Auteur |
Bericht |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 18, 2006 22:19 |
 |
Ik lees de strips van W.i.t.c.h. wel en ik vind ze ook erg leuk. (Mooi getekend ook) Maar ik vind het echt heel erg jammer dat het nu op tv is, want dat is veel anders. En op tv lijkt het ook veel kinderachtiger net als Winx club ofzo. Dus dat vind ik wel jammer, want het blad is niet echt kinderachtig |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 31, 2006 17:14 |
 |
Ik lees het al vanaf nummer 1.
Ik wacht er ook elke maand op.
De tekeningen vind ik leuk en het verhaal loopt lekker al vind ik het jammer dat se niet meer naar eleyon en caleb gaan. Ik zou het toch wel leuk vinden als caleb weer met cor is.
Nu met dat gedoe van de sterrendruppels vind ik wat minder. maar het verhaal lijn van hiervoor met die man met zijn zoontje vond ik weer erg leuk. Het jongetje leek op een autistisch jongetje die ik op mijn stage heb. (niet uiterlijk maar gedrag)
Dus ik hoop dat ze snel verdergaan met iets spannends ik bedoel ze worden ook ouder.
Ps er mist een witch in de poll en dat is nu net mijn favo. |
|
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 01, 2006 14:46 |
 |
vanaf 17 heb ik ze allemaal. En ik ben het helemaal met Nirphania eens!!
Eerst las ik ze, toen mijn broertje en daarna volgde de rest! |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 02, 2006 12:12 |
 |
Ik heb nummer 26 t/m 31 omdat ik wel eens wou weten wat W.I.T.C.H. was. M'n vriendin is er helemaal gek van Ze heeft echt alles van W.I.T.C.H dus vind zij het ook niet erg dat ik HP leuk vind maar daardoor ben ik aangstoken maar nu vind ik het minder leuk bovendien kost het me te veel geld ( ja ik weet het overdreven maar goed) |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 12, 2006 14:11 |
 |
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant maar ja ik vind het gewoon een leuke strip/magazine dus ik volg hem wel. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 05, 2006 17:52 |
 |
Ik vindt Will de leukste in de strip.
Cornelia is echt zon kreng.
Irma doet veels te bijdehand.
En taranee ehh nee niet echt me favoriet
Wil is de verstandigste en de leukste |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 16:40 |
 |
ik lees um altijd bij een vriendin die spaart die bladen (of strips). ik vind ze wel grappig. en dit heeft nix met de strip te maken maar moet t toch ff kwijt ik heb een hekel aan de tv serie van w.i.t.c.h. . dat klopt niet met de stripz en dat kan ik totaal niet uitstaan! |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 17:43 |
 |
De strips lees ik niet, maar ik heb het progamma wel eens gezien op Jetix en die vind ik wel leuk.... Ik hou van alles wat maar met fantasy en magie te maken heeft...
Mijn favoriete is Cornelia ik weet niet waarom.... Ik zou haar krachten ook het liefst hebben...
edit: Hay-LIn (of hoe je het ook schrijft) staat er niet eens bij bij de poll... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
kaatie302
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 04, 2006 16:42 |
 |
Hay Lin?Waar is ze???
Ik lees witch ook,gewoon het is een leuke strip en er staan vaak leuke tips in(boeken,manga,elf fantasy fair,blabla...).
Irma vind ik gewoon heel grappig en is mijn favoriet,Taranee is te stil,Cornelia is een schminkpop en Hay Lin vind ik ook wel leuk(met Eric en ze is erg creatief)
Iedereen vind Will leuk,en cool dat het begint te vervelen
Maar ik hou wel van haar kledingstijl  |
|
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 04, 2006 16:45 |
 |
Even een vraagje..
Je hebt ook manga boeken,daar kun je stap voor stap manga leren tekenen.(Zoiets als de witch)
Heeft iemand zon boek?
Dan zou ik graag willen weten waar je hem hebt gekocht/besteld. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
Rock Girl
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 04, 2006 18:16 |
 |
Nirvana schreef: | Even een vraagje..
Je hebt ook manga boeken,daar kun je stap voor stap manga leren tekenen.(Zoiets als de witch)
Heeft iemand zon boek?
Dan zou ik graag willen weten waar je hem hebt gekocht/besteld. |
Ik heb er 3 x), De makkelijkste waar je echt de basisdingen uitleerd, zoals alleen het hoofd tekenen, en bepaalde ogen.
Dat boek heet 'Hoe Teken Je Manga' , ik heb hem gekocht bij een 'Tekenwinkel' eigenlijk waar je van alles kan kopen om te tekenen/schilderen/ etc. daar hadden ze ook boeken.
Je kan ook gewoon kijken bij die vage boeken winkels die altijd van die goedkope dingen hebben, daar heb ik een boek over hoe ik Elfen moet tekenen vandaan.
Ik heb ook nog een boek, Manga Shoujo, en die heb ik ook uit zo'n tekenwinkel..
Ik weet natuurlijk niet waar je precies woont, maar ik heb dus de boeken in R'dam gekocht..de Manga Shoujo lijkt het meert op witch..
Witch zelf vind ik erg leuk getekend, de serie op tv vind ik idioot, ik kijk er ook niet naar.. hij is ook totaal niet populair op tv zoals dat Winx gebeuren, okee Winx is veel kinderlijker. Ik vind dat ze de namen ook raar uitspreken, en ik vind het gewoon niet leuk, terwijl het tijdschrift erg mooi en leuk is..
Ik koop het niet elke maand, ik vergeet het soms.. daarom ga ik binnenkort ook een abbo nemen.. xD |
_________________ Voldemort can't stop the rock!
Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
|
|
  |
 |
Yunie
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 20, 2006 6:06 |
 |
Ik lees witch niet vaak.
Meestal bekijk ik de plaatjes alleen omdat die heel bijzonder zijn
zoals manga. Heb daar trouwens 1 boek van en die is al genoemd:
Manga Shoujo! Ben nog van plan nog 1 te kopen als ik weer wat geld heb!
Heb trouwens hem gekocht in Haarlem in de Slegt.
De strip zelf van het tijdschrift vind ik wel gaan.
Ik vind alles iets te kinderlijk geschreven. Maar das mijn mening.  |
_________________ 'Why be a sphere hunter if what I'm hunting for can never be found?'
-Yuna FFX-2
Robert Pattinson = Edward Cullen XD (L)
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=27597 |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 30, 2006 18:08 |
 |
ik lees de w.i.t.c.h al van af nummer 1 en ik vind dat de prijs op zich nog wel meevalt. er staat wel altijd leuke info en verwijzingen in over van alles wat met fantasy te maken heeft, das erg handig aangezien ik altijd vergeet te zoeken.
wat de verhaal lijn betreft het kan wel spannender, zo als de eerste 17 nummers maar het is ook leuk lezen over verliefd zijn en zo.
ik vind het nieuwe orakel echt een creep!!!
en Will moet het nou echt eens goed maken met matt.
en irma moet ophouden met zeuren. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 05, 2006 2:16 |
 |
Grmbl.... Felpuppy?
Hmm........ nee mooi getekent wat ik gezien heb. Maar tis teveel voor meiden geef me dan maar The Sunwell Trilogy |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
Lord_Kiwi
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 10:30 |
 |
ik wacht elke keer vol smart op de witch
ik lees het van af deel 1, en ik heb mijn moeder zover gekregen dat zij ze allemaal koopt 1x leest en dan liggen ze bij mij op de kammer
ik vind alleen de tekeningen steeds slechter worden... eerst was het heel mooi toen een paar strips echt lelijk.... (vergeleken met bv nr. 1) en nu word het al weer ietjes beter gelukkig  |
_________________ if I got a flower, every time I think of you,
I could walk forever in my garden.
monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!! |
|
  |
 |
|