Auteur |
Bericht |
Coole-boy9
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 20:12 |
 |
Ik kijk wel eens naar het programma 'pimp my ride' op MTV.
Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe cool ze die auto's pimpen van saai tot cool.
Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden? |
|
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 20:16 |
 |
YAY. First Signer.
Hoi.
Ik vind het ook best mooi om te zien dat ze van een bagger auto een hele mooie kunnen maken.
Maar echt vaak kijk ik het niet. Meestal kijk ik het als ik verder niks te doen heb ofzo, of als ik toevallig de tv op MTV heb staan.
×× |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 11:19 |
 |
Hurray! Weer zo'n topic ^^
Sorry, maar ik ken het wel, maar kijk er toevallig niet echt naar. Ik snap het doel er niet van en houd ook helemaal niet van die super moderne auto's etc. Maargoed, ieder zijn eigen smaak. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
*$Gritasa$*
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
Woonplaats: Hellevoetsluis, In de kartone doos, Op het vogeleilandje in de Haringvliet,
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 11:33 |
 |
Ik vind het een heel leuk progama, ,
Kijk der altijd naar, (Als ik tijd heb )
DIe ijskar van gister was LOL,
Der zitten echt mooie auto's tussen  |
_________________ One two - Freddy's comming for you
Three four, better lock you're door
five six, get your crusefix
seven eight, better stay up late..
Nine ten, never sleep again.. |
|
  |
 |
Designy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 11:40 |
 |
Ik kijk er ook wel vaak naar, maar
alleen als ik net langs zap ofzo. Niet echt dat
ik op tijd voor de tv ga zitten om per se
Pimp My Ride te gaan kijken.
Ik vind het echt keigaaf dat ze die auto's
zo mooi kunnen maken Zeker auto's
die zo'n ontwerp op hun auto hebben alsof
er delen van de lak gewoon weggescheurd is
ofzo. Laatst zag ik er 1 en dan zag je delen
van een slang... of was dat nou bij De Grote Beurt?
Nu ja was iig kei mooi MAar ze hebben meer
van dat soort ontwerpen en dat vind ik echt ontzettend
mooi! |
_________________ Stan ♥
~♥ Hatake Kakashi ^^ |
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 13:38 |
 |
Aaah, dat vind ik echt een verschrikkelijk programma =O
Ik hou niet van auto's en ook niet van mensen die aan auto's klooien en ook niet van programma's erover.
Maar ik snap best dat anderen het wel leuk vinden hoor  |
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 14, 2006 18:54 |
 |
Als ik er langs zap en tijd heb vind ik het wel leuk om te kijken!! Ik ben wel van de gave getunede auto's!!! =D Dat hele rap gebeuren vind ik alleen vreselijk, maar ze maken zeker weten gave auto's!!!! Ook vind ik het wel leuk gedaan met de presentatie. Beter dan de Grote Beurt in ieder geval. Bah, wat is dat suf gepresenteerd!!! Daarbij zijn de auto's ook niet zo mooi als bij Pimp My Ride. |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 14, 2006 19:27 |
 |
Pimp My Ride kijk ik vaak alleen bij van de weekend marathons enzo, lekker veel afleveringen achter elkaar. ^^
Het is gewoon erg leuk om te zien hoe ze van zo'n verrot ding een pracht wagen kunnen maken. Met oa. een waterval, xbox, laptop en noem het maar op erin.
En Palmtree, ik hou ook niet van auto's hoor, het intreseerd me ook geen moer, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat ze kunnen. ^^
Wat ik trouwens wel wat minder vindt is de verf wat ze er af en toe opspuiten. Soms vind ik het oude mooier.. ^^ |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 14, 2006 19:32 |
 |
Tinusz_01 schreef: |
Wat ik trouwens wel wat minder vindt is de verf wat ze er af en toe opspuiten. Soms vind ik het oude mooier.. ^^ |
Ja inderdaad dat heb ik ook. Ik heb soms ook dat ik die "vlammen" en andere dingetjes die ze erop spuiten iets tè.
Maar het is wel een leuk progamma, ik vind het niet heel geweldig. Maar als er niks op is dan wil ik er nog wel eens naar kijken.. Ik vind de Amerikaanse versie trouwens nog het best. Want je hebt ook een internationale en een Britse..
Je had toen in de "Duitse maand" op MTV bij het WK ook "Pimp my whatever" en "Pimp my fahrrad". Dat vond ik wel heel grappig ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 15, 2006 21:22 |
 |
Haaai's.
PMR vind ik zoo vet ! Ik kijk het eigenlijk niet vaak, als ik niets te doen heb & aan't zappen ben, en ik kom toevallig langs MTV & het is dr op, dan kijk ik het wel. Maar verder niet echt. HPF is love. Ik zit nl meestal achter mn laptop.
Ik vind het altijd zó knap wat ze van die auto's maken. Het is niet altijd even mooi, meestal gaat het wel een beetje té ver, maar toch. Ik bedoel, een waterval in je auto is toch best kick. :')
Ik vind het ook een beetje overdreven hoe al die mensen reageren. It's just a car, maar goed. Zelf zou ik het niet willen, zo'n pimp my ride actie. Volgens mij ben je dat best snel zat, vlammen op je auto enzo, en met een bumper tot op de grond kom je geen stoepje op.
Het is wel leuk om te kijken. (H) |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 15, 2006 21:26 |
 |
Wat ik me ook altijd bedenk is: " Waar laat je je auto?".. Ik denk namelijk niet dat je zo'n erge gepimpte auto zomaar op een parkeerplaats kan zetten. Want er wordt denk ik zo dingen gestolen. Als uit een normale auto al dingen kapot worden gemaakt en dingen uit worden gestolen. Dan wil ik niet weten wat er met zo'n auto gebeurt. Soms zitten er echt voor tienduizenden euro's aan gadgets binnen.Je moet wel beter oppassen dus dat er niks gestolen wordt, dus je kan hem niet overal parkeren of zomaar neerzetten.
Lijkt me trouwens ook wel vaag als je opeens iemand ziet met zo'n gepimpte auto ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 10:07 |
 |
Ik vind het wel een leuk programma.
Vind het wel leuk om te zien hoe ze van die lelijke oude auto's mooiere auto's maken. Vind ze alleen niet altijd even mooi. Soms krijgen die auto's echt afschuwlijke kleuren ^^
Echt heel vaak kijk ik er niet naar. Alleen als ik er toevallig voorbij zap ofzo. |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
erikjah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 19, 2006 14:48 |
 |
ik vind pimp my ride echt vet om naar te kijken.. alleen die nieuwe met fat joe vind ik wat minder;; |
_________________ 'That's right', said Malfoy. 'But she said you were just going for a drink, you'd be back.'
'I certainly did have a drink... and I came back... after a fashion'
fanfic: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=7144 |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 23:06 |
 |
PMMR vind ik echt een heel leuk programma. Het is leuk om te zien hoe ze van een oude auto een 'super' auto maken. Soms vind ik de resulaten niet echt gelukt. Of dan is het iets te overdreven, maar voor de rest vind ik het een leuk programma.  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 11:26 |
 |
PMMR rocks my socks Gewoon machtig hoe ze zo'n oude auto kunnen omtoveren tot een echte PIMPBAK Pimp My Whatever van Duitsland vind ik dan weer minder... |
  |
 |
|