Auteur |
Bericht |
Rene
2e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 17, 2006 22:04 |
|
Hey.
Ik bedacht me dit gister. Toen VOldemort herrees hadden de dooddoeners maskers op, net als bij het WK Zwerkbal en aan het eind van deel 5. Maar als ze in deel 6 Zweinstein binnendringen ziet Perkamentus wie het precies zijn, Harry ziet het gezicht van Vaalhaar en Lupos weet dat het Grafblom was die dood ging. Dan kunnen ze toch geen maskers op hebben gehad? of was het zo dat die in het gevecht af waren gegleden ofzo? Is dit een foutje van JK of zit hier iets achter?
Reaction please |
_________________ 'Zijn moeder liet de sporen van haar offer op hem achter... dat is oeroude magie. Dat had ik kunnen weten maar ik was zo dom om het over het hoofd te zien...' |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 17, 2006 22:14 |
|
nee ik denk niet dat er iets achter zit, gewoon een foutje denkk...
en zonder die maskers zien ze net iets meer bij een duel...
ma voor de rest... nee geen tip of zo denk k |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
scorpion knight
1e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 17, 2006 23:21 |
|
Goed gezien van die maskers. Mischien is het om de volgende reden.
In boek 4 en 5 moest Voldemort in het geniep werken, dus moesten zijn handlangers onherkenbaar zijn. En ik denk dat nieuwe DD's nog niet de identiteit van hun collega's mogen weten, dus heeft iedere DD dan ook een masker op.
Het verklaard niet alles, maar mischien is het iets in die richting. |
_________________ Look to history
Watch the present
And See the future |
|
|
|
Wou[$]eR
5e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 10:04 |
|
Misschien hadden ze helemaal geen maskers op? Waarom ook? Om anoniem te blijven? De Orde van De Feniks wist toch al dat het zeer waarschijnlijk dooddoeners waren... |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
|
|
Judith
7e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 12:59 |
|
geen idee waarom... Zal wel gewoon een foutje zijn, dit was toch niet echt een geheime operatie van Voldemort hè?
groetjes,
♥Judith♥ |
|
|
|
|
Bellosarium
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 13:50 |
|
Voldemort wist ook perfect wie hij tegensprak in de 4de film.
Ik denk dat je het wel herkent hoor als je beetje de mensen kent zonder masker... Gewoon aan postuur, stem,...
Grtz, |
|
|
|
|
Hermione
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 13:56 |
|
Ik weet het niet, maar misschien waren ze de maskers vergeten, in hun opgewondenheid.Het zal ook niet echt meer nodig zijn geweest, nu iedereen weet wie ze zijn. Want toen wist iedereen al wie bij Voldemort was enzo. |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
|
|
cha0xz
2e jaars
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 14:23 |
|
Met of zonder maskers herkent hij ze. Voldemort herkende ze ook.
Aan de stemmen alleen al herkent hij ze. |
|
|
|
|
Frog Choir
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 14:26 |
|
Bellosarium schreef: | Voldemort wist ook perfect wie hij tegensprak in de 4de film.
Ik denk dat je het wel herkent hoor als je beetje de mensen kent zonder masker... Gewoon aan postuur, stem,...
Grtz, |
Het zou wel erg afzakkerig zijn als Voldemort zijn eigen dienaren niet herkent. Als je mensen goed kent dan weet je wie het zijn. In derdaad aan het postuur, misschien de huidskleur wel een beetje, de ogen.. alles eigenlijk.
en ik denk het belangrijkste: (film en boek 4 op het kerkhof) daar staan ze op hun eigen plaats in de kring. anders hadden ze het gat waar de Van Detta's zouden moeten staan wel dichtgemaakt door de kring kleiner te maken enzo..
Maargoed, over die maskers:
in film 4 op het kampeerterrein haden ze ze op zodat het Ministerie ze niet herkende. ik denk dat ze daarna ze ze altijd op hebben gehouden.. voor hetgeval ze worden ontdekt. (of ze hebben het zo gedaan dat de kijkers in de film kan herkennen dat het Death-Eaters zijn ofzo).. |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
|
|
Ernst Marsman
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 19:39 |
|
Misschien kenden ze de dooddoeners persoonlijk. Aan de stem bijvoorbeeld. Of hoe ze ruiken. Dan weten ze ook wie het is. |
_________________ Frodo: I can't do it Sam.
Sam: Yeah, you can it mister Frodo.
Frodo: No Sam don't follow me.(bang)
Sam: I shall carry you to destroy the ring.
Frodo: Simply relaxing. |
|
|
|
lore
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 19:51 |
|
het is misschien dat ze die aan hun kleren of lichaam hebben herkend
dat kan toch??
of op de manier van doen van da DD's
ma dan klopt het van die dodo DD nie meer |
_________________ now if you two don’t mind
I’m going to bed, before ether of you come up with another clever idea to get us killed,
or worse expelled. |
|
|
|
ricky
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 21:27 |
|
ik denk dat die maskers ja zoals iedereen een vermoming is
mischien heb ik het verkeerd gegoord in die 4de film maar korzel was die geen dooddoener en lucius ja dat weet iedereen he |
_________________ gryffendor is myn house!!!!!
ik ben ingedeeld in griffoendor
en vierde jaars
harry potter de beste acteur die er is |
|
|
|
Ukkepulk
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 8:31 |
|
Ze hadden verwacht dat iedereen in het kasteel zou slapen, en dat ze dus onopgemerkt het kasteel konden binnendringen en [*SPOILER*] vermoorden, maar Harry had tegen de DA (SVP) gezegd dat ze door de gangen moesten patrouilleren, dus er was wel degelijk wat verzet. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 11:52 |
|
Er zitten hele goeie theorien tussen waarom het zou kunnen maar we lezen in het boek dat de maskers afgegleden zijn van sommigen dooddoeners dus een hele simpele verklaring. En je kan sommigen ook wel herkennen aan hun lcihaamsbouw enzo. Harry had in deel 4 ook meteen Lucius herkent ook al had die een masker op. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
rubyboy
2e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 12:14 |
|
de maskers zijn volgens mij alleen nodig in aanwezigheid van Voldemort, en in boek vier mochten ze niet laten opmerken dat ze dooddoeners zijn, in boek zes werden deze dooddoeners toch al gezocht voor dooddoenerspraktijken. |
|
|
|
|
|