Auteur |
Bericht |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 12, 2006 18:47 |
 |
het 'zou' kunnen, maar ik dacht toch dat gezegd was da dementors niet konden sterven... maar het zou wel een verschrikkelijk einde zijn van de reeks... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Malfoi
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 7:32 |
 |
Misschien dat de Dementors weer naar de goede kant overlopen, en dat Voldemort ook wordt aangevallen.. Zou me vet lijken!  |
|
|
  |
 |
LOTR_FREAK POTTER
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 8:43 |
 |
of voldemort demontors aan kan en of ze hem wat doen hangt of hij gelukkige herineringen heeft...
ik denk zelf wel dat er dingen zijn waarmee hij een patronus op kan roepen maar demontors doen hem gen kwaad, te weinig gelukkige gedachten om weg te zuigen. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 9:06 |
 |
Harry zal volgens mij zo geen deal sluiten met dementors.
Hij verzwakt te fel als er dementors in de buurt zijn en dementors vinden Harry een te goede prooi.
Maar bij het lezen van je titel dacht ik eers aan iets anders.
Wat als dementors de ziel van Voldemort opzuigen voordat de gruzielementen kapot zijn? |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Sam Griffel
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 10:46 |
 |
ik vind het een beteje vergezocht en het zou wel een hard einde zijn als harry zijn ziel aan het eind van het boek opgeslobberd wordt, ik denk dat als je ziel weggezogen is hij ook niet meer terug kan komen..lupos zij s
zelf dat je ziel gewoon verloren is... |
|
|
  |
 |
Sam Griffel
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 10:47 |
 |
ik vind het een beteje vergezocht en het zou wel een hard einde zijn als harry zijn ziel aan het eind van het boek opgeslobberd wordt, ik denk dat als je ziel weggezogen is hij ook niet meer terug kan komen..lupos zij zij
zelf dat je ziel gewoon verloren is... |
|
|
  |
 |
eVoLi
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 18, 2006 11:08 |
 |
Een erg bijzondere theorie
Maar ik denk inderdaad ook niet dat JK het einde zo macaber zou maken, stel je voor zeg keishockerend als ze zo uitgebreid schrijft hoe Harry gekust wordt...
Bovendien lijtk het me niets voor Harry om zulke deals te sluiten, hij is wel moedig maar je eigen leven opofferen lijkt me wel straf
Ik denk dat de zielen gewoon verloren zijn, wordt er niet ergens gezegd dat zielen voor de dementors als eten zijn ? Of was dat over blijdschap of zo iets ? In iedere geval, eten is ook op eens je het opgegeten hebt
Wat ik me wel heb afgevraagd ivm de Dementors en Voldie : Duistere Tovenaars worden toch net zo goed verzwakt door hun aanwezigheid ? Vreemde bondgenoten heeft Voldemort dan toch Ik versta wel dat de Dementors zich aangetrokken voelen tot de bad side, logisch als je hun eigen karakter ziet. |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 20, 2006 10:17 |
 |
Ik denk niet dat JKR het boek zo zou doen eindigen. Ik zou het echt al zoooo erg vinden als Harry zou sterven, en dan nog op zo'n gruwelijke, lugubere, onmenselijke manier? Nee, dat zou echt té erg worden. Ik denk ook niet dat dat een ideaal einde is voor de boeken. Wat wel zou kunnen is dat Harry een beetje 'vals' gaat doen en dat hij eerst Voldemort zou maten vermoorden, nu ja, de kus laten geven en dan als het aan hem is dan de patronus uitspreken. Maar dan zit hij wel et een probleempje, namelijk dat de dementors heel zijn leven achter hem aan zullen zitten, wat ook niet bepaald erg leuk is.
groetjes
x |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
|