Auteur |
Bericht |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 10:07 |
 |
wou, als hedwig al die tijd, die rol gespeeld heeft, is het wel knap!
nooit gedacht dat Hedwig maar 1 uil deed.
ik vind deze uil trouwens de mooiste die ik ooit heb gezien!
het is ook een goede 'acteer' uil.
hij is goed opgelijk (denk ik) |
|
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 11:48 |
 |
ze hebben gewoon tog alleen 1 uil gebruikt?niet meerrr dagt ik hoorr...
ja mense wilde helemaal eeeen uil gaan kope warrom zou je dat nou weer gaan doen slaat nergens op eigenlijk..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
ik vind al die dieren wel goed gemaakt ok scheurbek..
maar in de uilen vleugel zitten die uilen ok allemaal ..
?? |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 13:01 |
 |
Jilleke100101 schreef: | wou, als hedwig al die tijd, die rol gespeeld heeft, is het wel knap!
nooit gedacht dat Hedwig maar 1 uil deed.
ik vind deze uil trouwens de mooiste die ik ooit heb gezien!
het is ook een goede 'acteer' uil.
hij is goed opgelijk (denk ik) |
Ja want me moeder en ik hadden een lange tijd geleden eens op TV gekeken, dat sirieus één uil gebruikte, die uil hadden ze al zo opgelijd , van af toen ze verplan waren om Harry Potter te filmen. Al moet ik wel heel eerlijk zijn, dat hadden we gezien toen was Harry Potter 2 nog uit was. Het kan misschien wel zijn dat ze in deel 3 of deel 4 een andere uil hebben gebruikt maar dat denk ik niet, want na deel 2 lag de film een jaar stop maar dat was wel te begrijpen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Dark_Dementor_Kiss
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 13:03 |
 |
ik denk dat dat beest het niet erg vindt om mee te spelen in die films omdat die uil dat gewoon niet beseft en gewoon doet waarvoor ie getraind is en ik weet zeker dat er goed voor dat diertje gezorgd wordt.. ik vind het echt een prachtige uil en goed zoals ie die zeg maar stunts doet zoals op harry's handschoen zitten,brieven vervoeren... greetz: Dark_Dementor_Kiss -xXx- |
|
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 17:39 |
 |
Ik vind het best hoor, ik vind het niet zielig voor de dieren, ze zullen wel goed vertroeteld worden op de set, daar ben ik van overtuigd. Zolang ze niet elke dag drie uur werk moeten doen en getraind worden, vind ik het allemaal best .
Ik vind die Oak die Hedwig speelt wel goed, knap van zo'n uil dat ie dat kan!
De kat die Knikkebeen speelt vind ik ook goed zijn werk doen.
Ik heb in de extra dvd bij deel drie gehoord dat die rat die Schurfie speelde James of Oliver Phelps (Fred of George Wemel) heeft gebeten. Dat vond ik wel geestig!
groetjes,
Judith |
|
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 17:22 |
 |
ik vind de dieren die in de harry potter films spelen ook allemaal wel goed spelen ^^, ze doen het wel goed.
Vooral die uil (of uilen) die hedwig spelen vind ik zeer goed en uilen zijn normaal niet echt slim enzo heb ik gelezen, dus het moest steeds weer opnieuw enzo, die kat die knikkebeen speelt vind ik ook zeer schattig ik houw van katten vandaar ^^, en al die andere dieren zullen ook wel goed verzorgt enzo worden en krijgen natuulijk ook wel veel snoepjes enzo en beloningen voor het goede werk ^^ |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 11:01 |
 |
Hedwig word nu door een andere uil gespeelt dan die van de 1e film(s)
Ik weet niet waarom. Misschien was ze te oud. Nu is het geloof ik een mannetje.
Fang wordt door 4 of 5 honden gespeelt.
1 daarvan (Bella) was nogal beschermend tegenover Daniel.
Iedere keer als Aragog te voorschijn werd gehaald ging ze tussen Daniel en de spin instaan en blaffen en grommen enzo. Daniel vond dat wel erg leuk trouwens.
Jammer dat we niets van Pig hebben gezien want volgens mij is er wel een Pig. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 11:04 |
 |
OMG ja er is een Pig... En Pig is zo gigantisch lief... Pig is gewoon een stoer beest.. Echt jammer dat er geen Pig in de films zit..
Maar ja inderdaad Hedwig werd de eerste 2 films gespeeld door Gizmo en in de 3e en 4e door iemand anders... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 12:10 |
 |
Het klopt inderdaad wat helen hier boven mij zei. Er wordt inderdaad een heel andere uil speelt dan de eerste en tweede film. Daar ben ik echter gekomen, toen ik deel 3 pas geleden hebt gezien, En eens op hedwig hebt gelet..Daar kan je het heel goed zien...Die is spierwit..terwlijk de " oude " hedwig meer kleur in de veren heeft. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
coolgirl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 18:09 |
 |
Ik vind Hedwig echt de mooiste uil die ik ooit heb gezien!!
Maar ik vind het ook knap hoe ze die Raven hebben getraint voor de 3e film (dat stuk bij Hagrid's hut)
Verder lijkt Knikkebeen echt heeeeeel erg op mijn oude kat (die is nu dood)
En ik hoop dat we KoeKoerus nog een keer te zien krijgen!  |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 18:17 |
 |
Er zijn wel meer dieren bij Hagrid hoor. Wat denk je van een stel vleermuizen en Scabbers is ook een getraint diertje (of meerdere diertjes) Die spinnen bij Aragog zijn er ook nog al weet ik niet of die getraint kunnen worden |
 |
coolgirl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 21:54 |
 |
Ja idd
JE hebt gelijk over die zoetigheid maar ik wou effe slim klinken (heefd dus niet gewerkt )
Ik vind het wel jammer dat er nog geen eenhoorns in voor zijn gekomen want daar had ik me wel op verheugd...
Die lijken me zo mooi  |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 22:04 |
 |
@ coolgirl ... eeh ... nee
Uhm, die waren er eigenlijk wel maar echt goed in beeld waren ze niet.
In de .... 2e (?) film .. nee 1e, gingen ze voor straf naar het verboden bos om daar de moordenaar van de eenhoorns te zoeken en toen zag je er een liggen. Alleen helaas niet het hoofd. |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 22:33 |
 |
In het begin vond ik het wel erg enzo, en nu nog, maar minder, o pde extra dvd's kun je duidelijk zien dat de dieren heel goed verzorgt en berhandelt worden. Das dan weer positief he, dus ja, het is nu eenmaal zo dat er dieren in de film zitten.
gr
|
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 22:32 |
 |
Hermion Granger schreef: | In het begin vond ik het wel erg enzo, en nu nog, maar minder, o pde extra dvd's kun je duidelijk zien dat de dieren heel goed verzorgt en berhandelt worden. Das dan weer positief he, dus ja, het is nu eenmaal zo dat er dieren in de film zitten.
gr
|
Inderdaad die dieren worden wel goed behandelt hoor. Meestal is het baasje er wel bij en zulke lange dagen zullen ze niet maken. En hedwig en Fang zitten nou ook weer niet heel lang in de film. En ze hebben verschillende dieren. Ik bedoel er is geen een Fang of een hedwig. En inderdaad ze hebben dieren nodig. Ik vind het wel goed zo, en niet echt zielig voor de dieren. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|