Auteur |
Bericht |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 15:48 |
 |
Hey mensen ik was laatst eens aan het surfen op het net en toen dacht ik aan Jeugd/jongeren vakanties.
-Is ooit een van jullie mee geweest op zo'n reizen of zou je het willen
-Zou je alleen gaan of zou je met een vriend(in) gaan
-Als je al eens bent geweest wat vond je er toen van
Nou ik wou volgend jaar eens kijken voor zo'n reis het lijkt me heel gaaf om met leeftijds genoten die je niet kent op vakantie te gaan!
organisaties die zo'n vakanties doen en bij mij bekend zijn
En
Missy: Links zijn verwijderd, geen reclame aub! |
|
  |
 |
Vuurbeker
The Rockin' Dude

Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 15:55 |
 |
Ik ga al sinds mijn tweede leerjaar mee op jeugdreizen.
Nu, al 7 jaar later ga ik nog steeds graag mee en ben ik zelfs begeleider van een organisatie. Ik vind het enorm leuk om een weekje ofzo bij leeftijdsgenoten door te brengen. Met behulp van activiteiten en dergelijke is het natuurlijk lots of fun! Ik kan je het zeker aanraden als je graag eens sociaal contact wil hebben. Alle reizen van mij staan nog steeds achteraan mijn hoofdje geprent als leuke herrinering.
Ik weet niet of ik de site mag doorgeven, maar hierboven staat er ook een dus geef ik hem maar.
Missy: Link ook verwijderd, ook hier geen reclame aub! |
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 16:13 |
 |
Mensen... laten we het bij het onderwerp houden en niet met links gaan smijten. Daar is dit forum niet voor...
Ik verwijder ze, mensen kunnen (als men interesse heeft) ook via google zoeken. |
_________________ Yay, ik heb aan de kontjes Stan en Tolga gezeten!! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 16:20 |
 |
Ik persoonlijk heb het nooit interesant gevonden. Een reis met allemaal vreemden die je niet kent en misschien wel helemaal niet mag en dan zit je daar een week of langer mee opgescheept. Ik vond het al vreselijk als we voor school ergens heen moesten in huisjes slapen enzo. Niks voor mij maar smaaken verschillen.
Ik ben geen jongere meer maar nog steeds hoeft het van mij niet. Toen niet en nu niet. |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 20:11 |
 |
Is ooit een van jullie mee geweest op zo'n reizen of zou je het willen Ik ga met de CM meestal mee, op vakantie ofzo. Das echt wel fun hoor!
-Zou je alleen gaan of zou je met een vriend(in) gaan?
Ik zou nooit never alleen gaan-> brr, allemaal onbekende mensen... Neen, ik ben altijd met vriendinnen gegaan
-Als je al eens bent geweest wat vond je er toen van?
Supermegaüberzalig! Echt de moeite!!! |
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 20:39 |
 |
Ik wil wel, maar ik mag nooit... te duur
De Talk, Talk, Talk reizen van Vinea lijken mij ontzettend cool |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Mei 13, 2006 11:47 |
 |
Ik ben wel eens 3 weken naar Zuid-frankrijk stage gelopen. En daar was het heel prachtig, ik zal misschien ooit wel eens naar Griekenland willen gaan. Of ook wel naar Rome. Dat lijkt me wel mooi. maar verder heb ik er echt geen problemen mee, als ik gewoon lekker thuis bent, daar kan het ook heel gezellig zijn hoor, Misschien nog wel leuker, als je ergens heen gaat. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 13, 2006 17:15 |
 |
Ik ga meestal een week op kamp, zoals zeil of hockeykamp. |
_________________ You've bewitched me body and soul.... |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 13, 2006 17:31 |
 |
-Is ooit een van jullie mee geweest op zo'n reizen of zou je het willen?
Ik ga op een HGJB kamp. Een chr. kamp met wat vriendinnen. Op Ameland en ik heb er ontzettend veel zin in ^^
-Zou je alleen gaan of zou je met een vriend(in) gaan?
Met vriendinnen, alleen red ik me ook wel, ik ben wel sociaal genoeg, maar het is toch altijd wat vertrouwelijker en leuker al ga je met vrienden.
-Als je al eens bent geweest wat vond je er toen van?
Ik ben nog niet geweest, maar ben het wel van plan ^^ |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
Vuurbeker
The Rockin' Dude

Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 13, 2006 17:42 |
 |
Narcissa schreef: | Ik ben wel eens 3 weken naar Zuid-frankrijk stage gelopen. En daar was het heel prachtig, ik zal misschien ooit wel eens naar Griekenland willen gaan. Of ook wel naar Rome. Dat lijkt me wel mooi. maar verder heb ik er echt geen problemen mee, als ik gewoon lekker thuis bent, daar kan het ook heel gezellig zijn hoor, Misschien nog wel leuker, als je ergens heen gaat. |
Met de organisatie waar ik meega gaan we deze zomer naar Griekenland.
Echt tof! Voor 10 dagen naar een soort reservaat genaamd Banana Place. Klinkt tropisch hé Daar blijven we dan met een stuk of 10 leeftijdsgenoten en doen we mee aan allerhande activiteiten. Maar zoals je zegt, als ik dan weer thuiskom ben ik ook weer blij als ik in mijn gezellige luie zetel mag kruipen^^ |
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Mei 21, 2006 17:28 |
 |
vuurbeker schreef: | Narcissa schreef: | Ik ben wel eens 3 weken naar Zuid-frankrijk stage gelopen. En daar was het heel prachtig, ik zal misschien ooit wel eens naar Griekenland willen gaan. Of ook wel naar Rome. Dat lijkt me wel mooi. maar verder heb ik er echt geen problemen mee, als ik gewoon lekker thuis bent, daar kan het ook heel gezellig zijn hoor, Misschien nog wel leuker, als je ergens heen gaat. |
Met de organisatie waar ik meega gaan we deze zomer naar Griekenland.
Echt tof! Voor 10 dagen naar een soort reservaat genaamd Banana Place. Klinkt tropisch hé Daar blijven we dan met een stuk of 10 leeftijdsgenoten en doen we mee aan allerhande activiteiten. Maar zoals je zegt, als ik dan weer thuiskom ben ik ook weer blij als ik in mijn gezellige luie zetel mag kruipen^^ |
Zoo..ik effe jarloers op je Doet me meteen denken aan me stage van vorig jaar in Zuid-Frankrijk Ik ging ook met nog 10 andere klasgenoten, waar ik heel goed over weg kon gaan dus |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 21, 2006 18:46 |
 |
Mijn zus ging wel eens met HGJB mee. Dat lijkt me wel leuk, maar waarschijnlijk ga ik volgend jaar met een Vinea reis mee. Naar Engeland wle te verstaan. Om mijn engels te verbeteren en natuurlijk voor de gezelligheid. Ik ga, denk ik, alleen en maak daar vrienden! Het lijkt me geweldig! Maar we zullen zien. Geld speelt een grote rol  |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 08, 2006 19:24 |
 |
Ja, dat lijkt me echt leuk! Mijn broer is een keer zo naar Spanje geweest. Er schenen heel veel aardige mensen bij te zitten.
Ik wil al twee jaar niets liever dan naar Rome gaan. Met zo'n jongerenvakantie lijkt mij dat perfect. Als we het geld ervoor hadden... tja... |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
-harry potter-
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 08, 2006 22:07 |
 |
Ik ben in juli meegeweest met CM. Volgend jaar ga ik ook weer met CM mee.
Ik ben met een vriendin geweest. Ik zou ook niet alleen gaan. Dat lijkt me zo raar, want dan ken je nog niemand enzo...
-Als je al eens bent geweest wat vond je er toen van
Ik vond het supertof!! Zeker aan te raden. Er is altijd zo'n geweldige sfeer.  |
_________________ Isn't it ironic?
Life has a funny way of sneaking up on you |
|
  |
 |
Dephiax
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 7:21 |
 |
Nog nooit geweest. En denk niet dat ik het zou willen. Ik weet het natuurlijk niet maar ik stel me zo'n vakantie voor als een doe-vakantie (korte nachten en vroeg eruit en dan veel doen overdag) en daar kan ik slecht tegen. Vakantie = voor mij: Lange nachten, dus tot een uur of 8 wakker blijven en overdag tot een uur of 3-4 slapen. (Dat is mijn vaste ritme als ik niet naar school hoef dus ben overdag zo duf als wat als ik naar school moet bv omdat ik snachts teveel energie heb.) En de tijd die je wakker bent: Relaxed hangen met wat te eten en te drinken, niet letten op de gezondheid van je voer en drinken maar gewoon inkopen wat goedkoop en/of lekker is. Voornamelijk dus toetjes, alcoholische versnaperingen, cola, knakworsten en brood/broodbeleg. Warme hap? Broodje knakworst ^^
ALS ik al zou gaaan dan wel met een bekende, vind ik toch prettiger, dan heb je vanaf begin af aan echt ZEKER lol ^^ |
_________________ Fly and thou shall crash. |
|
  |
 |
|