Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Zakgeld Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Hoeveel zakgeld krijg jij per maand?

Ik krijg geen zakgeld
14%
 14%  [ 45 ]
Onder de 5 euro
6%
 6%  [ 20 ]
5-10 euro
18%
 18%  [ 59 ]
10-15 euro
13%
 13%  [ 42 ]
15-20 euro
18%
 18%  [ 57 ]
Meer dan 20 euro
24%
 24%  [ 76 ]
Verschilt per maand
3%
 3%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 311

Auteur Bericht
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 45 Sikkels

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 21:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg nu voortaan 6 euro per week.
(Was eerst altijd 5 euro) maar omdat ik ook ouder word krijg ik ook meer zakgeld.
Wat ik ermee doe is echt verschrikkelijk.
Het meeste gaat op aan snoep,rotzooi,dingen waar ik niks mee doe.
Ik heb wel eens tijden gehad dat ik écht kon sparen,maar wat ik er weer mee ging doen...
Spellen voor de PC halen,sims 2 en al die zooi.

*Gaat nu officieel sparen voor iets nuttigs*

4e jaars
4e jaars

hp_eliza_ kameleon is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik krijg altijd 15 euro per maand. Daarvan mag ik gewoon allles doen wat ik wil maar ik moet ook zelf het snoep in de kantine op school gaan betalen als ik dat wil maar voor de rest betalen mijn ouders alles.
Maar er zit dus een maar bij ik moet Elke zondag me kamer opruimen anders krijg ik geen zakgeld die week.
Da's wel balen maar voor de restvind ik het top Smile

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg al een poosje geen zakgeld meer maar is ook niet nodig, want ik werk nu en krijg studiefinanciering Very Happy en me ouders betalen nog het echt nodige. Vroeger kreeg ik wel zakgeld en dat was altijd erg leuk aan het einde van de week^^

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 15:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg sinds m'n 16e ook al geen zakgeld meer. Ik heb nu een baantje, en ik verdien dus zelf geld, dus echt nodig is het ook niet meer. Hoewel ik m'n zakgeld ook niet echt voor nuttige dingen gebruikte [A]

Ik kreeg tot van m'n 15e tot m'n 16e drie euro in de week, en dat vond ik toch wel een beetje weinig [oké, ik had niks te klagen, maar een baantje leek me toch slimmer] ^^" En nu met m'n baantje verdien ik toch al snel 100 euro in de maand (: Dus dat is wel beter xD

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

No is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 17:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg allang geen zakgeld.Vroeger kreeg ik 10 gulden per week in euro omgerekend 5 euro. omdat ik nu een baantje en studiefancering krijg. Ik verdien met baantje al 600 euro per maand. dus zat geld.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg helemaal niks. Zelfs één cent is teveel gevraagd. En als ik iets zie in de winkel dat bijna gratis is, krijg ik het ook niet. En dat terwijl ik bijna altijd de tafel zet en ik om de drie maanden mijn kamer opruim. En mijn irritante vijf jaar jongere broer krijg zomaar alles wat hij vraagt en ik krijg dan niks. En dat zit hij mij zo uitdagend aan te kijken Evil or Very Mad

Ik zou eigenlijk wel graag gaan werken, en eindelijk geld verdienen, maar jammergenoeg ben ik nog maar veertien. Dus ik verlang tegen dat ik eindelijk werk heb. Maar volgend jaar zal ik waarscheinlijk een vakantiejob doen, dus dat is ook al wat.

EDIT: Oh, jawel, ik krijg wel iets, als ik jarig ben en met kerst. Maar dan is het nog iets van niets meestal dat het noemen niet waard is...

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 03, 2006 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh, da's vervelend.. :(

Ik krijg 10 euro per maand, maar ik hoef bijna niks zelf te betalen (disco's, cadeautjes, enz.) Ik ben er wel tevreden mee zo :D
Kleedgeld krijg ik niet, meestal schiet ik het voor en krijg ik het later weer eens terug.

Layla
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Layla is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 03, 2006 21:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

geen zakgeld, wel geld op de bank... Dat heet werken mensen! Laughing

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 03, 2006 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kreeg vroeger iets van 40 gulden in de maand. Ik kreeg geen kleedgeld dus dat werd voor me betaald (ik kocht bijna geen kleding dus dat scheelde hun in de portomonee) en kadootjes kocht ik de ene keer wel end e andere keer niet. Toen ik ging werken (niet veel hoor) kreeg ik iets meer dan mijn zakgeld en toe is dat ook stop gezet in overleg met mij natuurlijk (ik werkte bij mijn ouders en die hadden geen zin om dubbel te dokken) en nu werk ik al járen volledig en verdien toch wel een beetje (lees: veel) meer dan mijn zakgeld van vroeger Razz

Woei, Gryff van het jaar 2008!
frifri
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

frifri is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg 25 euro in de maand op mijn bankrekening gestort, Kleren moet ik bijna nooit betalen, dingen voor school ook nooit, als het nu dingen zijn voor school die ik echt niet odig heb dan moet ik het zelf betalen, ik heb bv al 5 pennen gekocht ipv 1.

Ik zou eigelijk graag es opslag krijgen want ik krijg al 3 jaar hetzelfde zakgeld, weet er iemand tips,
pm-en of pb-en aub

harry potter is the best!!!!!!!
aronmen
Dreuzel
Dreuzel

aronmen is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

LolligLuitje schreef:
Ik ben wel nieuwsgrierig naar hoeveel zakgeld jullie krijgen en waaraan je het besteed.

Ik krijg vijf euro in de maand (ik weet het, bijna niks maar nog altijd beter dan helemaal niks) en meestal spaar ik een paar maanden zodat ik er een dvd of zoiets van kan kopen.
Idd niet veel maar daar staat tegenover dat als ik iets graag wil hebben, het niet zelf hoef te betalen (of een deel).

Hoeveel zakgeld krijg jij en waar besteed jij het aan?

Dat is meer dan mij! Ik krijg 1 euro per maand Crying or Very sad

Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 18:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg altijd 20 euro per maand op mijn bank rekening gestort. Dat vind ik wel handig want dat spaar ik meestal. Kleedgeld krijg ik niet maar dat vind ik niet erg. Als soms krijg ik ook wel eens een dvd ofzo van mijn moeder Very Happy Very Happy Maar in de zomer werk ik ook wel voor mijn geld verder niet echt.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 19:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Araonmen je krijgt 1 euro per maand? of per week? Want per maand dat lijkt me wel heel sterk...

Ik krijg 20 euro per maand van mijn ouders. Maar dat gaat veranderen omdat ik ga studeren. Dus ik krijg nog een studiebeurs van een aantal euro's.. En volgens mij krijg ik daarom van mijn ouders ook meer geld.. Alleen ik weet niet hoeveel geld ik krijg..

Ach ja ik heb ook niet zo heel veel geld nodig.. De enigste dingen die ik echt nodig heb is mascara/shampoo en soms wat kleren.. Maar ik hoef daar ook niet zo veel van.. Mijn ouders betalen dat dan soms ook.. Razz

Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 19:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zoals ik al eens had gepost krijg ik 12.50 per maand waarvan ik steeds vijf euro apart leg voor mijn beltegoed. En mijn beltegoed is 10 euro per maand of twee maanden. Van de 2.50 koop ik gewoon kleine dingetjes en de vijf euro spaar ik op :) Best wel handig hoor :D

Maar nu nog even wat anders. Ik ga werken (: Bij de bakker, waar ik dus ook weer verdien en ik krijg kleedgeld. Gewoon de kinderbijslag (240 euro ofzo) per een aantal maanden. Heb nu zo een pasje van de postbank en daar staat dan al het geld op. Hoef ik ook niet meer bij mn ouders te bedelen en koop ik gewoon kleren als ik ze leuk vind en er zin in heb (A)

I'm with you so far..

xD

Laatst aangepast door Hummol op Wo Jan 03, 2007 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
Rosa-Witch
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

Rosa-Witch is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik krijg gewoon 20 euro per maand en dat wordt automatisch overgemaakt op mijn bankrekening waar ik zelf bij kan, op de 1e van de nieuwe maand:p dus die dag ben ik helemaal happy:D
van die 20 euro koop ik meestal onzin:p zoals tijdschriften, bergen kauwgom (ben kauwgom verslaafd) en meestal armbandje ofzo (hey, ik moet mezelf soms toch wel eens belonen)
en dan krijg ik ook nog 50 euro per maand aan kleedgeld en daar moet ik echt ALLES van betalen, dat vind ik nogal *** maarja, moet ik maar beter met geld omgaan zeg mn moeder Confused ik vind het veel te weinig, dus ben ik maar gaan zoeken voor een baantje en dat heb ik:D dus kan ik toch nog alles kopen wat ik wil:)
XXX

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp