Auteur |
Bericht |
CrazyElf
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 10:35 |
|
Hebben jullie al gemerkt dat jullie wsl op sommige van jullie ontvangen postkaarten een HP postzegel hebben?
Ik heb net 1tje ontdekt, ik ga zo in oud papier duiken
http://onlinewinkel.tpgpost.nl.....ferrer=WEB
Rayna zegt: *kick naar Games & Merch* |
_________________ Ik hou van Fred W. |
|
|
|
Vuurbeker
The Rockin' Dude
Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 31, 2005 13:46 |
|
Ik heb ook al zo'n postzegels zien hangen in het postkantoor.
Ik vond ze wel mooi
Heb trouwens die van PoA gekregen voor mijn kerstdag vorig jaar, plus 2 kerstkaarten.
Trouwens, goort dit niet bij Mercandise?
Greetz Vuurbeker
Edit: hier zijn die van PoA: PoA |
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 14:29 |
|
Mijn opa zal die binnenkort wel hebben. Zoals waarschijnlijk de meeste. Hij verzameld namelijk postzegeltjes. Hoeraj!
Ik vind ze wel iets hebben.
Leuk als je opeens een briefje krijgt met zo'n postzegel op.
*rent naar de brievenbus*
|
|
|
|
|
Wizardjuh
7e jaars
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 14:03 |
|
Nou, ik ben een HP-Freak en postzegelverzamelaar dus dan moet ik maar eens naar het postkantoor gaan! Ik denk alleen dat ze al uitverkocht zijn.
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 14:10 |
|
Wizardjuh schreef: | Nou, ik ben een HP-Freak en postzegelverzamelaar dus dan moet ik maar eens naar het postkantoor gaan! Ik denk alleen dat ze al uitverkocht zijn.
Grtz,
Wizardjuh |
Zijn ze ook.
Ik denk dat je de beste kans hebt bij een postzegelhandelaar. Maar dan betaal je er wel meer voor |
|
DreamGirl
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 19:09 |
|
Hmm ja ik heb dat wel eens gemerkt
Me vriendin ontving een kerstkaart met daarop een HP postzegel..
Hij zag er wel leuk uit en toen vroeg ze aan mij of ik hem wou hebbe
JAA NATUURLIJK WIL IK DIE [a]
Van te voren had ik trouwens nog nooit een HP zegel gezien |
|
|
|
|
Benfreakte
6e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 10:45 |
|
Ik heb ze zelf gekocht. 3 velletjes. 1 vel heb ik gebruik voor kerst kaarten en 1 vel heb ik ingelijst en het andere vel hangt op mijn prik bord. Heb zelf ook nog andere HP zegels uit Mauritanie ofzo iets |
|
|
|
|
MissLupin
3e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 04, 2006 11:25 |
|
Ik heb die nog nooit gezien maar ik wil die wel hebben Ik was een paar weken geleden naar een postkantoor geweest en die man wist niet eens dat die bestonden Dus ne paar dagen geleden had ik mijn ma naar een ander postkantoor gestuurd maar daar waren die al uitverkocht |
_________________ "To the well organized mind, death is but the next great adventure." |
|
|
|
Wizardjuh
7e jaars
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 04, 2006 11:43 |
|
Ik ben gisteren naar het postkantoor gegaan maar ze waren al uitverkocht. Misschien dat ze ze nog hebben in een andere winkel.
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
|
|
nixxx
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 05, 2006 13:25 |
|
Ik ben dus zo'n sukkel! Ik lees dit nu allemaal en ik bedenk me dat ik nog een heel velletje kerstzegels heb liggen. Ff gauw kijken en ja hoor: Harry Potter zegels. Had ik dus helemaal nog niet gezien!
Blij dat ik het velletje nog niet gebruikt heb, ik ga er in ieder geval 1 van bewaren! |
_________________ Herinner je Gisteren
Droom van Morgen
Maar: Leef Vandaag |
|
|
|
Rowan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 09, 2006 18:49 |
|
Ik heb zo'n heel velletje voor kerst gekregen, lijkt mischien een dom kado maar ben er erg blij mee. Vind het gewoon leuk om te hebben en ga ze zeker niet gebruiken. Ze zitten in een mooi mapje. En die ligt bij mijn verzameling hp boeken. Vind het ook mooie postzegels. Ze zijn erg arpart. |
_________________ Het was belangrijk om te blijven vechten, steeds opnieuw had Perkamentus gezegt, want alleen zo kon het kwaad tot staan worden gebracht, ookal kon het nooit helemaal worden uitgegroeid. |
|
|
|
Frog Choir
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 17:44 |
|
kwis dat ze bestonden.. en kwisnie dak der ooit nog eigenaar van zou worden..
komk 2 weken geleden zaterdgaochtend op de manege.. FROGGIE!! FroggieFrogChoir!!! kep wat voor je.. zul je heel leuk vinden;) gaf der zoon vriendin van mij 3 identiueke Harry Potter zegels.. dattie op zijn bezem zit (getekent).. ik Gille mense.. oeww.. kep der 1 in mun agenda geplakt.. 1 op mun prikbord nast 3 posters van Daniel Radcliffe(A) ik helemaal blij dermee!
jmmr dat ze niet super zeldzaam zijn ook al kan je der slecht aan komen.
ze schijnen overal uitverkocht te zijn..
en ik heb der zonder moeite 3 gekregen!! |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
|
|
honfleur
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 27, 2006 16:37 |
|
Ik heb ze , die decemberzegels dan. Ik had het ergens gelezen en heb toen mijn moeder gestuurt(lekker handig). Ze zijn echt wel mooi.
Een paar heb ik er in mijn postzegelalbum gestopt(jazeker ik spaar postzegels, alleen vergeet ik dat door het jaar heen. Alleen als de kerstkaarten komen denk ik eraan, maja )een paar heb ik voor als ik iets met de post stuur naar mensen die ook hpfreak zijn(=nooit)en de rest heeft mijn moeder ingepikt (vraag me niet waarom). |
_________________ Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
En als je me niet gelooft moet je maar uitstappen. |
|
|
|
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 17:58 |
|
Ja dat had ik ook.
Me vriendin stuurde me een brief.
Ik maakte hem open en wou de envelop weggooien.
Maar ik ving een glimp op van de postzegel.
Ik dacht HP ?
gelukkig dat ik het niet weggegooit had. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
|
|
Little-_-Devil
4e jaars
Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 20, 2006 19:42 |
|
Ik spaar postzegels.. en ik heb een keer meeltje gehad van de TPG Post en daar stonden die postzegels in!! Alleen ik dnek dat het niet echt goed tot me doorgedrongen is!! (Ik moet ze gwoon hebben mhja.. ben blut... ) |
_________________ "When stuck in the river, it is best to dive and swim to the bank yourself before someone drops a large stone on your chest in an attempt to hoosh you there."
Little Devil...*Ravenclaw* |
|
|
|
|