Auteur |
Bericht |
mimi
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 10:45 |
|
Hier was een topic over in het oude forum, (ik weet even niet meer wie het had geopend, sorry) maar ik vond het wel leuk!
Dus, wat is je favoriete anime of manga?
manga=tekenigen en strips getekend in manga stijl (manga=een japanse tekenstijl)
anime=tekenfilms in manga stijl
(Sorry als ik het verkeerd uitleg! )
Ai Morinaga is mijn favoriete manga tekenares. Ze is niet super bekend, maar ik vind haar stijl wel leuk.
Misschien kun je even eerst uitleggen wat dat is, en ook jou eigen top 3 geven ofzo? GR. SS |
Laatst aangepast door mimi op Vr Jun 18, 2004 13:46; in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 13:08 |
|
Onder Anime en Manga worden verschillende dingen verstaan. Manga is een filmpje of een strip en Anime getekend. Ik heb zelf verschillende soorten favorieten Manga's en Anime's. Ik hou vooral van de tekenstijl ervan. De tekenstijl van Anime en Manga vindt ik zeer mooi en heel gedetailleerd en mooie kleuren. Ik zal zelf even ook wat laten zien wat ik erg mooi vindt.
Mugen No Ryvius
Misschien een iets bekendere SailorMoon
Weer een bekende Yu-Gi-Oh
Dat zijn dus een paar die wel tot mijn favorieten behoren. IK heb nog meer favorieten maar die komen dan nog wel eens |
|
|
|
|
StarNoStar
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 15:02 |
|
Aaah! Ik ben een wannabe!
Ik ken alleen nog maar Love Hina. En ik heb ook een paar afleveringen van Midori no Hibi gezien. En Spirited away.
Maar ik ga zo naar een vriendin, en die gaat mij nog veeel verslaafder aan Anime maken ^_^
Kga trouwens naar Abunai in Oktober! ^_^
Dus dan moet ik wel wat meer kennen he ^_^ |
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 18:28 |
|
Ik ben redelijk anime addicted. Ooit was dat nog meer, maar nu liggen mijn interesses meer bij HP.
Manga lees ik eigenlijk niet echt, en als ik het doe gaat het me om de plaatjes, niet de tekst ^^''
Maargoed, mijn favo anime:
Inu Yasha
Shoujo Kakumei Utena
Trigun
Berserk
Vision of Escaflowne
En verder vind ik nog een hele hoop leuk, maar dit zijn de beste. |
|
|
|
|
Persephone
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 18:56 |
|
Bottle Fairy (/^_^)/ Behoorlijk doelloos maar echt geweldig ^_____^
Andere favoriete anime zijn ; Ultra Maniac, Supergals, Tokyo Mew Mew & Card Captor Sakura (wel de originele Japanse versie, en niet de verpoepte Amerikaanse versie die hier op tv komt). En binnenkort ga ik aan Ebichu en Popotan beginnen. Handig, zo'n otaku neef. Keiko heeft mij laatst ook wat Green Green laten zien en dat lijkt me ook wel grappig XD
Catie schreef: | Manga is een filmpje of een strip en Anime getekend |
Erm. Wat ? Geen idee wat je daarmee bedoeld, maar wat Mimi in haar eerste post zegt klopt in ieder geval ^-^ |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 18:58 |
|
Ik ben niet echt een hele grote Anime kenner...en heb ook geen speciale stijl of tekenaar die me extra aanspreekt (wow ik klink als een real n00b)..maar I love the HP fan art in Anime/Manga stijl...
Het spijt me als m'n kennis her en der van deze kunststroming tekort schiet..maar ik wil altijd nog wel bijleren..dus explain a lot!! |
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 19:03 |
|
Persephone schreef: | Bottle Fairy (/^_^)/ Behoorlijk doelloos maar echt geweldig ^_____^
Andere favoriete anime zijn ; Ultra Maniac, Supergals, Tokyo Mew Mew & Card Captor Sakura (wel de originele Japanse versie, en niet de verpoepte Amerikaanse versie die hier op tv komt). En binnenkort ga ik aan Ebichu en Popotan beginnen. Handig, zo'n otaku neef. Keiko heeft mij laatst ook wat Green Green laten zien en dat lijkt me ook wel grappig XD
Catie schreef: | Manga is een filmpje of een strip en Anime getekend |
Erm. Wat ? Geen idee wat je daarmee bedoeld, maar wat Mimi in haar eerste post zegt klopt in ieder geval ^-^ |
Ebichu!! Die's echt ge-wel-dig! Zo vreselijk grappig!
Ik vind trouwens de tekenstijl van Shoujo Kakumei Utena het mooist; grote ogen (heb je nogal bij Anime, maar bij SKU heel erg), overdreven lang haar in verschillende leuke kleuren, lange vingers, lange benen.
Eigenlijk alles waar anime bekend om staat, maar dan iets meer overdreven ^^
En het verhaal is ook zo kwijlbaar... dit is de enige anime waar ik bij heb moeten huilen... het einde is gewoon zo mooi!! ^^ |
|
|
|
|
Persephone
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 19:06 |
|
Mrs Malou Riddle schreef: | Ebichu!! Die's echt ge-wel-dig! Zo vreselijk grappig!
Ik vind trouwens de tekenstijl van Shoujo Kakumei Utena het mooist; grote ogen (heb je nogal bij Anime, maar bij SKU heel erg), overdreven lang haar in verschillende leuke kleuren, lange vingers, lange benen.
Eigenlijk alles waar anime bekend om staat, maar dan iets meer overdreven ^^
En het verhaal is ook zo kwijlbaar... dit is de enige anime waar ik bij heb moeten huilen... het einde is gewoon zo mooi!! ^^ |
E-B-I-C-H-U Ebichu !
>.> Anywho ; Misschien vind je het ook nog wel leuk om te weten dat mijn neef meegeholpen heeft aan de vertaling van Inu Yasha. =) Istie nogal trots op XDDDD |
|
|
|
|
Sambora
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 19, 2004 0:09 |
|
ik hou niet zo van die stijlen... vind ik nog al raar er uit zien... met die ogen... ik kan het niet uitleggen... laatste tijd zie je het best wel veel maar ik ben er geen fan van,,,, ik hou van de gewone tekenfilms is een stijl die niet die stijl is |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
|
|
StarNoStar
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 19, 2004 14:28 |
|
^_^
Ik heb nu Chobits 1 tm 4 gezien, en Midori no hibi 1 tm 4, en ook nog Love Hina again. Maar ik wil nog veeel meer Anime kennen ^^;
Dus ga ik zo maar eens een programma downloaden waarmee je heel veel Anime kan downloaden ^_^ |
|
|
|
|
Poison Ivy
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 04, 2004 9:37 |
|
Yay, ik heb ook een anime gezien ^__^ *Kuch* Newbie *Kuch*
Mjah, ik heb de eerste aflevering van Serial Experiments Lain gezien, de eerste aflevering is een beetje verwarrend mjah, ik ga zo de 2e downloaden, al duurt dat een eeuwigheid =.=' |
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 04, 2004 9:54 |
|
Poison Ivy schreef: | Yay, ik heb ook een anime gezien ^__^ *Kuch* Newbie *Kuch*
Mjah, ik heb de eerste aflevering van Serial Experiments Lain gezien, de eerste aflevering is een beetje verwarrend mjah, ik ga zo de 2e downloaden, al duurt dat een eeuwigheid =.=' |
Als je de eerste al verwarrend vindt... ^^'
Ik heb de hele serie gezien en ik vond em echt saai En hij wordt alleenmaar vager รด.o |
|
|
|
|
Poison Ivy
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 04, 2004 10:20 |
|
Whaah, the horror.
Mjah, nu ik eraan begonnen ben maak ik het ook wel af ^^' |
|
|
|
|
Persephone
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 04, 2004 15:02 |
|
Keiko heeft mij laatst ook Lain laten zien, de eerste aflevering, en ik irriteerde me nogal aan de stijl o.O Ik vind haar ogen niet mooi, en aangezien je die nogal vaak ziet XD ...Iedereen vindt de serie schijnbaar geweldig maar mij lijkt er echt geen f*** aan :/ |
|
|
|
|
Miranda
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 17:30 |
|
Pff...ik ken alleen Love Hina
Ik vind alle Anime en Manga eigenlijk wel leuk...ik heb net geleerd hoe je het moet tekenen en ik heb 2 tekeningen waar ik heel trots op ben |
|
|
|
|
|