Auteur |
Bericht |
samo01
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 06, 2006 19:10 |
|
Wie weet wanneer het luisterboek uitkomt? (die met Jan Meng) Ik heb gehoord dat het ergens in juli wordt maar ik kan ze nog nergens vinden.
Mijn kinderen beginnen niet aan de dikke boeken maar luisteren vinden ze heerlijk.
Charlie zegt; Vanaf heden kan je hier in het algmeen praten over de Luisterboeken van Harry. Hierbij kunnen dus ook eventuele vragen gesteld worden! |
|
|
|
|
Golden Snitch
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 06, 2006 21:03 |
|
Hey,
Ik geloof dat vanaf volgende week woensdag (12 juli) het luisterboek van Harry Potter en de Halfbloed Prins verkrijgbaar zal zijn. Het boek wordt idd weer voorgelezen door Jan Meng, die ook de vorige HP boeken voorlas.
Weet iemand toevallig waar je ze kan kopen? |
_________________ Welkom to Gringotts! |
|
|
|
felix_felicis
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 07, 2006 6:50 |
|
Ik heb zelf de luisterboeken niet maar ik kom altijd wel een kast vol luisterboeken tegen in de V&D die van Harry Potter heb ik er volgens mij ook tussen zien staan.
Misschien kan je daar eens kijken (:
Misschien is het leuk als je jemening geef over luisterboeken en vertel welke je heb (als je er 1 of meer heb.)
Ik heb zelf nog nooit een luisterboek gehad maar ik heb wel toen een keer een deel naar die van The Da Vinci Code geluistert ik heb een vriendin die voor een groot deel blind is en dat boek in Braile (zo heet dat toch ) kon ik niet vinden en ze heeft veel van die luisterboeken.
Greetzzz Felix |
_________________ I want the truth from you
Give me the truth even if it hurts me |
|
|
|
samo01
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 07, 2006 9:57 |
|
Ik heb het luisterboek van de Halfbloed prins reeds in mijn bezit ff 1 cd geluisterd en het is weer super.
Ik heb alle luisterboeken van Harry Potter en ik moet zeggen dat Jan Meng het echt geweldig voorleest (met stemmetjes maar absoluut niet irritant). Ik heb eerst met de kinderen meegeluisterd en daar ben ik zelf ook enthousiast door geworden. Naar aanleiding daarvan heb ik zelf ook een paar andere luisterboeken aangeschaft en het is soms toch wel lekker om voorgelezen te worden. (vooral in de auto) |
|
|
|
|
hp_eliza_ kameleon
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 19:04 |
|
samo01 schreef: | Ik heb het luisterboek van de Halfbloed prins reeds in mijn bezit ff 1 cd geluisterd en het is weer super.
|
Hoe kan dat nou als hij morgen pas uit komt?? Ik vraag deel 6 denk ik voor sinterklaas.... verder heb ik er geen in maar ik denk dat ik deel 1 vooor ik op vakantie ga maar ga kopen voor onderweg. Verder neem ik 2 luisterboeken van de kameleon mee ook voorgelezen door Jan Meng
(ik vind! en de meeste volgens mij vinden dat) Jan Meng kan goed voorlezen...!! |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
|
|
Joyİe
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 19:28 |
|
FireBolt428 schreef: | pfft, wat is het eigenlijk het nut van die luisterboeken? het is gewoon een cd of cassette ofzo waarop iemand het boek voorleest? nogal tof dan kun je evengoed zelf je ogen oefening geven en het boek gewoon zelf lezen....
FB428 |
En wat dacht je van de mensen die niet goed kunnen lezen, omdat ze dyslectisch zijn of gewoon slecht ziend of blind zijn. Die kunnen door die luisterboeken ook genieten van de heerlijke boeken over Harry Potter. Ik vind die luisterboeken een geweldige uitvinding, zo kan echt iedereen van de boeken genieten. |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 19:43 |
|
JoyÂİe schreef: | FireBolt428 schreef: | pfft, wat is het eigenlijk het nut van die luisterboeken? het is gewoon een cd of cassette ofzo waarop iemand het boek voorleest? nogal tof dan kun je evengoed zelf je ogen oefening geven en het boek gewoon zelf lezen....
FB428 |
En wat dacht je van de mensen die niet goed kunnen lezen, omdat ze dyslectisch zijn of gewoon slecht ziend of blind zijn. Die kunnen door die luisterboeken ook genieten van de heerlijke boeken over Harry Potter. Ik vind die luisterboeken een geweldige uitvinding, zo kan echt iedereen van de boeken genieten. |
Of het is erg geschikt voor jongere kinderen die niet zo goed kunnen lezen, en die ouders hebben die niet graag voorlezen... Zoals Madonna's kind Lourdes heet ze volgens mij... Die luistert ook naar de luisterboeken... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
qwarts
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 20:02 |
|
Ik heb de 1e 5 luisterboeken hier in de kast liggen. Ik heb ze een paar keer geluisterd, en het is echt geweldig
Ik heb de 6e al besteld, hopelijk komt hij snel....
Ik kan niet wachten...
Ik had t 6e boek al wel in t engels gelezen, en de nederlandse ben ik wel in begonnen(ik weet het, veel te laat maar goed, ik had eerder geen tijd), maar het luisterboek is toch leuker, lekker ontspannen in de tuin liggen met koptelefoon op, of lekker in bed, net wat je wil
Edit: Ik heb t 6e luisterboek ook binnen. Hij is echt cool |
|
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 12, 2006 15:41 |
|
Tijden geleden heb ik me heel goedkoop het luisterboek van "De Geheime kamer" aan geschaft. Ondertussen zijn die cd'tjes al grijs gedraaid. Want op sommige momenten stotterd de cd zelf. Bijvoorbeeld op dat moment dat Hermelien Kist vraagt naar de geheime kamer kun je horen: "Professor Ki-ki-ki-ki-ki-..." En dat is wel enorm irritant. Maar nu ik me bedenk is het eigenlijk al een tijdje geleden dat ik ernaar geluisterd heb... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Missy
Ex-MadMaster
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 12, 2006 17:57 |
|
Witch_Eva schreef: | JoyÂİe schreef: | FireBolt428 schreef: | pfft, wat is het eigenlijk het nut van die luisterboeken? het is gewoon een cd of cassette ofzo waarop iemand het boek voorleest? nogal tof dan kun je evengoed zelf je ogen oefening geven en het boek gewoon zelf lezen....
FB428 |
Of het is erg geschikt voor jongere kinderen die niet zo goed kunnen lezen, en die ouders hebben die niet graag voorlezen... Zoals Madonna's kind Lourdes heet ze volgens mij... Die luistert ook naar de luisterboeken... |
Weet je, ik luisterde ze vroeger altijd in de auto... moest altijd een uur heen en een uur terug rijden naar mijn werk. Zelfde route rijden iedere dag, gaat vervelen... vooral als je dan ook nog eens in de file terecht komt.
Nu luister ik ze voor het slapen gaan op mijn ipod, vaak zijn mijn ogen dan te moe om te lezen en het werkt ontspannend als ik daarbij mijn ogen dicht kan doen. Moet je natuurlijk niet in slaap vallen want dan wordt je wakker, om drie uur 's ochtends met je ipod op je hoofd en dan denken dat je vreemde stemmen hoort!
Ontopic:
Ik heb alle delen 1 t/m 6 in NL en Eng, en ik vind het geweldig... |
_________________ Yay, ik heb aan de kontjes Stan en Tolga gezeten!! |
|
|
|
San Riddle
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 22:25 |
|
Ik vind de luisterboeken ook ontzettend leuk. Ik luister ze altijd op vakantie aan het strand =)
Deel 1 t/m 3 heb ik nou, maar als ik weer geld heb ga ik ook de andere kopen. Ik wil ze allemaal hebben.
Jan Meng doet het ook echt heel leuk. Mijn broertje heeft nooit het geduld om het te lezen, maar luisteren doet hij het wel. |
|
satans_lil_helpah
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 25, 2006 16:32 |
|
ik heb gisteren het tweede deel gekocht in de Fnac voor maar âĴ14.30(!!!!!)dus kon ik het natuurlijk niet laten liggen, zo'n spotprijsje ik heb het dan gisteravond om 0.30uur in mijn bed,terwijl het helemaal donker was omdat mhn broer al sliep nog heel de eerste cd geluisterd het is echt wel leuk om zo te horen, als ik terug geld heb , ga ik de andere delen ook kopen |
_________________ hell was full, so i came back
zwaddericcchhhh!...
Savvy?
today you will always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow... |
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 10:02 |
|
Ik heb een Engels Harry Potter and the Order of the Phoenix luisterboek van mn broer gekregen. Het is best wel leuk verteld, maar ik lees de boeken toch liever zelf. Als ik er al naar luister dan lig ik op bedd met dat luisterboek aan en lees ik in het nedelandse boek mee.. Mja, het is wel goed voor je Engels |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
fawkes_the_phoenix
4e jaars
Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 18:53 |
|
Ik heb alle Engelse HP luisterboeken op mijn MP3 speler en ik vind het erg leuk! Natuurlijk is zelf lezen leuker, maar als ik op de fiets zit of iets anders moet doen (strijken of zo iets saais), waarbij ik niet zelf kan lezen dan is het erg handig en ik vind de Engelse taal ook erg mooi om naar te luisteren. |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
|
|
Niekie8508
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 10:10 |
|
Haha ik ken dat ik heb ook vaak tijdens het strijken of afwassen of andere huishoudklusjes mijn mp3 spelertje aan staan met een luisterboek.
Vind het wel lekker ik heb namelijk naast mijn werk, huishouden en sport niet zoveel tijd om te lezen (heb ze wel allemaal gelezen hoor).
Ook in de auto is het ideaal lekker in de file naar Jan Meng luisteren. Wordt er rustig van. Geen gestress in de file, maar lekker luisteren.
heb momenteel ''de passie vrucht'' in mijn autootje zitten
maare ikke ga weer verder met mijn werk
Kussie Niekie |
_________________ Hoi Pipeloi!!! |
|
|
|
|