Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 17:20 |
 |
Ik denk dat hij dan wel een hele grote en sterke weerwolf wordt.. ik bedoel als je hem nu al eens bekijkt..heel groot en sterk..Dan hoop ik wel dat zo'n drankje krijgt als Remus ..anders lijkt hij me best wel gevaarlijk... |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 17:22 |
 |
Ik weet niet eens of die wolf door die huid van Hagrid komt en als dat wel kan denk ik dat hij wel wat trekjes van een weerwolf krijgt maar een hele weerwolf denk ik niet dat hij gaat worden. |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 18:09 |
 |
Helen schreef: | Ik weet niet eens of die wolf door die huid van Hagrid komt |
Ik denk persoonlijk niet echt dat een weerwolf in Hagrid's huid kan bijten, als zware toverspreuken gewoon van zijn huis afketsen. En als hij dan toch gebeten zou worden, dan zou het volgens mij niets veranderen aan hem. Want ik denk niet dat het mogelijk is om een halfreus met een weerwolf te kruisen. Ze bezitten beiden allerlei symtonen, die niet samengaan. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 18:21 |
 |
Ik vind een beet toch wat anders dan een spreuk.
En die verandering ... misschien gaat hij meer vlees eten ofzo.
Dat bedoelde ik met trekjes van een weerwolf. Niet dat hij met een kop van een weerwolf loopt en een gewoon reuzenlichaam |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 8:56 |
 |
Lupos-freak schreef: | Ik denk persoonlijk niet echt dat een weerwolf in Hagrid's huid kan bijten, als zware toverspreuken gewoon van zijn huis afketsen. En als hij dan toch gebeten zou worden, dan zou het volgens mij niets veranderen aan hem. Want ik denk niet dat het mogelijk is om een halfreus met een weerwolf te kruisen. Ze bezitten beiden allerlei symtonen, die niet samengaan. |
Ik weet toch niet direct hoor.
Een spreuk is toch iets anders daneen stel heel erg scherpte tanden.
HEt zal niet zo makkelijk gaan als bij mals kindervlees (zoals Vaalhaar het zou noemen) maar als een weerwolf lang genoeg probeert. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
caunt dracul
3e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 16:45 |
 |
ik denk dat hhij een reuze grote weerwolf zou worden.. want als hij er een ziet, zou hij meteen gaan checken of de weerwolf een huisdier kan worden..
greetz CD |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 18:32 |
 |
caunt dracul schreef: | ik denk dat hhij een reuze grote weerwolf zou worden.. want als hij er een ziet, zou hij meteen gaan checken of de weerwolf een huisdier kan worden.. |
Iemand die gebeten is door een weerwolf is maar 3 nachten per maand effectief weerwolf.
De rest van de tijd zijn het gewoon mensen.
Niet echt iets dat je als huisdier kan nemen dus. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Dorry
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 11:20 |
 |
Ik denk dat het hagrid niet zo heel veel doet. Hij is enorm sterk en hij is al een magisch wezen (reus). Ik denk wel dat er iets gebeurt als het volle maan is, ik denk dat hij dan wel agressiever wordt en dat je dan wel bij hem uit de buurt moet blijven omdat hij toch al zo sterk is. |
_________________ Hufflepuff.
Dorry <3 Rupert |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 15:13 |
 |
Ik denk dat het moeilijk is om Hagrid een weerwolf te maken. Maar ik denk wel dat als het een heel krachtige beet is, of als hij echt wordt toegetakeld, dat hij dan wel een weerwolf zou worden, en niet zo'n ongevaarlijke ook1 Maar dan kan hij natuurlijk, net als onze lieve Remus Lupos, wolfswortelsdrank innemen.
ik vraag me dan wel af of die drank wel goed werkt bij hem.  |
|
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 1:03 |
 |
hahah echt nog nooit aan gedacht.
zal me een mix worden zeg mens, reus en weerwolf.
Ik denk dat een weerwolf zijn tanden wel in het vlees krijgt maar verder ook niks. Aangezien harid tegen de meeste magie een soort beschrem laagje heeft. Lijkt het me dat het ook zo geldt voor beten. En misshien durven ze niet eens en is hij een maatje te groot voor hun. |
|
|
  |
 |
loesj
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 26, 2006 9:44 |
 |
ik denk ook niet dat het heel veel met hem doet, hij is al deels reus, ik heb nog nooit gehoort van een reuze weerwolf
mischien zalie idd wel iets agresiever zijn als het vollemaan is, maar meer niet denk ik. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Okt 26, 2006 11:17 |
 |
Kloklo schreef: | hhm... ik zou het niet zo weten.meschien verandert hij in een weerwolf.
en schreewt ie?
en zal die duifels zijn.  |
Ik denk dat iedere weerwolf zijn schreeuwbui is als hij in een weerwolf verandert, Dat heeft Remus lupos ook gehad, toen hij verandere in een weerwolf. Ik denk dat hij een "normale" weerwolf zal zijn, alleen een stuk sterker en groter. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 23:38 |
 |
Ik geloof wel dat reuzen tegen een weerwolfbeet kunnen. Hagrid is enorm sterk. Die zal niet in paniek schieten moest er opeens een weerwolf op hem afkomen en hem bijten. Ik denk niet dat reuzen daarna ook zullen veranderen in een weerwolf omwille van hun reuzenbloed.
|
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 23:54 |
 |
Ik ga voor het Bill-effect: wat hariger en een voorkeur voor rood vlees.
Ik denk dat reuzen niet echt weerwolf kunnen worden, omdat ze gewoon geen mensen zijn. Hagrid is half reus, ik denk dat dat hem genoeg bescherming biedt. |
|
|
  |
 |
Jolanthe
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 11:12 |
 |
Ik denk zoiezo al niet dat een weerwolf Hagrid kan bijten, als die weerwolf te dicht bij hagrid komt tilt hij hem op en smijt die em een paar meter weg.
Maar als er bijv een paar weerwolven bij elkaar zijn en dan hargrid aanvallen.. Dan zou ut nog wel kunnen denk ik..
Als hagrid dan gebeten word ik denk niet dat hij dan een echte weerwolf word, daar zorgt zijn reuzenbloed denk ik dan wel voor, of misschien een beetje zoals Bill, vaker rood vlees enso. |
|
|
  |
 |
|