Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 04, 2006 14:23 |
|
Huntelaar. Ik kan niet precies beschrijven waarom. Ik vind hem gewoon een supervoetballer. Zonder hem had Ajax het nooit gered. Daarom is Huntelaar myn SUPERHELD. Ik heb hem ook aangeraakt gister (3 juli) en heb zyn handtekening op myn nieuwe thuisshirt van Ajax, Huntelaar. En het blyft gewoón myn held. |
Laatst aangepast door Shiralee op Vr Jul 07, 2006 6:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Fandrel
5e jaars
Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 05, 2006 1:24 |
|
Hmm Tolkien...
Chris Metzen...
Samwise Didier....
Alle lotr art tekenaars
Jalf: En waarom vind je dat? |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
|
|
Gompie32
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 05, 2006 9:01 |
|
Flea - de bassist van RHCP
Die gast is zo goed gewoon, hij verzint de meest brute en meest funky basloopjes. Ook is hij de meester van het slappen. Dit is echt mijn grote held.
John Myung - de bassist van Dream Theater
Ik heb nog nooit iemand zo ongelofelijk snel zien spelen. Die gast stopt serieus gewoon nooit met spelen. Zou me niets verbazen als hij klaar is met spelen dat die snaren roodgloeiend zijn. Hij is gewoon bruut =D |
_________________ Gr.
Gompie
"The only thing I fear in life is death
Not because everything's over
Not because everything's gone
Because of the darkness..." |
|
|
|
pinky-winky
Dreuzel
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 05, 2006 13:27 |
|
mijne jeroen dubbeldam een springruitertje |
_________________ Het ware paradijs op aard ligt tussen hemel en paard |
|
|
|
halfbloedboy
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 18:16 |
|
mijn held is robin van persie hij is een geweldige voetballer jmrmd at feyenoord hem verkoopte |
_________________ Torches blazed and sacred chants were praised,
As they start to cry, hands held to the sky.
In the night, the fires burning bright,
The ritual has begun, Satan's work is done.
666 the number of the beast.
Sacrifice is going on tonight. |
|
|
|
Tifa
6e jaars
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 18:39 |
|
Ik kijkt ernom op tegen mijn moeder. Ze probeert haar hele leven lang mensen niet te kwetsen en is er altijd voor me. Ik maak er niet vaak gebruik van -_-" wat ik eigenlijk wel zou moeten doen, maar ik wéét dat ze altijd voor me klaar zou staan, ook als we net ruzie hebben gehad. Ze gaat nu ook steeds meer met me pratne over mijn echter vader, die ik nooit gekend heb en me niet herinner. (Ik was pas 3 toen ze scheidden en heb nooit meer iets van hem gehoord).
Wat Rose zei; mensen die lekker zichzelf zijn en zich niets aan trekken van wat anderen vinden (zonder te kwetsen of pijn toen, as usual). Die mensen zijn geweldig, hoe ze er ook uit zien !
Ook bewonder ik mijn beste vriendin en nichtje. Ze heeft zoveel meegemaakt en toch blijft ze sterk in het leven staan. Ze is een geweldige vriendin en het is fijn om zo goed met haar te kunnen praten. Af en toe hebben we onze emotionele momenten, maar we slaan er altijd met z'n tweeën doorheen en we zijn zoveel en zo vaak bij elkaar, dat we gewoon een Siamese tweeling zijn geworden door de jaren heen. Ze laat zich af en toe zich uit het veld slaan door die huppelPIEPjes uit haar klas, maar nadat we gepraat hebben, komt ze sterker terug als van te voren. Ze is gewoon de beste |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
|
|
Lynxje
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 18:45 |
|
Ik wil misschien het woord 'held' niet echt gebruiken maar ik heb wel een ontzettend groot ontzag voor mensen die voor hun idealen vechten zonder geweld te gebruiken. Mensen zoals Martin Luther King, ik krijg nog altijd rillingen als ik een toespraak van hem hoor. Ook Nelson Mandela, Ghandi en bisschop Tutu respecteer ik erg. |
_________________ Je hebt nog steeds lef als ik je bij Huffelpuf tref! |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 12:05 |
|
Mijn helden zijn:
Mijn Moeder,, die me altijd overal mee helpt en in steunt, ik heb een hoop aan haar te danken
Mijn 2 nichtjes..:
Linda,, op wie ik altijd kan rekenen, die zelfs midden in de nacht bij me op de stoep zou staan als ik haar nodig had
Adinda,, die me altijd laat lachen, hoe rot ik me ook voel. |
|
|
|
|
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 12:24 |
|
mijn broer! die is er ten eerste al in geslaagd zijn 6 jaar latijn af te maken en heeft dan ook nog eens superveel bereikt, ook qua resultaten op universiteit en heeft superveel muziekkenis die ik ook wil...en....die weet op alles ook altijd een goed antwoord klaarstaan, terwijl ik al moeite heb om uit mijn woorden te komen.... |
_________________ ... |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 16:18 |
|
Ik ga voor me moeder, die staat elke dag 24 uur voor mij klaar. Ze is echt een geweldige moeder. Ze heeft me veel belangrijke dingen in me leven geleerd. Heeft mij altijd weer moed geven, als ik het moeilijk hebt. Gewoon een schat van een mens! |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 19:23 |
|
Tja, ik weet het niet. Ik heb veel mensen die ik bewonder, veel acteurs, schrijvers, tekenaars etc. Maar dat veranderd ook wel steeds.
Maargoed.
Tolkien: Omdat hij een boek (eigenlijk meerdere) heeft geschreven wat zo goed, zo ingewikkeld en aan de andere kant toch zo vatbaar is dat het gewoon een groot feest is als je dat leest. Ja, ik vind hem en zijn boeken echt zo geweldig!
Roald Dahl: Omdat hij een schrijver is die me meesleurde in zijn werelden en verhalen toen ik klein was en nu nog steeds terwijl ik (al) veertien ben. Zijn verhalen blijven me boeien en ik heb zijn boeken verslonden. In het Engels en Nederlands.
Lewis: Lewis omdat hij de Narnia-serie heeft geschreven. Hij heeft op een mooie manier de gedachte van het Christendom laten zien en hij heeft de boeken zo geschreven dat het boeiend, spannend, leesbaar, interessant en geheimzinnig is voor alle leeftijden. Hij is echt een van mijn 'helden'.
Acteurs in het algemeen: Omdat acteur/actrice zijn zoiets moois is, zoiets geweldigs is. Je kan je inleven in een ander, je leid een leven van iemand anders en dat is zo geweldig. Het is aan jou de keuze om dem persoon goed of niet goed neer te zetten en natuurlijk hoe je het doet. Ik bewonder de mensen die acteren, echt acteren! *heeft de neiging om de naam van Orlando, Johnny Depp, Elijah Wood, Matthew Fox etc. te noemen*.
Mijn famlie: Iedereen heeft wel wat te verwerken, te doorstaan en ik ben hen dankbaar voor alles wat ze me geven. het klinkt heel cliché of wat dan ook, maar zonder familie zou ik nergens zijn! *hugs familie*
Nou, misschien heb je zo een idee |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
12cho21
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 3:27 |
|
als eerste
Koda Kumi
door haar ging ik me beter kleden als een echte meid snappie en ik ging meer zingen, meer dansen. ik ben meer aan mijn haar gaan doen. ze is echt Super
Een schrijver van een liedjes
ik weet niet wie het heeft geschreven, misschien Hillary Duff zelf wel.
maar het liedje Someone is watching over me. heeft me zoveel hoop gegeven. ook heeft het een vriendin van mij geholpen, toen haar opa dood ging
zei was natuurlijk aan het huilen
klinkt raar maar ik zong het niet echt meer gedichtig vertellen zei ik dit:
Found myself today
Oh I found myself and ran away
Something pulled me back
The voice of reason I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight
So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me
we zijn toen veel betere vriendinne geworden (maar goed dat ze goed in engels is ) |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
|
|
celtic_me
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 13:31 |
|
mijne enige echt held is mijn moeder. Ik bewonder haar echt. Zij heeft de moed gehad om bij mijn vader weg te gaan, samen met mijn broertje en mij, met enkel een klein koffertje met kleren en zo voor nog geen drie dagen. Zij werkt keihard om alles te kunnen betalen, en we komen niets te kort. Zij heeft het heft in eigen handen genomen door op te stappen. ook al zij mijn vaders hele familie dat ze bij hem moest blijven.
Ze trekt zich niets aan van mensen, neemt alleen goede raad aan, en is de beste.
klinkt misschien melig, maar het is de waarheid. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
|
|
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 13:39 |
|
Mijn held, al noem ik het liever de persoon naar wie ik opkijk, geloof het of niet: mijn grote broer (van 22) : Ik weet niet precies, maar die heeft gewoon al superveel bereikt en zo en is superslim en vaak ook supertof, hij heeft veel inzicht en muziekkennis enzo...en hij is er trouwens ook nog in geslaagd om 6 jaar Latijn af te werken, wat bewonderenswaardig is als je weet hoe zwaar en saai het kan zijn. |
_________________ ... |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 16:17 |
|
Ik denk mijn moeder. Mijn vader heeft ons twee en een half jaar geleden in de steek gelaten en ze is er enorm sterk uit gekomen. Ze heeft het echt extreem moeilijk gehad, en niet alleen vanwege mijn vader.
Verder heb ik ook erg bewondering voor mensen die ondanks veel problemen sterk en vol hoop blijven. Mensen die anderen respecteren en anderen helpen. En mensen met veel zelfvertrouwen, die zich niks aantrekken van anderen, zichzelf durven te zijn en komen met nieuwe dingen (zoals kunst, kleding en ideologiën). |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
|