Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Hoe HP jou leven heeft verandert Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
hp_eliza_ kameleon
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

hp_eliza_ kameleon is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 19:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja eigenlijk wel als je er over nadenkt.
Ik ben sinds de 1ste film toen ik 7 was fan en dus ben ik eigenlijk vanaf dat tijd dat ik echt herinneringen van krijg HP fan dus heeft het me leven wel veranderd. Ook houd ik nu meer van fantasy verhalen en films zoals Narnia en Witch (tijdschrift) maar ik lees ook meer en ik praat graag over HP Exclamation

4e jaars
4e jaars

hp_eliza_ kameleon is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja eigenlijk wel als je er over nadenkt.
Ik ben sinds de 1ste film toen ik 7 was fan en dus ben ik eigenlijk vanaf dat tijd dat ik echt herinneringen van krijg HP fan dus heeft het me leven wel veranderd. Ook houd ik nu meer van fantasy verhalen en films zoals Narnia en Witch (tijdschrift) maar ik lees ook meer en ik praat graag over HP Exclamation

Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 19:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet echt HP, ik las al ontzettend veel en zat ook vaak op internet. Maar ik zit er nu méér op. Ik heb nog zat andere boeken waaraan ik helemaal verslaafd ben, zoals Stravaganza bijvoorbeeld. Daar heb ik HP niet speciaal voor nodig.

Wat wel gedeeltelijk is verandert is mijn sociale leven, door Hpf zou je kunnen zeggen. Saskia is nu een mega belangrijk persoon in mijn leven, en dat allemaal dankzij Hpf C: Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest doen, dus dat is wel een verandering C;

xx

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 203 Sikkels

Riesjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 22:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het heeft m'n leven niet echt beinvloed, maar... het heeft me wel een leuke hobby opgeleverd en wat tijdverspilling.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 14:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het heeft mijn leven niet heel erg beïnvloed. Maar ik ben wel een fantiekere lezer geworden. Eerst moest ik er niet eens aan denken om een boek met meer als 100 paginas te lezen, dat is nu wel verandert. Mijn engels is ook aanzienlijk beter geworden en verder.....tja ook veel te veel tijd met mijn kop achter de computer zitten Rolling Eyes maarjah heb eigen laptop dus ik zit iig niemand in de weg.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Serverus Sneep
2e jaars
2e jaars

Serverus Sneep is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 18:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Om te beginnen ben ik meer volwassen boeken gaan lezen, omdat ik Harry Potter niet echt als een kinderboek beschouw en ik ben niet bang een boek van 800 bladzijdes open te slaan. Liever maximaal 500 bladzijdes, maar ik heb wel het doorzettingsvermogen om door te lezen in zo'n dik boek.
Verder besteed ik er veel tijd aan, zoals op forums rondhangen, theorieën lezen en soms ook wat dingen maken voor een site zoals helpen bij encyclopedieën of iets anders. Het lezen alleen had ik verwacht, maar ik ben er buiten de boeken gewoon veel meer mee bezig.

Succubus
1e jaars
1e jaars

Succubus is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 11:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik begon pas na Harry Potter en de Steen der Wijzen [film] de boeken te lezen. Eerst wist ik eerlijk gezegt niet wat het was. En toen de eerste film uitkwam werd ik helemaal fan van Harry Potter. En toen ging ik de boeken lezen ^^' Alleen wij hebben niet zoveel geld voor zo'n boek te kopen daarom moet ik het elke keer van mijn nicht lenen. Nu moet ik dus ook nog beginnen met Harry Potter en de Halfbloed Prins. Maar ik ben er nu voor aan het sparen om alle boeken te kopen. Maar de vraag was eigelijk, of HP je leven heeft veranderd. Nou eigelijk best wel. Ik heb veel meer met magie en dat had ik eerst ook nooit. En zelf droom ik ook heel vaak om op zo'n toverschool te zitten. Helaas dat het niet bestaat! Maar met meerdere opties heeft het ook veranderd, ik hield nooit van lezen. Tot ik Harry Potter ging lezen. Ik bedacht dat er toch wel leuke boeken bij zaten. Sinds toen ben ik ook boeken van Carry Slee aan het lezen, zoals Spijt. Maar andere boeken niet. Ik vind dat er wel een goed verhaal in moet zitten. En op forum(s) las ik ook niet zo heel veel, tot dit forum van Harry Potter. Haha, best onzinnig eigelijk. Maar Harry Potter is gewoon super! En als de boeken zijn afgelopen ga ik huilen :/

DumbledoreIsNotDead
3e jaars
3e jaars

DumbledoreIsNotDead is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 0:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter is a way of life! Very Happy Nou ja, dat is een beetje overdreven, maar Harry Potter is wel een van de belangrijkste dingen uit mijn jeugd. Ik lees de boeken al sinds ik in groep 5 of 6 zat. Dat is inmiddels al een jaar of 7 geleden. Harry Potter is voor mij een reden geweest om op het gymnasium te gaan (Latijn in de boeken). Ik denk bij heel veel dingen aan Harry Potter. Ben eventjes niet meer op dit forum geweest, maar als ik er eenmaal weer een tijdje op zit raak ik weer verslaafd. Als ik later terugkijk op mijn jeugd zal Harry Potter daar een belangrijke rol in spelen. Je zou dus inderdaad kunnen zeggen dat Harry Potter mijn leven heeft veranderd.

wizard "I will have only truly left Hogwarts when none here are loyal to me!" wizard

Griffoendor!
James Potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

James Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 29, 2006 14:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

het heeft mij leven veel verandert ja want eerst las ik alleen strips nu ook boeken en nu maak ik meer gebruik van forums omdat ik dankzij harry potter deze site heb leten kennen en deze site heeft een goede forum dus nu gebruik ik heel veel forums Very Happy

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 30, 2006 18:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

eerst las ik de boeken niet en keek ik de films niet. Maar nu ik dus heel erg HP fan ben geworden lees ik de boeken heel vaak en wil ik een dvd kijken is het meestal HP.
Ik zit ook vaker op een forum en mijn beste vriendin heeft de boeken ook gelezen en de films gekeken (die is nu dus ook een beetje fan Very Happy) Ik praat er dus vaker met haar over. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan HP denk(dat meen ik echt....)

Je zou Bijná kunnen zeggen dat mun leven om Harry Potter en alles wat ermee te maken heeft draait. Maar dan ook weer net niet

@DumbledoreIsNotDead;; dat heb ik nou ook. Dan kom je een tijdje niet meer op het forum en als je dan weer komy kijken ben je weer verslaafd en kom je weer heel veel.

Laatst aangepast door karinpotter op Wo Jan 03, 2007 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 1:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

James Potter schreef:
het heeft mij leven veel verandert ja want eerst las ik alleen strips nu ook boeken en nu maak ik meer gebruik van forums omdat ik dankzij harry potter deze site heb leten kennen en deze site heeft een goede forum dus nu gebruik ik heel veel forums Very Happy

Ik maakte inderdaad ook werkelijk nooit gebruik van een Forum, Ik bezit maar hoog uit 3 forum's Eentje dat is zeer duidelijk mijn eerste en dat is deze forum. Een forum van Helen^^ ( leuke forum Wink ) En eentje van Hpsite maar daar kom ik eigenlijk nooit meer op, ik blijf gewoon op deze forum terug komen^^ De eerste en meteen de beste Wink

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
The Kilik Girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 39 Sikkels

The Kilik Girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 17:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn leven heeft het ook echt wel verandert. Ik las sowieso al best veel, maar door hp nog meer. Ook ben ik door hp engels gaan lezen. Ik kon nl. niet op wiebe wachten Wink .
Verder is mijn nederlands wel wat verbetert..Denk ik Rolling Eyes

Ik ben zelf verhalen gaan schrijven en ook ben ik door hp in aanraking gekomen met manga Very Happy

me when I'm not there?
~Mika~
Lily Emma
2e jaars
2e jaars

Lily Emma is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2007 11:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij mij heeft HP erg mijn leven verandert. Ik zal het wel even uitleggen:

Ik was eerst altijd zo'n niet leergierig meisje die zich bezig hield met andere dingen dan school, toekomstvisies, etc. Maar toen begon ik HP boeken leuk te vinden, dat was *denkt* ca. 2 jaar geleden. Toen ben ik ga denken aan mijn toekomst, wat ik graag zou willen worden. Toen ben ik verhalen gaan schrijven: Spelling werd/is mijn beste vak. Ik ben gaan denken over mijn cijfers, ik ben gaan tekenen en schilderen, meer gaan piano spelen en nu mag ik zelfs mijn B-examen van piano doen. En zo ben ik heel erg verandert, en mijn leventje ook wel. Als ik in een dip zit pak ik er een HPboek bij en dat helpt echt. Ik ben dus JKR heel erg dankbaar Smile Oja, en mijn Engels + Nederlands is heel wat verbetert!

Wizardjuh
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 108 Sikkels

Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zóveel heeft het mijn leven niet beïnvloed.
Ik ben er wel meer boeken door gaan lezen. Vooral als ik nu kijk naar sommige mensen in mijn klas die alleen maar een boek lezen als het moet voor fictie, en verder zoiets hebben vanl: "Lezen is saai.", etc.
En doordat ik lees is mijn spelling waarschijnlijk ook weer verbeterd.
Sinds de brugklas ben ik ook de Engelse boeken gaan lezen, waardoor ik erg vooruit ben gegaan met Engels.
En nu zit ik als het even kan iedere dag op dit forum (alhoewel ik niet zo veel post).

shinystephanie
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

shinystephanie is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ehm, nou , ik fantaseer meer, lees veel meer, kijk vaker fillms, en ik vind het tof om over hp te praten, ook kom ik heel vaak op hp sites, zoals deze.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp