Auteur |
Bericht |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 23:29 |
 |
Naar aanleiding van Ry-rahrr's quote hierboven...
The Automatic, HARDCORE!?
Ze hebben een 2e of 3e stem die in de meeste nummers vaag op
de achtergrond mee"schreeuwt", maar zodra er geschreeuwd wordt in een nummer is het toch niet meteen Hardcore?
Oh btw, over "Hardcore" gesproken. Een enkel nummer van Help She Can't Swim en The Blood Brothers vind ik oké, verder kan ik het echt niet aanhoren, omdat het simpelweg bijna niet melodieus is. Maar The Blood Brothers hebben wel goede teksten, though. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 11:13 |
 |
iesz schreef: | Strongest Wizard schreef: | Ooit gehoord van: De Heideroosjes?
Dat is Hardcore/Punk, ook erg leuk btw
Hardcore is inderdaad erg gaaf, alleen zonde dat mensen het vaak zien als een kenmerk voor racisten, ach ja je hebt altijd mensen die het verkloten voor de echte liefhebbers toch
Gr. |
Dat is inderdaad goed met punk er door heen.
Maar dat andere....
Ik heb een hekel aan Hardcore..(daar bedoel ik mee met terror enzo...)
Ik heb ook weleens Hardcore gehoort daar werden Hitler teksten er door heen gegooit.
Zo erg, dat kan niet vind ik.
Eigelijk vind ik het geen muziek.
Eigelijk heb ik ook een hekel aan die mensen.
Hoe sommige erbij lopen, met rood wit blauw strikjes enzo.
Ik heb daar een beetje een hekel aan
Het komt denk ik ook omdat mijn zwager in elkaar is geslagen door hun alleen omdat die er apart bij loopt...(Vind ik ook niet kunnen)
Niemand is perfect..!
Er zitten hier veel meer hardcore fans wat ik dacht^_^ |
Even aanpassen ^^
Ik ben wel anders over hardcore gaan denken.
Ik vind het nog steeds geen leuke muziek en meestal ook geen leuke mensen die hardcore aanhangen want ik hou totaal niet van racisme!
Maar ik had er echt een hekel aan, nu valt het wel mee.
Ik probeer nu elke gerne te accepteren. Maar ik vind hardcore gewoon niet leuk omdat iedereen hardcore kan maken. Gewoon paar deuntjes maken op de computer.
Ik vind als je muziek kan maken moet je het met instrumenten doen.
Ik vind hardcore ook gewoon niets overbrengen. Ik hou van muziek wat een mooie tekst enzovoort heeft.
En nu ga ik het even over die mensen hebben.
Je heb natuurlijk altijd wel hardcorehanggroepen, en die mensen gedragen zich zo achterlijk.
Weleens mensen in elkaar slaan, geluid over last... Ect... (ik nam wel de ergste voorbeelden maar het gebeurt wel!)
En nu moeten jullie het niet opvatten dat alle hardcorehanggroepen dat doen, want ik denk dat ook andere groepen dat doen niet alleen maar hardcorehanggroepen
Maar metal vind ik meestal ook pokke herrie met geschreeuw der in enzo. |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 19:51 |
 |
Hermione Granger schreef: | Naar aanleiding van Ry-rahrr's quote hierboven...
The Automatic, HARDCORE!?
Ze hebben een 2e of 3e stem die in de meeste nummers vaag op
de achtergrond mee"schreeuwt", maar zodra er geschreeuwd wordt in een nummer is het toch niet meteen Hardcore?
Oh btw, over "Hardcore" gesproken. Een enkel nummer van Help She Can't Swim en The Blood Brothers vind ik oké, verder kan ik het echt niet aanhoren, omdat het simpelweg bijna niet melodieus is. Maar The Blood Brothers hebben wel goede teksten, though. |
HSCS en BB is still no hardcore. BB is post-hardcore, wat nogal verschilt met de post-less versie. En waar het vandaan komt dat HSCS hardcore zou zijn, snap ik al helemaal niet.
HC is idd niet erg melodieus. Hoewel. Soms. Hangt van de band zelf af.
Maar alsof dat moet.
Voor mij voltstaat een erg goede screamer, goede drum en goede gitaarrifs. En sommige hc-bandjes hebben erg goede teksten. Dan nog. Still addicted (:
Besides is winter altijd m'n hc-periode.
Enne. Over gabbers: Ik kan geen gabbers meer zien. En ik ben echt klaar met dat soort mensen. En, no thanks, ik moet er gewoon niks meer van hebben.
De muziek mocht ik sowieso al niet (en het gaat me niet eens om het feit dat iedereen het kan maken, of dat het simpel en tekstloos en inhoudloos is; het is gewoon pokkelelijk) maar de mensen probeerde ik tot voor kort altijd toch te respecteren. Wel, dat is dan ook weer gedaan. |
  |
 |
j-me
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 20:14 |
 |
Ik ben wel anders over hardcore gaan denken.
Ik vind het nog steeds geen leuke muziek en meestal ook geen leuke mensen die hardcore aanhangen want ik hou totaal niet van racisme!
Ik probeer nu elke gerne te accepteren. Maar ik vind hardcore gewoon niet leuk omdat iedereen hardcore kan maken. Gewoon paar deuntjes maken op de computer.
Ik vind hardcore ook gewoon niets overbrengen. Ik hou van muziek wat een mooie tekst enzovoort heeft.
Je heb natuurlijk altijd wel hardcorehanggroepen, en die mensen gedragen zich zo achterlijk.
Weleens mensen in elkaar slaan, geluid over last... Ect... (ik nam wel de ergste voorbeelden maar het gebeurt wel!)
En nu moeten jullie het niet opvatten dat alle hardcorehanggroepen dat doen, want ik denk dat ook andere groepen dat doen niet alleen maar hardcorehanggroepen
Maar metal vind ik meestal ook pokke herrie met geschreeuw der in enzo.
hier ben ik het dus niet mee eens, hardcore kan je niet op de PC maken... denk ik. maar er komt amper racisme in voor. rap/hip hop/r&b. daar komt wel heel veel racisme in voor. en metal en hardrock enzo is sooooooooooooooooooo lauw. |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 20:26 |
 |
j-me schreef: | hier ben ik het dus niet mee eens, hardcore kan je niet op de PC maken... denk ik. maar er komt amper racisme in voor. rap/hip hop/r&b. daar komt wel heel veel racisme in voor. en metal en hardrock enzo is sooooooooooooooooooo lauw. |
Tuurlijk kun je hardstyle wél op de pc maken. Hoe denkje dat ze het anders doen? Niet met instrumenten, hur (: |
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 14, 2006 12:17 |
 |
j-me schreef: | Ik ben wel anders over hardcore gaan denken.
Maar metal vind ik meestal ook pokke herrie met geschreeuw der in enzo.
hier ben ik het dus niet mee eens, hardcore kan je niet op de PC maken... denk ik. maar er komt amper racisme in voor. rap/hip hop/r&b. daar komt wel heel veel racisme in voor. en metal en hardrock enzo is sooooooooooooooooooo lauw. |
Tuurlijk kan je wel hardcore op de computer maken.. Die deuntjes van hip-hop enzo worden ook op de computer gemaakt..
Tenzij je het over het punkhardcore heb.
Dus jij vind dat mensen die met rood-wit-blauw strikjes in hun haar lopen geen racisme? |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
|
|