Auteur |
Bericht |
Catharina
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 29, 2006 19:20 |
 |
Hahaha ja idd lin aalderink dat viel me ook op Verder zie ik nooit iets speciaals. Ja soms foutjes van de film zoals harry die een mitella voor niks draagt want na het gevecht met de Horntail heeft hij die arm nog gewoon gebruikt en Ron die op onverklaarbare wijze tijdens het feestmaal aan het begin van het jaar opeens van plaats is veranderd. |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
  |
 |
shanake
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 29, 2006 16:46 |
 |
Ik weet niet of het jullie is opgevalen maar er is een fout in de film harry potter en de vuurbeker
harry gebruikt in de film een nonverbale spreuk ik heb er geen foto van gevonden maar ik weet het bijna zeker
dus als harry in het meer zit en ron heeft los gekregen komen daarna viktor kruml en carlo aangezwommen en bevrijden hun gevangenen maar fleur komt niet opdagen en harry bevreid gabrielle(zusje van fleur en haar gevangenene) met een spreuk die spreuk komt natuurlijk uit harry's toverstok mùaar haerry zegt niets dus is dit een nonverbale spreuk maar het kon eigenlijk geen nonverbale spreuk zijn wat dat leer je pas in het zesde jaar op zweinstein
kunnen jullie dit verklaren en verbeeld ik me dit of gebruikt hij echt een nonverbale spreuk
kusjes shana |
_________________ Don't try to break a girl who's already broken
xoxo
Laatst aangepast door shanake op Do Jun 29, 2006 17:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 08, 2006 20:59 |
 |
Deatheaterstan schreef: | lin aalderink schreef: | nog iets wat is opgevallen weet niet of het een foutje is of wat anders maar als je goed kijkt naar het papiertje wat de vuurbeker uitspuugt zeg maar dan zijn er lijntjes zichtbaar wel raar vind ik want ze hadden toch perkament en geen lijntjes papier ik vond het gewoon opvallen  |
goed gezien hoor! ik zie dat soort dingen niet , maar je hebt helemaal gelijk |
Die scholen komen toch uit verschillende streken, dus misschien hebben ze daar ander papier.
Of misschien zijn het toverlijntjes, zodat de leerlingen rechter schrijven op papier.
Maar even een Dreuzel antwoord:
Vroeger prikte de monniken die op perkament schreven ook gaatjes in hun perkament, zodat ze lijntjes konden trekken en zo recht konden schrijven. Dus het is wel degelijk mogelijk! |
|
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 21:43 |
 |
dat kan zijn, ik heb er niet zo op gelet, maar het is toch niet zo speciaal als ze toevallig achter een standbeeld van Goderic Griffoendor staan? mij waren de leeuwen zelf nog niet eens opgevallen laat staan de man, ik denk dat je Goderic zelf trouwens niet kan herkennen, je ziet toch geen gezicht? |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 21:51 |
 |
Ik weet niet of het aan mij lag maar ik heb gisteren weer deel 4 gezien en toen Ron naar de achterkant van die meiden keek en klapte keek Hermione niet al te vrolijk.
Het kan zijn dat ik het niet goed gezien heb hoor want ze zat op de achtergrond maar ik vond het wel grappig. Ze klapte ook niet mee. (was dat een hint naar boek 7? ) |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 22:45 |
 |
Ik weet niet of het hier al gepost is, maar ik vind het heel leuk dat ze Marcel's mimbulus mimbeltonia een plaatsje hebben gegeven in de film, ook al is het nog zo onduidelijk. Hij is te zien tijdens de laatste van de extra scenes, terwijl Hermelien zegt dat Sneep denkt dat ze een wisseldrank brouwen... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 21:10 |
 |
Het viel mijn op dat als hermelien de tijdverdrijver omhad, hij maar groot genoeg was voor 1 persoon.
Maar toen harry mee terug in de tijd moest, was het opeens een meter langer en geschikt voor 2 personen...  |
_________________ Ron: Is het spreukeloos of spreukenloos? |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 12:09 |
 |
weetje wat mij is opgevallen
in deel 3:
als harry in het huisje van hagrid staat samen met hermelien en ron voor dat ze eigenlijk scheurbek zouden doden
wordt er een steentje tegen harry zijn hoofd gegooit..door hermelien
maar toen kon zij dat nog niet hebben gedaan..?want ze stond daar nog
als hermelien en harry terug gaan in de tijd gaan ze daar ok heen en dan zitten ze achter die pompoenen en dan gooit ze het weer..?
hoe kan ze op twee plekken zijn?
in de gewone tijd staan ze namelijk nog gewoon in het huisje en niemand achter die pompoenen...
snapt iemand misschien hoe dat kan...?
doeidoei |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 16:53 |
 |
Over dat terug gaan in de tijd moet je niet lang over nadenken want dan word je helemaal gek...
Er waren gewoon 2 Hermione's in dezelfde tijd... Dus een Hermione stond in het huisje en een Hermione stond achter de pompoenen... De ene Hermione gooide dus een steentje Harry... Terwijl de andere nog binnen zat...
Het is allemaal heel ingewikkeld... Maar het klopt denk ik wel...  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 16:58 |
 |
Er waren 3 Hermione´s als ik het goed heb.
1 in huis
1 achter de pompoenen
1 in het bos
Ik snap dat tijdgebeuren ook niet hoor. Ik denk er nu maar niet te veel bij na. |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 20:55 |
 |
Volgens mij ging die Hermelien bij de pompoenen , juist naar het bos toe, om eten te vinden voor scheurbek , om hem daar weg te lokken. ja zag ahar ook weg rennen en daarna terug komen , met een soort doden fredjes? , dus volgens mij waren er 2 hermelien's . Anders waren er ook twee harry's. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 21:01 |
 |
Narcissa schreef: | Volgens mij ging die Hermelien bij de pompoenen , juist naar het bos toe, om eten te vinden voor scheurbek , om hem daar weg te lokken. ja zag ahar ook weg rennen en daarna terug komen , met een soort doden fredjes? , dus volgens mij waren er 2 hermelien's . Anders waren er ook twee harry's. |
Waren er toch ook.
1 in het huisje en 1 bij de pompoenen en volgens mij ook 1 in het bos bij hermione. in het bos was geen Ron omdat hij op de ziekenzaal lag |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 21:06 |
 |
Helen schreef: | Narcissa schreef: | Volgens mij ging die Hermelien bij de pompoenen , juist naar het bos toe, om eten te vinden voor scheurbek , om hem daar weg te lokken. ja zag ahar ook weg rennen en daarna terug komen , met een soort doden fredjes? , dus volgens mij waren er 2 hermelien's . Anders waren er ook twee harry's. |
Waren er toch ook.
1 in het huisje en 1 bij de pompoenen en volgens mij ook 1 in het bos bij hermione. in het bos was geen Ron omdat hij op de ziekenzaal lag |
En harry Potter dan? , die was er wel bij, en die zag je ook maar 2 keer, en ik dacht zo van bijna 100% zeker dat helen naar het bos rende en weer terug rende met voedsel voor scheurbek. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 21:19 |
 |
Narcissa schreef: | Helen schreef: | Narcissa schreef: | Volgens mij ging die Hermelien bij de pompoenen , juist naar het bos toe, om eten te vinden voor scheurbek , om hem daar weg te lokken. ja zag ahar ook weg rennen en daarna terug komen , met een soort doden fredjes? , dus volgens mij waren er 2 hermelien's . Anders waren er ook twee harry's. |
Waren er toch ook.
En harry Potter dan? , die was er wel bij, en die zag je ook maar 2 keer, en ik dacht zo van bijna 100% zeker dat helen naar het bos rende en weer terug rende met voedsel voor scheurbek. |
Eeh, Cis, ik speelde niet mee in de film hoor. Maar ik denk dat je net een ander stukje bedoelde. Dat was een stukje later dan die steentjes. Dat is ook de rede dat je eigenlijk niet in boeken en films met de tijd moet knoeien. Het is gewoon tè ingewikkeld en vaak klopt er niks van. |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 21:22 |
 |
Helen schreef: | Narcissa schreef: | Helen schreef: | Narcissa schreef: | Volgens mij ging die Hermelien bij de pompoenen , juist naar het bos toe, om eten te vinden voor scheurbek , om hem daar weg te lokken. ja zag ahar ook weg rennen en daarna terug komen , met een soort doden fredjes? , dus volgens mij waren er 2 hermelien's . Anders waren er ook twee harry's. |
Waren er toch ook.
Eeh, Cis, ik speelde niet mee in de film hoor. Maar ik denk dat je net een ander stukje bedoelde. Dat was een stukje later dan die steentjes. Dat is ook de rede dat je eigenlijk niet in boeken en films met de tijd moet knoeien. Het is gewoon tè ingewikkeld en vaak klopt er niks van. |
ja inderdaad ik snapte er niks van want ze kunnen niet opeens op twee plekken te gelijkertijd zijn?
als er steentje op harry's hoofd wordt gegooit staan hij hermelien en ron binnen hoe kan hermelien dan een steentje gooien? |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
|