Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 22:29 |
 |
Rietjuh schreef: | Ik heb de eerste 2 boeken gelezen en vind ze echt heel leuk.
Ik kan alleen deel 3 enzo ergens meer vinden, weet iemand waar ik ze kan vinden? |
Meestal kan je ze gewoon nog kopen bij een goede boekhandel. Of anders kan je ze nog altijd lezen in een bieb ( Al moet ik zeggen dat je het niet bij alle kan vinden ) maargoed als je ze echt wilt sparen, kan je ze nog altijd bestellen of niet? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 22:50 |
 |
FireBolt428 schreef: | nog nooit van gehoord, maar waarschijnlijk moet het ook wel een goede serie zijn, aangezien ze wel een beetje zal lijken of harry potter, schaduwland en vele anderen....
FB428 |
Ik vind niet echt dat de serie lijkt op Harry Potter. Ik weet niet of de de reeks hebt gelezen van 'de Cirkel'? Dat is een reeks die in heel veel dingen lijkt op die van Wicca. |
|
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 11:15 |
 |
Ik heb vanochtend het laatste deel van de serie Wicca uitgelezen - 'Nachtkind' dus.
Ik vond het wel een mooi eind Ik vond het alleen niet echt een verassend boek, alles kon ik wel een beetje voorspellen, ik kwam niet voor grote verassingen te staan of zo. Maar het was wel een leuk boek  |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 14:13 |
 |
#Sabine : Ja, het kwam absoluut niet als een verassing. Het was langs de ene kant heel erg voorspelbaar, maar ik vond het niet erg. Precies alsof het boek het goed maakte
Ik ben ook beginnen te lezen in de andere serie van Cate Tiernan. "Vuurbaken" genaamd. Hier gaat het dus ook weer over Wicca, maar het is helemaal anders dan de vorige serie.
Het eerste boek gaat het over Clio en Thäis (de hoofdpersonage's) en dat ze ontdekken dat ze een tweeling zijn. Thäis is in New Orleans gaan wonen, want haar vader is nog maar net overleden. En dan is er een cirkel 'Treize' die honderde jaren geleden een rite deden waardoor ze nu onsterfelijk zijn geworden. Het is allemaal even ruw geschets, maar ik vind de serie wel interessant en is zeker een aanrader voor degene die niet genoeg kregen van haar vorige serie. Volgens mij zijn deze boeken wel moeilijk te vinden, want in Standaard Boekhandel waren ze niet verkrijgbaar. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 19:25 |
 |
ik vind ze geweldig! ik had deel 1 en 2 2 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen....maar laatst ging ik ze lezen en kon ik van een vriendin van een vriendin van school nog een paar delen lenen..dus ik en mijn andere vriendin zijn helemaal addicted to Wicca! wat ik me afvraag is: waar slaat Sweep op? Wicca is tog veel leuker?...mjah: zal mijn mening wel weer wezen..: en Hunter is HOt jongah...ik vond op t laatst Cal wel n tegenvaller..mjah: en Sky is stoer!..ik vind Morgan dom...en Bree is ook stoer: mjah...IK wou dat k de volgende delen ook had:.... |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 18:53 |
 |
Was Sweep niet de originele naam voor deze reeks van Cate Tiernan? Of vergis ik me nou? Mwah. Ik vind Sweep wél iets hebben. Iets mysterieus en daar draait deze serie toch om. Wicca is een beetje aan de simpele kant, vind ik. Waar het op slaat, is een goede vraag  |
after november the 26 |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 19:06 |
 |
Ik heb een tijdje terug een stuk uit het eerste boek van Wicca gelezen.
Ik vond het niet erg leuk, want het duurde zolang voordat ze ergens achterkwam... Toen ben ik niet meer verder gaan lezen ((ik had wel de laatste blz. gelezen..)) Van die andere reeks heb ik niets gelezen. |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 12, 2006 17:59 |
 |
mira schreef: | Ik heb een tijdje terug een stuk uit het eerste boek van Wicca gelezen.
Ik vond het niet erg leuk, want het duurde zolang voordat ze ergens achterkwam... Toen ben ik niet meer verder gaan lezen ((ik had wel de laatste blz. gelezen..)) Van die andere reeks heb ik niets gelezen. |
Aww. Je moet echt eens de andere boeken lezen, want het eerste boek is inderdaad nogal saai en niet echt meteen een aanzetter om verder te gaan lezen. De andere boeken vond ik meteen (misschien een voordeel om meteen boek 5 te lezen ) vele beter dan het eerste boek. Als iemand aan me vraagt welke boeken ze moeten lezen, zeg ik er meteen bij dat men boek 1 niet hoeft te lezen. Ik vond ze écht leuk ^__^. |
after november the 26 |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 17:48 |
 |
Citaat: | Citaat: | mira schreef:
Ik heb een tijdje terug een stuk uit het eerste boek van Wicca gelezen.
Aww. Je moet echt eens de andere boeken lezen, want het eerste boek is inderdaad nogal saai en niet echt meteen een aanzetter om verder te gaan lezen. De andere boeken vond ik meteen (misschien een voordeel om meteen boek 5 te lezen ) vele beter dan het eerste boek. Als iemand aan me vraagt welke boeken ze moeten lezen, zeg ik er meteen bij dat men boek 1 niet hoeft te lezen. Ik vond ze écht leuk ^__^. |
Dan ga ik toch maar snel weer even naar de bieb als ze echt veel beter zijn . Ik schrijf wel weer een keer als ik er een gelezen heb. |
|
  |
 |
Joy©e
Potionsmaster

Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 22:24 |
 |
Amtjah schreef: | mira schreef: | Ik heb een tijdje terug een stuk uit het eerste boek van Wicca gelezen.
Ik vind juist wel dat je boek 1 moet lezen omdat je dan het verhaal een stuk beter snapt. Het is dan voor sommigen even doorzetten, maar ik zou hem zeker niet overslaan als je alles wilt snappen wat er gebeurd.
Zelf had ik trouwens geen moeite met deel 1, ik had meer moeite met een ander deel. Ik weet even niet meer welk nummer dat is, maar het is dat deel dat vanuit het oogpunt van Hunter wordt geschreven. Daar had ik wat meer moeite om hem uit te lezen. |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 14, 2006 19:13 |
 |
Hmm... Volgens mij heb ik wel veel van het eerste boek gelezen... En in ieder geval wel de laatste paar bladzijdes Die waren wel best wel leuk! Ik zie wel |
|
  |
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 16:50 |
 |
ik heb de 15 leesboeken van wicca thuis en een boek over wicca. ik heb de leesboeken gekocht bij donner en ik kan je zeggen dat ze heel leuk zijn om te lezen. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 17:57 |
 |
Zo eindelijk het topic terug gevonden. Ik dan eindelijk behalve het laatste deel de boeken dan eens helemaal uit gelezen. Je ik heb de rest van de delen van een vriendin geleend. Maar ik leef echt heel erg mee in die boeken. Ben ze ook zeker weten van plan om alle delen zelf te halen. Heb ze zelf iets tot deel 6.Het was erg mooi om te lezen dat Cal toch zijn leven voor haar gaf. En niet alleen dat Hunter vind ik op de een of andere manier..zo´n geweldig persoon in de boeken!  |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 21:17 |
 |
Ik ben toch maar eens naar de bieb geweest om het tweede deel van Wicca te halen, een paar maanden terug. En inmiddels zit ik bij boek 14 ^^. Het eerste boek heb ik niet gelezen en bij sommige boeken van deze reeks kwam ik er amper doorheen, maar ik ben blij dat ik ze toch gelezen heb ^^. Het zijn goede boeken, niet het beste wat ik ooit heb gelezen, maar het is toch wel goed . Waren er vijftien boeken van de Wicca reeks? Als dat zo is ben ik al bijna klaar Dan denk ik toch dat ik boek 1 nog een keer ga lezen of zo . |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 10:33 |
 |
mira schreef: | Ik ben toch maar eens naar de bieb geweest om het tweede deel van Wicca te halen, een paar maanden terug. En inmiddels zit ik bij boek 14 ^^. Het eerste boek heb ik niet gelezen en bij sommige boeken van deze reeks kwam ik er amper doorheen, maar ik ben blij dat ik ze toch gelezen heb ^^. Het zijn goede boeken, niet het beste wat ik ooit heb gelezen, maar het is toch wel goed . Waren er vijftien boeken van de Wicca reeks? Als dat zo is ben ik al bijna klaar Dan denk ik toch dat ik boek 1 nog een keer ga lezen of zo . |
Ja er zijn 15 delen, ben nu bezig met het laatste deel. Is een stuk anders dan alle andere delen. Maar dat lees je vanzelf wel. Dat wil ik gewoon niet verklappen. Maar ik had ook twee delen dat ik misschien iets minder leuk vond om te lezen. Maar heb je deel 1 niet gelezen? Dat zal ik toch wel doen. Daar lees je hoe ze bij Wicca terecht is gekomen. |
|
  |
 |
|