Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Zijn Zwamdrift's waarzeggerij kunsten echt? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Merel
Oude Forumnaam: Metje Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 72 Sikkels

Merel is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 02, 2006 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

De meeste voorspellingen van Zwamdrift zijn echt, denk ik. Alleen voorspelt ze nogal stomme dingen. (Behalve de Profetie en de voorspelling van Wormstaart, natuurlijk). Ze heeft echt een gave, maar ze is gewoon zo'n... Naja, ze is dus gewoon een echte Zieneres maar niet van het hoogste niveau Razz .

Merel

Profiel bekijkenStuur privébericht
maja
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 157 Sikkels

maja is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 02, 2006 21:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heeft ze het IQ van een poffertje Confused en doet alleen in `bezeten`toestand een voorspelling die ergens op slaat.

Ze bedriegt de boel niet want ze heeft het zelf geeneens in de gaten.

Perkamentus had haar echt niet op zweinstein toegelaten als ze een bedrieger was, hij heeft dit vlgs mij gedaan om haar tegen zichzelf te beschermen en om haar te beschermen tegen Voldemort.

Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 02, 2006 22:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat ze zo af en toe 'een helder moment' heeft. Ik bedoel, sommige dingen zijn grote onzin (de Grim enzo) en andere dingen heeft ze dan weer goed. Zoals die dingen met een schorre stem of dat gedoe met dat konijntje...En ook Marcel die het theekopje brak xD Ze is denk ik heel goed in kleine dingen van leerlingen..en ontzettend grote dingen die de tovenaarswereld aangaan...En de rest voorspellen is ze niet goed in.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

Su Li is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 07, 2006 19:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik geloof wwel dat de meeste van Zwamdrifts voorspellingen echt zijn. zeker die wanneer ze in een soort van trance is.
maar ik hoop eerlijk gezegd dat niet al haar voorspellingen uitkomen. Want ze heeft al een paar keer voorspeld dat Harry dood zou gaan en hopelijk gebeurt dit niet echt!!

Ze zweeg even en zei toen nuchter: 'Ik vind je er kerngezond uitzien, Potter, dus neem me niet kwalijk dat ik je vandaag gewoon huiswerk geef. Mocht je onverwacht doodgaan, dan hoef je het niet in te leveren.'
lovely luna
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 96 Sikkels

lovely luna is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Zwamdrift juist een betere ziener is dan ze zelf beseft juist omdat ze de ´trancevoorspellingen`niet herinnerd weet ze dus eigenlijk niet dat ze t echt kan. Ze trekt haar eigen voorspellingen in twijfel zoals in t stukje over de donkerharige jongen.. ze vertrouwd niet op haar eigen kunnen waardoor ze gaat gokken en inspelen op bijv de onhandigheid van Marcel en de goedgelovigheid van Parvati. ..

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

nala is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 21:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Zwamdrift, behalve in die 2 keer dat ze een soort trance had, geen echt zieneres is. Ze doet van die voorspellingen die wel uit moeten komen. Zoals: Hetgene waar je zo bang voor bent zal sneller gebeuren dan je denkt. Ze zegt niet waar je zo bang voor bent, en meestal als je ergens bang voor bent gebeurt het voor jou gevoel sneller. En dat gedoe met marcel's kopje, dan denk je: 'O, ik laat er zo een vallen, dus is dat ook zo.' En dan word je zoo zenuwachtig dat je er ook echt een laat vallen..
Puur nattevingerwerk, zoals Hermelien al zei..

omberitus
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

omberitus is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 21, 2006 13:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij is kan ze voorspellen maar maakt ze het altijd veel erger dan het is.Ze maakt van een mug een olifant.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp