Auteur |
Bericht |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 21:04 |
 |
Helen schreef: | Sterretje schreef: | Fred schreef: | Tifa schreef: |
Anyway; ik kijk nooit GTST, maar nu Ludo dood is? Wel Ik wil weten wie het gedaan heeft en waarom, dan kijk ik het niet meer  |
Ja de ludo sanders is dood maar wie het heeft gedaan is nog niet bekent. Nouja hij is neergeschoten door Janine maar ze waren een soort levend clueodo aan het doen en zij moest hem neerschieten alleen wist ze niet dat er echte kogels in zaten. Dus de kogels zijn verwisseld maar door wie is nog niet bekent.
Wel hebben Moris, Nick,Robbert,Sjors en Bing op Moris verjaardag het moordplan verzonnen alleen toen waren ze boos op hem en hadden ze spacecake gegeten ^^
|
Misschien moeten we een GTST-topic aanmaken?
Ik heb er nog geen daarover gevonden. |
Die is net vorige week gesloten [/spam] |
Ja, ik meende ook dat ik hem eens had gezien.
Wat is de reden van het slotje? |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 21:06 |
 |
Geen idee. Misschien omdat er teveel Soaptopics waren.
Ik weet het echt niet meer |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 21:08 |
 |
nou zie het eerste bericht. Er waren heel veel topics over soaps dus ze hebben er maar 1 gezamelijke over gemaakt.
Oftewel precies hetzelfde wat Helen net ook al zei..
Soaps hebben ook een slechte invloed op jonge tienermeisjes. Lees dit bericht maar eens... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 11:05 |
 |
Ik keek vroeger geen enkele soap, ik had er een hekel aan!! xD Van groep 6 tot klas 1 heb ik toen GTST en ONM gevolgd...(en ik was een Bas Muijs -fangirl xD. Die speelde Stefano Sanders) maar op een gegeven moment vond ik ONM niks meer aan en na een halfjaar stopte ik ook met GTST kijken. Tussendoor heb ik wel eens wat afleveringen van ZOOP gekeken maar het kon me niet echt boeien.
Toen hoorde ik van Lotte. Er was enorm veel reclame omheen enzo en het leek me geweldig. Ik heb de 1e aflevering gekeken..Maar ik vond er niks aan. Alleen maar geklets en 1 gesprek was zo langdradig en saai...er zit ook niet echt humor in ofzo =.=''. Nou dat was dus ook afgevallen. Maarrrr sinds 2 dagen kijk ik weer GTST ^^. Vanwege Nick <33333 Die kende ik allang maar oke ^^''. Ik had weer zin in GTST ineens. Nick is cute, ik heb hem ook een keer op de Fantasy Fair gezien 2 jaar terug =D. *hij rende snel door* Ook vind ik die nieuwe tiener wel schattig, die Noud ofzo. Maar goed..*verhaaltje uit* |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 7:38 |
 |
Ik dacht al hebben ze geen soap topic
Ik ben namelijk grote GTST fan , ik ga soms niet naar verjaardagen en allemaal van die dingen om geen aflevering te missen. Mijn moeder/vader/zus/broertje worden er gek van en vinden het onzin dus ik kijk meestal boven op mijn kamer Trouwens mijn moeder en zus keken vroeger dus ik weet niet waar ze zich nu zo aan ergeren
Ik keek ook wel eens naar zoop en hotnews maar dat gaat niet meer met huiswerk  |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 12:05 |
 |
Ik ben eigelijk verslaaft aan soaps. Maar ik vind dat sommige soaps op niets slaan. Nu is er in Nederland zo'n soap dat "Topstars" heet. Dat gaat toch over een dansschool, niet? Wel, bij ons in Belgie heb je ook zo'n soap dat "Spring" heet. Dat gaat dus ook over een dansschool. Is dat geen plagiaat? Want het zijn juist dezelfde verhalen en de studio is ookal helemaal hetzelfde.
Ik kijk enorm graag naar "Malcolm in the Middle", "Veronica Mars", LOST, "Boy Meets World", AVF (America's Funniest Homevideos) en "Charmed". "The Simpons" is ook tof, maar dat zien we meestal niet omdat het op het zelfde uur begint van een ander programma. t'Is wel spijtig dat Veronica Mars is gedaan. Het was wel een raar einde, maar ze hebben intussen al een petitie gestart dat er toch nog een seizoen 3 komt. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 12:12 |
 |
Sophie Wemel schreef: | Ik ben eigelijk verslaaft aan soaps. Maar ik vind dat sommige soaps op niets slaan. Nu is er in Nederland zo'n soap dat "Topstars" heet. Dat gaat toch over een dansschool, niet? Wel, bij ons in Belgie heb je ook zo'n soap dat "Spring" heet. Dat gaat dus ook over een dansschool. Is dat geen plagiaat? Want het zijn juist dezelfde verhalen en de studio is ookal helemaal hetzelfde. |
Studio 100 had daar wel een akkoord mee hoor. Of toch iets dergerlijks.
Het is eigenlijk gewoon Spring, maar dan met Nederlandse acteurs.
Wat ik wel grappig vind, naar het schijnt heeeft die groep popstars ook een liedje.
En dat heet "Te min voor Katja"
Waarom is dat grappig, een paar jaar geleden had spring hier een hitje met 'Te min voor Anja' |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 22, 2006 18:18 |
 |
Hippogriefje schreef: | Maarrrr sinds 2 dagen kijk ik weer GTST ^^. Vanwege Nick <33333 Die kende ik allang maar oke ^^''. Ik had weer zin in GTST ineens. Nick is cute, ik heb hem ook een keer op de Fantasy Fair gezien 2 jaar terug =D. *hij rende snel door* |
Yeay Nog een Nick fan Ik hoor altijd van heel veel mensen dat ze Nick niet knap vinden maar gelukkig iemand die het er wel mee eens is. Ik vind hem echt heel schattig en zeker dat belgische gepraat erbij ^^Alleen jammer dat hij nu even weg is IK hoop dat hij snel weer terug komt.
@Sterretje: Gtst topic is gesloten omdat ze dit topic hebben geopend. Er stond dat het ook hierin besproken kon worden. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 23, 2006 19:34 |
 |
Ik kijk naar:
Familie: Vroeger niet natuurlijk, ben dit jaar écht begonnen met volgen. VTM is marginaal, maar Familie vind ik heel veel verbetert. Wel boring natuurlijk met al die vooruit-sprongen (en die verandering van personages). Ik herinner me van vroeger wel Didier ofzoiets, waar ik enorm schrik van had...(Veronique is een überb*tch man )
Thuis: altijd al naar gekeken. Veel minder spastisch dan Familie, volgens mij. Veel leukere verhaallijnen, maar als Frank er écht uitligt, dan kijk ik niet meer (en de helft van Vlaanderen ook niet meer geloof ik ) Leuk dat ze er Peggy terug hebben ingebracht, vond ik altijd een coole. |
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 11:37 |
 |
superjasmien schreef: | Ik kijk naar:
Familie: Vroeger niet natuurlijk, ben dit jaar écht begonnen met volgen. VTM is marginaal, maar Familie vind ik heel veel verbetert. Wel boring natuurlijk met al die vooruit-sprongen (en die verandering van personages). Ik herinner me van vroeger wel Didier ofzoiets, waar ik enorm schrik van had...(Veronique is een überb*tch man )
Thuis: altijd al naar gekeken. Veel minder spastisch dan Familie, volgens mij. Veel leukere verhaallijnen, maar als Frank er écht uitligt, dan kijk ik niet meer (en de helft van Vlaanderen ook niet meer geloof ik ) Leuk dat ze er Peggy terug hebben ingebracht, vond ik altijd een coole. |
Familie is eigenlijk echt wel lachen.
Het is belachelijk, maar toch.
Ze zitten in principe al in het jaar 2016 door die tijdsprongen.
Ik snap ook niet goed waarom ze het gedaan hebben. Acteurs worden zo vaak door andere vervangen om dezelfde rol te spelen. daarvoor moet je niet ouder zijn.
En dan van die baby's ja dan had je voor je 3000ste aflevering maar geen 3 kindjes moeten laten geboren worden.
Natuurlijk zit Frank nog in thuis.
Gisteren zei hij dat hij terug naar België ging.
Ben eens benieuw hoe Simmonneke daarop gaat reageren.
Ik verschoot toen ik ze met Mo zag kussen. (Had al een tijdje niet meer gekeken). Ik had zo iets van 'de slet' uw man nog maar net begraven en ze is al bij iemand anders.
Ik volg ook wittekerke.
Zo jammer dat Moesj een miskraam heeft gehad. Ik hoop niet dat ze nu naar Billie gaat. Dt is maar een teut.
En Frank met de Surfclub is zo grappig. Denkt dat hij alles zoveel beter weet, maar kan er gewoon niets van. Ik vraag me af of Lotte terugkomt werken voor Frank. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 18:45 |
 |
ik kijk maar naar een soap en dat is as the world turns.
ik keek gewoon een paar jaar geleden een keer naar as the world turns en vanaf die tijd ben ik er verslaafd aan en is het mijn lievelings soap. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 11:55 |
 |
Ik mis ook eens een weekje wittekerke.
En wat gebeurd er: De schorre is afgebrand!!
Ramp oh ramp.
Dat had ik nu nooit verwacht. Dat ze de schorre zouden laten wegdoen in Wittekerke.
En oh-o: Moesj die de geheime relatie ontdekt van de vader van Arne. Ik ben eens benieuwd hoe ze het gaat vertellen. |
Paul Claudel
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 14:44 |
 |
Princess_Morgan schreef: | ik kijk maar naar een soap en dat is as the world turns.
ik keek gewoon een paar jaar geleden een keer naar as the world turns en vanaf die tijd ben ik er verslaafd aan en is het mijn lievelings soap. |
Daarom kan ik dus niet meer naar andere programma's kijken.
Eerst keken we altijd samen, maar het verhaal is nu gewoon zo stom geworden. Af en toe kijk ik dan nog wel eens, ik moet toch iets te doen hebben behalve huiswerk.  |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 17, 2007 16:57 |
 |
Ik kijk naar ONM en GTST. Ik vind soaps gewoon leuk om te volgen^^'. Niet dat er echt hoogstaande, intelligente verhaallijnen in zitten, maar toch vind ik het een soort van ontspanning.
Ik kijk geen Engelse soaps; ik weet niet, maar dat lijkt me niet zo leuk. |
 |
L!jntje
2e jaars

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 20:37 |
 |
Als Belg, ben ik een fan van het eerste uur van Witterkerke, misschien niet echt een soap maar eerder een serie. |
|
|
  |
 |
|