Auteur |
Bericht |
Stephanie_
4e jaars
Verdiend:
99 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 15:42 |
|
Ik speel zelf geen toneel, maar zou het wel graag doen..
Zitten jullie bij een toneelclub/doe je audities voor films? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ze zoeken trouwens ook mensen voor 'Timboektoe!' .
Dit is een boek van Carry Slee die verfilmd wordt.
Heel misschien schrijf ik me wel in... meer info vind je op;
Carry Slee website *klik*
Edit; De poll kan ik niet meer veranderen, helaas.. sorry.. En als je in een film gespeeld hebt, zet er dan ff bij welke. Sommige mensen hebben hierop gestemd, maar zetten dat er niet bij. |
Laatst aangepast door Stephanie_ op Di Dec 12, 2006 16:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Skay
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 15:48 |
|
Nee ik zit niet op een toneelclub, maar zou het wel graag willen.
Op school hebben we elk jaar een musical zoals Grease, maar dat is nu veranderd in City Idols, dus meer een talentenshow. Daar zal ik me wel voor inschrijven, want ik hou veel van dansen. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
|
|
Peppie2507
Dreuzel
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 16:05 |
|
Ik zit zelf bij een toneelvereniging.. zoals je in het smoelenboek kunt zien..
We zijn altijd op zoek naar nieuwe leden tussen de 16 en de 66..
We oefennen op woensdag middag in nieuwegein..
dus woon je in nieuwegein en/of omstreken en je wilt bij een toneelvereniging stuur mij dan een PB of loop gezellig een woensdag avond bij ons naar binnen..
Kijk ook eens op: http://www.toneelverenigingog.nl
zo genoeg reclame.
maar ik zit ook op een toneelvereniging en ik heb het ontzettend naar mijn zin
foto zijn verkrijgbaar op verzoek |
|
|
|
|
Darkness
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 16:22 |
|
Ik zit niet bij een toneelvereniging en daar komt bij dat ik niet lappen tekst kan onthouden. Nee doe mij maar gewoon een LARP event veel makkelijker je hoeft geen tekst te onthouden en je kan gewoon je karakter uitspelen zoals jij dat wilt. Maar het nadeel is dat je wel moet improviseren wat de meeste mensen wel lastig vinden. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
|
|
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 16:35 |
|
Helaas zit ik niet bij een toneelvereniging, alhoewel, helaas? Theater is niet helemaal mijn ding, ik heb het meer op muziek. Voor mij dus geen toneel.
Maar voor degenen die wel aan acteren doen: zitten jullie allemaal bij een vereniging? Heb je veel optredens? En is het heel amateuristisch - met alle respect - of vrij professioneel?
Maar wat ik vooral even kwijt wilde was dat je de poll beter aan kunt passen. Mensen kunnen nu alleen maar antwoorden dat ze aan toneel/acteren doen/deden of dat ze het (nog) niet doen, maar het wel graag zouden willen. Mijn optie zit er dus niet bij: Ik doe niet aan toneel en ben ook niet van plan om dat te gaan doen. |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 16:35 |
|
@Darkness, geweldige foto
Ik zit zelf niet bij een toneelvereniging. Zoals Darkness zegt vind ik LARP ook erg leuk, hoewel ik het ook leuk vind om te acteren etc. Laatst met een toneelstuk speelde ik een opa, en ik kreeg van heel veel mensen complimenten.
Maargoed, toneelspelen vind ik leuk, ja, dus als ik ook de kans/tijd krijg om het te doen, doe ik het. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
melismelis
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 17:06 |
|
Ik zit wel op een toneelvereniging, maar dat doe ik nog niet zo lang.
Ik heb wel vanaf me zevende musicalles van 3 uur per week gehad. maar omdat ik het al ongeveer 4/5 jaar heb gedaan wou ik een keer iets anders doen.
Ik ben ingeschreven bij een castingsbureau en ik heb me ook opgegeven voor de audities van timboektoe.
Kuzzzies van Melissa |
|
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 18:09 |
|
Ik zou héel graag toneelschool willen doen. Toneel lijkt me vele leuker dan acteren voor het doek. Bij toneel heb je meer 'contact' met het publiek, en weet je meteen wat ze ervan vinden. Ik heb al aan toneeltjes mee gewerkt, in het basisonderwijs (two years ago). Eén ervan was onze Afscheidsmusical over liefde en een ander was Kersttoneel. Ik genoot er enorm van! Ik had geen grote rol ofzo, eigenlijk moest ik maar weinig zeggen. ^^ Maar toch vond ik het enorm leuk! Maar toneelschool doen? Nâh, niks voor mij denk ik. Ik heb nogal plankenkoorst en dat komt niet goed bij publiek. Dan begin ik zweethanden te krijgen, tekst te vergeten of dingen te doen die ik niet moet doen. (:
|
|
|
|
|
Shoka
2e jaars
Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 19:06 |
|
WEEEH thoneel spelen vind ik echt superrr! Ik thoneel speel altijd met mijn hele buurt, wat natuurlijk volstrekt onzin is, maar het is zo leuk! Eerst bedenk je wat je karakter is, en dan maken we een verhaal en dan gaan we thoneelspelen. Niet met kleding of zo, nee gewoon ergens in zo'n bos of zo. Héél leuk.
Ik heb ook twee jaar geleden meegedaan aan zo'n kerstthoneelstuk. Bwaaah, dat was echt supermelig als ik daar aan terugdenk. Dat was op school, voor de basisschool, de meeste waren van de bovenbouw maar er zaten ook twee van de basisschool, ik en nog eentje van groep 6. Ik was zo'n herder. XDDDD Dat was een domme rol, ik hoefte bijna niets te doen, maar het was... stom. En Jezus was een pop. En Maria en Jozef. Ooooh, dat was zoooo leuk... Ongeloofelijk dom maar leuk!! Hebben dat meer hier niet, kersthoneelstukken op school?
Nou ja, om er maar snel een einde aan te maken, ik vind thoneel spelen erg leuk en het is mijn hobby. Ik wil laten misschien op een thoneelclub of LARP'en. Dat kan nu waarschijnlijk allemaal niet omdat ik 13 ben.
Wat ik ook wel graag wil is inschrijven voor een film, maakt niets uit of het een figurantenrol of een grote rol is. Maar je ziet dan ook bijna geen sites waar je daarmee kunt inschrijven en zo, hoe komen die mensen daar toch mee? Dat vraag ik me echt af. Vrienden en familie of zo?
P.S. ik wil heel graag in de Darren Shan film meedoen, maar van die film zie je op Internet geen ene flikker. XD |
_________________ I just lost my soul a month ago.
1 month = 30.4368499 days
Boeh, een vliegende koeh.
Ik eis zomer! |
|
|
|
teule
7e jaars
Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 20:44 |
|
Ik zit niet bij een toneelgroep, en heb hier opzich geen behoefte aan.. Ik vind het echter wel heel leuk om te acteren/toneel te spelen.. Maar dit kan ik nooit laten blijken want ik heb niet zo vaak met zoiets te maken waarin ik iets moet acteren... Soms denk ik wel bij een film: 'dat had ik beter gedaan!'.. maar dat is natuurlijk in het echt wel moeilijker... |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
|
|
melismelis
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 15:26 |
|
Shoka schreef: | WEEEH thoneel spelen vind ik echt superrr! Ik thoneel speel altijd met mijn hele buurt, wat natuurlijk volstrekt onzin is, maar het is zo leuk! Eerst bedenk je wat je karakter is, en dan maken we een verhaal en dan gaan we thoneelspelen. Niet met kleding of zo, nee gewoon ergens in zo'n bos of zo. Héél leuk.
Ik heb ook twee jaar geleden meegedaan aan zo'n kerstthoneelstuk. Bwaaah, dat was echt supermelig als ik daar aan terugdenk. Dat was op school, voor de basisschool, de meeste waren van de bovenbouw maar er zaten ook twee van de basisschool, ik en nog eentje van groep 6. Ik was zo'n herder. XDDDD Dat was een domme rol, ik hoefte bijna niets te doen, maar het was... stom. En Jezus was een pop. En Maria en Jozef. Ooooh, dat was zoooo leuk... Ongeloofelijk dom maar leuk!! Hebben dat meer hier niet, kersthoneelstukken op school?
Nou ja, om er maar snel een einde aan te maken, ik vind thoneel spelen erg leuk en het is mijn hobby. Ik wil laten misschien op een thoneelclub of LARP'en. Dat kan nu waarschijnlijk allemaal niet omdat ik 13 ben.
Wat ik ook wel graag wil is inschrijven voor een film, maakt niets uit of het een figurantenrol of een grote rol is. Maar je ziet dan ook bijna geen sites waar je daarmee kunt inschrijven en zo, hoe komen die mensen daar toch mee? Dat vraag ik me echt af. Vrienden en familie of zo?
P.S. ik wil heel graag in de Darren Shan film meedoen, maar van die film zie je op Internet geen ene flikker. XD |
Als je auditie wil doen voor een film moet je je inschrijven bij een castingsbureau.
Ik zelf ben ingeschreven bij matha mojet kindercastin (http://www.marthamojet.nl/) en bij shootingstar (www.shootingstar.nl)kan je je ook vaak opgegeven voor audities dat heb ik ook gedaan nu voor thimboektoe nu.
Kuzzzies van Melissa |
|
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 16:40 |
|
Ik zit niet op een toneelclub ofzo.
Ik vind het wel leuk verder, maar ik doe het niet vaak, toneelspelen. Wel vind ik het altijd nogal eng bijvoorbeeld bij een schoolmusical vroeger ofzo. |
|
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 20:17 |
|
Ik heb ongeveer 2 jaar op toneel gezeten en daarna nog 2 jaar op musical. Toen ik naar de middelbare school ging ben ik eraf gegaan, omdat ik dacht dat ik het op mijn school kon doen. Dat bleek pas vanaf de tweede te kunnen, maar heb toen wel gewoon drama als les gehad(net als in de tweede). Toen ging ik op vrijdag op Kung-Fu en kon ik dus niet op toneelclub. Nou ja, doe het nu als keuze vak(en eind-examenvak). Toneelspelen is leuk:D
Leukste rol verdeling vond ik nog wel toen ik de eerste helft van het stuk sneeuwwitje was en de tweede helft een van de kabouters. Was als kabouter groter dan de andere sneeuwwitje. maar tja, was ook een moderne versie:P |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
j-me
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 21:15 |
|
Nope, ik zit niet op een toneelvereniging. Maar ik LARP wel! Je zou het wel een beetje kunnen vergelijken met toneel. Je hebt verschillende karakters, een rol, een leider, een plot (verhaal). Alleen kan je het zelf invullen. Je hebt meer vrijheid. Een paar jaar geleden heb ik wel een jaarcursus toneel gedaan, Skay trouwens ook, en dat was heel leuk. We hebben toen een voorstelling gegeven. Mijn oma had het opgenomen, maar de camera was die nacht uit de auto gestolen. |
|
|
|
|
Donya_07
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 22:56 |
|
Ik zit ook bij een toneelvereniging. Het is echt zo cool om toneel te spelen, dan leef ik me helemaal uit XP
In een film spelen lijkt me ook geweldig XD Echt lang zit ik er nog niet bij. Sinds september dit jaar. Maarja, ik heb een hele leuke groep, en ik wil later ook iets met acteren enzo doen XD |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
|
|
|