Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Kermis Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 45 Sikkels

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
Jaaaaa! De Booster, die was er dit jaar ook weer bij mij, alleen hij heette de NoLimit. Ik ging erin met mijn vriendin, en eigenlijk durfden we allebei niet.
We zaten erin, en we stierven van de zenuwen. We konden er nog uit, maar toen gingen die veiligheidsgordels naar beneden en konden we niet meer weg. We werden echt helemaal panisch, toen ging de vloer naar beneden, wij helemaal in paniek. Toen kwam er een stem die begon te aftellen: Five... four... three... two...one... ZERO! Wij helemaal hysterisch gillen en paniekaanvallen krijgen enzo, maar toen hij ging, vonden we het heerlijk en zijn we er nog twee keer in geweest.

Ukkepulk je haalt de woorden uit me mond! Razz
Bij ons dit jaar precies hetzelfde,ik en mn vriendin waren ook zo bang he.
Daarna FIVE FOUR THREE TWO ONE ZERO !!!
en toen vlogen we omhoog.
Het ging eigelijk best vaak overkop,maar daarna zijn we er nog stuk of 3 x ingeweest.
Wel jammer dat het ritje 2.50 koste,anders zaten we er de hele dag in ^^

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

The Girl Who Lived is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 9:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

De kermis begint vrijdag bij ons Very Happy
Ik ben een beetje blut maar ik heb er wel superveel zin in.
Onze kermis (in Oosterhout NB) is altijd best wel groot en mijn lievelings 'atractie' is de Pusher.
Wahahah het is niet echt een attractie. Het is dat schuifding met die muntjes die je erin moet gooien en als hij goed valt vallen er meer muntjes in je bak of een cadeautje Very Happy
Echt keirelaxt vindik dat !

2e jaars
2e jaars

akkiej is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 11:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

The Girl Who Lived schreef:
De kermis begint vrijdag bij ons Very Happy
Ik ben een beetje blut maar ik heb er wel superveel zin in.
Onze kermis (in Oosterhout NB) is altijd best wel groot en mijn lievelings 'atractie' is de Pusher.
Wahahah het is niet echt een attractie. Het is dat schuifding met die muntjes die je erin moet gooien en als hij goed valt vallen er meer muntjes in je bak of een cadeautje Very Happy
Echt keirelaxt vindik dat !

Ik wist niet dat het virjdag al was. wij gaan wel gelijk de eerste dag hoor!
gaan we gelijk alle push automaten leeghalen.
maar We gaan ook in de discovery hoor Razz
Ik heb heb er ook echt super veel zin in

to take over the world

* bunnies, it must be Bunnies.
Profiel bekijkenStuur privébericht
lin
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

lin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 12:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

aan komende week is het bij mij kermis in boxtel noord-brabant
ik hou niet zo van kermis ik vind het af en toe wel leuk sommige atracties maar mij zul je er niet alle dagen zien zitten

xxx-lin

huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga enorm graag naar de Kermis, maar de laatste keer dat ik ging was het niet echt leuk. Het was toen in Houthulst (de gemeente waar ik woon) en er staan dan vaak nogal interessante dingen. Maar ik kwam er niet één bekende tegen, dus verveelde ik me kapot terwijl ik daat rondslenterde, want ik had niet veel zin om daar iets alleen te moeten doen.
Maar een paar maand daarvoor was het erg leuk, toen was het in Diksmuide en dat ik de interessantste Kermis waar ik naartoe kan en daar heb ik een vriendin van op school tegen gekomen. En met die vriendin heb ik enkele leuke dingen gedaan.

-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 17:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ga niet echt graag naar de kermis omdat het ook niet zo vaak is bij ons dichtbij je moet er wel een eindje voor fietsen, maar als het er is dan geef ik altijd wel veeeeel geld uit Wink.
Maar goed ik ga er vooral heen als ik met andere mensen ben al ik er alleen heen ga dan is het gelijk zo saaiig vind ik dan hé (andere mensen kunnen er wel anders over denken), ik ga dan niet vaak in die soort van atrakies want er zijn er maar drie of vier ofzo weet het neit precies, maar andere dinen zoals van die grijpdingen waar je een euro moet indoen en dan kun je een knuffel winnen of iets dergelijk, vind ik altijd wel leuk om te doen Very Happy.
Maar voor de rest ga ik wel graag naar de kermis als het er is natuurlijk hé

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Succubus
1e jaars
1e jaars

Succubus is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 13:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hou absoluut niet van de kermis, heb er ook nooit van gehouden. Ik vind het geldvoorspilling en het is stom; zo druk ook alles op elkaar. Ik vind pretparken veel leuker, misschien betaal je dubbel zoveel maar je kan er heel lang blijven en je kan met zo'n bedrag wel alle attracties in.

Princess_Morgan
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Princess_Morgan is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ga heel erg graag naar de kermis maar het is daar zo duur.
ik ga heel vaak met mijn vader naar de kermis en dan krijgen we een bepaald bedrag en daar moeten we het mee doen op de mermis.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 117 Sikkels

lieske90 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 27, 2007 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kermis is echt leuk. Wel geldverspilling, maar toch. Als je er niet heen bent geweest, heb ik altijd zoiets van: jammer.
Bij ons in Oosterhout is de kermis meestal in augustus. We gaan dan niet echt elke avond, maar het is toch altijd de moeite waard om een paar avonden te gaan. De laatste keer wou ik in de Booster, maar mijn vriendinnen waren allemaal schijterds en ik ga dus echt niet in mijn eentje in dat ding [a]. Voor de rest hou ik dus wel van hoge en misselijkmakende attracties, maar niet als je net hebt gegeten of als je er al superveel hebt gehad :').

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 27, 2007 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind kermissen nog altijd leuk ^^ Het grappige is alleen dat ik niet in die 'attracties' durf die er staan, terwijl ik zonder tegenstribbelen in een attractie ga die wél overkop gaat, zolang hij maar in een pretpark staat. Heel erg vreemd, maar goed, zo ben ik xD
Het was hier vorige week kermis. Als je dat zo kan noemen. Er is niets bijzonders aan eigenlijk, maar ik vind de SFEER op kermissen altijd zó leuk! Al die muziekjes door elkaar, alle mensen die daar door elkaar lopen, alle geuren/kleuren/smaken ^__^ Word ik wel blij van. Al prefereer ik wel pretparken. Veel langere wachtrijen, da's waar. Maar je betaalt maar 1 keer (ook al is bv Six Flags heel duur) en voor de rest kan je overal gratis in. En als je eigen eten meeneemt is het helemaal geweldig, want met een groepje en dan gewoon de hele dag in attracties. Geweldig ^^ Ja, geef mij dan tóch maar een pretpark ipv kermis.

1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Viss is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 12:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kermis vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Vroeger kon ik echt alle apparaten aan, maar nu word ik na 1 rondje al misselijk haha. Mijn favoriete attractie is (hou je vast) het spookhuis!! Omdat ik heel snel schrik vind ik het spookhuis zoo leuk al ga ik er tien keer achter elkaar in dan vind ik het nog steeds supereng. Het is ook zo donker daarbinnen... Soms zit er ook een echte man in die je dan plotseling in je nekvel grijpt brrrr

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eind Mei is er 4 dagen ofzo kermis precies voor me stage/werk plaatst..En dat is echt irritant, dan komen de gasten binnen, terwijl ze onze muziek niet eens kunnen horen ( van het bedrijf zelf uit ) ..dat is echt niet bepaald leuk voor de gasten..maar voor het personeel..hihi is het geweldig..al ben ik zelf niet zo'n kermis freak Wink Maargoed niks aan te doen.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 8:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hou van de kermis! Ik vind het altijd erg leuk om naar de kermis te gaan en van die spelletjes te doen om van die knuffeltjes te winnen : D Ook die grijpmachine's zijn leuk, ook al kan ik er echt niks van xD

Bij mij is alleen het probleem dat als de kermis in mijn woonplaats is ben ik altijd op vakantie. Dat is in de zomervakantie en altijd precies de eerste week van Augustus, volgens mij. En meestal zijn we net die week op vakantie :'D Dat is wel jammer.

squidie
Dreuzel
Dreuzel

squidie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 12:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind kermis super lachen alleen hier is ie altijd beetje klein.
maar dat kan de pret niet drukken Very Happy
meeste attracties zijn wel erg duur das wel minder.
ach ja tis toch maar eens per jaar Wink
squidie[/b]

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 15:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik ben niet een echte kermis-fan. Nu moet ik ook naar ergens anders voor een leuke kermis. Wij hebben in het dorp namelijk wel een kermis maar die stelt echt helemaal niets voor. Nou is dat ook wel redelijk logisch met 2000 inwoners. xD
Ik ga zo af en toe wel eens naar kermis als er één in een stad in de buurt is maar echt niet vaak. Alleen als iemand toevallig zeurt dat ik meega. Pfff al die drukte, echt zo irritant, daarom heb ik er ook niet zoveel mee.

Ik durf trouwens op zich wel in redelijk veel attracties, mijn standaardregel is alleen wel: Zolang het maar niet over de kop gaat. Dat is bij mij ook bij achtbanen enzo, hoe snel het gaat, of in het donker of wat dan ook dat boeit me niet, als het maar niet over de kop gaat. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp