Auteur |
Bericht |
~*leslien*~
6e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 03, 2006 21:41 |
 |
hier komt mijn lijstje^^ ik ben allergisch aan:
katten(maar kheb er toch een^^)
gras(en men lievelinggeur is vers gemaait gras^^'' dan ga ik midden in het gras zitten lezen en kom ik terug naar binnen met rode benen,armen,ogen en een loopneus )
huisstofmijt(je zou men kamer eens moeten zien vol beren,kussens en dekens enja dan sta ik s'ochtends op en zonder te overdrijven doe ik een hele tissuedoos leeg dehele tijd maar niezen en mijn neus snuiten maar mijn knuffels doe ik niet weg)
en iets wat in ooringen zit die kan ik niet langer inhouden dan een een halve dag dan zitten men oren al helemaal rood en ontstoken
pollen(toch plezant als je dol bent op bloemetjes in de lente en de zomer en zo nodig aan ze wil ruiken^^')
|
_________________ We are all born in the gutter, but some of us are looking at the stars
oscar wilde... |
|
  |
 |
ninniachel pattinson
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 04, 2006 8:01 |
 |
@ rock girl.. woow. da's echt erg, en dat van stokkiey ook.. mijn nichtje had ook zoiets met vinger openhalen maar zij had iets van een katallergie, naja langsaaiverhaal ^^ wel gruwelijk ..
uh.. ik heb eigenlijk niet grote kwalen, klopt af* ..
jaa, eczeem, dan is mn hele hand open en soms knapt t en dan bloed t een beetje, maar toen ik een baby was, ( ) was mn hele nek open ofzo.. en mn ogen, naja oogleden.
nu heb ik best wle vaak last van mijn enkelbanden omdat ik die een keer gescheurd heb tijdens toneel ( met mn ogen dicht van paar blokken gesprongen )
dus.. en dat gaat nooit over, ze hebben het ook niet meteen getaped na een week, omdat die enkelbanden wat verstuikt waren, en na 3 weken bleek dat ze "zwaar beschadigd" waren..
loop je een paar weken met krukken, een zere heup en een voet die je niet eens kun bewegen
maarja. de andere kwalen van mensen hier zijn ook erg  |
_________________ No in elenath hîlar nan hâd gîn
Brazil !!
Argentina !! |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 04, 2006 9:12 |
 |
Ik heb vorig jaar een keer, tijdens *lach niet * het opstaan van de bank mijn kuitspieren ingescheurt, en het is nog steeds niet helemaal ge- uhm... hoe heet dat in het nederlands uhmm... nouja, ge-recoverd .
Sorry, ik weet het echt niet ^^"
Maar daar heb ik onderhand al meer dan een half jaar mee op krukken gelopen, ben er nu weer van af, maar heb nog steeds heel erg last van mijn benen. |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 13:16 |
 |
Ik heb volgens mij nog best geluk; zoveel kwaaltjes heb ik niet. 't Is alleen wel heel irritant dat, als ik heel lang moet rennen, alles gaat draaien en het zwart wordt voor m'n ogen. Dat is bij bijv. gym wel vervelend...
Voor de rest heb ik een scoliose (scheve rug), waarvoor ik 2 keer per week naar de fysiotherapeut moet, maar gelukkig heb ik niet zoveel last van m'n rug, behalve als ik heel lang moet staan. |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 19:49 |
 |
ik heb vaak last van migraine, in een redelijk erge vorm, als ik de dokter mag geloven.
Als ik het heb, dan is één kant van mijn lichaam verlamd, ik kan aan één kant niet meer zien. Als ik dan probeer te praten, komt alles er verkeerd uit, in mijn hoofd weet ik het perfect, maar ik vind er de jusite woorden dan niet voor. Ik kan dan ook niet tegen licht, en moet overgeven.
Niet leuk. Ik krijg het van teveel stress en oververmoeidheid. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
*Daniel*Fan*
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 20:14 |
 |
ik heb heel vaak hoofdpijn,, en ook vaak migraine,, dan lig ik de hele dag op bed,, kan ik echt geen licht zien,,
en ik ben allergisch voor veel stof een beetje maak nii uit,, maar van veel ga ik heel erg niezen en krijg ik hoofdpijn,,  |
_________________ Johnny Depp (F) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 7:36 |
 |
Ik ben echt nergens allergisch ofzo voor, en geloof me ik ben nog noooit in me hele leven ziek geweest...OK ik ben wel eens verkouden maar iedereen is wel eens verkouden...
Ik heb alleen wel last van ademhalingsproblemen.. Ik gebruikte mijn buik zeg maar niet bij m'n ademhalen maar ik gebruikte m''n borst... Daarom haalde ik 25 keer per minuut adem in plaats van ong. 10 keer per minuut... Ik had daardoor elke dag koppijn, ik zag de hele dag door sterretjes voor m'n ogen en was dus ook heel erg duizelig. Als ik liep moest ik soms gewoon iets vastpakken anders dacht ik dat ik zou vallen of flauw zou vallen ofzo..Ik was heel snel moe. Ik had op warme dagen (zoals vandaag)helemaal het idee dat ik echt flauw ging vallen omdat ik soms gewoon helemaal geen adem kon halen... En dan stond ik dan een paar minuten naar adem te happen terwijl ik dus in de eerste instantie gewoon te veel ademde maar ja dat wist ik toen niet..
Weinig mensen realiseren dat als je verkeerd ademhaalt dat je hele lichaam helemaal verward raakt... Heel veel mensen hebben last van verkeerd ademhalen en hyperventilaties maar die weten dat niet en denken dat ze er zelf wel overeen komen... Nou geloof me dat is dus echt niet zo... Als je in dit verhaal hier ook wat in ziet dat jij ook hebt dan zou ik naar een ademhalingstherapeut(e) gaan... Dat heb ik dus gedaan en nu is het al een stuk beter... Alleen ik ben er nog lang niet helemaal van af... Als je je hele leven namelijk verkeerd ademhaalt dan kan je dat moeilijk weer veranderen... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 7:40 |
 |
Hey,
Ik ben wel aardig gezond alleen sinds vorig jaar ofzo heb ik last van hooikoorsts. Nouja ik kan niet tegen stof, want als dat mijn neus in komt begint die onwijs te kriebelen. Maar niet dat ik rode ogen krijg ofzo dus het valt wel mee en ik heb er ook niet zo veel last van. |
|
|
  |
 |
Stephanie_
4e jaars

Verdiend:
99 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 11:58 |
 |
Ik heb hyperventilatie. Ik ben er vorig jaar achter gekomen. Ik heb dit denk ik gekregen omdat mijn moeder dit ook heeft gehad en vorig jaar groeide ik in een keer heel snel, en dan zijn je organen [dus ook je longen] nog niet zo ver. Dan kan het wel is zijn dat je te hard gaat. Kheb er toen wel is last van gehad, maar ik heb het nu bijna niet meer, behalve wel is moeilijk ademen met sporten enzo. Maar daar ben ik nou eigenlijk wel vanaf . |
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 12:44 |
 |
Ik heb ook hyperventilatie en dat heb ik echt al heel super lang.
erg stom want ik kan dus niet echt lang rennen want dan krijg ik gelijk een aanval. gelukkig is het nu veel minder dan vroeger
ik heb ook een beetje schimmel nagels op me tenen
maar voor de rest heb ik niks |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 13:49 |
 |
Ik bijt ontzettend vaak mijn nagels. Ik heb er niet hele erge problemen mee, maar het is gewoon niet fijn. Vooral als ik me verveel of zenuwachtig ben, kan ik niet van me nagels afblijven.
Voor de rest, heb ik vaak hoofdpijn. Dat komt doordat ik (bijna) altijd laat ga slapen en omdat ik te lang achter de computer blijf zitten…  |
 |
Inluezna
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 16:51 |
 |
Mijn kwaal is eczeem/exeem.
Ik heb het al sinds ik een klein meisje was, maar ik ben er aan gewend en naarmate ik ouder werd is het minder geworden ^^
Eczeem is een soort van uitslag. Er zijn wel verschilende vormen, maar bij bijna iedereen is het gewoon een soort van rode uitslag. En het jeukt.
Ik heb het op mijn vingers, in mijn knieholtes, armholtes, onderarmen. En sinds kort ook op mijn buik/rug.
Ik heb het ook een tijdje op mijn hoofd gehad, maar dat is nu gelukkig weg :'D En ik heb het THANK GOD ook niet op mijn gezicht, want dat zou ik heel er vinden ^^"
In de winter komen er in mijn vingers wel eens kloofjes. Dat zijn dus gewoon kloofjes, maar dan kun je je vingers niet zo goed bewegen en het is pijnlijk ):
In de zomer heb ik vaak last van het eczeem in mijn arm/knieholtes. Dan komt er zweet en warmte bij, omdat je je armen en benen zo vaak beweegt, en dan gaat het prikken.
De laatste tijd heb ik ook last van een soort eczeem verschijnsel op mijn rug, en ook op mijn buik. Altijd als ik gedoucht heb het ik overal uitslag op mijn rug en buik en het jeukt ontzettend S: Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er nog niet mee naar de dokter geweest. Meestal smeer ik er gewoon vette lotion op en dan gaat het weg...maar ik het is wel raar :/ Ik reageer op water ofzo...
Eczeem is niet echt fijn om te hebben, vind ik. Het jeukt, en als je teveel krabt gaat het bloeden ): Maar ik moet er gewoon aan krabben S:
Nouja, ik heb er een zalf tegen, en gewoon een vette huidzalf helpt er ook tegen. De laatste tijd is mijn eczeem flink verminderd! :'D
|
|
|
  |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 11:32 |
 |
i.n.L.U.e.z.N.A schreef: | Mijn kwaal is eczeem/exeem.
Ik heb het al sinds ik een klein meisje was, maar ik ben er aan gewend en naarmate ik ouder werd is het minder geworden ^^
Eczeem is een soort van uitslag. Er zijn wel verschilende vormen, maar bij bijna iedereen is het gewoon een soort van rode uitslag. En het jeukt.
Ik heb het op mijn vingers, in mijn knieholtes, armholtes, onderarmen. En sinds kort ook op mijn buik/rug.
Ik heb het ook een tijdje op mijn hoofd gehad, maar dat is nu gelukkig weg :'D En ik heb het THANK GOD ook niet op mijn gezicht, want dat zou ik heel er vinden ^^"
In de winter komen er in mijn vingers wel eens kloofjes. Dat zijn dus gewoon kloofjes, maar dan kun je je vingers niet zo goed bewegen en het is pijnlijk ):
In de zomer heb ik vaak last van het eczeem in mijn arm/knieholtes. Dan komt er zweet en warmte bij, omdat je je armen en benen zo vaak beweegt, en dan gaat het prikken.
De laatste tijd heb ik ook last van een soort eczeem verschijnsel op mijn rug, en ook op mijn buik. Altijd als ik gedoucht heb het ik overal uitslag op mijn rug en buik en het jeukt ontzettend S: Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er nog niet mee naar de dokter geweest. Meestal smeer ik er gewoon vette lotion op en dan gaat het weg...maar ik het is wel raar :/ Ik reageer op water ofzo...
Eczeem is niet echt fijn om te hebben, vind ik. Het jeukt, en als je teveel krabt gaat het bloeden ): Maar ik moet er gewoon aan krabben S:
Nouja, ik heb er een zalf tegen, en gewoon een vette huidzalf helpt er ook tegen. De laatste tijd is mijn eczeem flink verminderd! :'D
|
Heb je Clycerona al eens geprobeerd? Dat werkt verkoelend en bij mij is het dan binnen een paar dagen weg
Ik heb dus ook altijd last van eczeem/hoe je 't ook schrijft ^^''. Vooral op mn bovenbenen en onderarmen :S Niet heel erg fijn, maar gelukkig heb ik het niet vaak in de zomer, alleen in de winter, en dan kan ik het bedekken :')
Voor de rest heb ik nog astma, maar ik heb al jaren geen aanval meer gehad ^^ Ik heb het namelijk niet zo heel erg meer ^^ En ik ben allergisch voor een aantal dingen; hooikoorts, stof, dieren enz. ^^''
Owh, ik heb ook nog een soort van koemelk allergie ofzo (Dat had ik vroeger ook, maar dat is weggegaan). Heel vreemd, als ik melk drink dan krijg ik heel dik slijm in mn mond en keel :S Dus eigenlijk zou ik geen melkproducten moeten nemen, maar soms doe ik het toch ^^ Ik kan niet overleven zonder chocola ^____^ |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 20:30 |
 |
ik heb geen allergieen ofso maar ik heb vaak heeel erg koppijn maar met hoofdpijn bedoel ik ook echte hoofdpijn. zoo irritant is dat. soms als ik heel erg hoofdpijn heb en ik sta op, word alles 5 seconde zwart en ben ik heel duizelig , heel er g @#$% maar ja ik kan er niet echt veel aan doen denk ik.... |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 10:53 |
 |
Ik heb nu weer last van Allergiën =.=" Mijn ogen zijn dik en tranen en mijn neus is verstopt en ik nies me kapot..Niet leuk |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
|
|