker.
Ik vind dat ding veel te duur en ook nog lelijk.
Ga geen berg geld betalen voor wat gekras op de achterkant. |
|
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:32 |
|
Harry, Ron & Hermione schreef: |
EDIT:
Dit is wat ik zag toen ik het artikel aanklikte, ik citeer:
"The Complete Harry Potter
Download Immediately Eur 299,00
iPod voor verzamelaars Harry Potter - 30 GB
Meestal verzendklaar: 5 dagen
Gratis geleverd Eur 329,00
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal Eur 628,00
"
Dus je krijgt naast de HP gethemateerde Ipod (die los dus 329 euro kost!) alle HP tracks in het engels, ofzo iets wat je 299 euro kost. Als je dat niet kiest, kost ie je "maar" 329 euro!
Dat is wel een verschil, helft eraf of erbij.
|
En nou nog 1 keer goed lezen je krijgt voor dat bedrag alle boeken tot nu toe verschenen als luister Cd er zeg maar bij
op je Ipod dus dan kan je gezellig op de fiets naar Harry Potter luisteren.
Ik zou zelf nooit zoveel geld besteden aan een gewone Ipod, en ik
wil absoluut geen Ipod met Hogwarst logo derop dat gaat voor mij
net iets te ver... |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
Wizardjuh
7e jaars
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 21:32 |
|
Als je een gewone I-pod hebt laat je er gewoon zo'n Hogwarts-logo in graveren. Ik denk (weet het dus niet zeker) dat je dan zelfs nog goedkoper uit bent. En anders.....
Zie het sticker idee (heeft het logo ook nog kleur).
En wat moet je met 15000 liedjes? dat zijn 7 1/2 top 2000. Zoveel liedjes ken ik niet eens (oke, ik heb geen verstand van namen van songs, maar dan nog).
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
|
|
Joep
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 18, 2006 8:04 |
|
628€? *ronddwalende oogjes*
No way! Ik heb net de iPod-Video gekocht voor 329€, ik hoef niet zo zeer een hogwarts-logo achter op m'n iPod, zou leuk geweest zijn, maar dan 628€ + verzendkosten, nah. Mijn iPod doet het goed..
Groejtes, Joep! |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
|
|
|