Auteur |
Bericht |
harrypotterfreakz
7e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 20:53 |
|
Sommige mensen staan gewoon een half uur eerder op om een half uur voor de spiegel te staan voor ze naar school/werk gaan... En sommigen staan er amper 5 minuten voor....
Hoe lang staan jullie voor de spiegel?... uren, of ben je al klaar met alleen je haar kammen...
Zelf sta ik alleen voor de spiegel om mijn haar te kammen.. en als ik mijn tanden poets.... want dan staat dat ding gewoon voor mijn kop Verder heb ik niet zoveel met dat ding.. hou niet zo van make-up enzo
Als het een onzinnig topic is.. of er al is.. mag er wel een slotje op |
|
|
|
|
Bellatrix_Zwarts
6e jaars
Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 20:56 |
|
Ik sta eigenlijk ook alleen voor tanden voor de spiegel
Ik kam mn haar niet, dat ligt altijd direct in model
dusjah
En ik ben van mezelf al redelijk donker dus smink is zeker niet nodig
Ik ben puur natuur |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
|
|
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 20:57 |
|
Ik sta 's morgens ongeveer een kwartiertje voor de spiegel maar 's avonds wel een dik uur..^^..Dan verzorg ik mijn huid en zo het beste. Poest mijn tanden, haal make-up er af, flos. Noem maar op. Heel erg iritant voor mijn vader. |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
|
|
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 21:15 |
|
Ik sta wel degelijk een half uur voor de spiegel en 's avonds kan het oplopen tot een uur.
Dat komt gewoon, omdat ik nooit tevreden ben met mijn haar. Het staat altijd alle kanten op en het krult. Dus meestal ben ik een half uur met mijn stijltang aan de gang en dan ook nog make-up. Maar dat is bij mij gewoon basic, dus hoef ik niet veel te doen.
En ik voel me gewoon prettig als ik weet dat ik er goed uitzie. Als ik weet dat er iets fout is, ben ik bang dat iedereen het ziet en voel ik me onzeker. |
|
|
|
|
Tifa
6e jaars
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 22:17 |
|
Ik sta in de ochtend ongeveer tien minuten voor de spiegel voor m'n make-up (geen overdreven, gewoon beetje foundation, mascara en heel soms wat oogschaduw) en ik haal snel mijn borstel voor mijn haren, dan ben ik klaar. In de avond sta ik langer. Ik poets mijn tanden, haal mn make-up eraf en masseer wat cremé erop. Lekker zacht en ik voel me lekker fris, zelfs als ik naar bed ga. |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
|
|
*Diooh*
5e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 23:23 |
|
Ik kan niet slapen als ik me niet heb verzorgt. Ik moet altijd alles in een bepaalde volgorde doen enzo. Als het heel laat is en we komen ergens van terug zegt m'n moeder wel eens van.. kruip gewoon je bed in, poets je tanden morgenvroeg maar weer. Maar dan kan ik gewoon niet slapen xD. Van m'n oma geerft.
Maarja dat duurt dan een half uur ofzo, soms langer als ik treuzel of gewoon geen zin heb om te slapen. Dan ga ik me eerst optutten en drna weer alles slaapklaar maken.
En 's morgens, ligt eraan hoeveel zin ik er in heb. In de vakantie doe ik niet veel, meestal ga ik ook niet weg.
Maar ik heb rothaar, krullend en heel dik (moet trouwens weer eens naar de kapper om het te laten uitdunnen) dus ik sta ook met de stijltang voor de spiegel. En dat duurt lang. En het stinkt. En de achterkant van m;n haren kan ik niet zien. Grrrr... Make up smeer ik niet zoveel op eigenlijk, alleen wat eyeliner meestal. Maarja 's morgens verschilt de tijd dus heel erg. |
_________________ Take me to the hall of filthy faces. |
|
|
|
Skywalker
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 23:36 |
|
Yo!
Ik sta 's morgens een kwartier ofzo voor de spiegel. M'n haar is redelijk makkelijk, behalve als het pluist, want dan kan het langer duren [A]
'S avonds kam ik mn haar gewoon in een staartje om te slapen, maar tussendoor in de dag, sta ik af en toe wel 's voor de spiegel om mn haar te checken ^.^
Daarbij draag ik geen make up... Ik vind mezelf zo al mooi genoeg... En nee, dat is geen kapsones, dat heet zelfkennis/vertrouwen [A]
Jihy. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 9:31 |
|
5/10 minuten.. alleen mijn haren borstelen en mijn mascara op doen... En m'n tanden te poetsen maar dat hoef je niet speciaal voor de spiegel te doen...Voor de rest ben ik niet zo ijdel...
Ik moet alleen mascara op doen want ik heb rood haar en hele lichte wimpers dus voor mij is mascara een must...
Voor de rest maakt het mij weinig uit hoe ik eruit zie... Ik stijl mijn haar ook wel soms met de stijltang want ik heb lelijk pluizig golvend haar maar dat doe ik niet elke ochtend.. En dat duurt ook maar een paar minuutjes want ik ben daar niet zo precies in... Als die golven er maar meerendeels uit zijn... Dus daarom heb ik ook 5 a 10 minuten... Ligt er dus aan of ik me m'n stijltang gebruik... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 10:47 |
|
hoe lang ik voor de spiegel sta verschilt wel wat sóchtens voor schooltijd enzo stond ik er 10 minuten voor alleen maar mijn lange haar uikammen zit altijd in de war en mijn tanden poetsen van make-up moet ik echt niks hebben ik houw gewoon van puur natuur en je leest vaak dat sommige jongens make-up niks aan vinden zij houden ook van puur natuur dus daar houw ik me dan een beetje aan maar als ik uit ga ofzo dan doe ik wel wat meer |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten |
|
|
|
Donya_07
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 10:58 |
|
Hoelang ik voor de spiegel sta verschilt meestal wel.. als ik m'n haar moet Föhnen & make-up een kwartier/half uur.. En als ik naar school moet sta ik altijd iets te laat op, dus ik kom nog wel eens te laat omdat ik best lang voor de spiegel sta om m'n haren & make-up & Tandenpoetsen enzo te doen
|
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
|
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 11:28 |
|
Als ik naar school moet sta ik wel 15/20 minuten voor de spiegel. Haar fohnen, haar doen, mascara opdoen. Met m'n haar ben ik meestal het langst bezig, omdat het nooit zit
Máár, als ik op school ben, ga ik ook altijd even naar de wc om daar m'n haar te doen ^^'' En dat dan drie keer per dag ofzo
In de vakantie sta ik maar 5 min. voor de spiegel, omdat ik dan toch nooit het huis uitkom.. Tenzij ik wel het huis uitkom, maar dan sta ik maar 5 min. langer voor (10 min.)
'S avonds lig ik meestal meteen in bed. Alleen even m'n gezicht schoonmaken, gezicht wassen en tanden poetsen ^^ |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
|
|
12cho21
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 11:39 |
|
ik doe er altijd 5/10 min over
mn nicht doet er altijd een uur over
en als zij een uur doet heb ik net zoveel als bij mij in 5 min
ik ben altijd best wel snel
ik doe altijd oogpotlood, oogshaduw, lipstift/lipglos, rouge en mascara
mn haar doe ik 10/15 min over want als ik uit bed kom dan heb ik net zulk haar als hermelien |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
|
|
iesz
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 11:50 |
|
Ligt bij mij eraan. Als mijn haar mee zit ben ik nog geen eens binnen 5 min klaar. Als mijn haar niet mee wil dan ben ik soms wel 10 min bezig. Meestal doe ik mijn haar even snel oogpotlood en gliters op en dan ben ik klaar. Ik ben niet zo ijdel... |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 12:01 |
|
ik sta 5 min. voor de spiegel. mijn tanden poetsen alleen mijn haar zit toch nooit dus dat zit altijd in een staart en ik draag geen make up dus das lekker makkelijk |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
~*leslien*~
6e jaars
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 12:22 |
|
ik sta ongeveer 5 minuten voor de spiegel gewoon mijn tanden poetsen ,mijn haar kammen en weer weg make-up doe ik toch niet aan dus ^^ |
_________________ We are all born in the gutter, but some of us are looking at the stars
oscar wilde... |
|
|
|
|