Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 20, 2006 12:33 |
 |
Dark_angel schreef: | serieus overjaarste puber?? ze is 19 hoor... |
Ja nou als je 19 bent dan ben je volgens mij geeb puber meer. Wel een tiener, maar geen puber meer...
Het verbaast mij eigenlijk wel dat zoveel mensen haar toch wel ergens goed vinden... Nou ja smaken verschillen he ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 20, 2006 16:11 |
 |
Eigenlijk vind ik haar nog niet zo slecht.
Ik heb enkel het gevoel dat ze niet meer kan spelen dan Lizzie McGuire.
Waarin ze iemand speelt die enorm onhandig is.
Lizzie McGuire vind ik wel grappig, vooral de film vond ik leuk om te kijken.
Toen ik een andere film van haar zag (Cadet Kelly) moest ik de hele tijd aan Lizzie denken. Dat vond ik trouwens een behoorlijk slechte film.
Haar zingen? Ik ken maar 1 liedje. So Yesterday, dat vind ik trouwens een leuk liedje. Ik zet het niet af als ik het hoor op de radio en als het op TMF of Jim komt zal ik het misschien wel laten staan in plaats van door te zappen. Maar om nu te zeggen waauw, Nee. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
PiratePrincess
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 20:18 |
 |
Ze is niet echt een heel goede actrice maar haar liedjes vallen wel mee.Die zijn zo meezingbaar ^^
Mja,ze valt wel mee |
_________________ Welke gevechten en triomfen we ook hebben gehad,hoe hevig we er ook onder hebben geleden al snel vloeien ze in elkaar over tot een waterige vlek ,zoals aquarelinkt op papier |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 22:57 |
 |
Heey mensen,
Ik vind Hilary Duff wel leuk. Ik heb twee cd's van haar. Waarom downloaden jullie wel liedjes maar kopen jullie geen cd's??? Dan ben je volgens mij meer fan. Maarja.
Ik vind het, zoals ze zelf zegt in The Lizzy mcGuire Movie, echt met-je-haren-in-de-wind-in-de-auto-en-dan-kai-hard-mee-zingen-liedjes
Heb ook best wel veel films gezien. zijn leuke verstand-op-nul-en-blik-op-oneindig-films
XX Josse |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 16:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
tiiim
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 0:02 |
 |
De stem in haar liedjes is zóoo enorm bewerkt. Zij kan no way zo zingen. Haar films zijn matig, maar af en toe is een lekkere feel-good film niet weg ^^ |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 11:04 |
 |
Gisteren las ik in de krant dat het uit is tussen Hilary Duff en haar vriend.
Ze waren 2,5 jaar samen.
Dat was -dacht ik- met een bekende zanger van 27.
Van good Charlotte of Blink 182 ik weet het niet meer.
27!
Wat een verschil. Hilary is er 19. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 11:46 |
 |
je bedoelt joel maden of zo
van Good chalott |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 15:27 |
 |
Wow !!! Is het uit! Ik vond het wel schattig, zo een meisjes-meisje met de zanger van Good Charlotte...
Maarja, dat zal mijn weirde smaak wel zijn geweest..
Ze moeten t lekker zelf weten, what's meant to be is meant to be. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 16:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 20:44 |
 |
Bee schreef: | Gisteren las ik in de krant dat het uit is tussen Hilary Duff en haar vriend.
Ze waren 2,5 jaar samen.
27!
Je moet niet meteen alles geloven wat de krant zegt, er worden zo graag lekkere sappige roddels verspreid over 'the stars' en meestal slaat het nergens op. Of soms is het wel waar, alleen staat het in de krant heel erg overdreven enzo. Dit was/is ook zo met Britney Spears. Ze zeggen dat het uit is met Kevin Fenderlin, maar waarom heeft ze dan net een kind van hem gekregen?
En eigenlijk vond/vind ik het stel Joel Madden en Hilary wel goed bij elkaar passen. Joel lijkt misschien wel zo'n stoere rocker, maar waarschijnlijk heeft die dan ook een erg softe kant. Want Hilary lijkt me niet echt van de rock :') |
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 12:10 |
 |
Citaat: | Dit was/is ook zo met Britney Spears. Ze zeggen dat het uit is met Kevin Fenderlin, maar waarom heeft ze dan net een kind van hem gekregen?
[color] |
[color=green]is het niet waar dan
want dat hoor je nu heel veel
en van hillary heb ik het ook niet gehoord
maar als het zo zou zijn is het wel zonde
ze paste goed bij elkaar |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
Laatst aangepast door *_eOwyn_* op Za Dec 02, 2006 12:11; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 12:10 |
 |
Mariky schreef: | Bee schreef: | Gisteren las ik in de krant dat het uit is tussen Hilary Duff en haar vriend.
Ze waren 2,5 jaar samen.
27!
Je moet niet meteen alles geloven wat de krant zegt, er worden zo graag lekkere sappige roddels verspreid over 'the stars' en meestal slaat het nergens op. Of soms is het wel waar, alleen staat het in de krant heel erg overdreven enzo. Dit was/is ook zo met Britney Spears. Ze zeggen dat het uit is met Kevin Fenderlin, maar waarom heeft ze dan net een kind van hem gekregen?
En eigenlijk vond/vind ik het stel Joel Madden en Hilary wel goed bij elkaar passen. Joel lijkt misschien wel zo'n stoere rocker, maar waarschijnlijk heeft die dan ook een erg softe kant. Want Hilary lijkt me niet echt van de rock :') |
Het is echt wel uit tussen die twee want de manager van die zanger had het gemeld.
En er is wel een verschil tussen de krant en een roddelblaadje.
En dat van Britney Spears is toch ook uit.
Het is niet omdat je er pas een kind van hebt dat je nog minimum een jaar moet samenblijven. |
Paul Claudel
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 20:24 |
 |
ik ben een soort fan van haar.
ik vind dat ze leuke liedjes schrijft en leuke filsm heeft zoals de film: A Cindarella Story die had ik thuis en nu ben ik hem kwijt echt jammer |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 19:21 |
 |
zoo, even een update.
ondertussen heeft Hilary al een geweldig nieuw album uit, Dignity.
Deze cd is anders dan haar vorige. Deze is meer elektro-pop.
Hellaas is Hilary's single With Love hier geen hit geweest, maar het is wel één van mijn favoriete nummers van haar album.
Ook is ze bezig met nieuwe films. Binnenkort komt de film War, inc. uit in de VS.
War, Inc. is een politieke satire waarin oa John Cusack, Marisa Tomei en Ben Kingsley.
Ze heeft ook net aangekondigt dat ze in de films Safety Glass en Greta gaat spelen. |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 21:13 |
 |
@Patricia: Ja haar nieuwe album is echt wel heel anders als de liedjes die ze eerst had. Maar ik vind het wel een leuk album. With Love vind ik denk de leukste. Stranger en Dreamer vind ik ook heel leuk. Het zijn allemaal wel leuke deuntjes, en ik vind dat ze steeds beter zingt.
Ik vind Hilary Duff trouwens gewoon leuk. Ook de films die ze maakt wel, het zijn allemaal van die feelgood meiden films. Daar houd ik wel van, en ik vind dat ze het leuk doet. ^^ |
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 13, 2007 12:31 |
 |
Ik vind haar helemaal niks, ik vind haar zo nep. In lizzy mcguire vond ik er het leukst, daarna werd ze echt nep. En ik vind haar liedjes ook niet leuk, ze kan trouwens wel goed acteren, maar ik vind de films heel vaak zo flauw. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|