Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Robbie Williams Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Robbie Williams =

Geweldig!
53%
 53%  [ 74 ]
Lollige gast, maar niet echt bijzonder.
28%
 28%  [ 40 ]
Stom
15%
 15%  [ 22 ]
Wie is Robbie Williams?
2%
 2%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 139

Auteur Bericht
SlytherinPride
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

SlytherinPride is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zijn muziek is niet echt boeiend en hijzelf ook niet.
Sin sin sin is wel grappig, maar dat goeroe gedoe in de clip vind ik echt overdreven.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Joy〆
Potionsmaster
Potionsmaster

Verdiend: 152 Sikkels

Joy〆 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2006 10:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was toch helemaal vergeten om hier te vertellen hoe het concert was. Afgelopen woensdag ben ik naar het concert van Robbie in Brussel geweest. We waren uitgeweken naar Brussel omdat we geen kaarten meer konden krijgen voor de concerten in Nederland.
Ik moet zeggen dat het concert geweldig was. Ik heb er echt enorm van genoten. Je kunt zeggen wat je wilt over Robbie, maar het is een echte entertainer die helemaal in zijn element is als hij op het podium staat.
Het was jammer dat de weergoden besloten dat het moest regenen, maar de manier waarop Robbie "I'm singing in the rain" zong maakte heel veel goed.

Het was nu de derde keer dat ik naar een concert van Robbie ben geweest en als ik voor komende week kaarten zou kunnen krijgen dan zou ik zeker weer gaan. Robbie blijft gewoon geweldig.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2006 12:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Joy漏e schreef:
Ik was toch helemaal vergeten om hier te vertellen hoe het concert was. Afgelopen woensdag ben ik naar het concert van Robbie in Brussel geweest. We waren uitgeweken naar Brussel omdat we geen kaarten meer konden krijgen voor de concerten in Nederland.
Ik moet zeggen dat het concert geweldig was. Ik heb er echt enorm van genoten. Je kunt zeggen wat je wilt over Robbie, maar het is een echte entertainer die helemaal in zijn element is als hij op het podium staat.
Het was jammer dat de weergoden besloten dat het moest regenen, maar de manier waarop Robbie "I'm singing in the rain" zong maakte heel veel goed.

Het was nu de derde keer dat ik naar een concert van Robbie ben geweest en als ik voor komende week kaarten zou kunnen krijgen dan zou ik zeker weer gaan. Robbie blijft gewoon geweldig.

Hoe laat stond jij weer buiten? Very Happy Ikzelf ga woensdag, maar heb een probleem met het openbaar vervoer als dit te laat wordt. De show begint (in A'dam) om 18:30 uur... pet

Joyce zegt: Volgens mij was bij ons om 19.00 het eerste voorprogramma: Orson, om 20.00 het tweede voorprogramma: Basement Jaxx en om 21.15 kwam Robbie het podium op. Ik denk dat het tot ongeveer 23.00 duurde. Helemaal zeker weten doe ik dat niet, maar volgens mij klopt die tijd wel ongeveer.

Rich: Okido merci! Wordt denk ik krapjes aan, aangezien 23:05 uur de laatste metro daar weggaat Shocked

Justintime
Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2006 16:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woensdag ben ik naar Robbie Williams geweest^^ En hij was echt wel heel erg super, het voorprogramma begon trouwens om half zeven als ik me niet vergis. Basement Jaxx vond ik ook erg goed, de eerste groep kende ik niet.

Robbie was gewoon een heel erg goede entertainer, en we stonden best dichtbij. ALs hij op dat podium in het midden ging stonden we zo'n vijf meter van hem af xO Het was echt wel hip... En natuurlijk heeft hij een erg goede stem^^ Mijn broer heeft wat foto's getrokken, dit zijn er nog maar drie van, maarja het is al iets...

1
2
3

Joyce zegt: ah ja half zeven kan ook. Wij stonden er in ieder geval al vanaf even voor 5. In eerste instantie redelijk vooraan en later zijn we aan de zijkant gaan staan, daar hadden we beter zicht op het podium en de grote schermen.

Vijf uur O.o Woah, dat is wel vroeg... Wij waren er pas om zes uur binnen denk ik^^

like a lovers song

Laatst aangepast door Justintime op Di Jun 20, 2006 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Dephiax
2e jaars
2e jaars

Dephiax is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 7:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toffe foto's Surprised Zaterdag avond 10 voor 9 op veronica ook robbie williams in concert Very Happy Als ik thuis was had ik gekeken maar ben dan weg... Even rondvragen of er mensen zijn die het willen opnemen want ik wil het wel erg graag zien Surprised

Potionsmaster
Potionsmaster

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 21:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er zijn extra kaarten beschikbaar voor de concerten. Ze hebben nu het podium geplaatst en daaruit bleek dat er meer zitplaatsen beschikbaar zijn. Dus raad eens wat Joyce morgen heeeel vroeg gaat doen ... Juistem, die gaat naar het GWK op Schiphol om kaarten te kopen.
Iedereen even hopen dat het me gaat lukken, ik wil echt nog een keer naar zijn concert. Als het op donderdag kan dan gaat mijn zus mee, en als het een van de andere dagen is dan ga ik helemaal alleen, maar dat maakt mij niets uit Laughing Ik wil naar Robbie.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 22:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Joy漏e schreef:
Er zijn extra kaarten beschikbaar voor de concerten. Ze hebben nu het podium geplaatst en daaruit bleek dat er meer zitplaatsen beschikbaar zijn. Dus raad eens wat Joyce morgen heeeel vroeg gaat doen ... Juistem, die gaat naar het GWK op Schiphol om kaarten te kopen.
Iedereen even hopen dat het me gaat lukken, ik wil echt nog een keer naar zijn concert. Als het op donderdag kan dan gaat mijn zus mee, en als het een van de andere dagen is dan ga ik helemaal alleen, maar dat maakt mij niets uit Laughing Ik wil naar Robbie.

Ga je anders toch vandaag? (woensdag Razz)

Joy〆
Potionsmaster
Potionsmaster

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is dus gelukt, ik heb nog kaarten weten te bemachtigen voor morgen (donderdag dus). Tweede rang en het zijn volgens mij nog best goede plaatsen ook. Ik ben dus helemaal happy nu. Morgen gewoon nog een keer genieten van een hele goede show. En hoe meer ik die muziek van Orson hoor (voorprogramma) hoe meer ik het kan waarderen. Ik heb hun site al ontdekt en daar kun je van veel nummers de eerste minuut horen.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 0:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een paar beelden die gemaakt zijn door RTL Nieuws (link aan elkaar typen):
Citaat:
http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws,ord=1150967467687)/system/
video/wvx/components/actueel/4inhetland/miMedia/2006/week25/
woensdag_robbie_williams.avi_plain.xml/805.wvx

Foto's van een andere fan

Oh My God!

Ik ben dus net terug uit de Arena (meer dan 8 uur onderweg), en ik ben compleet sprakeloos en tegelijkertijd gebroken!

tussendoor: Er wordt slecht gecontrolleerd vooraf, dus je zou als je 'm goed wegfrommelt gewoon een foto/videocamera mee kunnen nemen!

OMG! Waanzinnig in veel wegen, maar ook veel minpunten helaas. Dit was btw mijn eerste Robbie of/en Arena concert (alleen kleine concerten als Within Temptation bezocht), en ik ben echt perplex!

18:30 Orson
19:00 Pauze
19:30 Basement Jaxx
20:40 Pauze
21:00 Robbie Williams
22:30 1e aftreden Robbie Williams
22:33 Opkomst Robbie via kraan
22:48 Definitieve aftreden Robbie Williams

Dankzij Joyce wist ik dus al dat RW om 21:00 uur zou beginnen, dus zat ik me daar alvast op voor te bereiden. Alhoewel ik erg onder de indruk was van de live performance van Basement Jaxx (vooral de enigste -geloof ik- blanke zanger van Where's Your Head At).

Lange pauzes btw Shocked Maargoed, 21:00 uur: H茅t moment van de avond! Robbie Williams!!!

Ik moet vooraf wel zeggen: Wat een waanzinnig podium!!! Ik heb veel concerten op DVD/TV gezien etc van diverse artiesten, maar dit slaat alles! In de Arena was het al snel donker, dus kwamen de lampen/vuurwerk goed tot hun recht: Het leek wel 1 grote kermisattractie! Waan-zin-nig!!!

Image

Oke: Een kort stukje met nadelen nu:
- Het geluid is, zoals al jaren wordt gezegd, BAGGER in de Arena! Als je gaat: ga 贸f achterin staan/zitten 贸f aan de zijkanten. Vooral vooraan/midden is het bagger, en hoor je bijna maar 1 geluid: Bas!!
- De grond: OMG... Ijzeren platen met van die uitpuilende bulten waar dan een gat in zit. Ik heb letterlijk blaren. En ik heb alleen maar gestaan/gesprongen!
- K贸贸贸贸rt!! 105 minuten!!
- Openbaar vervoer: REKEN ER NIET OP dat je n谩 het concert nog een METRO te pakken kunt krijgen. Ja, of je moet als eerste zijn. Je moet namelijk in een rij gaan staan om 1 voor 1 door een poortje te kunnen. Belachelijk!!! Moest dus lopen naar Treinstation Duivendrecht
- Beter achteraan als vooraan: Klinkt enorm onlogisch, maar t is toch echt zo. Hoe verder je achterin de Arena staat, hoe 'hoger' je staat, en zo beter over het publiek heen kunt kijken. Vanuit het midden van de Arena bijvoorbeeld, mag je blij zijn als je Robbie een paar keer kunt zien.

Tot zover het geklaag Very Happy

De sfeer van de show: Briljant... De 'proeven' die op het scherm werden afgenomen, en ook de muziek die de programma's aan elkaar verbond. Ik vond het echt een soort 'THE ISLAND' (film) idee hebben, en ook kwamen de geluiden enorm dicht in de buurt van de geluiden die de 'Aliens' maakten in War of the Worlds!!!

Robbie kwam op: Radiooooooooooooooooo!!!! Super! Echt... Al zijn nummers klonken gewoon beter als de originele versies (tenzij je bagger geluid hoorde), en zeker de 3 grote schermen waarop je alles kon volgen in het groot waren ook zeer gewaardeert.

Ik miste btw wel nummers als: Supreme, Eternity en Misunderstood, maar dat kon de pret niet drukken. Wat een opening! Radio en Rock DJ.

De show stond grotendeels ook wel in het teken van het WK, want h茅: ORANJE speelde, dus gaf sir Robbie 4 keer de stand door: 0-0. Hij trapte met zijn beste vriend uit de Royal Albert Hall ook nog een balletje (letterlijk), en konden het publiek zover krijgen om een karaoke uit te voeren van Strong!

Robbie vertrok wat gehaast met zijn band, waar je al snel achterdocht van kreeg, en vrijwel vlak erna de band weer zag klaarzitten. Licht gericht op de kraan boven het podium, en daar kwam Robbie omlaag met Let Me Entertain You. Nog even een Angels en ten slotte Kids, waarna het doek dan echt viel.

Kortom: een topconcert, en als ie volgende keer komt zorg ik iig:
1. Dat ik kaarten voor vooraan heb
2. Extra vroeg erheen ga, zodat ik ook echt redelijk vooraan sta
3. Dat ik m'n camera meeneem

Ik heb het geluid wel op proberen te nemen (net als bij Stan/Tolga op de EFF) maar dat blijkt grotendeels onverstaanbaar te zijn. Helaas...

Je werd (ondanks dat dat meestal verboden is) zowat verplicht een camera mee te nemen, want Robbie lastte onderweg een fotominuutje in, waarin hij in diverse poses ging staan. Bizar gezicht, zo'n zaal vol flitsertjes Very Happy

Topconcert dus!

Leuke momenten:
- Robbie met Heineken puntmuts op!
- Robbie verteld dat Nederland en Denemarken de 2 landen zijn waar hij het liefste komt (blijkt-ie in Belgie en Duitsland niet gezegd te hebben!)
- Vrouwelijke gitarist was jarig. Heel de zaal zong, en Robbie had een taart die hij zelf in z'n gezicht gooide.
- Robbie liep te 'sjansen' met zijn mannelijke gitarist.
- Er liep een vrouw uit de tribune weg (naar de wc). Vanwege het voorval vorige week met de vrouw die deed of ze haar kind kwijt was, maakte Robbie gelijk een opmerking van: "Valt ze flauw? Mensen doen ook alles om aandacht te krijgen".
- Robbie was 2 keer zijn tekst een beetje kwijt. Zong inplaats daarvan 贸f een couplet nogmaals 贸f wachte op het publiek.
- Hij had zo'n malloot dansje dat ie overal wel tussen probeerde te proppen.
- Met z'n beste vriend Johnny Wilkes een weddenschap uitvoeren: Wie het hoogste een balletje de zaal in kon trappen. Achteraf toch maar besloten wie het verste kon. Johnny schoot helaas toch echt verder. Voor wie nog naar de Arena gaan: Ze doen het iedere avond!
- Hij liep maar te vogelen met zijn microfoon. Het propte hem een paar keer zelfs half in zijn mond. LOL
- Keek een paar keer van achter in de blousjes van een aantal zangeressen!!
- Hij kreeg een fotocamera overhandigt van een fan. En ging wel even een foto van zichzelf op het podium maken. Hij pakte de camera, trok zijn broek wat van zijn buik af, en liet de camera in zijn broek kijken. LOL. Hij maakte daar toch maar geen foto van, en deed dit gewoon van zichzelf tijdens een nummer. (hij gooide m letterlijk terug het publiek in O_O)

edit: Als ik het goed heb verstaan wordt er a.s. maandagavond in SBS6 Shownieuws aandacht besteed (special) aan de concerten in de Amsterdam Arena!

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 23, 2006 8:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sorry voor de dubbelpost, maar er wordt amper gepost hier Shocked

Groot nieuws, waardoor mijn dag niet meer stuk kan!! In November komt de DVD uit met de registratie van een van zijn concerten die hij deze zomer heeft gegeven!!

Het is nog niet bekend welk optreden op DVD zal worden gezet. Mijn hoop voor de Arena is iig bijzonder laag...

OMG Ik kan niet meer wachten!!! Very Happy

*_Little_Witch_*
Dreuzel
Dreuzel

*_Little_Witch_* is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 23, 2006 9:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

hij is egt gewoon super lauw.
egt hele mooie liedjes.
zoals angel en she is the one Embarassed Embarassed Embarassed Laughing

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naast de DVD die in November uit zal komen, komt in Oktober zijn nieuwste cd '1974' uit...

De eerste track 'Rudebox' komt in september uit, en hij klinkt gewoon echt top en vooral vernieuwend. Het is namelijk dance-achtig, net als de rest van het album ala Kylie Minogue's "Cant get you out of my Head"...

Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 22:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw!!! Ik ben echt een mega grote fan! Van hem en zijn muziek Razz Razz ... Ik vind hem er niet slecht uitzien en zijn nummers zijn geweldig, vooral angels dan..........

gr.

-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

-->innie<-- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 15:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Robbie echt helemaal geweldig Very Happy
Ik vind het beste nummer Angels love en Rock Dj vind ik ook wel leuk
maar bijna al zijn liedjes zijn natuurlijk goed Razz

'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat.
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 15:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

De videoclip van Robbie's Rudebox is online verschenen.

Aan de ene kant zeg ik: Gaaf, maar aan de andere kant, is het een baggerclip Confused Het nummer vind ik btw wel weer gaaf. Je moet er aan wennen, maar dat heb je met veel nummers Very Happy

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp