Auteur |
Bericht |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 11:46 |
|
Draag jij een bril of lenzen?
Draag je steeds een bril of alleen als het nodig is?
Ik draag enkel een bril in de klas, anders kan ik het bord niet lezen. En ook in de cinema... Maar anders draag ik nooit een bril... |
_________________ See you in another life then, eh brother?
Laatst aangepast door Lupos-freak op Di Aug 15, 2006 23:39; in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Lord Goderic
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 11:47 |
|
Nogal een vreemde topic, maar kom.
Ik draag nooit een bril of lenzen. (Ik draag trouwens ook geen beugel) |
|
|
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 11:49 |
|
Ik weet niet of het echt een supernuttig topic is, maar ik kom toch even posten..
Ik draag lenzen, maar ik draag ook héél vaak mijn bril. Ik zal het anders zeggen; Als ik niet onder de mensen moet komen, draag ik een bril
Ik denk dat ik gewoon te lui ben om mijn lenzen aan te doen, maar eigenlijk is het beter voor je ogen als ze één/twee dag(en) in de week 'lucht krijgen', dus is het goed ^_^
Ik moest hem eerst alleen voor ver te kijken/tv te kijken, maar na een tijd draag je hem automatisch altijd. Dus ik draag altijd lenzen of een bril.
En op dit moment is het een bril ^_^ |
|
|
|
just_me
5e jaars
Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 11:53 |
|
Ik draag net als Lupos-freak een bril om het schoolbord te lezen of als ik in de cinéma zit ofzo... Ik heb al vaak aan mijn moeder gevraagd of ik lenzen mag omdat dat veel praktischer is (en mooier vind ik) maar ze vind mij nog een beetje te jong daarvoor, omdat je ogen dan lui worden en je dus na een tijdje nog slechter ziet...
Ik heb nu net mijn montuur laten veranderen, maar ik had toch veel liever mijn oude, die stond mij beter.
Ik doe mijn bril dus ook niet graag op want ik vind dat lelijk, maar bij sommige mensen is een bril echter echt iets dat ze staat, mooier maakt en iets over hen verteld. |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
|
|
Darkness
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:12 |
|
Ik draag lenzen. Toen mijn ogen "volgroeid" waren nam in na 8 jaar een bril te hebben gedragen eindelijk lenzen en ik ben er erg blij mee. Nu heb ik geen last van regen of het beslaan van mijn bril als ik ergens binnenkom waar het warm is. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:16 |
|
Ja ik draag een bril maar alleen thuis. Klinkt misschien raar maar ik heb 'm alleen op bij het tv kijken en bij de pc. Als ik dat niet doe zie ik het allemaal wat wazig. Geen scherpe lijnen zeg maar en dan knijp ik mijn ogen samen en daar krijg ik dan weer hoofdpijn van.
Hier op mijn werk heb ik 'm dus niet op en de lettertjes op het scherm zijn dan wel wat wazig hoor |
|
Mystic
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in het Krijsende kot ,geen krot!!!, (-> als je me niet gelooft...wacht tot je men broer hoort!!!:
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:26 |
|
Ik draag mijn bril alleen ik de klas, in de cinema en als ik naar tv wil kijken. Ik zou wel graag lenzen hebben maar daarvoor zal ik nog moeten wachten. Een bril vind ik wel wat ambetant omdat dat vlug vuil wordt en da zit gewoon in de weg. Ik hoop dat ik snel lenzen zal krijgen |
_________________ ***....Passion is the scent that led us into an endless excess....***
****I love you, I need you, I miss you, I want you.. damnzZ why can't I tell YOU this?...****
http://s1.bitefight.nl/c.php?uid=25559 |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:29 |
|
Ik draag eigenlijk altijd een bril want als ik dat niet doe zie ik helemaal niks alleen wazige vlekken. Ik zou wel graag lenzen willen maar heb dit nog niet uitgeprobeert omdat me ogen erg gevoelig zijn. Ik draag sinds ik 12 ben een bril dus dit word me 5e jaar alweer. Het is alleen lastig dat ik heel vaak met gym een bal tegen me kop aan krijg en dan moet ik weer na de opticien toe. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
mimi
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:35 |
|
Ik draag lenzen, maar als ik de hele dag thuis ben draag ik een bril.
Een bril kun je makkelijk op en af zetten dus da`s soms wel fijner.
Als ik moe ben en even wil slapen en heb lenzen in, dan moet ik ze
eerst afdoen en schoonmaken etc..irritant
Maar ik kan dus niet zonder bril of lenzen..dan loop ik tegen dingen aan
en moet ik echt heel dicht bij iets zijn om het te kunnen zien. |
|
|
|
|
elienemien
4e jaars
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:37 |
|
ik heb een bril. maar die zet ik alleen op in de klas of voor tv |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
|
|
Meika
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:39 |
|
Ik draag er geen bril en ook geen lenzen.
Maar mijn ene oog is -0,5 ofzo dus dat is niet echt veel |
_________________ Ik ben uniek net als iedereen |
|
|
|
-~Hermelien~-
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 12:42 |
|
Jup, ik draag vanaf mijn achtste een bril, dus nu vier jaar. Ik heb -4 dus het is wel nodig, ik zie zonder bril weinig tot helemaal niks. |
|
|
|
|
littlewitch
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 13:02 |
|
xFietjex schreef: | Ik weet niet of het echt een supernuttig topic is, maar ik kom toch even posten..
Ik draag lenzen, maar ik draag ook héél vaak mijn bril. Ik zal het anders zeggen; Als ik niet onder de mensen moet komen, draag ik een bril
Ik denk dat ik gewoon te lui ben om mijn lenzen aan te doen, maar eigenlijk is het beter voor je ogen als ze één/twee dag(en) in de week 'lucht krijgen', dus is het goed ^_^
Ik moest hem eerst alleen voor ver te kijken/tv te kijken, maar na een tijd draag je hem automatisch altijd. Dus ik draag altijd lenzen of een bril.
En op dit moment is het een bril ^_^ |
Bij mij is het precies hetzelfde Ik ben ook meestal te lui om, vooral in de vakantie, mijn lenzen in de doen. Te veel werk en als ik ze in moet doen is het net de moesson (ik begin altijd meteen te tranen). Als ik ergens heen moet dan heb ik ze wel in...... Ik moet hem altijd op/ of mijn lenzen in, omdat ik anders de letters op 30 cm afstand (computerbeeldscherm) al niet kan lezen.......(1 kant -5.75 en andere kant -7).
Ik heb een bril vanaf groep 5 en sinds augustus lenzen
Nu heb ik dus mijn bril op
zonder bril kan ik dit niet lezen... en nog groter ook niet..... |
|
|
|
|
-~Hermelien~-
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 13:14 |
|
Ja, dat heb ik ook, ik kan ook pas dingenn lezen als ik er bíjna opzit. |
|
|
|
|
Tienerd
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 13:38 |
|
Sinds ik 9/10 ben heb ik een bril, alleen is het een wonder als ik 'm op heb ^^'.
Alleen als ik ga lezen of (soms) achter de computer zit doe ik 'm wel eens op. Maar echt standaard een bril dragen doe ik niet.
|
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
|
|
|