Auteur |
Bericht |
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 14:29 |
|
Hey mensjes ^^
Ik vroeg mij af of jullie weleens skiƫen of snowboarden.
Dus beantwoord hier de vragen:
- Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard?
- Ga je weleens op wintersport?
- Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden?
- Volg je lessen?
Enzovoort, enzovoort XD
Ik ben zelf nu al vier keer gaan skiƫen. Niet op wintersport ofzo, maar gewoon in Snowworld. Maar de eerste twee keren was toen ik nog vrij klein was, dus daar kan ik mij weinig van herinneren. Ik kan het niet heel goed, maar ik vind het wel ontzettend leuk om te doen.
Ik ga niet op Wintersport, ben ook nog nooit op wintersport geweest. Ik zou het wel graag een keertje willen. Lijkt me wel gaaf. Ik heb dus de eerste twee keer (Toen ik nog klein was) lessen gevolgd, maar daar weet ik niet veel meer van. Ik heb het mijzelf eigenlijk zelf aangeleerd (; |
|
|
Razor malfoy
1e jaars
Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 14:52 |
|
ik ga wel samen met me broertje(Jet Vilijn) vaak snowboarden.
we gaan wel op wintersport in de grote vakantie elk jaar .
we hebben lessen gevolgd en ik ben best goed geworden.
ik kan namelijk springen van een schans xD |
_________________ the second youngest and darkest junior deatheater has returned from Azkaban to his master, Lord Voldemort |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 14:55 |
|
Vorige krokusvakantie waren we voor het eerst op wintersportvakantie geweest, naar Oostenrijk. ^^
Ik heb toen gesnowboard, in zo'n beginnersklasje :'D en dat was echt heel erg fijn.
In het begin is het wennen, en even zoeken hoe je je gewicht moet plaatsen en veel vallen enzo, maar op het einde van die week kon ik al ferm de berg af en bochtjes en draaiingen maken en van die dingen. (Indrukwekkende trucjes zitten er wel nog niet niet :') )
En buiten dat snowboarden heb je ook nog die hele sfeer op de skipiste.
Aww, ik wil echt zo hard terug dit jaar. |
|
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:10 |
|
Ik ga elk jaar op wintersport en ski dan met mijn broertje zus en haar vriend
Mijn ouders niet, die denken dat ze het niet meer kunnen leren en wandelen dus veel en doen ook langlaufen.
Ik vind het skien heel leuk, je voelt je dan zo lekker vrij en wat bewegen met je lichaam.
Heerlijk. |
|
|
|
|
harrypotterfreakz
7e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:15 |
|
yeah.. leuk toppic
Jep.. beiden. Van de 7 jaar heb ik 7 jaar geskied en vorig jaar ook nog snowboarden erbij gedaan. Skiƫn is een stuk makkelijker als snowboarden, en vind ik ook iets leuker. We hebben met skiƫn elk jaar een super lijpe skileraar. Met hem zie je minder van de piste dan zou moeten. Je gaat gewoon telkens door de tiefschnee. "t Is gewoon dik gezellig in Fendels
We gaan nou zo'n 7 jaar op skievakantie in de krokusvakantie. Gezellig met 3 (4) gezinnen naar Fendels (in Oostenrijk). Da's gewoon dik gezellig. Samen in de skiklas, samen snowboarden, samen avondrodelen, samen sleeƫn als de liften dicht zijn.. Gewoon super.
Ik heb er niet echt mijn sport van gemaakt. Gewoon 1 week per jaar je gezellig te buiten gaan met de rest is leuk.. maar om er nou je sport van te maken.. Neh. dat hoeft van mij niet.
- Volg je lessen?
Jaaaa. Zoals al gezegt. We hebben met een groepje les van dezelfde leraar. Hij is superlijp. Hij beheerst de Nederlandse taal beter als de andere skileraren, omdat wij hem dat geleerd hebben. "oh, oh, oh, wat ben jij slecht" "het ga(a)t voor geen meter, prutser." En zulk soort dingen. Echt geweldig.
Ik kijk elk jaar ontzettend uit naar de skivakantie omdat het gewoon geweldig gezellig is zou echt niet meer onder kunnen.. En... je wordt (ik iig wel) er super bruin |
|
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:40 |
|
Ik heb 2 keer geskied volgens mij dat was wel geinig, vooral de eerste keer
en ik heb 1 keer gesnowboard en ik wil het nooit meer doen ik viel toen en ik heb toen mijn pols gekneusd dus dat dus echt nooit meer
ik ga liever dan weer skien want ik vind dat veel leuker |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
Lizzy
1e jaars
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:45 |
|
Ik ga (bijna) elk jaar op wintersport.
vanaf m'n 4de heb ik geskied en toen ik kon schansspringen vond ik het wel genoeg en wilde ik leren snowboarden.
Dat doe ik nu ook een aantal jaar en ik vind het nog leuker dan skiƫn.
Ik volg nog wel steeds snowboardlessen, want ik wil vooral veel trucs leren.
|
|
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 17:07 |
|
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het wel eens willen doen
lijkt me erg leuk
Ik ga dan liever skiƫn dat snowboarden. dat lijkt me veel leuker |
|
|
|
|
mira
7e jaars
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 13:14 |
|
Ga je wel eens op wintersport?
Ik ben drie jaar met school meegeweest en dat was super!!!
Helaas mag ik dit jaar niet i.v.m. exames. *zucht* moeders!!
Skieƫn of snowboarden?
De eerste twee jaar heb ik toen geskiƫd. Dat ging best wel goed dus vorig jaar dacht ik: Nu wil ik snowboarden leren! Dat viel vies tegen. Het is echt een stuk moeilijker dan skiƫn! Maar wel leuk! Aan het einde van de week (we hadden vier dagen les, dat noem ik even een week) kon ik een beetje fatsoenlijke bochten maken. Persoonlijk vond ik skiƫn toch leuker ..
O ja! Ik heb een half jaar voor ik voor het eerst naar Oostenrijk ging met school nog in snowworld gesnowboard. Dat ging erg goed *kuch kuch* (niet dus, maar het was erg gezellig, want er gingen meiden uit de klas mee waar ik toen in zat )
In Oostenrijk is het veel leuker om te skiƫn!!!
Greetsz, mira |
_________________ The legend begins... |
|
|
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 14:23 |
|
Ik heb het allebij wel eens gedaan. Snowboarden al zo'n 8x en heb 1x geskied. En dat skiƫn vond ik werkelijk geen zak aan.
Ik ga meestal naar snowworld en snowdome om te snowboarden. Heb we een keer gelanglauft in bergactiegebied in Duitsland. En ga dit jaar op wintersport om te snowboarden.
Nee
- Volg je lessen?
Ik heb wel eens lessen gevolgd, maar dat is elke keer het zelfde, en na 2x is dat dus heel erg simpel. |
|
|
|
|
Inluezna
7e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 14:31 |
|
- Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard? Jaa :"D Ik skie elk jaar in Tsjechiƫ, al vanaf mn 8e. Ik heb nog nooit gesnowboard, dus dat zou ik wel eens een keertje willen proberen ^^ Skiƫnen is iig heel leuk.
- Ga je weleens op wintersport? Ja, elk jaar sinds mijn 8e. We gaan altijd in de krokusvakantie op wintersport. Mijn ouders hadden toen ontdekt dat je leuk kon skieƫn in Tsjechiƫ, dus daar gaan we nu elk jaar naar toe. Wel altijd naar een andere plaats.
- Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden? Nee, dat niet. Hoewel ik na 7 jaar toch behoorlijk aardig kan skieƫn ^^"
- Volg je lessen? Ja, heb ik gevolgd. We gaan een week per jaar op Wintersport en de eerste 3 jaar heb ik lessen gevolgd, de hele week. En nu doen we met de hele familie soms ook nog een lesje.
Ik hou van skieƫn :"D Btw, skieƫn/snowboarden in Tsjechie is heel leuk. En het is geloof ik goedkoper dan Frankrijk of Oostenrijk ofzo.
Dit jaar ga ik wrs snowboarden proberen samen met mijn nicht. Ik ben benieuwd ^^ |
|
|
|
|
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 14:43 |
|
Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard?
Nee, helaas ^^" maar met Paasweekend in 2007 gaan we met de hele 4e klas skieen/snowboarden, en dan ga ik snowboarden omdat ik dat sjieker vond. Maar nu doet ineens iedereen snowboarden en maar een paar mensen skieen -.-
Ga je weleens op wintersport?
Nope, te duur...
Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden?
Dat antwoord kan je dus wel raden ^^"
Volg je lessen?
Nee dus, maar als we dan gaan met Pasen, dan gaan we 4 dagen, en de eerste 2 dagen is een soort snelcursus snowboarden of whatever. I dunno xD |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
|
|
xEmma
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thƩ High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 14:46 |
|
Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard? ::
Nee, ik heb dat ^^ zelf nog nooit gedaan, ben het eigenlijk ook niet van plan omdat ik zo mijn bedenkingen daarover heb.
Ga je weleens op wintersport?::
Nee dus,
Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden?::
Nope.
Volg je lessen? ::
Nee, misschien ooit als ik een keer ga wintersporten, (zou dat dan ook hard nodig hebben) maar voorloopig niet nee.
|
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
|
|
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 14:07 |
|
Beiden maar Snowboarden was maar heel kort 1 afdaling en toen nooit meer!
Ik vind Langlaufen trouwens het fijnste om te doen. Wandelen op latten...
Nee
Nee
- Volg je lessen?
Nee ik ben in het lager op Sneeuwklasse geweest en daar heb ik leren skiƫn ik kan het nu nog. (of toch op latten blijven staan zonder te vallen) |
|
|
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 14:50 |
|
Ja, wij gaan zowat altijd op wintersport. Ik ski altijd omdat ik dat nou ook al best goed kan al zeg ik het zelf.
Ja, (bijna) elk jaar. Ik weet niet of wel volgend jaar weer gaan maar ik hoop het wel.
Nee.
- Volg je lessen?
Nee, ik heb het mezelf aangeleerd. Eerst moest ik van m'n moeder stukjes naar boven klimmen en dan naar beneden skieƫn en zo steeds hoger maar op een gegeven moment gingen we wel met de lift hoor. |
_________________ Gryffindor, I will miss you!!!
After all this time?
Always!
HPF, I will miss you too!! |
|
|
|
|