Poll :: Wie denk/hoop jij dat er zal winnen? |
Staf Koppens |
|
24% |
[ 14 ] |
Babette van Veen |
|
1% |
[ 1 ] |
Kelly Pfaff |
|
29% |
[ 17 ] |
John Williams |
|
0% |
[ 0 ] |
Wim soutaer |
|
3% |
[ 2 ] |
Wendy van Dijk |
|
27% |
[ 16 ] |
Luc Appermont |
|
0% |
[ 0 ] |
Froukje de Both |
|
12% |
[ 7 ] |
Pascale Naessens |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 58 |
|
Auteur |
Bericht |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 21:47 |
 |
Wendy was niet één van mijn favorieten, maar ik vond Wendy wel duizend keer beter dan Froukje en John bij elkaar. Ik vond John zo ongeloofelijk slecht. En Froukje wat traagjes. Nu krijg je kort wat ik van de kandidaten van vandaag vind van minder-goed naar goed.
Gisteren zei Thierry dat John hem steeds verstopt achter typetjes, om de aandacht niet te leggen op het schaatsen, omdat hij daar toch niet goed in is. En dat is de enige keer dat ik het eens was met Thierry.
Froukje vond ik wel redelijk goed in het Japans, maar ze ging zo traag. Ik weet dat het een traag nummer was, maar zoals Katrien gisteren al zei, mocht ze haar benen wat harder afzetten, zodat ze sneller en beter zou gaan.
Wendy vond ik gewoon goed. Qua uitstraling en act was ze ongeloofelijk, maar van schaatspresataties vond ik haar gewoontjes, en zeker in vergelijking met de eerste uitzending.
Kelly vond ik super goed, maar wel iets minder dan anders. Maar als je hoge verwachtingen hebt over iemand is het natuurlijk moeilijk voor die persoon om aan die verwachtigingen te volstaan.
Stafke was helemaal geweldig. Dat Russisch ging hem heel goed af. Hij word steeds maar beter en beter. En hoe meer de wedstrijd evolueert, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij de winnaar zal worden. Hij is zó goed!
Op naar volgende week! |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 6:46 |
 |
K vind ut wel leuk ... wel vet hoe hun dansen ik hoop dat sTafkuh wint ook al kom ik uit nederland ik vind hem wel goe  |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 9:09 |
 |
Tijdje geleden dat ik nog gepost had maar ik kijk het nog hoor : ) .. Alleen de zondag-uitzending niet want PB is net iets beter dan de skate-off xD [lees: veel beter].. Maar oké. Ik ben blij dat Wendy er uit is. In de eerste aflevering vond ik haar supergoed maar ze is gewoon niet verbeterd. Zij bleef even'goed' schaatsen terwijl het grote merendeel van de rest ferm verbeterd is [vooral Staf & Kelly dan].
Van mij moet Staf óf Kelly winnen. En ik ben bijna zeker dat dat gaat gebeuren. Ik bedoel; Froukje en John halen nooit dat niveau. Zo goed vond ik Froukje niet de voorbije aflevering. Kelly heeft me ook niet echt overdonderd deze keer, maarja, kan gebeuren. Staf wel. : )
Citaat: | En volgens mij is ze nog nooit gevallen, Wendy Van Dijck (haar beduchtste tegenstandster, een van de beste) wel al. |
Haar geduchtste tegenstander lijkt me toch wel Staf.
Go Kelly & Staf : ) |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 16:12 |
 |
huffelpuf_girl schreef: | Yes, Wendy is eruit. Nu Froukje nog en dan gaan mijn overgebleven favorieten door naar de finale.
Ik heb jammer genoeg gisteren niet kunnen kijken, omdat er een film op tv was die ik móest zien en vanavond ben ik vergeten te kijken. Ik kwam nog op tijd voor de skate-of. Ik heb dus alleen de kuur van Froukje en Wendy gezien, maar ondanks dat het niet mijn favorieten zijn, moet ik bekennen dat Froukje niet slecht was.
Eigenlijk is het goed dat Wendy eruit is, ik kon die twee maar nooit uit elkaar houden.
Nou, dit is nu wel genoeg negatieve peptalk over Wendy en Froukje, dus beëindig ik nu dit bericht  |
volgens mij vergeet jij iemand; John zit er ook nog in en als ik me niet vergis heeft hij erg veel fans, hij zat gisteravond niet in de skate-off. Ik vond dat overigens niet terrecht, Froukje was echt veel beter. Haar act was alleen nogal ingetogen en op een onbekend nummer, dat heeft haar punten gekost! Ik denk wel dat zij zich kan meten met Staf en Kelly, ze is echt wel goed. Aleen denk ik dat Staf gaat winnen, het is ook zo'n schatje met z'n flapoortjes en blauwe kijkers!!! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 16:27 |
 |
potterfreaky schreef: | huffelpuf_girl schreef: | Yes, Wendy is eruit. Nu Froukje nog en dan gaan mijn overgebleven favorieten door naar de finale.
Ik heb jammer genoeg gisteren niet kunnen kijken, omdat er een film op tv was die ik móest zien en vanavond ben ik vergeten te kijken. Ik kwam nog op tijd voor de skate-of. Ik heb dus alleen de kuur van Froukje en Wendy gezien, maar ondanks dat het niet mijn favorieten zijn, moet ik bekennen dat Froukje niet slecht was.
Eigenlijk is het goed dat Wendy eruit is, ik kon die twee maar nooit uit elkaar houden.
Nou, dit is nu wel genoeg negatieve peptalk over Wendy en Froukje, dus beëindig ik nu dit bericht  |
volgens mij vergeet jij iemand; John zit er ook nog in en als ik me niet vergis heeft hij erg veel fans, hij zat gisteravond niet in de skate-off. |
Ik ben ook een van die John-fans. En in mijn bericht heb ik Kelly en Staf ook niet vernoemd. Ik heb die drie wel vernoemd als "mijn overgebleven favorieten." Dus aangezien dat blijkbaar niet duidelijk genoeg was, daarmee bedoel ik John, Kelly en Staf. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Inluezna
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 18:39 |
 |
Nouja zeg.
Ik vind het echt stom dat Wendy eruit is, want ze was gewoon beter dan John xO Echt stom. Ik vind John een hardstikke leuke vent hoor, maar hij schaatst gewoon het minste. En hij blijft maar de hele tijd :/
Ik kon ook niet kiezen tussen Froukje en Wendy. Ik vind ze allebei even goed, dus. Nu zit alleen Froukje er nog in, maar ik hoop dat ze er de volgende keer niet uit gaat!
Nouja, ik denk wel dat de Belgen gaan winnen :') Staf en Kelly zijn gewoon veel beter dan Froukje en John. Ik vind Foukje best leuk schaatsen, maar Staf & Kelly's niveau ligt gewoon veel hoger, daarom ben ik ook voor ze. Vooral voor Staf.
Nouja, ik vind het jammer dat Wendy er dus uit is. Ze was best goed vond ik. Maar ze had wel een mooi afscheid. Ik vond haar parner, Ruben, ook heel erg leuk, dus dat is ook weer jammer ^^
Ik ben heel benieuwd naar de volgende keer! Dan mogen ze zelf een liedje uitzoeken. toch? ^^ |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 21:51 |
 |
[quote="huffelpuf_girl"]potterfreaky schreef: | huffelpuf_girl schreef: | Yes, Wendy is eruit. Nu Froukje nog en dan gaan mijn overgebleven favorieten door naar de finale.
volgens mij vergeet jij iemand; John zit er ook nog in en als ik me niet vergis heeft hij erg veel fans, hij zat gisteravond niet in de skate-off.
Ik ben ook een van die John-fans. En in mijn bericht heb ik Kelly en Staf ook niet vernoemd. Ik heb die drie wel vernoemd als "mijn overgebleven favorieten." Dus aangezien dat blijkbaar niet duidelijk genoeg was, daarmee bedoel ik John, Kelly en Staf. |
sorry verkeerd begrepen, maar zeg nou eerlijk, John haalt het toch niet bij Froukje, als je schaatstechnisch kijkt? hij lift haar amper! |
*HPF forever* |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 5:44 |
 |
[quote="potterfreaky"]huffelpuf_girl schreef: | potterfreaky schreef: | huffelpuf_girl schreef: | Yes, Wendy is eruit. Nu Froukje nog en dan gaan mijn overgebleven favorieten door naar de finale.
volgens mij vergeet jij iemand; John zit er ook nog in en als ik me niet vergis heeft hij erg veel fans, hij zat gisteravond niet in de skate-off.
sorry verkeerd begrepen, maar zeg nou eerlijk, John haalt het toch niet bij Froukje, als je schaatstechnisch kijkt? hij lift haar amper! |
Nu je het zegt. Eigenlijk kijk ik altijd meer naar de uitstraling en de pakken die ze aan hebben
En liften moet ook van beide kanten komen. De mannen moeten genoeg kracht hebben om die vrouwen te liften en de vrouwen moet durven gelift worden. (ik denk dat ik dat nooit aan zal durven.
OK, nu terug bij John. Nu ik het bedenk heb je eigenlijk wel gelijk, maar froukje (en Wendy) zijn bij ons niet echt de favorieten, maar ze schaatsen inderdaad heel goed. |
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 23:29 |
 |
@ huffelpuf girl; Het is grappig want Wendy is hier een van de meest populaire prentatrices die we hebben, wij hadden dat een beetje met Wim denk ik die is bij ons volledig onbekend al was hij best goed ik lette niet zo op hem. |
*HPF forever* |
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 13:36 |
 |
i.n.L.U.e.z.N.A schreef: | Nouja zeg.
Ik vind het echt stom dat Wendy eruit is, want ze was gewoon beter dan John xO Echt stom. Ik vind John een hardstikke leuke vent hoor, maar hij schaatst gewoon het minste. En hij blijft maar de hele tijd :/
Ik kon ook niet kiezen tussen Froukje en Wendy. Ik vind ze allebei even goed, dus. Nu zit alleen Froukje er nog in, maar ik hoop dat ze er de volgende keer niet uit gaat!
Nouja, ik denk wel dat de Belgen gaan winnen :') Staf en Kelly zijn gewoon veel beter dan Froukje en John. Ik vind Foukje best leuk schaatsen, maar Staf & Kelly's niveau ligt gewoon veel hoger, daarom ben ik ook voor ze. Vooral voor Staf.
Nouja, ik vind het jammer dat Wendy er dus uit is. Ze was best goed vond ik. Maar ze had wel een mooi afscheid. Ik vond haar parner, Ruben, ook heel erg leuk, dus dat is ook weer jammer ^^
Ik ben heel benieuwd naar de volgende keer! Dan mogen ze zelf een liedje uitzoeken. toch? ^^ |
Ik vind het ook jammer dat Wendy eruit is.
En dan pas bij de finale Ruben weer
Ik denk dat zondag John er uitgaat.
En Staf en Kelly zijn zeker goed, denk ook wel dat een van hun wint. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 12:58 |
 |
Ik denk dat John er nu uit gaat, want volgens mij zijn Staf en Kelly veel te populair en Froukje was buitengewoon geweldig.
Dit is de volgorde waarop ik hen het best vond:
1. Staf
2. Froukje
3. Kelly
4. John
Dus als het aan mij lag zou john de finale niet halen. |
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 13:03 |
 |
Oh, gisteren was ik helemaal de kluts kwijt! Staf was terug de beste, maar toch kregen Kelly en Froukje meer punten. Ja, Kelly was ook heel goed. Maar Froukje was absoluut veel minder dan Staf. Dat vond ik zo onbegrijpelijk.
En hopelijk ligt John er vanavond uit, ik kan echt niet meer tegen hem. Hij neemt daar die plateau met frieten waar Froukje drie uur aangewerkt had, en kiepert ze zo maar op de grond!
En ik ben ook helemaal tegen Choukje. Dat mens zegt steeds hetzelfde van commentaar: "Het was goed." En ze zegt nooit iets anders. Maar als ze zegt dat het goed was, dan kunnen haar punten toch nog variëren tussen de 4 en de 9. Ze zegt nooit iets meer dan dat het goed is. Ik ben helemaal tegen haar.
En ik vond het eigenlijk ook wel vreemd dat Joanne er gisteren niet bij was. Noujah, eigenlijk was er wel een beetje bij via tv. Maar ik snap niet, als ze zo geïnteresseerd was in dat kunstschaatsen en er steeds naar zat te kijken, hoe heeft ze dan in godsnaam tijdgevonden om punten te geven???? Of om te kijken naar de kuren??? |
|
  |
 |
Juud
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 13:10 |
 |
Ik vind het echt leuk dt Wendy eruit is, sorry voor de fans, maar dat mens heeft kapsones. Ik heb gister niet kunnen kijken. Dan maar de herhaling zien.
John is duidelijk de publieksfavoriet, hij kan best goed schaatsen. maar ik ken betere. Hij mag erui van mij.
Froukje is ht ook niet helemaal, ze gaat er volgens mij wel helemaal voor. Alleen mag ze best iets losser in de heupen zijn.
Stafke jaaaaa, ik ben zo helemaal voor hem, hij is grappig, echt als je soms zijn commentaar hoort xD, dat Russische vorige week was echt heel erg goed.
Kelly verbaasd mij steeds weer, eerst toen ik hoorde dat ze meedeed dacht ik. Oh no een Pfaff, kan die dat wel? Nou zeker wel, Al die trucjes die ze doet, ik wou dat ik dat kon.
Ik hoop echt dat de Belgen de finale halen, dt zou zo grappig zijn, Die nederlanders zijn zo overtuigd van zichzelf (en ik ben een Nederlander).
Dus finale is hopelijk Stafke/Kelly |
_________________ Goodbye HPF my friend, you were the best. |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 13:15 |
 |
@lupos freak sorry, maar ik ben het niet met je eens, ik vond de kuur van Froukje van gisteravond echt PRACHTIG ze heeft het echt perfect gedaan wat mij betreft!!! Natuurlijk waren Staf en Kelly ook erg goed, maar meestal zijn ze beter en nu vond ik ze gewoon erg dicht bij elkaar zitten, GO Froukje!!!!!!! Overigens erger ik me erg aan Thierry, hij heeft 0,0 verstand van schaatsen alleen maar van choreografie, ga dan lekker een dans programma jureren. Er komt (in tegenstelling tot bij Sjoukje) echt NOOIT een positieve zin uit z'n mond.
Btw dat van die frieten was natuurlijk een grap
@misspotter waar haal je het vandaan dat wendy kapsones heeft??? sorry maar dat vind ik echt helemaal niet!!!! |
*HPF forever* |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 13:23 |
 |
@potterfreaky:
Nou ik ben het helemaal niet met je eens. Ik vind Thierry zelfs een toffe gast, alleen is hij soms wat streng en hij kan inderdaad niets van schaatsen, maar daar heeft hij dan ook geen punten op. Hij heeft punten op uitstaling en de manier waarop mensen bewegen. En Sjoukje die geeft punten op de volgens haar goed-heid. 4 is voor haar goed, maar 9 is voor haar even goed. Dus ja, wat schiet je daarmee op? Niets!
En Wendy heeft inderdaad kapsones, maar hoe dan ook ik blijf een heel grote fan. Ik ben een grote fan van Wendy en alles wat ze doet, maar ik vind dat het duidelijk te zien is dat ze kapsones heeft... Sorry, hoor..
Nu is gewoon nog maar eens duidelijk hoe erg meningen van elkaar kunnen verschillen... |
|
  |
 |
|
|