Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Boeken: slechste boek Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
felix_felicis
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

felix_felicis is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 04, 2005 14:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

het slechtste boek wat ik heb gelezen ????
ik weet het niet hoor als ik een boek saai vind laech ik het opzij en pak ik een andere.
maar als ik een saai boek moet zeggen is dat The Hound of Bakkerville die von ik saai omdat ik het niet zo heb op verhalen van ditectives 9hoe je het ook schrijf)
ik von het begin van The Picture of Dorian Gray ook saai maar dat boek werd opeens heel spannend.
greetzzz felix

Candida
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Candida is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het boek niet gelezen, ik ben niet van plan van het te lezen en toch vind ik het het slechtste boek ooit! Het is gewoon pure plagiaat op J.K. Rowling!! Mad Mad Zo is het gemakkelijk om boeken te schrijven, via het succes van een ander!!! Mad Ik heb het over Tanja Grotter, het slappe aftreksel van Harry Potter!

Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhode
Dreuzel
Dreuzel

Rhode is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 12:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

OK, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en het kan best zijn dat mensen, gekaapt van The Beckman, morgen ben ik beter van Evert Hartman en de amulet van Simone van der Vlugt, slecht vinden.
Maar daar ben ik het dus helemaal niet mee eens, het is al weer een tijdje geleden dat ik een van deze boeken heb gelezen, maar ik vond ze stuk voor stuk erg leuk. Dus iedereen, ga ze vooral lezen!

Fairy
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Fairy is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond the hound of the baskervilles net heel mooi, maar goed Razz

Het aller, aller, slechtste boek is voor mij 'La chèvre d'or'

1: Het is Frans...
2: Het is dooooodsaai Rolling Eyes

magiciansergio
Dreuzel
Dreuzel

magiciansergio is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

het is miss niet egt saai, maar het boek de silmarillon van tolkien is zo ongelooflijk langdradig, het is dan ook het enige tolkien boek dat in niet heb uitgelezen

ohh ja en de ''baantjer'' boeken zijn egt dodelijk saai. ik vind die tv serie al behorlijk slecht, maar toen ik aan dat boek begon kwam ik gewoon niet verder dan blz 10 :s

DMG-SAN
Dreuzel
Dreuzel

DMG-SAN is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pff ik vind boeken nie gauw echt slecht maar ik vindt de boeken van de lijstrekkers ofzo ( die boeken die je kan bestellen via school) echt zo vreselijk echt te simpele verhalen blegh

the corpse bride
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

the corpse bride is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond Nathans Tijdsklok dood-oer-saai.
Hij is egt langdradig dat ik hem gwn niet heb uitgelezen!

Oude Forumnaam: Brendon1470 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 22 Sikkels

Brendon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 20:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind iets slecht, moet even in mijn geheugen graven , heb het lang geleden gelezen ( paar maanden ) , griezeltent of griezelbus, ik ben een snelle , vlotte lezer , maar dat boek sloeg ik al na 10PAG toe

Joost
1e jaars
1e jaars

Joost is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik denk dat de griezelbus ook mijn slechste boek wat ik ooit heb geleze. is, echt heel flauw geschreven.

Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 14:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben iemand die moeilijk boeken leuk vind en daarom heb ik een heel erg lang lijstje met boeken die ik niet leuk vind, maar de de saaiste boeken die ik ooit heb gelezen zijn:

Arrow De bosduivel. Ik had na de tweede bladzijde al het boek weg gezet.
Arrow Hoe overleef ik de brugklas? Ik vond het boek niet leuk, want ik vond dat er te veel drama in voor kwam.
Arrow De vogelrots, want er gebeurde bijna niks in het verhaal. Ik moest helaas het boek wel lezen, want ik moest voor school er een verslag over schrijven. Crying or Very sad

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

Hanzie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moet nu voor mijn boekbespreking na de vakantie Met het Mes op de Tafel lezen. Ik mocht kiezen uit een hele reeks boeken, en de beschrijving van dat boek sprak me wel aan. Maar nu ik eraan begonnen ben... Sad Ik snap er niets van, lelijke kaft ( Razz ), en er zit geen logica in...in het verhaal wel, maar hoe het verteld word niet...

==> Join Huffelpuf!
We are undercover passion on the run
Chasing love up against the sun!
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 15:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okay, ik ga nu heel veel mensen op mijn dak krijgen, maar ik wil dit boek toch wel even benoemen.

Ik vond LotR echt verschrikkelijk. De schijfstijl vond ik echt vreselijk om te lezen. Veel te langdradig en op sommige moment niet intressant. Ik kwam dan ook maar halverwege het eerste deel heen.

Even een voorbeeld. Als Frodo en zijn makkers in een nieuw gebied komen, is het eerst de bedoeling dat de lezer zich door de hele geschiedenis van het land heenworstelt. Ook als er een nieuw personage wordt geintroduseert, moeten we eerst alles lezen over zijn familiegeschiedenis en dat hij "Jan, de zoon van Piet, de broer van Henk, de vader van Klaas, de neef van Gerrit" is. En dat irriteert me nogal.

Let wel. Ik vind LotR zeker niet slecht, maar ik kom d'r gewoon echt niet doorheen.

...I'll miss ya...
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf Lupin schreef:
Okay, ik ga nu heel veel mensen op mijn dak krijgen, maar ik wil dit boek toch wel even benoemen.

Ik vond LotR echt verschrikkelijk. De schijfstijl vond ik echt vreselijk om te lezen. Veel te langdradig en op sommige moment niet intressant. Ik kwam dan ook maar halverwege het eerste deel heen.

Even een voorbeeld. Als Frodo en zijn makkers in een nieuw gebied komen, is het eerst de bedoeling dat de lezer zich door de hele geschiedenis van het land heenworstelt. Ook als er een nieuw personage wordt geintroduseert, moeten we eerst alles lezen over zijn familiegeschiedenis en dat hij "Jan, de zoon van Piet, de broer van Henk, de vader van Klaas, de neef van Gerrit" is. En dat irriteert me nogal.

Let wel. Ik vind LotR zeker niet slecht, maar ik kom d'r gewoon echt niet doorheen.

Ik vind de LOTR-boeken ( en films ) super. Ik hou van het verhaal, maar ik vind wel dat je in zekere mate gelijk hebt. Maar ik vind het zeker niet slecht. Alleen een beetje heel langdradig...

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

Hanzie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf Lupin schreef:

Dit heb ik ook. Ik had eerst de drie films gezien, en toen werd ik nieuwsgierig naar de boeken. Ik kocht het eerste boek, maar verder ben ik niet geraakt. Ik denk dat in het eerste deel de helft van het boek over het landschap en de geschiedenis ging. Ik ben blij dat ik de andere twee niet heb gekocht.

==> Join Huffelpuf!
We are undercover passion on the run
Chasing love up against the sun!
Caleb
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 02, 2006 18:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn slechtste boek is De Drakentemmers van Emma Maree Urquhart. Ik vond het zo'n slecht boek dat ik mezelf echt de hele tijd moest dwingen het weer te gaan lezen. Gelukkig heft het maar 140 blz ofsow..

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp