Auteur |
Bericht |
Benfreakte
6e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 16:51 |
|
Hee allemaal ik wilde even weten of jullie kinderen willen, zo ja een jongen of een meisje en hoe wil je dat ze gaan heten???
X |
|
|
|
|
desiree
2e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 16:56 |
|
i kweet niet of i kkinderen wil later.het lijkt me wel leuk.en het maakt me niet uit of het een jongen of meisje is 2 kinderen lijkt me wel genoeg.
voor een meisje vindt i krobin of Shana een mooie naam en voor een jongen stein |
|
|
|
|
emmadanrupert_girl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 19:02 |
|
ik zal wel kinderen hebben maar dan zou ik het liefst een tweeling hebben en dan een meisjuh daty juh ze op elkaar lijken of een jongen dat vindt ik zow lief:P |
|
|
|
|
DreamGirl
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 19:16 |
|
Jaa natuurlijk wil ik kinderen
Is altijd leuk..
Ennee,als het een jongen is noem ik m teun
Als het een meisje is noem ik haar kimberley |
|
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 19:20 |
|
Nee, ik wil geen kinderen.
En ik vind het behoorlijk stom om nu al te zeggen "ik wil twee jongen en één meisje en dan noem ik ze zo en zo" want voor hetzelfde geld krijg je dan drie meisjes.
Ik zie mij nog niet thuisblijven om voor de kindjes te zorgen. |
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 19:28 |
|
vlinder schreef: | Nee, ik wil geen kinderen.
En ik vind het behoorlijk stom om nu al te zeggen "ik wil twee jongen en één meisje en dan noem ik ze zo en zo" want voor hetzelfde geld krijg je dan drie meisjes.
Ik zie mij nog niet thuisblijven om voor de kindjes te zorgen. |
Inderdaad, mee eens.
Toen ik klein was, zei ik ook weleens zo'n dingen, maar nu weet ik wel dat je dat niet zelf kan beslissen en dat het helemaal anders kan lopen.
Het kan zelfs zijn dat je een juiste man/vrouw vindt, maar dat die dan geen kinderen kan krijgen, wil krijgen, ..
Daar moet je ook rekening mee houden..
Ik weet het zelf helemaal nog niet, dat zie ik nog wel. |
|
|
|
Lacrimosa
4e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 19:31 |
|
Met mijn 15 jaar ben ik eigenlijk nog veel te jong om al aan een gewichtige keuze als kinderen te denken.
Maar als ik zelf zou kunnen kiezen en de natuur buiten beschouwing hou, zou ik misschien het liefs een jongen en een meisje willen. Zoals meer mensen misschien willen.
Twee kinderen zouden voor mij het maximum zijn, als ik me bedenk hoe een kennis met vijf kinderen met moeite tijd en aandacht moet kunnen vrijmaken voor al haar kinderen.. (dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij alle gezinnen van over de vijf kinderen er zo aan toe gaat ).
Maar eerlijk waar denk ik niet veel aan het geslacht.
Liefs zou ik niet ingewikkelde namen willen geven aan mijn kinderen . David (niet op z'n Engels uitgesproken), Thomas, Robin, Peter, heb ik al een tijdje wel mooie namen gevonden ^^''. En om de een of andere reden heb ik geen flauw idee welke meisjesnamen me mooi lijken. Elke naam heeft wel z'n eigen karakter en betekenis. |
|
|
|
|
superjasmien
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 21:28 |
|
Wel, ik weet dat je de natuur z'n gang moet laten gaan, maar ik wil zeker één meisje hebben. Liefst zou ik 3 meisjes en een jongen hebben. Dan zou ik ze misschien apparte namen geven: Audrey, James, Meredith en Emma. Allemaal Amerikaanse of Engelse namen nu ik er naar kijk... En misschien ook wel eentje Bree noemen... |
Laatst aangepast door superjasmien op Zo Jan 15, 2006 21:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 21:31 |
|
Mwah, ik weet niet of ik kinderen wil. Eerst wilde ik het totaal niet, maar nu vind ik het idee al wel wat aantrekkelijker. Ik ben ook nog maar 15, ook nog heel jong, maar ik denk er best vaak aan. Best wel vaag, want hoewel ik het eigenlijk niet weet, praat ik we best vaak over met vriendinnen en denk na over namen. Ik ben vaag ^^''
Anyway, voor een jongen vind ik Sam, Mitt en nog een andere naam die ik me nu niet kan herinneren ^^''
Voor een meisje vind ik Amber heel mooi.
EDIT: Ik weet de naam weer. Chris ^^ Vergeet ik hem, terwijl ik het nog wel de mooiste naam vind |
_________________ there’s no way to stop what comes falling
Laatst aangepast door Changetje op Ma Jan 16, 2006 20:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
San Riddle
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 21:43 |
|
Ik zou het heel leuk vinden om kinderen te krijgen. Ik weet wel dat het allemaal afwachten is, maar het lijkt me gewoon heel leuk. Zonder kinderen is je leven eigenlijk niet kompleet. Het lijkt me ook niet leuk om gewoon thuis te zijn terwijl er niemand is en als je kinderen hebt is er altijd wel gezelligheid.
Ik vind Carter, Bram en Sterre wel mooie namen. |
|
Carpe Diem
7e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
Woonplaats: In Atlantis, learning the meermaids how to sing and dance
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 21:52 |
|
Ik zie nog wel of ik kinderen krijg , maar het wordt al moeilijker.
Eigelijk heb ik ook niet zoiets ik moet kinderen.
Als ik thuis kom wacht er een hond op mij dit vind ik genoeg en geeft minder problemen dan kinderen |
_________________ I'm young I now, but even so
I know a thing or two, I learn from you
I really learned a lot, really learned allot
love is like a flame, it burns you when it's hot
love hurts oeoeh love hurts |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 22:05 |
|
2 kindren, kate en dave |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
San Riddle
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 22:09 |
|
harry's-girly schreef: | 2 kindren, kate en dave |
Bedoel je nou dat je twee kinderen hebt?
Misschien kan je er iets meer over vertellen...
Leuke namen trouwens |
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 22:40 |
|
Ik wil kinderen, het liefst een flink aantal. 4, misschien zelfs 5. Dat vind ik alleen maar gezellig. Ik heb al een hele rits namen die ik mooi vind:
Voor Meisjes:
- Nina
- Laura
- Gwendolynn
- Chrissy
- Debbie
- Juliet
En nog een aantal.
Voor Jongens:
- Evan
- Benjamin
- Joey
- Joshua
en nog een hele rits. Al deze namen hebben gewoon iets wat ik echt geweldig mooi vind.
Mjah, ik ben gek op kinderen en ben volgens mijn klasgenoten echt zo'n moederlijk type. Hihihihi. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
SilverUnicorn
6e jaars
Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 22:49 |
|
Jah! Jalf neemt een heel weeshuis ^__^ Dat is echt iets voor jou .
Ik weet ook nog niet cker of ik kinderen wil, ik zit er nu wel eens aan te denken hoe het is om vader te zijn. Maar het past totaal niet in m'n plannen. Ik zit dik in de studie en om er dan een kind bij te hebben, waar moet ik dat van betalen?!
Ohja, en een vriendin zou ook wel handig zijn .
Namen heb ik nog niet over nagedacht. Ik ga geen familieleden vernoemen denk ik, dat doet iedereen bij ons in de familie al en vind ik zo afgezaagd. En er zitten nou ook niet echt geweldige namen tussen... |
_________________ Tot in de pruimentijd |
|
|
|
|