Auteur |
Bericht |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 12:44 |
 |
Waren jullie toen ook zo'n diehart fan? Ik was geen diehart fan, maar meer een gewoon fan.
Welke groep/zanger/zangeres kan herinner je je nog? Backstreet Boys, Spice Girls, Five, N*Sync, The Vengaboys, Solid Harmonie, Aqua, Take That, Boyzone, Toy box, Hanson, Britney Spears.
Welke was je favoriet qua muziek? Backstreet boys, Spice Girls, The Vengaboys en Britney Spears, van hun vond ik veel nummers leuk, bij die andere maar een paar.
Is dat veranderd en kun je ze nu niet meer uitstaan? Nee, het is niet veranderd. Niet dat ik er nog supervaak naar luister ofzo, maar soms is het wel leuk om die nummers weer te luisteren.
Wie was jouw grootste hunk of babe uit de popmuziekwereld van de jaren 90? Niemand, dacht daar niet aan toen. Was wat jonger. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 17:43 |
 |
De liedjes waar Jane en Tarzan in zingen zijn van Toybox, ook die van Barbygirl. Laatst heb ik een dvd van iemand geleent doe vroeger zo'n fan was van Brintney, nu een heel stuk minder. Dat was toen Brit nog heel erg klein was en ze had toen een concert gegeven. Er staan veel nummers op maar ook toneelstukjes en stukjes waarbij ze bij een fan op bezoek komt: een tien jarig meisje gok ik. Dat verklaard al veel he?
En incomplete is inderdaad een prachtig nummer van onze Boys. Ik heb de cd en ken veel liedjes geheel uit mijn hoofd, wel zijn ze vaak te laag om mee te zingen.
De Spice Girls hadden ook allemaal een nickname, weten jullie nog? We hebben Sporty Spice- Mel C, Baby Spice- Emma.. Meer ken ik even niet. Die rode was ook al bij de rest weggaan. Mel C was mijn favoriet, maar meer ook omdat mijn zus haar het leukste vond. Veel jonge kinderen vonden Emma het leukst, omdat zij schattig was en mooie lang witblond haar had. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 17:51 |
 |
Sterretje schreef: | De Spice Girls hadden ook allemaal een nickname, weten jullie nog? We hebben Sporty Spice- Mel C, Baby Spice- Emma.. Meer ken ik even niet. Die rode was ook al bij de rest weggaan. Mel C was mijn favoriet, maar meer ook omdat mijn zus haar het leukste vond. Veel jonge kinderen vonden Emma het leukst, omdat zij schattig was en mooie lang witblond haar had. |
Ginger - Geri halliwell
Sporty - Mel C
Baby - Emma Bunton
Posh - Victoria Beckham
Scary - Mel B
En die hadden ook een film. (of ten minste 1)
Ik heb me een kriek gelachen toen ik die zag. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 20, 2006 21:47 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | (..)
En die hadden ook een film. (of ten minste 1)
Ik heb me een kriek gelachen toen ik die zag.[/color] |
Inderdaad! Die film! Dat was erg leuk, met boeven geloof ik..
En dan al die meisjes, die fan zijn van hun.
En ik vond het ook altijd leuk dat ze Geri erbij hadden. Hij wass zeg maar de stoere meid die altijd nette kleding aanhad en recht haar. In die film moeten ze dan zo'n baan afrennen met militaire kleding aan, een heel sexy model erin gedaan voor hun natuurlijk, allemaal weer net iets anders.
Die grote Engelse bus van hun was nog het leukste, met allemaal een eigen 'hoekje' erin waar ze konden zitten enzo.. Net een barbiebus. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 21, 2006 15:29 |
 |
Oeh, die film was leuk! xD Die heb ik echt heel vaak gezien, maar m'n moeder wilde hem niet voor me kopen ^^"
Ik vond die bus echt stoer, maar behalve die film was ik niet zo fan van de spice girls. Ook niet van de Bsb, maar daar heb ik wel 2 cd's van. Allebei van m'n vader gekregen, die wilde me fan maken denk ik ^^"
Ik was vooral fan van de Toybox geloof ik; ging ik altijd op dansen met m'n broertje. Ahum. Te veel verteld.
|
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 22:03 |
 |
ik wel van de spice girls
daar had ik een poster van
toen me ouders gingen verbouwen scheurde hij
ik ging haast dood
maar daarna is het een stuk minder geworden
nu vind ik ze helemaal niet goed meer |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Madam Puddifoot
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 28, 2006 16:10 |
 |
Waren jullie toen ook zo'n diehard fan?
Nee niet echt, maar ik herinnerde me wel dat ik altijd helemaal los ging op de liedjes van de Spice Girls, haha
Welke groep/zanger/zangeres herinner je je nog?
BSB, en de Spice Girls
Welke was je favoriet qua muziek?
Spice Girls
Is dat veranderd en kun je ze nu niet meer uitstaan?
Mwahh; ja wel beetje, sommige oude nummers vind ik nog wel lollig
Wie was jouw grootste hunk of babe uit de popmuziekwereld van de jaren 90?
Geen een eigelijk xD |
|
|
  |
 |
|
|