Auteur |
Bericht |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 28, 2006 11:41 |
 |
Ja,.. wat vind ik nou eigenlijk van dat jensen...
ik vond hem altijd verschrikkelijk, tot ik hem vorig seizoen op tv zag,...
vorig seizoen was hij echt heel leuk, leuke gasten,leuk,.. gewoon leuk.
dus ik dacht tijdje geleden, 'oh leuk hij komt weer' .. nou.. ik vind hem nu dus echt weer minder prettig.
t viel me gewoon heel erg op dat het echt voor het rtl publiek is...
en hij heeft niet zulke leuke gasten meer, en hij is gewoon niet grappig meer...
en die jan paperazzi.. *rilling* |
|
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 28, 2006 12:27 |
 |
Ik vind hem soms in de buurt van leuk komen. Maar het is vooral allemaal humor ten koste van allerlei mensen. Ik vind het leuker als mensen ook een beetje kunnen lachen om zichzelf, en dat kan Jensen niet. Het mag nooit over hem gaan.
Verder gaat hij altijd zitten kruipen en slijmen als hij een buitenlandse belangrijke gast heeft, en dat vind ik echt heel erg. Je moet al je gasten hetzelfde behandelen. Als je stoer durft te zijn tegen Jamai of een GTST acteur, dan moet je dat ook gewoon doen tegen Shakira. Laten we zeggen dat hij nooit van zijn leven in Griffioendor zou worden ingedeeld.  |
|
|
  |
 |
DumbledoreIsNotDead
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 17:46 |
 |
Het programma is verschrikkelijk. Het geluid is hol, het publiek klapt en lacht op commando en Robert Jensen vindt zichzelf helemaal geweldig en de interviews draaien vaker om hem dan om de gasten. K*tprogramma dus... |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 0:08 |
 |
Ik vond Jensen altijd fantastisch, leuke gasten, leuke grappen etc.
Tegenwoordig word het helemaal uitgemolken. In één seizoen komen 5keer de zelfde gasten langs, en de grappen zijn veel het zelfde. Maar het is wel leuk dat het iedere dag is. Als je je verveeld, kan je dat gewoon gaan kijken. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 11:32 |
 |
Ja inderdaad dat gevoel heb ik ook. Nu het elke avond erop is kunnen ze niet altijd aan gasten komen dus ze laten gewoon een paar dezelfde gasten 5 keer per maand komen ofzo.
Zoals die tweeling van Beauty and the Nerd. En die man uit X-factor. En Kelly komt altijd..
Ach als ik kan dan kijk ik er nog wel eens na, ik vind het soms wel grappig en leuk om naar te kijken. Maar ik wil nou ook weer niet zeggen dat het mijn favoriete progamma is. Het is wel ok. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 11:59 |
 |
Ik kijk het 1 of 2x per week, soms vind ik de personen die komen gewoon niet leuk of is het te erg irritant. Maar ik kan er meestal wel om lachen, soms ook niet als hij die mensen uit idols/x-factor gewoon 2x helemaal laat afgaan, ja oké ze kiezen er natuurlijk zelf voor maar goed.
Achja het is wel grappig |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 13:59 |
 |
Ik vind het wel leuk, maar ik kijk meestal eigenlijk alleen als er mensen komen die ik leuk vind.
En @Tops, ik ben het met dit stukje wel eens "Maar ik kan er meestal wel om lachen, soms ook niet als hij die mensen uit idols/x-factor gewoon 2x helemaal laat afgaan, ja oké ze kiezen er natuurlijk zelf voor maar goed."
Ik vind het ook soms te hoe er soms over hun wordt gedaan. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 15, 2006 22:04 |
 |
Jensen.. GREAT! Hij heeft Goeie humor XP En die droge opmerkingen zijn echt heel komisch. Ja, de moeite waard!
En ook hoe hij altijd tegen Jan doet soms. XP En hij kan tegenwoordig ook niet goed overweg met (kw)albert Verlinde. Waar hij ook altijd leuk over spreekt. |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
xydos
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 15, 2006 22:20 |
 |
jensen is echt goed maar soms ook saai!! hangt van de persoon die komt af!!
de beste aflevering tot nu toe vond ik die met gordon ramsey!!
hebben jullie die ook gezien?  |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 16, 2006 10:03 |
 |
OMG.. Hij had Beau van Erven Dorens uitgenodigt!! LOL
Die maakte die tot voor kort nog overal voor uit 't Zal mij benieuwen of-ie nu ook "Kwalbert" Verlinden kan strikken [voor degene die het zielig voor "Kwalbert" vinden: Dat is zelf de grootst bitcherige relnicht ie er rondloopt, dus die mag wel eens voor paal worden gezet ^^]
Wow wat een zin  |
|
|
  |
 |
The Kilik Girl
2e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 14:06 |
 |
bah! Aan jensen heb ik echt een hekel. Het is een vies, naar mannetje en maakt domme opmerkingen. De enige aflevering die ik leuk vond was die met Ali B. Maar dat kwam dus niet door Jensen, maar door Ali B. |
_________________ How much do you love me?
How much you care?
How much do you need
me when I'm not there?
~Mika~ |
|
  |
 |
~Yasmine~
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 17:02 |
 |
Ik vind Jensen wel een leuk programma! Jensen vind ik wel humor hebben =] Ik kan er wel om lachen! Ik vind niet dat hij z'n gasten voor l*l zet hoor, hij maakt gewoon grappen en lacht met ze.
De leukste afleveringen vond ik met Herman( van Idols) en Lionel Richie. Toen heb ik echt gelachen! =] |
Watching us fading and watching it all fall apart ♥ |
|
  |
 |
Sauel
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 15, 2007 12:17 |
 |
Een prachtig programma. Het is er wel op vooruit gegaan. En toch vind ik het knap dat hij soms zulke beroemde gasten in zijn show weet te krijgen, Snoop Dogg, Borat,Shakira, Gordon Ramsey, en weet ik veel wie allemaal niet. Zou me trouwens niet van opkijken als de nieuwe Potter film uit is dat Harry ook een keer langskomt. |
|
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 21:47 |
 |
ik kijk Jensen zo af en toe.
Ik vind het dan wel leuk om naar te kijken. Maar ga er niet speciaal voor bij de tv zitten.
De laatste aflevering die ik gezien heb van Jensen is die met Dirk Benedict en Dwight Schultz. Face en Murdock in The A-team.
Die aflevering vond ik erg leuk, vooral door de manier waarop Dwight binnen kwam. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 21:53 |
 |
Als ik 's avonds door de week op zoek ben naar een vreselijk programma, dan kijk ik naar Jensen.
De manier waarop hij mensen bespottelijk maakt, waarop hij lacht.. VRESELIJK.
Ik vond het zo vreselijk dom dat die Jan Paparazzi er zo lang bij bleef. Hij is nu eindelijk slim geworden.
Serieus, als ik een programma van tv kon halen, zou dat Jensen zijn. Bespottelijk. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
|