Auteur |
Bericht |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 15, 2006 16:23 |
 |
o echt supercool! Sommige dingen kunnen echt interessant zijn. Dat met History Abuse vind ik echt wel tof. Dan heb je zo'n stukje met Dead of the week. Best wel cool Maar ik geloof dat ze het niet meer laten zien op JIMtv. Ik heb eens gekeken op teletekst, het staat er wel maar ze zenden het niet uit. Vind ik best wel spijtig... |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Lady _Witch ..M..
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 15, 2006 17:12 |
 |
Ik heb een gekeken en het was ook zo een 'history abuse' aflevering. En ze maakten iets klaar om te eten van een koeienuier!! Dat was echt verschrikkelijk. Maar ik vond het wel grappig. Als ik eens zap en ik kom dat tegen kijk ik er soms wel naar. |
_________________ *~Lithium~* |
|
  |
 |
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 16, 2006 13:18 |
 |
Waaah, Brainiac!^^ Eén van m'n favoriete programma's. Ik vind het heel knap hoe ze in die gare experimenten nog een beetje natuurkunde kunnen verstoppen. Zoals die keer toen ze gingen testen of je sneller in stroop of in water kon zwemmen :''). En laatst had ik ook een aflevering gezien dat ze gingen testen of je beter een waarzegster of een aapje je toekomst kon laten voorspellen^^ (het werd gelijkspel).
Ik vind Brainiac vooral zo leuk omdat ze vragen beantwoorden die ik mezelf heel vaak stel (van die vreemde vragen als "hoeveel broeken kan een mens dragen?"). Ik vind History Abuse ook wel minder leuk dan Science Abuse, maar dat komt vooral omdat Richard Hammond daar niet in zit. Over Richard Hammond gesproken, laten we hopen dat-ie er snel bovenop komt! |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 16, 2006 19:14 |
 |
Ik ga vanavond kijken. Ik weet niet waar ze zijn gebleven, maar dat maakt niet uit. Het is altijd even grappig!
Vanavond om 9 uur op Discovery Channel voor degene met interesse!
Wat ik grappig vond dat ze een keertje gingen kijken wat je het beste kon pakken als je in een kantoor door water omgeven was. Ze probeerden een computer monitor etc. Heel grappig!
 |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 21:34 |
 |
is wel leuk
maar ik ga er niet speciaal voor tv kijken
ik kijk het alleen als ik er toevallig langs zap
en er niets anders op tv is |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 14:38 |
 |
Mijn broertje wilt altijd Brainiac kijken, zelf ben ik er niet zo gek op.
Maarja als ik meteen daarna iets wil kijken dan kijk ik wel met hem mee, en anders ga ik gewoon boven op m'n kamer tv kijken.^__^ |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Coole-boy9
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 20:21 |
 |
echt leuk.ook dat die menneer steds naar een cafe gaat en als hij klaar is (of mislukt) wordt hij eruit geschopt. |
|
|
  |
 |
dumbeldore
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 18, 2007 22:03 |
 |
Ik moet er altijd wel om lachen.
Soms is het totaal nutteloos.
maar soms is het ook echt handig om te weten
(bevoorbeeld handige tips om te winnen met lasergame) |
_________________ It was love. You see when dear sweet Lily Potter gave her life for her only son she provided the ultimate protection. I could not touch you. It was old magic, something I should have forseen.
Voldemort puts his hand on Harry's head and he screams. |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 11:11 |
 |
Ja, Brainiac is wel leuk
Meestal is het totaal nutteloos, maar wel grappig (wat kun je het best gebruiken met een voedselgevecht?)
Maar die history afleveringen waren wel leuk, dan leerde je ook nog iets over de geschiedenis van Groot- Brittanie.
Wel jammer dat ze het nu niet meer uitzenden (niet meer op discovery, of veronica igg). Ik vond het altijd wel leuk om te kijken^^ |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 19:49 |
 |
Ik vind brainiac echt zo leuk, het is grappig en best interresant. Die presentator is ook grappig  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 12:41 |
 |
Leuke serie, het is gewoon droge engelse humor. Met hun eigen Celebs. Fantastisch om soms te zien, maar soms lijkt het net dat het een beetje dubbel is. |
|
|
  |
 |
Bobs-wailers
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 22:01 |
 |
Ik vind brainiac kei zalig das kei grappig  |
_________________ Mijn naam verwijst naar Bob Marley zijn Wailers, die zijn gewoon goed, Geen Commentaar  |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 28, 2007 22:06 |
 |
Bee schreef: | Bij ons komt dat op Jim, maar ik weet niet wanneer.
Ik zie het altijd perongeluk. |
Bij mij van't zelfde. Ik kom er vaak op tijdens het zappen, of omdat ik toevallig heb kunnen onthouden wanneer ze het uitzenden.
Ik vind het best wel een leuk programma. Het is zo grappig en geschift en niet-wetenschaps-mensen, zoals ik, zouden nog gaan denken dat wetenschap leuk is. Dat is het misschien ook, maar ik vind het te moeilijk. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 14, 2007 7:46 |
 |
Ik vind het programma echt heel erg cool. Ik heb mijn broer ook drie Brainiac DVD's gegeven op zijn verjaardag.
Het is alleen niet zo dat we speciaal gaan kijken, we kijken het eigenlijk alleen als we het per ongeluk tegenkomen..^^
De aflevering met 'over vla lopen' vond ik echt geniaal. Dat zou ik ook nog wel eens willen doen, want het zag er echt tof uit.
Brainiac is soms echt zo totaal nutteloos, maar ik denk dat dat het programma juist leuk maakt. Gewoon testjes doen, wat eigenlijk nergens op slaat.
Je moet er maar op komen :') |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 14, 2007 20:02 |
 |
OMG gister was het echt... raar. De Brainiacs gingen een mega-pizza bakken, het deeg hadden ze gemaakt met behulp van een betonmolen, en ze hadden uien gesnippert met een grasmaaier. En natuurlijk kan je tomaten ook pureren met dynamiet (: En de pink is de sterkste vinger ofzo  |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
|