Auteur |
Bericht |
Malfoi
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 18:16 |
 |
Waarom zou Griffoendor bekend zijn geworden? Ik heb het overal proberen op te zoeken in de boeken enzo maar ik kon niets vinden, alleen dat hij dingen kon doen met zijn zwaard...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
(Dit geldt natuurlijk ook voor Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich) |
_________________ Wie een kuil graaft voor een ander, is in elk geval geen egoïst  |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 18:40 |
 |
OMdat ze een school hebben opgericht... Ik vind dat een goede reden om beroemd te worden... Vooral omdat de school honderd jaren later nog steeds er staat en een van de grootste toverschool ter wereld is...
Het waren gewoon 4 goede vrienden met een idee om een school op te richten...
En blijkbaar was Godric heel moedig... Rowena erg slim... En Helga erg sociaal.. En Zalazar wou alleen de "pure bloods" en was dus daar heel gedreven in... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Miss. Danique Griffel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Verwegiestan, in niemandsstad aan de nergensweg op nummer 0
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 19:56 |
 |
Maar er werd toch ook door Anderling gezegd dat ze de grootste tovenaars en heksen van toen waren, maar waar waren ze dan zo goed in? |
_________________ "I can't change faith, Ginny, nor can I let things happen that weren't meant to be so!"
Harry Potter en het slachtoffer van de Liefde ook eens! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 21:51 |
 |
Onder mijn ogen zijn ze juist door de opbrengst van de school beroemd geworden. Dankzij hun bestaat de school nog steens. En dat denken, dat het 2000 jaar gelden is opgebouwd. Die vier vrienden waren blijkbaar heel erg sterk in hun tijd( over magie), en hadden hun eigen, eigenschappen die nodig waren. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 22:18 |
 |
Ik denk dat het gewoon 4 getalenteerde tovenaars waren die Zweinstein stichtten en vooral daardoor hun faam hebben gekregen. Anders stonden ze misschien gewoon bekend als 'goede tovenaars' ofzo. Ook omdat er daarvoor blijkbaar nog geen school was, en zij allemaal wel goed konden toveren, waren ze denk ik beroemd. |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 14:15 |
 |
Ze waren getalenteerde tovenaars al en toen hebben ze samen Zweinstein gesticht en daarom zijn ze zo beroemd geworden(ze moeten wel erg goed zijn geweest) en Zweinstein staat er natuurlijk nog steeds en je hebt de afdelingen van de stichters. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Felix Fortana
2e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 16:05 |
 |
ik denk dat ze in die tijd volleerde tovenaars waren en voor toen was dat waarschijnlijk iets byzonder
en ze zijn beroemd omdat ze zo vriendelijk waren om hun kennis te delen met ons=een school opterichten
ze zijn ook byzonder ze wouden bv enkel mensen met die waarde aannemen enzo en daarom zijn de afdelingen zo genoemd denk ik |
_________________ Ik wou dat ik een traan was, om geboren te worden in je ogen, te leven op je wang en te sterven op je lippen. |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 17:09 |
 |
ik dnek dat ze net zo als perkamentus goede tovenaars waren die ook iets ontdekt hebben of zo iets. En ze hebben natuurlijk zweinstein gebouwd  |
|
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 18:36 |
 |
Ik denk dat ze ten eerste zo beroemd zijn omdat ze een school hebben opgericht. Voor de rest denk ik dat ze gewoon uitmuntende tovernaars waren die de meest geweldige dingen konden doen. En over dat zwaard.. Misschien heeft ie er wel een draak mee vermoord ofzo.. Ik weet het ook niet. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 11:17 |
 |
Witch_Eva schreef: | OMdat ze een school hebben opgericht... Ik vind dat een goede reden om beroemd te worden... Vooral omdat de school honderd jaren later nog steeds er staat en een van de grootste toverschool ter wereld is...
En blijkbaar was Godric heel moedig... Rowena erg slim... En Helga erg sociaal.. En Zalazar wou alleen de "pure bloods" en was dus daar heel gedreven in... |
ja dat denk ik ok...
en inderdaad ik denk dat je snel beroemd wordt als je een school opricht..!!
en ik denk ok gewoon dat ze uitstekend kunnen toveren...? |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
xEmma
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 8:05 |
 |
Witch_Eva schreef: | OMdat ze een school hebben opgericht... Ik vind dat een goede reden om beroemd te worden... Vooral omdat de school honderd jaren later nog steeds er staat en een van de grootste toverschool ter wereld is...
Ja, dat denk ik ook wel ongeveer ^^. Maar ik denk dat Malfoi bedoelt waarom ze zulke grote tovenaars waren voordat ze Zweinstein oprichten. Maar daar kunnen wij niet veel over zeggen, alleen maar hopen dat Rowling dat ooit nog verteld, of dat het misschien in Boek 7 voorkomt. Maar dan zou het wel eens een kleine rol kunnen spelen, of een grote zodat ze iets te maken hebben met Gruzelementen. Is misschien een beetje ver gezocht, maar dat denk ik dan h;e xP
xEmma |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 13:16 |
 |
xEmma schreef: | Ja, dat denk ik ook wel ongeveer ^^. Maar ik denk dat Malfoi bedoelt waarom ze zulke grote tovenaars waren voordat ze Zweinstein oprichten. Maar daar kunnen wij niet veel over zeggen, alleen maar hopen dat Rowling dat ooit nog verteld, of dat het misschien in Boek 7 voorkomt. Maar dan zou het wel eens een kleine rol kunnen spelen, of een grote zodat ze iets te maken hebben met Gruzelementen. Is misschien een beetje ver gezocht, maar dat denk ik dan h;e xP
xEmma |
Ik denk niet dat JK erg ver in gaat op het verleden van de 4 tovernaars.. Ze hebben wel wat te maken met de Gruzielementen, maar ik denk nietdat er verteld wordt over waarom hun zulke grote tovernaars waren.. Voor de rest ben ik het wel met je eens. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 21:16 |
 |
Ik denk gewoon dat ze goeie getalenteerde en de meest bekende waren van die tijd, en dat ze een school hebben opgericht, die er nu nog altijd is. En dat ze eigenlijk heel beroemd zijn geworden nadat ze dood waren door dat de school zoveel succes had. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
geoffry*perkanmentus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 20:39 |
 |
Ik denk dat het te maken heeft met zijn eigenschappen moed dapper trouw!! ik denk dat hij veel mystiris heeft ontravelt door die eigenschappen !! door grootse dingen!! |
_________________ Even at the darkest moment of your life don't forget light will come and love will save you're life when it needed!! |
|
  |
 |
James Potter
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 29, 2006 14:04 |
 |
volgens mij omdat ze zweinstein stichtten én waarschijnlijk hééél veel spreuken hebben bedacht.
ik denk dat ze bekender zijn geworden door al die spreuken die ze hebben bedacht |
_________________ Harry Potter FaN |
|
  |
 |
|