Auteur |
Bericht |
Magic Fantasy
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 07, 2004 20:39 |
|
Hebben jullie HP lego en hoe denken jullie er over
Ik spaar het zelf het een klein beetje, niet om mee te spelen ofzow eingelijk alleen maar om het landschap na te bouwen van de film.
En aangezien er geen modelbouw zweinstein is moet het maar met de
Als ik het landschap af heb laat ik mijn broertje er mee spelen.
Voor mij persoonlijk had de lego niet perse gehoeven. |
Laatst aangepast door Magic Fantasy op Do Jul 15, 2004 23:15; in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Katoet
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in een klein huisje op de wolken waar de zon eeuwig schijnt
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 16:20 |
|
wij hebben zo'n klein gebouwtje van Zweinstein. maar eigelijk spelen we er nooit mee. HP is erg leuk, maar al die dingen die je in de winkel kan kopen, hoeven voor mij echt niet. Wie wilt er nu met een HP-onderbroek rondlopen ??? |
|
|
|
|
Tonks
5e jaars
Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 18:51 |
|
Katoet schreef: | wij hebben zo'n klein gebouwtje van Zweinstein. maar eigelijk spelen we er nooit mee. HP is erg leuk, maar al die dingen die je in de winkel kan kopen, hoeven voor mij echt niet. Wie wilt er nu met een HP-onderbroek rondlopen ??? |
Eigenlijk zou Hp ondergoed nog wel iets nuttigs hebben, nuttiger dan al die andere zooi in ieder geval. Het stadium waar lego in voorkomt ben ik al voorbij, maar het is leuk bedacht natuurlijk. |
|
|
|
|
RockGodin
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 09, 2004 12:53 |
|
ik speel niet echt meer met lego...
of ik moet een melige bui hebben dan ga ik met lego autototjes tegen elkaar aanrijden
HP lego heb ik dus niet echt. ik vind het veel te duur en ik speel er nou ook niet echt vaak mee. en als ik een Zweinstein zou willen hebben ontwerp ik zelf wel een Zweinstein van gewoon lego wat ik al heb |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar |
|
|
|
Prof. Albus Dumbledore
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 09, 2004 18:45 |
|
Nou, ik speel ook niet meer met Lego...
Al LANG niet meer!
Ik bekijk alleen de films en ik speel alleen de games, en lees alleen natuurlijk de boeken... verder hoef ik niks! |
|
|
|
|
payne
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 9:47 |
|
ja lego ben ik ook al lang te oud voor maar ik hoef geen extra spullen als ik maar de spellen de films gezien heb en vooral de boeken gelezen heb ik hoef geen lego er van en extra spullen |
|
|
|
|
Cho Chang girl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 16, 2004 8:40 |
|
Die lego is opzicht heel leuk voor die kinderen, wij vinden het allemaal
stom en zinloos, omdat wij al voorbij die stage zijn. Dan is het logisch dat wij het nutteloos vinden, maar opzicht, voor kleine kinderen... Dat is toch hartstikke leuk... Laat ze ook iets doen met HP, want ze mogen niet allemaal de games spelen en de films zien, laat ze of naar hun posters van HP eeuwig liggen kwijlen, of geef ze wat lego
Cho |
|
|
|
|
Sallygoo
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 17, 2004 14:50 |
|
Mijn broertje van 9 heeft het kasteel en nog weet ik veel hoeveel van die kleine huisjes en ditjes en datjes erbij...en ongeveer 20 legopoppetjes...vooral die van Snape vind ik lievig
Maar nee ik speel er zelf niet mee...heb ik vroeger wel heel veel gedaan, helaas was er toen nog geen HP lego.
Heb het kasteel btw wel helemaal in elkaar gezet, omdat mijn broertje daar geen zin in had...dus stiekem ben ik er toch mee bezig geweest |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 17, 2004 19:05 |
|
Sallygoo schreef: | Mijn broertje van 9 heeft het kasteel en nog weet ik veel hoeveel van die kleine huisjes en ditjes en datjes erbij...en ongeveer 20 legopoppetjes...vooral die van Snape vind ik lievig
Maar nee ik speel er zelf niet mee...heb ik vroeger wel heel veel gedaan, helaas was er toen nog geen HP lego.
Heb het kasteel btw wel helemaal in elkaar gezet, omdat mijn broertje daar geen zin in had...dus stiekem ben ik er toch mee bezig geweest |
*is mega jaloers* Ik wil verdorie dat kasteel hebben..volgens mij kom ik dan niet meer van m'n kamer af..ga ik m'n eigen Fan Fics met de poppetjes spelen...hahaha...
Jah ik ben diep van binnen nog een klein meisje... |
|
|
|
|
Sallygoo
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 14:01 |
|
Tonks schreef: | Dat is trouwens een leuk idee, een heel verhaal verzinnen, en met de digi cam fotograveren |
Nou zeg je me wat! Dat is leuk! Ik zag alleen net dat het kasteel helemaal uit elkaar ligt, maar als het ooit weer in elkaar zit dan kan dat mss wel. Alhoewel 't ook wel met de poppetjes kan natuurlijk
*hmm wat een idee * |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 11:10 |
|
Oeh... HP lego.. leuk leuk leuk!!
Lego is leuk en HP is leuk. Ik heb vroeger echt ontzettend veel met lego gespeeld, maar van HP lego hadden ze nog nooit gehoord toen.
Misschien op een warme dag in de verre toekomst, als ik in de tuin lig te zonnen zonder zorgen om het stoute geld dan ga ik eens wat HP-lego aanschaffen.
Oeh, ik krijg er weer helemaal de lego-kriebels van. |
|
|
|
|
Bright Moon
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 14:20 |
|
Lego is echt wel leuk.Playmobil ook.
Wij hebben praktisch geen lego's.
Maar ik speelde altijd met mijn nicht met de playmobil en lego.
Een vriend van mij heeft massa's veel lego's met thema de middeleeuwen (hoe kan het ook anders, hij is obsedée!!).
Ik vind het helemaal niet belachelijk!
Ik denk wel dat hp lego ook tof is, maar ik denk niet dat ik het koop. |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 23:57 |
|
Sallygoo schreef: | Tonks schreef: | Dat is trouwens een leuk idee, een heel verhaal verzinnen, en met de digi cam fotograveren |
Nou zeg je me wat! Dat is leuk! Ik zag alleen net dat het kasteel helemaal uit elkaar ligt, maar als het ooit weer in elkaar zit dan kan dat mss wel. Alhoewel 't ook wel met de poppetjes kan natuurlijk
*hmm wat een idee * |
Hehehehehe... http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=1560
Maar goed... Ik geloof dat er ergens nog een setje in dit huis ligt van Hermione en nog eentje van Ron... maar dat weet ik dus niet zeker... (maar met Lego kun je leuke dingen doen... zie link...)
Ik moet maar eens aan m'n nichtje vragen of ik wat kan lenen... |
|
|
|
|
Sambora
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 2:21 |
|
^ heb de crea gezien...! super leuk...!
de poppetjes lijken me wel geinig om te hebben... de rest hoeft voor mij niet... alleen de poppetjes dus..
waarom...? nou simpel... het is super melig om die dingen te hebben lijkt me... vooral snape ( als die er is in lego ) |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
|
|
Unni
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 19:07 |
|
Ik heb geen Harry Potter lego...
Die poppetjes lijken me inderdaad erg leuk om te hebben, maar verder...
Ik heb nooit veel met Lego gespeeld, omdat ik er nooit wat van bakte... Ik begon een huis ofzo te maken, en halverwege stopte ik omdat ik het te moeilijk vond worden ^^"
Mjah... |
|
|
|
|
|