Auteur |
Bericht |
Tonks
5e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:00 |
 |
Er word vaak gezegd dat Sirius en James zo populair waren, waarom hadden ze dan zo'n ****** als Peter in hun vriendengroep?
Peter voegde eigenlijk niets toe aan het vriendengroepje, hij was lastig, want door hem duurde het zo lang dat ze Animagi werden, omdat Peter niet een van de slimsten was/is. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:02 |
 |
Ik denk niet dat daar een bepaalde reden voor is...sommige mensen trekken nu eenmaal naar elkaar toe..
En misschien vonden ze het wel leuk dat er iemand in hun groepje was die tegen hun opkeek...
Maar ik denk zowiezo dat er niet een hele speciale reden was... |
Laatst aangepast door BeeGee Kenobi op Wo Jul 14, 2004 15:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:11 |
 |
Ik vrraag me ook heel de tijd af..waarom Peter bij hun groepje hoort..want in deel 3 zegt madam .... (kben dr naam kwijt..maar die vrouw van de drie bezemstelen) dat Peter heel de tijd achter Sirius aanliep
en in de hersenpan van sneep zie je dat Sirius niet echt aardig tegen Peter doet.. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:14 |
 |
Het kan ook zijn dat hij er een beetje achteraan loopt..niet zo close is als de overige drie....
Je kent het wel..van die mensen die met alle wil in je groepje willen....en omdat je medelijden hebt neem je ze maar op in je groepje....
Ik wil niet zeggen dat het hier zo is..maar het kan.. |
|
|
  |
 |
Arissa
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:16 |
 |
Ik denk dat wat siriusblackgirl verteld wel waar is, ze vonden het zielig dat hij niet zoveel vrienden had en liet hem gewoon meedoen emt hun maarja het kan natuurlijk ook dat ze gewoon iemand nodig hadden die tegen ze opkeek en liet zien hoe geweldig ze wel niet waren.. |
|
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:24 |
 |
Ja dat denk ik dus ook..
Maar een vriend die er zo bij loopt maak je niet zomaar tot geheimhouder natuurlijk.. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:38 |
 |
colinda schreef: | Ja dat denk ik dus ook..
Maar een vriend die er zo bij loopt maak je niet zomaar tot geheimhouder natuurlijk.. |
Ze hebben dat gedaan omdat ze dachten dat Voldemort daar nooit zou achterkomen....ze hadden nooit gedacht dat Wormtail ZELF naar Voldemort zou gaan en hen zou gaan verlinken.. |
|
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:41 |
 |
Ja daar was ik wel achter gekomen..maar dat betekende wel op dat moment dat Janes Peter meer vertrouwde als Lupin en evt. Sirius.. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:43 |
 |
colinda schreef: | Ja daar was ik wel achter gekomen..maar dat betekende wel op dat moment dat Janes Peter meer vertrouwde als Lupin en evt. Sirius.. |
Neej dat is niet het geval...James vertrouwde waarschijnlijk Sirius en Lupin wel meer dan Peter..maar hun angst was te groot dat Voldemort hen al snel zou herkennen als geheimhouder....
Ze hadden iemand nodig die niet 'herkent' zou worden als geheimhouder..en in dat geval was Peter uitstekend..wie zou ooit zo'n loser verwachten als belangrijke geheimhouder..
Maja ze hadden er dus niet aan gedacht dat hij ZELF naar voldemort toe kwam.. |
|
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:44 |
 |
Sirius Black's Girl! schreef: | colinda schreef: | Ja dat denk ik dus ook..
Ze hebben dat gedaan omdat ze dachten dat Voldemort daar nooit zou achterkomen....ze hadden nooit gedacht dat Wormtail ZELF naar Voldemort zou gaan en hen zou gaan verlinken.. |
Maar dat deed hij dus wel... De !@#$%^&*() tssss... Je vrienden verlinken..
Maar nu weer Ontopic:
Ik denk dat SBG gelijk heeft... Wormstaart/tail was een meelopertje, eentje die er ook "bij wil horen" en omdat je het zo sneu vindt neem je 'm maar op in je groepje. Waarna hij constant achter je aan huppelt en heel irritant is. |
|
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 15:54 |
 |
Nja volgens mij hobbelde Peter dr altijd maar achteraan, ik denk ook dat Sirius, Lupin en James gewoon medelijden met 'm hadden, misschien had ie verder wel geen vrienden ofzo. Nja Sirius deed nou niet echt aardig tegen 'm, maar James scheen het wel leuk te vinden dat Peter 'm zo bewonderde...
Waarschijnlijk vonden ze Peter wel aardig en had hij verder geen vrienden... K denk eigenlijk niet dat ie er echt zo bijhoorde, hij liep volgens mij gewoon achter de rest aan... |
|
|
  |
 |
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
192 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 16:08 |
 |
Queen schreef: | Nja volgens mij hobbelde Peter dr altijd maar achteraan, ik denk ook dat Sirius, Lupin en James gewoon medelijden met 'm hadden, misschien had ie verder wel geen vrienden ofzo. Nja Sirius deed nou niet echt aardig tegen 'm, maar James scheen het wel leuk te vinden dat Peter 'm zo bewonderde...
Waarschijnlijk vonden ze Peter wel aardig en had hij verder geen vrienden... K denk eigenlijk niet dat ie er echt zo bijhoorde, hij liep volgens mij gewoon achter de rest aan... |
maar hij werd wel een animagus... ze waren dus wel close, james en sirius hebben hem er zelfs onwijs mee geholpen... |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 16:12 |
 |
Ik denk dat ze hem Animagus lieten worden om zo hun geheim ook geheim te houden..
Ik denk dat ze al te close met hem waren en te ver in hun leven hadden toegelaten om dat voor hem geheim te houden....
Als ze hem hielpen had hij er zelf ook baat bij om het geheim te houden..omdat hij zelf ook in overtreding was..
Ze lieten het waarschijnlijk toe dat hij met hun omging...dus tussen de lessen en in de common room...op een gegeven moment laat je gewoon iemand in je leven toe..
En Peter was denk ik op een gegeven moment zo ver in hun leven toegedrongen dat ze het Animagus zijn niet voor hem verborgen konden houden..en dus besloten hem ook maar Animagus te 'maken'..om zo het gevaar voor klikken te voorkomen.. |
|
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 16:23 |
 |
Ja daar zit ook wel wat in...ik denk zelf dat dat ook wel het geval geweest is...
Ze hebben ook met zn vieren de marauders map gemaakt...maar dat was daarna natuurlijk.. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 16:24 |
 |
Inderdaad...en mede door het Animagi zijn konden ze Peter al helemaal niet als een meelopend figuur zien maar als een vriend..hij hoorde er immers nu helemaal bij..
Dit lijkt me de meest logische verklaring.. |
|
|
  |
 |
|