Auteur |
Bericht |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 12, 2004 11:41 |
 |
Rupertfan schreef: | Nee, het is inderdaad niet logisch, maar het is een boek he?
Het hoeft allemaal niet echt te zijn.
Niks is toch echt in HP?
Logisch nadenken!
Kizz Me |
We weten allemaal dat het 'maar' boeken zijn, maar het zijn verd*md goede boeken en ze zitten enorm goed in mekaar! Niks is aan het toeval over gelaten, JKR is slim!
Ik denk niet dat het een fout van Rowling kan zijn, dat zou wel een enorm grote fout zijn! Vrouwelijke reuzen zijn heel erg zeldzaam en ze zijn moeilijk te onderscheiden van mannen, maar dan vraag ik mij af hoe de vader van Hagrid Fridwulfa dan heeft gevonden? Hoe zijn ze 'verliefd' geworden? Hagrid moet sowieso een kind zijn van zijn vader en Fridwulfa, anders was hij niet zo groot geweest... Maar ik weet echt niet hoe het kan dat Hagrid er is gekomen... Ik kan er echt niet bij. |
|
|
  |
 |
Daantje
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 20, 2005 21:57 |
 |
Nee...dit is inderdaad iets dat "grote" vragen oproept... zoals idd hoe is Hagrid in vredesnaam verwekt kunnen worden???? en wat ik me ook nog afvroeg, hoe hebben die twee elkaar ontmoet??? bedoel lijkt me niet echt snel voor te komen dat n tovenaar en n reuzin elkaar op straat tegenkomen (lijkt mee ook niet ivm. de dreuzels...) Hmmz...denk dat dit inderdaad eens door Rowling zelf verhelderd moet worden, want ik zou t echt niet weten, die vergrootspreuk zou wel kunnen, maar dan zou Hagrid idd niet aan Madame Mallemoer vragen of ze het van r pa of ma heeft, lijkt me niet leuk om als tovenaar van n reuzenbaby te bevallen...(dan neem ik natuurlijk wel aan dat de vergroot spreuk na de "daad" opgeheven is) en n verkleinspreuk zou ook niet kunnen want als de reus de vader is heb je hetzelfde..... Vaag.... |
|
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 26, 2005 14:50 |
 |
over hoe ze hagrid hebben gekregen wil ik - erm - eigenlijk niet eens nadenken, maar hoe konden die twee samenwonen?!
Ze is zeven meter ofzo, dan moet je het huis wel enorm magisch vergroten vanbinnen, anders past die vrouw er niet in;; en hoe past zij in een BED? dat moet gezellig liggen, een man naast je die ongeveer de oppervlakte van je hoofd inneemt xP
Mja ^^
<3 |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 06, 2006 22:44 |
 |
tja zoals ik zei moet je dat natuurlijk met een korreltje zout nemen
tis natuurlijk wel raar...
maar ik lig er nie wakker van...
 |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 19:20 |
 |
Volgens mij is hier al een discussie over geweest maar ik denk dat Hagrids ouders verliefd op elkaar zijn geworden en dat toen de vader of zichzelf heeft vergroot of de moeder heeft verkleint en zo kwam Hagrid. Je moet het ook niet al te letterlijk nemen hoor. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 19:27 |
 |
ik heb hier al veel over nagedacht bij het lezen van de boeken en k ben tot de conclusie gekomen dat dat toch bijna onmogelijk is.
misschien met een spreuk maar ik geloof dat zelfs rowling het niet weet, ik denk dat ze het tof vond om van hagrid een reus te maken...
eigenlijk zou iemand het moeten inzenden in haar F.A.Q.
xxx leti |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 19:40 |
 |
hihi lol. Het lijkt me idd. een beetje moeilijk, misschien heeft hij een zwelbezwering uitgesproken over zijn "Het-die-niet-genoemt-mag-worden-op-dit-forum-i.v.m-de-gemiddelde-leeftijd....."
Maanling |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 20:27 |
 |
Tja als het nu omgekeerd was. dat zijn vader een reus was en zijn moeder de tovenaar dan zou ik zeggen onmogelijk.
Maar met dat zijn moeder de reuzin was.
et is misschien een beetje gek maar alles is mogelijk eh. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Serpen_Sortia
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 01, 2006 23:01 |
 |
Liefde...... Maar ze zullen wel een spreuk hebben gebruikt ofzo. Anders gaat het idd een beetje moeilijk  |
_________________ Harry hoorde nog steeds ontsnapte rotjes knallen toen hij en Ron een uur later naar bed gingen en terwijl hij zich uitkleedde, zweefde er een sterretje langs de toren dat vastberaden het woord 'POEP' in de lucht schreef. |
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 01, 2006 23:07 |
 |
nou jaa...
ze kenne bij honde tog ook een bulldog en een tackel kruisen...
da lijkt me ook wa lastis of niej dan...
{{uit die kruising komt trouwens bullshit.... }}
dus dan zal da bij reuzen en mensen ook wel gaan denk ik...
nie eg handig, maar tog...
nou jaa...
het blijft idd een beetje heeeeeeeel errig lastig...
XXX MH |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
MartenVilijn
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 02, 2006 7:41 |
 |
eeen lilliputter krijgt toch ook kinderen met een vrouw die 2x zo groot is duss..het kan volgens mij makkelijk
zelfs zonder spreuk! het is lastig maar het kan vast, in de naam van de liefde  |
_________________ We all meet Challenges in our live..We ought to be strong and faithfull..but sometimes, darkness strightens your eye..
Then Love is your only Desire and Escape..the only thing that stands in Darkness
Afdeling: Zwadderich |
|
  |
 |
Ernst Marsman
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 02, 2006 17:26 |
 |
scorpion knight schreef: | Ik heb wel een theorie hierover, maar als ik die hier ga uitleggen wordt ik waarschijnlijk van het forum geschrapt. (Ik weet ook niet wat de gemiddelde leeftijd op dit forum is.......... )
Ik zal het simpel samenvatten: De zaadjes zwemmen verder dan je zou zeggen............................... |
oh zo.. ik vind het ook maar raar, maar het kan. Technisch gezien kan het, maar in de praktijk zou ik niet weten. |
_________________ Frodo: I can't do it Sam.
Sam: Yeah, you can it mister Frodo.
Frodo: No Sam don't follow me.(bang)
Sam: I shall carry you to destroy the ring.
Frodo: Simply relaxing. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 05, 2006 19:46 |
 |
ja die zijn dood ja... Maar daar gaat het niet om... Het gaat erom hoe ze in hemelsnaam een relatie hebben gekregen...en hoe Hagrid verwekt is,,, |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 17:41 |
 |
Ja, daar heb ik ook al een paar keer over nagedacht. Als je het zo bekijkt vind ik Hagrid's vader eigenlijk wel een vies mannetje. Misschien heeft hij Hagrid verwerkt terwijl die reuzin lag te slapen ofzo. Het lijkt me dat als die dan wakker wordt, en daar beneden zo'n mannetje bezig ziet zijn, ze die gelijk doodslaat, als een irritante vlieg. Ja, dit is inderdaad niet helemaal logisch. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Catharina
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 20:53 |
 |
Hihi, ja nu je er over nadenkt, lijkt het me nogal moeilijk Maar kga er maar niet te veel over na denken...
Volgens mij kan bijna alles in de tovenaarswereld, dus daar zullen ze wel wat op gevonden hebben en anders, nee laat ik dat maar niet zeggen  |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
  |
 |
|