Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 18:42 |
|
Miss Sanniej schreef: | Sinds vandaag kan je de Harry Potter Toverschaakzet kopen.
Op http://www.deagostini.nl/harrypotterschaak staat er meer informatie over, en ik heb daar even gekeken en het lijkt me wel heel erg leuk.
Nu mijn vragen;)
- Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?
- Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)?
- Wat vind je van deze set?
Als je het eerste deel van de set hebt, wil je dan even zeggen wat je ervan vindt? |
Nu is er reclame op van deze toverschaakset.
EN hij kost nog maar €2.95
Dat is al een stuk schappelijker vind ik...
Ik vind het er nog wel zeer tof uitzien. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 19:04 |
|
1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?
Nee, ik kan niet schaken en het is eigenlijk maar een gewoon schaakspel het kan toch niet zo werken als in de film. Als dat zo was.....
Eigenlijk wil ik wel leren schaken (maar niet perse voor de hpschaakset )
Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)?
Ja, dat is niet echt duur voor een schaakset, je hebt setten die veel duurder zijn
Wat vind je van deze set?
Eigenlijk vind ik er dus niet veel aan, het is gewoon een schaakset alleen dan in een harrypotter tintje. Voor de schaak fans/harry potter fans zal het natuurlijk wel leuk zijn
Dus als je de schaakset koopt (hebt gekocht) veel plezier ermee !!! |
|
|
|
|
frifri
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 16:00 |
|
1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?
ja ik ga hem kopen. ik vind harry potter heel leuk en niemand gat me tregnhouden van het te kopen, ik wou trouwens al lang ens leren schaken.
2. Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)?
nee niet echt en ik woon in belgië daar is het nog 1 euro duurder.
maar het kan me niet schelen zols ik al zei ben ik een echte freak en koop ik bijna alles van harry potter als ik wat vind.
3. Wat vind je van deze set?
heel leuk; ik heb het eerste deel gekocht en ik vind het te gek, en zoals iemnd al zei, als ze opeens stoppen met deserie eis ik dat ze me de overgebleven delen nog bezorgen, anders ga ik naar de rechter |
_________________ Daniel... ... ... ... * in love*
harry potter is the best!!!!!!! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 17:11 |
|
Ik kan niet schaken.. Dus ik koop hem niet. Maar ook al kon ik schaken, dan had ik hem nog niet gekocht want ik ken niemand anders die kan schaken... En ik heb niet zo heel veel met de HP merchandise... Dus nee ik heb er niet echt behoefte aan om zoiets te kopen... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 17:13 |
|
Witch_Eva schreef: | Ik kan niet schaken.. Dus ik koop hem niet. Maar ook al kon ik schaken, dan had ik hem nog niet gekocht want ik ken niemand anders die kan schaken... En ik heb niet zo heel veel met de HP merchandise... Dus nee ik heb er niet echt behoefte aan om zoiets te kopen... |
Dit set is bedoelt om te leren schaken .
Ik kan ook niet schaken. Mijn broer schijnbaar wel en hij wil het me wel leren maar daar hoef ik geen HP set te kopen |
|
Dennis-SP
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 8:52 |
|
Ik ben lid van de NL Harry Potter Schaak maar wacht al sinds dat je de verzamelbanden kon bestellen bij nr 10 op de verzamelbanden. Heeft iemand de verzamelbanden die je bij kon bestellen al binnen?
In Nederland zijn we nu bij deel 24 en 25 en wordt het al een vol spel! Langzamerhand krijg je ook dingen om het bord op te bouwen met extra's enzo dat ie hoog kan staan en licht kan geven ... |
|
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 9:53 |
|
Dennis-SP schreef: | In Nederland zijn we nu bij deel 24 en 25 en wordt het al een vol spel! Langzamerhand krijg je ook dingen om het bord op te bouwen met extra's enzo dat ie hoog kan staan en licht kan geven ... |
Uit hoeveel delen bestaat de set?
Want ik weet 'jammer genoeg uit ervaring) dat ze eerst zeggen oh het zijn 20 delen en dan worden het er 30 en dan blijven er maar delen bijkomen en extra's. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 17:16 |
|
Dennis-SP schreef: | Het zijn 47 delen. Alle schaakstukken kosten al 32 delen en de andere 15 delen zijn voor de extra's zoals opbergzakjes en om het schaakbord aan te kleden. |
Poe dure bedoeling.
€276.65
En zo een opbergzakje is echt wel nodig denk ik dan
Dan is het toch echt geldklopperij... |
Paul Claudel
|
Kellytje
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 19, 2006 16:42 |
|
Wat een ambetant muziekje op die site, maarja. Ach ik weet niet of ik het ga kopen. Het lijkt me wel leuk... maar waarom komen ze er nu meeaf?? HP en de steen der wijzen is al keilang uit. Maat als je het volleidg wilt kopen dan kost het kei-veel geld, toch?? Het lijkt wel leuk, maar kost gewoon te veel geld. |
_________________ my world is just diffrent than yours.
I can't live without you but you doesn't understand that.
Kom naar men verhaal. |
|
|
|
watsonette
6e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 14, 2006 9:11 |
|
- Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?
UUH nee maar ik ga de eerste kopen ( dat heb ik zelfs al gedaan )
- Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)?
OEEGGGHH écht niet dat is echt heel erg duur voor één ding
- Wat vind je van deze set?
wel leuk maar die van noble collection is leuker en echter .
vergeleken met dat is dit troep |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
|
|
Yunie
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 18:29 |
|
Ik heb deel 1 t/m 9.
Vond het eerst leuk om gewoon te verzamelen
maar had niet genoeg geld om verder te kopen en
vond het later een hele dure aankoop. Heb ik weer
Jammer van het geld...
Wel blij dat ik toch ben gestopt eraan
Anders had ik meer dan een jaar geen zakgeld! |
_________________ 'Why be a sphere hunter if what I'm hunting for can never be found?'
-Yuna FFX-2
Robert Pattinson = Edward Cullen XD (L)
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=27597 |
|
|
|
frifri
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 17:25 |
|
Yunie schreef: | Ik heb deel 1 t/m 9.
Vond het eerst leuk om gewoon te verzamelen
maar had niet genoeg geld om verder te kopen en
vond het later een hele dure aankoop. Heb ik weer
Jammer van het geld...
Wel blij dat ik toch ben gestopt eraan
Anders had ik meer dan een jaar geen zakgeld! |
Bij mij juist hetzelfde probleem, maar ik had een soort abonnement dat het aan huis geleverd werd en nu weet ik niet hoe ik moet stopzetten.
Heeft er iemand een idee????
PLEASE?
edit: het probleem is opgelost, ik heb het abonnement kunnen stopzetten.
yes!!!! |
_________________ Daniel... ... ... ... * in love*
harry potter is the best!!!!!!! |
|
|
|
Dennis-SP
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 16, 2006 14:44 |
|
Rustig hier....
Zal ik dan maar even zeggen dat DeAgostini vanaf 27 december met een nieuwe serie komt? Een intelligente robot via BlueTooth in iets meer als 80 delen a 9.95 per aflevering per week. Als abonnee betaal je iets minder als 9 euro. Koopje niet waar?
Joyce zegt: aangezien het hiet om Harry Potter gaat lijkt me dit overbodige informatie.
P.S in de loop der laatste afleveringen van HP Schaak ( vanaf dinsdag als abonnee nog acht) krijg je meer onderdelen bij het blad. Heb ik gelezen op de spaanse site , daar staat een overzicht van wat je bij welk deel krijgt. Ik heb niet verder gelezen als de delen die ik al heb omdat ik voor mij de pleizer er niet vanaf wil hebben en gewoon lekker afwacht... |
|
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 20:29 |
|
Om het begin van het topic had BrEeZaH-ik gepost dat ik het veel te duur vond. Humhum. [a] Oké, mijn moeder koopt het voor me, omdat ik het zo leuk vond en ik eeuwige fan van Hp ben. =D *aait moeder* Nouja, ik vind hem nu wel hip enkel vind ik het nog steeds te duur maar ik kan toch moeilijk mijn moeder stoppen? [/schijnheilige ik] Ik vind het mooie stukken en een mooi bord, kortom het is gewoon mooi. Maar duur, daar blijf ik bij. :')
|
|
|
|
|
San Riddle
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 23:53 |
|
Rayatje schreef: |
Om het begin van het topic had BrEeZaH-ik gepost dat ik het veel te duur vond. Humhum. [a] Oké, mijn moeder koopt het voor me, omdat ik het zo leuk vond en ik eeuwige fan van Hp ben. =D *aait moeder* Nouja, ik vind hem nu wel hip enkel vind ik het nog steeds te duur maar ik kan toch moeilijk mijn moeder stoppen? [/schijnheilige ik] Ik vind het mooie stukken en een mooi bord, kortom het is gewoon mooi. Maar duur, daar blijf ik bij. :')
|
Hehe. Mijn moeder ook. En eerst mocht ik alleen een proefabbonement, maar ik had verkeerd besteld op de site van DeAgostini en nu heeft ze de rest ook allemaal betaald ^^ Anders was ik falliet nu.
Weet iemand trouwens nog hoeveel delen we moeten? Ik heb net 40/41 gekregen, maar ik denk dat we er iig nog meer moeten dan 6. Anders lijkt het me zo weinig :') |
|
|