Auteur |
Bericht |
erikjah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 12, 2006 19:27 |
 |
Ik denk niet dat hij een echt grote rol gaat spelen in het volgende boek... maar wel net zoiets als wat je nu nog van Lupin hoort. |
_________________ 'That's right', said Malfoy. 'But she said you were just going for a drink, you'd be back.'
'I certainly did have a drink... and I came back... after a fashion'
fanfic: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=7144 |
|
  |
 |
Mrs Charlie Weasley
5e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 25, 2006 20:16 |
 |
Nadat ik de boeken nog eens doorgelezen heb, viel het mij op dat hij en Bill in boek 4 best wel veel voorkomen, meer dan in de andere boeken.
Ik hoop wel dat ze in boek 7 ook een iets meer belangrijke rol hebben.
Liefs Wilma |
_________________ Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4 |
|
  |
 |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 25, 2006 20:53 |
 |
Mrs Charlie Wemel schreef: | Nadat ik de boeken nog eens doorgelezen heb, viel het mij op dat hij en Bill in boek 4 best wel veel voorkomen, meer dan in de andere boeken.
Liefs Wilma |
ik denk van wel hij is toch gebeten door die weerwolf, dan wordt hij er ook een. Misschien moet hij taken gaan doen voor de orde. |
|
|
  |
 |
Mrs Charlie Weasley
5e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 31, 2006 22:26 |
 |
misschien word Bill of Charlie wel de nieuwe leraar DADA en komen ze meer naar voren in boek 7.
Dan denk ik dat ze daarmee 2 vliegen in 1 klap slaan want ze hebben iemand van de orde op school, het kan gelijk een afdelingshoofd worden en ze hebben een nieuwe leraar.
Liefs wilma |
_________________ Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4 |
|
  |
 |
Carpe Diem
7e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
Woonplaats: In Atlantis, learning the meermaids how to sing and dance
|
Geplaatst:
Di Jan 31, 2006 23:29 |
 |
D@@n schreef: | Mrs Charlie Wemel schreef: | Nadat ik de boeken nog eens doorgelezen heb, viel het mij op dat hij en Bill in boek 4 best wel veel voorkomen, meer dan in de andere boeken.
Liefs Wilma |
ik denk van wel hij is toch gebeten door die weerwolf, dan wordt hij er ook een. Misschien moet hij taken gaan doen voor de orde. |
Nee , hij wordt gaan weerwolf dat is duidelijk gezegt hij zal alleen wolfsetrekken, krijgen.
Hij is gebeten door een weerwolf die op dat moment niet was getransformeert..
Ik denk inderdaat dat Carlie (of hoop eigelijk)in boek zeven meer voor komt, van alle Weasley´s komt hij het minste voor, wat ik best jammer vind . Omdat het een leuke personage is. |
_________________ I'm young I now, but even so
I know a thing or two, I learn from you
I really learned a lot, really learned allot
love is like a flame, it burns you when it's hot
love hurts oeoeh love hurts |
|
  |
 |
cha0xz
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 12:11 |
 |
nickyjestob schreef: | D@@n schreef: | Mrs Charlie Wemel schreef: | Nadat ik de boeken nog eens doorgelezen heb, viel het mij op dat hij en Bill in boek 4 best wel veel voorkomen, meer dan in de andere boeken.
Liefs Wilma |
Nee , hij wordt gaan weerwolf dat is duidelijk gezegt hij zal alleen wolfsetrekken, krijgen.
Hij is gebeten door een weerwolf die op dat moment niet was getransformeert..
Ik denk inderdaat dat Carlie (of hoop eigelijk)in boek zeven meer voor komt, van alle Weasley´s komt hij het minste voor, wat ik best jammer vind . Omdat het een leuke personage is. |
Dat is Bill die gebeten is. |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 12:33 |
 |
Ik denk dat Charlie nog wel belangrijk zal worden in boek 7. Hij kan helpen met de strijd tegen Voldemort, misschien wel met zijn draken. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 06, 2006 20:37 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Hij kan helpen met de strijd tegen Voldemort, misschien wel met zijn draken. |
Wie weet, misschien wel met Norbert? |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Miss Blacks
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 06, 2006 20:48 |
 |
Ik denk ook dat hij een grote rol gaat spelen in boek 7, omdat we tot nu toe maar weinig van hem gehoord hebben. Hij zit niet voor niets in het verhaal. |
|
|
  |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 07, 2006 17:20 |
 |
ik denk dat het een achtergrond personage blijft maar ik vond het echt sotm datie neit in film 4 was |
|
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 07, 2006 18:50 |
 |
Ik heb het idee dat dat zowel bij Charlie als bij Bill Wemel is. Ze hebben ze tot nu toe uit de films gelaten en ik hoop niet dat ze dat ook bij 5 gaan doen... Je ziet ze alleen vaag een paar seconden in de krant in deel 3. Zonde. |
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 17:24 |
 |
Ik vind ook dat Charlie moet terugkomen, Bill heeft nu in deel 6 een kleine rol maar in ieder geval groter dan normaal, ik Vind dat Charlie in deel 7 zoiezo een evengrote rol moet kijken. Maar dat zal wel niet omdat Harry naar de Horcruxes gaat zoeken. |
|
|
  |
 |
Regulus
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 18:55 |
 |
Ik denk ook wel dat ze terugkomen dat is namelijk erg verassend, tenzij je natuurlijk er goed over nadenkt. in de eerste boeken krijg je uitgelegd wie ze zijn en wat ze doen, en op het laatst zijn ze heel belangrijk. dat is wat ik denk!! |
_________________ 'Nee, ik heb hulp,' zei hij.' Er zijn Dooddoeners in de school.'"
'Ingenieus,' zei Perkamentus. 'Maar toch... neem me niet kwalijk dat ik het vraag... waar zijn ze dan?' Je lijkt me tamelijk alleen.' |
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 20:20 |
 |
hij is idd niet echt een heel belangrijk figuur in de boeken je hoort weinig van hem maar hij heeft dan ook geen hoofdrol  |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Singapore Lady
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 3:04 |
 |
Ik zou ook el meer van Bill en Charlie willen horen... lijken me leuke en interesante karakter, maar ja niet iedereen kan een grote rol krijgen, hoewel... bill gaat iig in deel 7 voorkomen (hij gaat tenslotte trouwen met Fleur en is gebeten door een weerwolf, daar horen we dus vast nog wel wat over) en ik neem aan dat Charlie ook bij het huwlijk zal zijn... je weet het nooit met Rowling, misschien krijgt Charlies karakter wel een heel verassende wending... |
|
|
  |
 |
|