Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jouw Held Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ry-rahrr
Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vroeg me af:
    Hebben jullie een held, een voorbeeld, of meerdere?

Ik heb 3 helden:
1. Carl Barat :: Ik bewonder hem zeer. Ik vind hem een hele goede muzikant. Ook bewonder ik zijn doorzettingsvermogen heel erg. Hij slaat zich vrijwel overal doorheen, en dat vind ik heel knap. Met de hele break van The Libertines, de ruzies met Pete en zijn hersentumor. En ondertussen blijft hij prachtige muziek maken.
Respect voor Carl ^^

2. Jouke :: Hij is mijn beste vriend en een van mijn helden. Als er iets is, kan ik alles bij hem kwijt. Echt een schat. Je kan eigenlijk altijd met hem lachen. Ik zie Jouke echt als mijn grote broer.

3. Jon :: Mijn op-Jouke-na-beste vriend Smile . Ik bewonder zijn stijl van leven en doen heel erg. Jon weet precies wat hij wil, hij doet ook alleen wat hij wil, en hij is eigenlijk heel wijs Smile . Ik vind Jon ook echt mijn grote broer, en ik hou ook van hem als van een broer.

@Modjes, als er al zo'n topic was, sorry, niet gevonden...

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Rock Girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 13:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh dit vind ik wel een goed topic ^^
Mijn voorbeelden/helden.

Mijn moeder, waarom? Ze is ongelooflijk sterk. Nadat mijn ouders gingen scheiden lag mijn moeder echt in een put, maar toch heeft ze het zichzelf zo goed mogelijk gemaakt, en met een een dochter als puber is het allemaal niet zo makkelijk ; ). Toch heb ik grote bewondering voor haar.

Kate Bush, Kate heeft mij veranderd. Haar stijl, haar muziek en hoe ze eruit ziet heeft mij aant denken gezet. Ik ging van de muziek houden, en ging kleden waar ik me eigenlijk het fijnst in voel. Daarnaast ben ik ook heel anders geworden, ik heb meer zelfvertrouwen gekregen, spontaner geworden en geef sneller een grote mond tegen mensen die ik totaal niet mag.
Ik hou gewoon van Kate Bush =)

Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
Profiel bekijkenStuur privébericht
Ronald Weasley
3e jaars
3e jaars

Ronald Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 13:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn held is toch wel mijn opa. Ten eerste heeft hij al heel veel mee gemaakt. Hij heeft de oorlog als tiener mee gemaakt en kan daar heel mooi over vertellen. Ook heeft hij al echt 4x op sterven gelegen, het begon toen mijn vader en moeder al bijna 25 jaar geleden gingen trouwen. Hij had het toen aan zn hart en zou niet lang meer te leven hebben. Daarna nogmaals aan zijn hart. Van al verspreide longkanker is hij ook genezen en nog iets in zn bloed. Hij heeft veel broertjes en zusjes en het eerste idee was dan ook dat hij als eerste zou gaan, maar er zijn er inmiddels al een heleboel hem voor geweest. Hij kan dus goed vertellen en ondanks dat hij al 81 is, kan je nog steeds met hem stoeien. Hij heeft ook vooral humor en hij is natuurlijk hardstikke lief! C:

Ry-rahrr
Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 14:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Rock Girl: Precies, dat heb ik dus ook bij Carl Barat ^^

@Ronald Weasley: Appart verhaal, dat hij het telkens overleefd(wat klinkt dat stom). Maar wel heel mooi.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 14:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ghandi is toch wel een van mijn grote helden. Gewoon zijn denkwijze, zijn nobelheid. Ik ben het helemaal met hem eens. Ik heb gewoonweg 3 uur in de bibliotheek gezeten om zijn levensverhaal te kijken op video. Ja ik heb er heel veel van geleerd en genoten van de film.

Florence. Dit is een goede vriendin van de familie die me heel erg heeft gesteunt in een moeilijke periode. Ze heeft al zóveel meegemaakt. Haar levensverhaal zou je nooit helemaal kunnen vertellen. Het bestaat bijna enkel uit ongeluk. Maar ze is ontiegelijk sterk, hoewel ze kwalen heeft overgehouden aan alles van vroeger. Ook heeft ze nog eens een geweldige denkwijze.

Vrienden. Ja mijn vrienden, of tenminste degenen die ik nog heb en me niet hebben laten vallen. Ik kijk tegen hen op. Mijn helden :').

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb moet ik eerlijk bekennen ook helden.
Ten eerste hoe afgezaagd ook mijn moeder
Ze is heel sterk en heeft al op zeer jonge leeftijd moeten overleven ik heb daar respect voor.
En ondanks alle tegenslag (en dat zijn er heel veel) is er altijd voor mij en mijn zusters geweest. Dat bewonder ik. Ook dat ze respect heeft voor alles en iedereen welk cultuur of geloof je ook hebt. Ze heeft ook heel veel kennis van geloven en dat heeft ze mij ook bij gebracht wat ik erg fijn vind en ook bij mijn kinderen wil doen. Ondanks dat we joods zijn word zij door onze islamitsche buren enorm gerespecteerd puur omdat zij altijd anderen helpt. En omdat ze weinig voor oordelen heeft. Ja zei is een van mijn grote voorbeelden.

En Nelson Mandela.
Voor die man heb ik echt enorm veel respect.
Wat hij heeft bereikt als onderdrukte zwarte jongen is ongeloofelijk. Hij zat i nde gevangenis ze boden hem vrijheid aan maar dat nam hij niet aan omdat hij dan zijn principes moest verlochenen. 23 jaar heeft hij toen gezeten en als een held is hij eruit gekomen en noch steeds vecht hij voor gelijkheid en betere omstandigheden. Hij is echt een held.

En natuurlijk mijn zus.
Ook al kan ik haar op dit moment wel vermoorden(gaat wel weer over hoor geef me een kwrtier). Maar ze is er wel altjd voor mij en dat waardeer ik wel. Ze is mijn beste vriendin en dat zal ze altijd blijven.

Gaara
Dreuzel
Dreuzel

Gaara is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn held is gianni.. dat was.. en is mijn beste vriend.. hij is op 5 jarige leeftijd overleden door een auto-ongeluk.. morgen is zijn 9de sterfdag en ik zal heel erg sterk aan hem denken.. hij houdt mij overeind in mijn leven.

Voor het beste spel ooit.. ga naar
-> MapleGlobal <-
Rose
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 93 Sikkels

Rose is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 10:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er zijn wel een paar mensen een groot voorbeeld voor me:

Mijn moeder: Ze heeft zo ontzettend veel meegemaakt, en is daar zo goed doorheen gekomen. Ze moest ons in haar eentje opvoeden, zonder geld (bijstand) en heeft me toch een goede jeugd gegeven. Ze is zon enorme persoonlijkheid, zoveel kracht, nooit bij de pakken neerzitten. Ik hou meer van haar dan van wie ook op de wereld, en ik hoop ooit nog eens zo'n vrouw te worden.

Berdien: Mijn allerbeste vriendin. Haar vriend is vorig jaar overleden, totaal onverwacht, net toen ze plannen hadden om te gaan samenwonen. Ze waren echt heel erg verliefd. Hoe zij met dit verdriet is omgegaan...ik doe het haar niet na. Ze hield meer van hem dan van het leven, maar is doorgegaan, heeft enorm gerouwd, maar nu wil ze verder met haar leven, zonder haar vriend. En dat lukt haar, ze leeft nu voor hen beiden, zoals ze dat zelf noemt. Ik vind dat zo knap.

En voor de rest is iedereen die zichzelf is, zonder mensen te kwetsen of over mensen heen te lopen mijn held. Dat soort mensen, mensen die geld geven aan goede doelen, mensen die onbaatzuchtig zijn en die altijd voor je klaarstaan,mensen die hun eigen weg gaan, hun dromen volgen die mensen zijn er te weinig, al heb ik wel de eer dat ik er een paar ken en die mijn vrienden mag noemen.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 46 Sikkels

Spinny is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 15:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oké.

Mijn moeder : Door wat ze allemaal heeft doorgemaakt met mij, mijn vader en m'n zussen. Nadat m'n vader overleden is houdt ze zich erg goed en probeert ze zoveel mogelijk alles voor me te doen, terwijl ik dat niet wil. Ik kan vaak niet met haar door één deur, maar ze is m'n held. Hoe ze alles vol heeft gehouden, en dan vooral met m'n vader.

Mijn vader : Die 't zolang heeft volgehouden, kanker had overwonnen en daarna toch was overleden. Hij verdient erg veel bewondering voor z'n doorzettingsvermogen, hij wóu gewoon níet dood. Hij wou niet, omdat wij d'r nog waren. Maar later kon 't niet anders.

Nathalie en Maurice : Die hebben dag en nacht bij ons in 't ziekenhuisgezeten, Nathalie is m'n zus en die kwam bij 't minste of geringste vanaf Zoetermeer (da's 180 km verderop) aanrijden. Maurice net zo.

Rien en Patricia : Voor 't altijd d'r voor ons zijn. Simpel zat.

M'n vrienden : Die 't zolang met me volhouden, me met alles helpen en zo lief zijn. ^^

Dreuzel
Dreuzel

troubl3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

M'n opa : ik weet niet of iemand my gaat geloven, maar m'n opa speelt mee in Familie als Albert. Very Happy

Daniel Radcliffe : Uhm daniel radcliffe tja omda hij al van jongs af aan goed kan acteren, ik wil ook graag de hoofdrol z'n van een film of serie. Smile

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rose schreef:
En voor de rest is iedereen die zichzelf is, zonder mensen te kwetsen of over mensen heen te lopen mijn held.

Je neemt me écht de woorden uit de mond! Mensen die lekker zichzelf zijn, zonder naar anderen te kijken. Mensen die zich niets aantrekken wat anderen van ze denken (zonder pijn te doen ofcourse). Zonder zich wat aan te trekken van de media en de mode etc zonder iemand er mee pijn te doen. Die mensen zijn om te bewonderen!

En mijn vriendinnen bewonder ik ook, hoe ze het zo met me kunnen uithouden. O.o Nee, geloof me vrij; ik ben erg. ^^

Silly
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

Silly is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 01, 2006 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

een van mijn beste vriendinnen is mijn held...
haar vader overleed toen ze 3 was, haar opa vorig jaar september.. en haar moeder dit jaar nog in juni... allemaal aan kanker
Ik heb echt bewondering voor haar.. want ze is nu wees en moet helemaal met haar zus naar duitsland om bij haar broer en zijn vrouw te wonen.. De meeste mensen zouden volgens mij dan echt een hele lange tijd somber zijn enzo, terwijl zij zich gewoon echt heel sterk houdt.. iederen denkt dat ze de hele dag huilt enzo terwijl dat niet zo is. T'is neit dat ze niet verdrietig is dat haar moeder dood is, maar volgens mij vindt ze gewoon dat ze door moet leven... Er niet te lang over moet treuren.. Ik persoonlijk zou dat zelf niet kunnen.. Ik zou volgens mij echt dagen lang huilen.. *ik ben heel emotioneel en huile BIJNA toen friends was afgelopen.. =)* Dus zij is eigenlijk wel een soort van mijn held..=D

who says it were your words that made me cry..
the words that made me leave.. and never come back..

Who says it was because of you...?
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 01, 2006 17:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik heb 2 helden.

Mijn allerbeste vriendin ::
Kijk ik weet gewoon,niemand is hetzelfde als haar..we zijn geloof ik al *telt* 9 jaar vriendinnen.
We kunnen gewoon supergoed met elkaar opschieten,goed met elkaar praten over alles.
We hebben echt zo veel gemeen,en ik weet als ik haar zou kwijt raken..Dat niemand haar kan vervangen voor een nieuwe 'beste' vriendin.
Ik ben ook nog eens verhuist,zit nu een halfuur rijden van haar vandaan,relaties zijn wat minder geworden,maar ik ga dinsdag weer naar der toe !

Mijn vriend::
Tja,liever dan hem kan gewoon niet.
Als ik ergens me zit wilt hij me meteen helpen,we kunnen echt goed met elkaar opschieten,liggen regelmatig in een deuk die niet meer op houd.
*Rofl*
Naja,als er tenminste iets met me is..hij moet het weten en proberen om het weer goed te krijgen Wink
Ben ook blij dat ik alles tegen hem kan zeggen,want dat kun je niet bij veel jongens.

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 12:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

mmm... voor mij is emma watson best een voorbeeld maar ja mijn echte held is toch wel mijn .... eehhh mijn neeje(en mijn beste vriend) hij is zoo lekker zorgeloos en helpt me(zit bij mij in de klas) hij ving me best wel op toen ik door ruzie in zijn klas kwam.
mijn beste vriendin ook wel:zij lijkt best op mij maar zij strest niet zoveel als ik

mijn buurmeisje is zeker wel een van mijn helden ik bewonder haar echt zij gaat volgend jaar vwo doen tto en de kunstklas is nu 12 en doet heeeeeeel veel in het huishouden heeft een bijbaantje en moet ook nog naar haar paard, mij lijkt dat dus egt veel te veel als ze zo ook nog moet leren enzo.. maar ze lijkt het allemaal prima aan te kunnen, dat vind ik heel er goed van haar en ook heel knap.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja, inderdaad, ik heb ook een held, een heldin liever...

jennifer aniston

ik kijk enorm naar haar op, en ik wil net zo worden als haar!
go girl!

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp