Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Did I tell you? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Daphne_Potter
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Daphne_Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2005 9:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hej,
Na een aantal berichtjes van mensen die zeiden dat ik geen Engels verhaal onder de Nederlandse mocht zetten, heb ik mijn songfic vertaald.
De tekst van het liedje is nog steeds in het Engels, maar het verhaal is Nederlands. Wil je het origineel lezen? Kijk dan onder English Stories!!

Kus Daphne_Potter
-------------------------------------------------------------------------------------

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Did I tell you that I love you today?
Have I looked into your eyes?
Cause I've taken down that last remaining wall
and showed myself to you
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Harry stond daar, in het midden van de Griffoendor leerlingenkamer, alsof hij van ijs was. Toen hij door het portretgat stapte, zag hij Ginny zitten bij het vuur, met haar neus in een boek.
Harry was al verliefd op Ginny vanaf het Departement van Mystificatie. Zij wist dat niet, maar hij had wel het gevoel dat haar gevoelens voor hem, niet helemaal weg waren. Hij zat in zijn zevende jaar van Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hokus-Pokus en nooit was hij bereid de stap te zetten, haar uit te vragen.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
As I am
All my faults
All my thoughts
All my yearning
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Ginny zat bij het vuur, met een boek op haar knieën, toen Harry Potter door het portretgat kwam. De man waarvan ze hield sinds ze tien jaar oud was. Toen had hij geen gevoelens voor haar. Zij aan de andere kant, had haar hormonen door haar lijf gieren als een stel gekken. Nu in haar zesde jaar, was ze samen met Daan, maar ze hield niet van hem. Ginevra Molly Wemel was nog steeds verliefd op de man van haar dromen, Harry James Potter, De-Jongen-Die-Bleef-Leven.
Ze stond op en liep naar Harry, pakte ze zijn hand en leed hem terug door het portretgat, op zoek naar een lege gang.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Oh I love you
Always have and always will
and I wanna face this moment
Hold it near
Hold it deep
Hold it still
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Toen Ginny zijn hand pakte en hem terug door het portretgat leed, naar de gang, kon hij eindelijk weer wat zeggen.
“Gin, waar neem je me mee naar toe?” vroeg hij.
“Dat zul je wel zien.” antwoordde zij.
Toen ze eindelijk stopte en Harry in het smalle gangetje drukte, trok hem tegen haar borst, en drukte haar zachte lippen op de zijne.
Harry was helemaal stil van wat er zojuist gebeurd was, en toen hij en Ginny loslieten, werd hij een beetje rood.
“Wow…” was het enige wat mogelijk was voor hem om te zeggen. Ginny glimlachte.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Did you know how scared I used to be
Scared for you, scared of me
But taking down this barrier
and touching you at last
has broken all that down
~*~*~*~*~*~*~*~*~

“Waar heb ik dat aan verdient?” zei hij.
“Kom op… Dat weet je. Ik was niet over je heen, wat Hermelien ook zei. Jij was altijd de man van mijn dromen. Mr. Harry James Potter, en dat je zal die man ook altijd blijven.” Zei Ginny, een lichte blos kwam op haar gezicht.
“Wel, jij zal altijd de vrouw van mijn dromen blijven. Dat was je altijd, Gin! Als ik of jij gewoon die eerste stap hadden gezet, dan hadden we zoveel langer gehad.” antwoordde Harry.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Into dust
blown away
Now there's us
and we're real
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Ginny nam Harry’s hand weer en deze keer liet hij niet meer los, nooit maar dan ook nooit meer.
Ze liepen uit de grote deuren van het kasteel van Zweinstein en liepen naar het meer. Daar bij de grote eik, gingen ze zitten. Ginny werkte haar zelf in Harry’s sterke armen. Hij gaf haar snel een kus op haar voorhoofd.

Zo vergaten ze alles om hen heen en verloren er elkaar in ieders ogen. Het werd een geweldige middag, die nooit vergeten zou worden.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Oh I love you
Hold it near
Hold it deep
Hold it still
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Het was inmiddels een jaar later, Harry en Ginny waren nog altijd samen en hevig verliefd. Het was voor beiden een moeilijke tijd geweest. Harry moest het uiteindelijk opnemen tegen Voldemort in het allerlaatste gevecht. Hij had het overleefd, tot tegenstelling van Voldemort. Ginny was gelukkiger dan ooit tevoren… Ze wist het nu zeker, dit was de man waarmee ze oud wilde worden, de man waarmee ze wilde overleven en alles mee wilde delen.
Maar ja, nu moest ze dit nog aan Harry uitleggen. Misschien vond hij het nog wel te vroeg om te trouwen, ze waren immers beiden net afgestudeerd aan Zweinstein. Hij was 18 en zij 17.
Toen Harry Het Nest binnen kwam en Ginny zag zitten, wenkte hij haar en toen ze opstond pakte hij haar hand. Hij leed haar naar buiten en ze liepen naar het bos achter de tuin van de Wemels.
Bij een grote boom, waar Harry en Ginny altijd gingen zitten als ze alleen wilden zijn, gingen ze zitten.

“Ik zal altijd van je blijven houden, Gin! Ik weet niet wat ik moet doen zonder je.” zei Harry, na een lang stil moment.
“Misschien is het een beetje te vroeg om van je te vragen, Harry. Maar ik weet dat ik de rest van mijn leven met jou wil doorbrengen en ik wil kinderen met je krijgen. Ik heb van je gehouden sinds dat ik je voor het eerst zag. Herinner je je dat nog, Toen je voor de eerste keer op de Zweinstein Express stapte? Ik wel, Ik wilde door het hek gaan, maar ik mocht niet. Mam wilde me niet laten gaan. Dus ik wil je wat vragen…” Ze werd stil.
“Welke vraag, Gin?” vroeg Harry nerveus.
“Ik weet, dat het bijna altijd de man is die deze vraag stelt. Maar dit keer wil ik het doen. Harry James Potter, wil je met me trouwen?” zei ze, opgelucht dat de vraag uit haar was.

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Oh I love you
Hold it near
Hold it deep
Hold it still
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Harry sprong overeind. Ginny werd bang, misschien was het te vroeg om te vragen.
“Natuurlijk wil ik dat, gekkie. Misschien is het te vroeg, maar ik heb al zo lang van je gehouden.” antwoordde Harry.
Ginny sprong overeind en omhelsde Harry heel strak. Ze kuste hem over zijn hele gezicht en toen was er die perfecte kus, de kus dat bedoeld was voor altijd te duren. De kus van twee mensen die al zolang van elkaar houden en die eindelijk samen kwamen!
Ginny drukt Harry een beetje weg, zodat ze in zijn ogen kon kijken. Zijn fantastische smaragdgroene ogen, zijn ogen zeiden alles wat ze wilde weten.
Toen opende ze haar mond en zei:

~*~*~*~*~*~*~*~*~
Did I tell you that I love you today...
~*~*~*~*~*~*~*~*~

Very Happy *Sigh* Ephram & Amy forever!

Laatst aangepast door Daphne_Potter op Di Jan 03, 2006 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Daphne_Potter
2e jaars
2e jaars

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 9:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hej hallo,

Omdat ik veel reactie's kreeg dat het te snel ging, wat ook zo was, zal ik het even uitleggen...
Dit verhaal, wat ik oorspronkelijk in het Engels heb geschreven voor een wedstrijd op Mugglenet, mocht niet langer zijn als 900 woorden, het waren er 866...

Maar om de rest van jullie gerust te stellen, heb ik een nieuw gedeelte ertussen geschreven... Het blauwe gedeelte is het deel dat ik er bij geschreven, en hopelijk is het zo beter!

Kus Daphne_Potter

P.S. Blijf Reageren!!

Daphne_Potter
2e jaars
2e jaars

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 9:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hej hallo,

Misschien is het alvast leuk om te weten, maar ik ben bezig een vervolg te schrijven op Did I tell you?

Het is weer een songfic en gebaseerd op het nummer Remember van Josh Groban!!

Het is wel zieliger dan dit verhaal maar ik hoop dat jullie het toch leuk zullen vinden, ik zal het zo snel mogelijk plaatsen!

Kus Daphne_Potter

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp