Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

tv: Dancing On Ice Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wie denk/hoop jij dat er zal winnen?

Staf Koppens
24%
 24%  [ 14 ]
Babette van Veen
1%
 1%  [ 1 ]
Kelly Pfaff
29%
 29%  [ 17 ]
John Williams
0%
 0%  [ 0 ]
Wim soutaer
3%
 3%  [ 2 ]
Wendy van Dijk
27%
 27%  [ 16 ]
Luc Appermont
0%
 0%  [ 0 ]
Froukje de Both
12%
 12%  [ 7 ]
Pascale Naessens
1%
 1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 58

Auteur Bericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2006 13:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lupos-freak schreef:
@potterfreaky:
Nou ik ben het helemaal niet met je eens. Ik vind Thierry zelfs een toffe gast, alleen is hij soms wat streng en hij kan inderdaad niets van schaatsen, maar daar heeft hij dan ook geen punten op. Hij heeft punten op uitstaling en de manier waarop mensen bewegen. En Sjoukje die geeft punten op de volgens haar goed-heid. 4 is voor haar goed, maar 9 is voor haar even goed. Dus ja, wat schiet je daarmee op? Niets!
En Wendy heeft inderdaad kapsones, maar hoe dan ook ik blijf een heel grote fan. Ik ben een grote fan van Wendy en alles wat ze doet, maar ik vind dat het duidelijk te zien is dat ze kapsones heeft... Sorry, hoor..

Nu is gewoon nog maar eens duidelijk hoe erg meningen van elkaar kunnen verschillen...

ok inderdaad smaken verschillen. Ik ben ook helemaal niet tegen Staf of Kelly, want ik vind gewoon dat de beste moet winnen, maar zeg dan eens waarom wendy kapsones heeft, ik zie dat gewoon niet... Overigens vind ik Sjoukje ook geen goed jury lid, maar zij is wel de enige van het stel die een olympische gouden plak heeft gehaald en daar heb ik wel respect voor. Ze moet alleen wel haar jury commentaar beter onderbouwen. Maar sorry, Thierry vind ik erg vervelend, als hij op uitstraling zou moeten letten zou hij John hogere punten moeten geven, want uitstraling is zo ongeveer waar John het van moet hebben en dat doet hij dan ook weer niet goed volgens Thierry.

edit; John is er dan eindelijk uit! In de skate off tegen Staf (verrassend) maar Staf was echt beter, terrecht dus. John had wel een leuke uitstraling, vond ik .

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2006 21:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Jeah!!!!!
Eindelijk is John eruit! Ik ben zo blij dat hij de finale niet gehaal heeft. In vergelijking met de anderen vond ik hem echt slecht. Ik heb tien minuten staan springen van plezier. Sorry aan de John-fans...

Froukje vond ik gewoon goed. Ik vond ook dat Froukje vandaag beter heeft geschaats dan gisteren. Gisteren vond ik haar een beetje te traag, terwijl het nu heel goed ging.

Kelly was weer helemaal geweldig. Ze was zó goed. Ze schaatste perfect. Ze deed het fantastisch.

En Stafke was zonder twijfel de beste van de avond. Met zijn Rock Sam was hij zó goed en helemaal ruig. Dat bakkebaardje stond hem wel, vind ik.

Ik kijk echt enorm uit naar volgende week, naar dat vliegen. Dat lijkt zo fantastisch. En natuurlijk naar de winnaar. En naar mijn mening zou Stafke dé terechte winnaar zijn, zonder tweifel. Ik verlang ook enorm naar de filmpjes, want volgende week zal er een kur minder zijn, dus zullen ze die tijd moeten opvullen, met filmpjes. Ik vraag me af met wat. Oh, de finale zal gewoon fantastisch zijn.

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

HP Lover is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2006 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat ik eerder gezegd heb in deze topic is dat ik er niets van moet hebben. Maar ik vind het steeds leuker worden. Ik heb trouwens op Staf gestemd, vanwege de vooruitgang. Ook is hij erg aardig. Zo komt hij iig over.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yes, opdracht volbracht. John Willialms heeft de finale niet gehaald *OEF*. Ik vond het al raar dat hij er zo lang in bleef.
Nja, ik ben en blijf voor Stafke . Altijd al geweest. kelly mag van mij 2e worden, en dan maar Froukje zeker.

04-10 US5 fanmeet in Essen
Profiel bekijkenStuur privébericht
sartoootje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 12, 2006 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk jammer dat John eruit is, alleen omdat hij zo'n leuke tv persoonlijkheid is. Maar wel terecht, zijn niveau ligt behoorlijk lager dan dat van de laatsten.

Persoonlijk vind ik Staf de beste maar door de reality soap van de Pfaffs (sorry als ik het verkeerd spel) is mijn moeder helemaal gek van Kelly en vind ze niemand beter dan Kelly. Ze belt dan ook steeds voor Kelly terwijl ze dat normaal gesproken nooit doet. (niet om de auto)

Maar ik hoop dus dat Staf wint.

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Za Okt 14, 2006 13:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Zaterdag doen de 3 ijsdanskoppels hun favoriete kür over én zweven ze tijdens hun nieuwe kür letterlijk over het ijs met lifts à volonté en wervelende passen en sprongen:

Staf en Monique: ‘Devil in disguise’ van Elvis Presley én vliegen op ‘Angels’ van Robbie Williams
Kelly en Andrei: ‘Pirates of the Caribbean’ van de gelijknamige film én vliegen op ‘I believe I can fly’ van R. Kelly
Froukje en Vitaliy: ‘Copa Cabana’ van Barry Manilow én vliegen op ‘Flying without wings’ van West Life

Zondag brengen de twee finalekoppels een nieuwe kür op het nummer ‘Mac Arthur Park’ van Donna Summer.

Ook de ex-kandidaten laten zich nog één keer helemaal gaan op de ijsbaan en zelfs de presentatoren Francesca Vanthielen en Martijn Krabbé binden dit weekend de ijsschaatsen aan. En om het feest compleet te maken brengt Frans Bauer op de schaatsen zijn hit ‘Un Dos Tres’.

Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 14, 2006 20:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zooo, net gekeken. En ik ben [nog steeds trouwens] een enorm fan van Kelly! Zij is echt geweldig, haar PotC kür is zo gaaf! Ik vind dat zij moeten winnen, en dan Staf en Monique tweede.
Dat vliegen was trouwens wel enorm spectaculair. Hoewel ik het niet veel met schaatsen te maken vond hebben, niet echt dancins on ice. Vooral Froukje heeft het ijs amper geraakt. Ik vond het trouwens echt heel jammer dat zij haar Titanic kür niet meer deed, die vond ik echt zo'n beetje het beste dat zij gedaan heeft.
Maar goed, morgen uitslag dus. Moge de beste winnen! [Kelly dus XP]

Never give up at the things that make you smile
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 12:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vond dat vliegen ook niet echt veel met schaatsen te maken hebben, maar het schijnt best wel moeilijk te zijn om je lichaam op spanning te houden en netjes te landen. Ik vind het wel jammer dat nou net Froukje weer genoemd wordt (hierboven) want ze raakten geen van allen echt veel het ijs en ik vond Froukje wel heel elegant. Ik vond het wel interressant dat de jury zo verdeeld was; lachen!

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

eigelijk vind ik het een niet zo geweldig programma...
ik vind het zo veel lijken op sterren op de dansvloer [waar btw mijn balletjuf aan meedeed Very Happy ]

ik volg het wel [geen idee waarom] en ik hoop dat staf wint, zou leuk voor hem zijn... ja indd ben vlaamse..

DragonFly
Oude Forumnaam: Jilleke100101 Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 23 Sikkels

DragonFly is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 21:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aah super geweldig ongelofelijk tof!
Mijn favoriet is gewonen!
Staf is the best ever!
Wat ben ik blij dat hij gewonnen is en dat het allemaal weer gedaan is!
Heb je gezien hoe blij hij was!?

huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 21:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

YES! YES! YES! YES! YES! STAF HEEFT GEWONNEN!
Ik kon het bijna niet geloven. Staf was mijn favoriet en hij was echt geweldig.
M'n moeder (en ik) vonden het een schande dat Froukje doorging naar de finale en niet Kelly. Kelly was heel duidelijk veel beter dan Froukje en zou eigenlijk dè terechte winares moeten zijn. Haar niveau lag altijd veel hoger dan dat van de andere schaatsparen.
Nou ja, wat is gebeurd is gebeurd en STAF HEEFT GEWONNEN! Very HappyVery HappyVery Happy

- het Rad des Tijds -
Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 21:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, ik vind het erg leuk maar als Froukje had gewonnen vond ik het ook best. Als die Kelly maar niet won... dat over het paard getilde mens gunde ik het niet!

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 22:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik persoonlijk vond Kelly ook enorm veel beter, dan Froukje. Maar misschien ligt dat aan mij, het is namelijk ook heel moeilijk om je oordeel uit te spreken, als het een landgenote is.

Maar ik ben zó ongeloofelijk blij dat ons Stafke gewonnen is. Dat gastje begon al die jaren geleden met presenter op ketnet, Stafkes Straffe Kost, en uiteindelijk schopt hij het tot topschaatser. Toen Martijn en Francesca zijn naam opriepen, was ik zó blij. Ik sprong letterlijk een gat in de lucht. Daardoor heb ik wel mijn vingers pijn gedaan, die tegen het plafont schijfden/streelden of hoe noem je dat? Mijn arme vingers zijn het slachtoffer van Stafkes fantastische kur Razz Very Happy

Ik vind het wel jammer dat Martijn en Francesca hun schaatsen niet hebben aangetrokken, zoals ons beloofd werd, maar goed. Zo was het ook een spetterende show. Leuk om die 'oude' gezichten nog eens mogen terug te zien...

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

lin is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 16, 2006 9:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

hey
gisteren was de finale en staf heeft gewonnen
froukje was 2e
en kelly 3e
ik was voor kelly maar staf is ook super goed

~*Cheyenne*~
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

~*Cheyenne*~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 16, 2006 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het leuk voor Staf dat hij heeft gewonnen.
Maar ik snapte niet echt dat Kelly derde werd ik dacht meer eerste of tweede.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp