Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Challenge Mei:Onverwachte Ships[uitslag bekend!!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
child of the other side
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn derde steem gaat naar;
Twee liefdes

Ik vind het verhaal heel mooi en ookal is de ship best wel voorspelbaar, hij is mooi beschreven. Je weet in het begin niet over wie ze het hebben, wat ook wel interessant is. Very Happy

Het einde vind ik iets minder maar is wel heel mooi beschreven, net zoals de rest van het verhaal gedetailleerd is. Super.

someday it will kill you too
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mrs Charlie Weasley
Oude Forumnaam: Mrs Charlie Wemel 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Mrs Charlie Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 26, 2006 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn eerste stem gaat naar: Liefde is onvoorspelbaar.

Ik vind de titel al goed gevonden, Sneep is goed IC gebleven terwijl dat een zeer moeilijk iets is. De zoektocht en beschrijving van het maken van de toverdrank vind ik heel leuk gevonden. En dan die laatste zin, gewoon briljant!

Dit is echt een fantastisch goed verhaal over een onmogelijke ship.

Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4
St0kkieY
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 215 Sikkels

St0kkieY is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 14:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

dit is mijn 1e stem..
en hij gaat naar het verhaal dreamer..
ik vind het een mooi verhaal omdat ik prof. anderling eigenlijk ergens wel bij Tom riddle/marten villijn vind passen. het is ook mooi geschreven (zinsopbouw, woordenschat e.d) en het is fijn om te lezen.

mijn 2e stem
deze stem gaat naar het verhaal mijn onbekende liefde
ik vind het een beetje onwaarschijnlijk, maar het is heel mooi geschreven, en heel fijn om te lezen en het is zo geschreven alsof tonks/tops en snape/sneep bij elkaar horen. ik vind vooral het stukje waarin hij zegt dat bruin haar beter staat leuk.

mijn 3e stem Geheime liefde
ik vind het heel leuk geschreven en het is ook fijn om te lezen.. meestal hou ik alleen niet zo van Draco&Hermione/hermelien ships maar deze vind ik tog heel leuk

But I really, really, really
    don't like you.
Travis Barker
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Travis Barker is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2006 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem: Liefde is onvoorspelbaar

Het verhaal is leuk bedacht en is makkelijk te lezen door het goede gebruik van leestekens en alinea's. Het verhaal zelf is ook leuk, en ik vond het byzonder goed dat Draco toch in zijn rol bleef, of dat teminste probeerde. Iets wat weinig voorkomt bij de Hermione/Draco ships. Mijn eerste stem gaat dus naar dit verhaal.

Je speelde eerst voor Superman, toen viel je van je paard. Nu zit je in een rolstoel starend naar de openhaard. Je kan je niet bewegen en je hebt het soms te kwaad. Maar je hoeft niet zelf te ademen, dat doet een apparaat.
Alfirin
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Alfirin is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2006 21:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, ik ga maar 2 van mijn stemmen gebruiken,omdat ik deze veruit de beste van allemaal vond.

Dit is mijn 1e stem
Titel: Verloren Belofte
Mening: In 1 woord: geweldig! Geniaal, het heeft me heel erg aan het denken gezet, waarom Voldemort juist Ginny koos. En het was gewoon goed.,niet voorspelbaar en een meesterlijk begin met het dagboek.Inspireerde me ook tot het schrijven van een kort non-HP-related verhaaltje. Dit is een super voorbeeld van Evil meets Good =)

Dit is mijn 2e stem
Titel: Liefde is onvoorspelbaar
Mening: Lief =) Gewoon lief, ook Snape heeft,hoewel hij dat niet zou willen toegeven, ook een hart.Iedereen heeft een beetje liefde nodig, en hem gun ik dat best. Plus dat Hermoine en hij allebei perfectionistisch zijn, en ik ze op een of andere vreemde manier gewoon heel erg goed bij elkaar vind passen(wat betreft onmogelijke ships dan).

Lumina
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In het verboden bos tenminste dat was zo voor die reus daar kwam wonen hij heeft mijn boom gesloopt

Lumina is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 12:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb mijn derde stem nog niet kunen uitvechten met mezelf maar goed Razz Mijn eerste twee stemmen ^_^

Mijn eerste stem
gaat onbetwist naar Dreamer
Ik vind het stuk prachtig geschreven en de ship vind ik echt het toppunt van geweldig Razz Het leuker eraan is dat ik het nog wel zie gebeuren ook! Ik heb ook van iemand gehoord (die de tekst ook las) dat de tijdlijn klopt met de boeken O.o er schijn maar 2 jaar verschil te zitten tussen Anderling en Voldie! Echt een WOW ship!

Mijn tweede stem gaat naar Minuten voor middernacht
Ik vind deze tekst ook heel mooi geschreven, vooral omdat er je je heel goed kan plaatsen in de hoofdpersonen. Mooi woordkeuze, mooi verteld, en een mooi beeld geschept van de situatie, ik was echt onder de indruk! De ship was wel is waar niet zo heel bijzonder, maar zeker mooi uitgewerkt!

killers
Dreuzel
Dreuzel

killers is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 15:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

zooo, dit is mijn eerste stem...:
Hij kon er niets aan doen.
ik vind het een zeer goed geschreven verhaal Very Happy ik ben niet zo superdol op lezen, maar dit ging best snel, goede woordkeuze, afwisseling van lengte van de zinnen, zielig plot, die twee bij elkaar is echt verboden liefde Crying or Very sad dit verhaal komt naar mijn menig ook het dichtste bij de opdracht die is gegeven: verboden ships, niet grappige ships Wink

...
Oh buggers Neutral

CAPTAIN Jack Sparrow
Daniël
Oude Forumnaam: Daniël. Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 0 Sikkels

Daniël is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 17:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

1e Stem:
Liefde is onvoorspelbaar:
Ik vind het echt een geweldig bedachte ship!
Ook vind ik het een goed geschreven verhaal.
Alleen de liefde is een beetje irri =P
Mooi verhaal!

2e Stem:
Van het een komt het ander:
Oeh! Hermione en George! Hoe kom je er op!
Heel mooi geschreven, en vooral het einde is mooi!

[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal
5|\|0T!3
1e jaars
1e jaars

5|\|0T!3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2006 17:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Stem 1
Titel: De kreukelhoornige snottifant en de slang
Mening: Een heel leuk en ook grappig verhaal! De ship is erg leuk bedacht en alles is ook heel mooi omschreven.
Draco is héél goed beschreven, en Loena is ook heel leuk, Patty vond ik gewoon hilarisch!!. Draco werd heel erg IC geschreven, met recht gaat mijn 1e stem naar jou!

Stem 2
Titel: Mijn onbekende liefde
Mening: Het is een nogal onwaarschijnlijke ship maar wel heel erg leuk! De laatste paar regels zijn erg hilarisch geschreven omdat de drie hoofdpersonen allemaal verward zijn, een echt kenmerk van liefde vind ik.
Het is lekker vlot geschreven en echt alsof je gelooft dat Sneep en Tops iets hebben.
Daarom gaat mijn 2e stem naar jou!

roosje
Dreuzel
Dreuzel

roosje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 13:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn tweede stem gaat naar: een familieprobleempje!

ik heb me echt rot gelachen om dat verhaal^^ het is niet alleen speciaal, maar ook nog eens grappig Very Happy 'Als ik je betrap op maar een leugen dan zwaait er wat.' 'En dan zal ik terug zwaaien' haha, hoe kom je erop?
'een vijfenzestigplusser zijn is niks voor mij', hihi!
heel leuk verhaal, dat zeker, en een beetje humor siert een verhaal altijd. het is zo'n verhaal waar je niet wilt stoppen met lezen als je eenmaal bent begonnen Wink

mijn derde en laatste stem gaat naar: hij kon er niets aan doen!
nou, ook dat verhaal vind ik heel goed geschreven, helaas geen humor Sad maar wel een sterk verhaal. en die combinatie is zeker verboden! heel verassend vooral!

nou, dat waren mijn stemmen! ik moet zeggen dat ik alle verhalen wel goed vond... hele goeie schrijvers jullie; applaus voor jezelf zou ik zeggen!

Oude Forumnaam: Miss Sanniej Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

San Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 19:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oké, daar komen eindelijk mijn stemmen ^^'

Stem 1: Nu het nog kon
Ik vind het gewoon een heel erg mooi verhaal, wel zielig. Ik vind ook dat je een onvoorspelbare ship had, Ron/Luna is niet iets dat je elke dag tegenkomt. Erg goed gedaan! Smile

Stem 2: Liefde is onvoorspelbaar
OMG, deze is gewoon zó ontzettend grappig. Ook jij hebt een hele onverwachte ship, al zit hij wel tegen de slash aan. Ik vind dat Snape nog redelijk IC is, maar Hermelien misschien iets minder. Desondanks ook een geweldig verhaal

Stem 3: Minuten voor Middernacht
Om eerlijk te zeggen vond ik het begin en het einde het meest pakkende van jou verhaal. Maar het verhal had wél iets dat me bijblijf. En dan hoort ook eigenlijk bij een fic.
Mijn laatste stem is dus voor jou.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 04, 2006 20:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey! Ik ga op hpf beginnen met een reactie offensief. Dit betekend dat ik de komende tijd zoveel mogelijk op verhalen ga reageren en wat is nu een betere plek om te beginnen dan hier? Mensen hebben er een hoop tijd en moeite in gestoken om de verhalen te schrijven voor deze uitdaging en dan mag iemand ook wel de moeite nemen om erop te reageren.
Ondertussen zal ik zeker weten wel 3 stemmen uitdelen, die heb ik toch en zijn voor die persoon altijd mooi meegenomen he Wink Reken wel, ik weet niet wie wat geschreven heeft, het is dan ook zeker niet persoonlijk bedoeld… Smile

Reactie Nummer 1.

Hij kon er niets aan doen:Ik vind de titel wel mooi, hoewel het wel gelijk een dramatische toon zet in het verhaal zelf. Gelijk in de eerste zin kom ik het woord ‘corridor’ tegen, waarbij ik eigenlijk mijn vraagtekens zet of dit wel Nederlands is. Je verhaal leest op zich heel makkelijk, maar ik mis toch de gezichtsuitdrukkingen en de omgeving hierbij. Op dit moment is het meer een lege dialoog, met af en toe een gedachte of heel even een beschrijving van hoe iemand kijkt, maar mee ook niet. Ook heb ik het idee dat er soms een enter staat, waar deze eigenlijk niet hoort, bijv. na een dubbele punt…
Ook heb ik het idee dat zowel Ron als Hermelien niet zo zouden reageren als dat ze hier doen. Draco zet je wel heel mooi neer en Harry is zo dramatisch als we hem ook in de boeken tegenkomen. Van Hermelien zou ik echter een hele andere reactie verwachten, meesleuren, roepen dat hij zich niet aan moest stellen… Eveneens van Ron, boos worden, teleurgesteld doen en niet echt accepterend, want zo ben ik Ron in de boeken ook amper tegen gekomen en het is gewoon wat jammer.
Ik kan het nog langer maken, hoewel het einde echt geweldig is (ik ben gek op sneep) ga ik mijn stem niet aan je geven. Ik hoop echter wel dat je iets aan mijn tips hebt.

Reactie Nummer 2.

Liefde is onvoorspelbaar: Het eerste wat mij opvalt is dat het verhaal in de ik-vorm is geschreven, wat ik persoonlijk heel zonde vind. Het kortwiekt je echt in de mogelijkheden die je hebt in een verhaal, vooral omdat je het veel meer eenzijdig ziet. Hoewel je wel meer gebruik maakt van gedachtes, lijkt het verhaal zelf soms een beetje chaotisch. Ook kwam ik een stukje tegen, waarin je in het ene moment nog in de verleden tijd schrijft, maar het volgende moment in de tegenwoordige tijd. In gedachten kan ik Sneep wél heel duidelijk zien met zijn ‘bingo!’ dus dat vond ik wel een hele mooie toevoeging. Ik denk aan de andere kant wel dat Sneep zichzelf eerder een klap tegen het voorhoofd zou geven en niet tegen zijn wang, dat is namelijk een beetje omslachtig en dat is Sneep niet echt. Tenzij het echt zo’n vrouwentikje is…
Het probleem met dit verhaal was ook, dat hoe verder ik kwam, hoe minder ik het geloofde en dat is gewoon heel jammer. De nadruk wordt hier ook wel heel erg op ‘ware liefde’ gelegd, maar is dit perse iets wat benoemd moet worden? Ik denk dat het iets is wat je moet voelen, zelfs al is het geschreven en lees je het Wink Het spijt me, maar mijn stem gaat ook niet naar jou.

Reactie Nummer 3.

Van het één komt het ander: Neem me niet kwalijk als ik een beetje hard over ga komen nu, maar ik vond dit verhaal echt niet leuk. Persoonlijk zou ik het andersom doen, beginnen in de tegenwoordige tijd en vervolgens verder gaan in de verledentijd. Dit zou beter aangeven dat ze echt terugdacht aan iets. Nu is het enkel verwarrend omdat je begint met de verledentijd en vervolgens overstapt op de tegenwoordige tijd. Daarnaast zit ik met een paar onopgeloste vragen… Wat voor snoepje was het? Die kus was in feite dus niet meer dan een excuus? Er zijn dus een hoop losse eindjes en het is zonde dat je niet doorgaat op de gevoelens van hen samen. Ik denk dat zoiets het verhaal meer diepgang had gegeven dan het op dit moment heeft. Het was misschien al duidelijk, maar mijn stem gaat ook niet naar dit verhaal…

Reactie Nummer 4.

De kreukelhoornige Snottifant & de slang: Op msn werd mij verteld dat dit verhaal van mij zou zijn, waarschijnlijk omdat Draco erin zit en ik nogal een obsessed Draco-fan ben. Nu zul je begrijpen dat ik daarom extra kritisch naar een dergelijk personage kijk en ik lag bijna op de grond toen ik las dat hij zowaar huppelend naar geschiedenis ging… Draco huppelen? Dat is net zoiets als Draco die in zijn broek plast van het lachen.. Potter die liever Draco uitlacht dan dat hij Loena overeind helpt? Patty die zegt dat ‘wanneer ze niet beter zou weten, zou ze denken dat hij verliefd was op Loena’ terwijl hij wel eerder heeft gezegd dat Patty haar klep dicht moest houden. Dan zou hij op veel meer mensen verliefd zij he Wink
Op zich is je idee heel leuk, dat moet ik je zeker nageven, maar het was mooier geweest wanneer de personages echt in hun eigen karakter waren gebleven. Ik denk eigenlijk dat, dat misschien je woorden iets zorgvuldiger te kiezen bij omschrijvingen een aandachtspuntje is. Op dit moment is je verhaal een beetje leeg met omgevingen, kleurloos bijna en dat is echt zo zonde. Vaak zijn het de kleine dingen die hem doen. Wat had Loena in haar haren? Waar liepen ze? Hoe was het weer? Gezichtsuitdrukkingen en mensen die langslopen kunnen hier ook een hele grote rol in spelen. Niet te vergeten, uitgebreide beschrijvingen van Draco, als je zijn überfans op je handen wilt hebben Razz Je had hier een heel leuk idee, maar in de uitwerking is het een beetje blijven steken, maar volgende keer beter toch? Het spijt me, maar mijn stem gaat ook niet naar jou, misschien dat volgende uitdaging?

Reactie Nummer 5.

Een Familieprobleempje: Mijn eerste reactie hierop? Gross! Vervolgens toeteren ‘No Sirius! Don’t kiss her! You know where that mouth has been!’ (Ik heb een lucius trauma) Maar over het algemeen heb je een mooie, her en der laat je soms wel een steekje vallen, maar ik vind het echt een leuk verhaal. Soms een beetje over dramatisch, dat is wel een aandachtspuntje voor je… Maar nadat ik mij over het enorme incestueuze gedoe heen had gezet, heb ik besloten dat je mijn eerste stem zou krijgen.

En hier stop ik eerst even, morgen zal ik verder gaan om de rest te doen Smile Daarna zal ik mijn aandacht vestigen op de ‘normale’ fanfic’s!

Laatst aangepast door bibi op Zo Jun 11, 2006 21:42; in totaal 4 keer bewerkt
Glamourgana
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: Illegaly stuck in Heaven, unfortunatly it seems more like Hell...

Glamourgana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 04, 2006 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Stem 1: Dreamer

Mooi verhaal.. ik heb het lichtelijke idee wie dit heeft geschrevn maar ik zal niets zeggen. Ik vind dat je een onvoorspelbaar koppel hebt uitgekozen. Hoewel het misschien wat vergezocht is is het orgineel! In eerste instantie dacht ik dat het Sneep was ipv Villijn, maar ik bleek het mis te hebben.. Je hebt mijn stem zeker verdient! De rest van de stemmen moet ik nog even over na denken:)

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 05, 2006 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daar was ik weer Smile Zal even verder gaan met op de verhalen reageren Wink Daarna begin ik écht aan de ‘normale’ fanfic’s! Beloof ik!

Reactie Nummer 6.

Nu kon het nog: Op zich heb je echt een hele mooie schrijfstijl, je beschrijft dingen mooi, maar soms valt er hier en daar toch een gat in, waardoor het toch zonde is dat je het beschrijven niet constant vol kan houden. Her en der overdrijf je ook met het beschrijven en ik denk dat je nog even moet zoeken naar het evenwicht hierin. Wanneer je zelf het idee hebt dat het langdradig wordt, is dat hoogstwaarschijnlijk ook zo Wink In verhalen is het belangrijk dat je er zelf plezier in houd, want jij ploetert misschien dapper voort, maar je lezers zullen dit waarschijnlijk niet doen en dat is gewoon heel zonde van je tijd. Het is ten slotte altijd leuker om te schrijven aan iets waar je zelf ook plezier aan beleefd, anders gaat er gewoon een hoop loze tijd in zitten. (algemeen tipje) Ook vond ik je tijdsprongen soms een beetje ‘onvolgbaar’ misschien is dit ook iets om op te letten?
Het komt misschien vreemd voor, maar ik vind op zichzelf Ron/Loena helemaal niet zo’n vreemde ship. Ik vind hem zelfs geloofwaardig, ook zoals hun reacties door Rowling zelf beschreven worden. Hoe dan ook, mijn tweede stem gaat toch naar jou, gewoon omdat je technisch heel goed schrijft. Smile Het verhaal werd op een leuke manier gebracht en dat vind ik wel belangrijk.

Reactie Nummer 7.

Verloren Belofte: Het idee van het dagboek is leuk, hoewel in het in deze vorm heel verwarrend over kan komen. Het maakt echt veel duidelijk en toont ook voor het latere deel een stuk dan van belang is. Wat ik wel heel mooi vind, is dat je in zelfs in de situatie van mensen die dood gaan en iemand die overgeeft, toch de kleine details, als een donkerblauw gewaad en een bloedspoor over iemand zijn gezicht, het niet te onderscheiden haar van bloed. Het zijn van die kleine details die makkelijk over het hoofd te zien zijn, maar ze geven iets extra’s aan het verhaal.
Het einde vind ik wel iets te snel gaan, zat je misschien tegen het maximum aantal woorden aan? Smile Hoewel ik de kus op zich een mooie afsluiter vind, met het opsommen van gedane dingen, vind ik het toch wel abrupt gaan. Ik bedoel het waren haar vrienden, haar familie en dat laat ze zo makkelijk achter voor iemand die ze op haar elfde in en dagboek leerde kennen en die haar probeerde te vermoorden… Klein aandachtspuntje, maar je ontvangt toch mijn derde stem… Wink

Reactie Nummer 8.

De Maan en de Lelie: Het eerste wat mij aan dit verhaal opvalt, is het gebruik van de engelse namen. Bij namen als Loena/Luna stoort mij dit niet zo, maar dit zijn echt de engelse namen van personages die bij sommigen in het Nederlands niet herkenbaar zijn. Voor de jongere lezers vooral, kan dit erg verwarrend zijn. Als ik verder lees, zie ik dat dit niet enkel het geval is met het groepje van James, maar ook met leraren, afdelingen, vakken en afkortingen voor de slijmballen die ze kunnen behalen. Hoe verder ik lees, hoe meer ik me eraan begin te storen, hoewel het eigenlijk een mooi verhaal is, is het heel moeilijk voor mij om het Nederlandse met het Engelse te combineren, waardoor het verhaal voor mij moeilijk te volgen wordt. Het einde lijkt ook erg afgeraffeld, hij schraapte zijn moed bij elkaar en vertelde zijn geheim en Lily accepteert dan zonder blikken of blozen? Lijkt me stug, maar misschien zat je tegen het limiet aan?

Reactie Nummer 9.

Twee Liefdes: Het eerste wat mij aan dit verhaal opvalt, is het gebruik van de engelse namen. Bij namen als Loena/Luna stoort mij dit niet zo, maar dit zijn echt de engelse namen van personages die bij sommigen in het Nederlands niet herkenbaar zijn. Voor de jongere lezers vooral, kan dit erg verwarrend zijn. Je verhaal kan me ook niet echt boeien, het loopt wel in één lijn (hoewel je wel in twee tijden schrijft) maar het is niet iets wat boeit. Sneep hangt daar, hoe ziet het eruit? Hoe kijkt hij? Hangt hij daar zwijgend? Hoe ziet iedereen eruit? Waar zijn ze? Hoe is het weer? En is een verboden liefde perse een ‘ware’ liefde?

Oke, ik ga in de loop van de komende week nog even verder. Smile Mocht het niet lukken, dan staan in ieder geval mijn drie stemmen gepost Smile

Laatst aangepast door bibi op Zo Jun 11, 2006 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
22:50
Dreuzel
Dreuzel

22:50 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 20:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi.. mijn allereerste bericht hier ik zag dit staan en ik dacht ik zal stemme.

mijn 1e stem is vor:

tweee liefdes

leuk geschreven, onverwachtse combinatie.. zitten veel grappige stukjes in enzo, en best wel makkelijk te leze!

mijn 2e stem is vor:

dreamer

tis leuk verhaal, orgineele personages en grappig geschreve. verder leuke titel... ook leeuk met die verschillende stukjes verleden enzo..

-xXx- Natalie -xXx-

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp