Auteur |
Bericht |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 19, 2006 20:38 |
 |
Geweldig!
Wij hebben thuis een abo op mijn broers naam maar hij leest hem niet meer maar me pa,ma&ik wel.
Ik ben 14 maar dat boeit me niets!  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
caunt dracul
3e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 18:33 |
 |
Donald Duck IS GEWELDIG! heb al jaren een abbonement.. blijf t leuk vinden
greetz CD |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 11:16 |
 |
Toen ik wat jonger was vond ik het wel vet, maar het heeft nu meer een soort van jeugdsentiment voor mij. Ook de 'ouderwetse' tekenfilmpjes zijn zo cool! Het blijft toch wel altijd leuk. Heel af en toe lees ik er nog eens een op mn werk (leesmap), maar ik vind het toch niet meer zoals het was. Maar dat is eigenlijk met veel dingen van vroeger. 'Vroeger was alles beter' gaat in dit opzicht wel op! Kijk ook maar naar Asterix en Obelix, niks kan tegen de oude strips op!!
Trouwens, in het stripmuseum in Groningen lieten ze toen ik er was filmpjes van Donald Duck zien.. iemand anders ook daar geweest? Dat was echt zoo cool!!! Daar zijn de ècht coole/oude dingen te zien! |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 23:18 |
 |
Ik lees de Donald Duck nu alweer een paar jaar en ik vind het een leuk blad. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 19, 2006 21:45 |
 |
Ik ben er jaren lid van geweest en las het ook met heel veel plezier. Nu pak k soms nog steeds wel een DD van de stapel. Vooral in de zomer, lekker in het zonnetje een DD lezen. Ik ben er nu al zo'n 2 jaar niet meer lid van en koop 't ook niet meer, maar als ik er ergens één zie liggen begin k wel meteen weer met lezen.  |
|
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 14:53 |
 |
Mijn zusje is ook lid net een paar maandjes van de Donald Duck erg leuk vind ik het wel om het te lezen, de strips zijn erg grappig en ik lees hem gelijk naar dat mijn zusje hem heeft gelezen natuurlijk hé  |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 17:58 |
 |
Ik vind Donald Duck geweldig!
Mijn pa was er al jaren lid van maar toen heeft hij het abbo opgezegt omdat hij hem bijna niet meer leeste.
Dat vond ik echt balen want ik vond het echt een super gaaf blad! (niet dat ik het toen kon lezen maar ik vond de plaatjes al geweldig )
Gelukkig heeft m'n broer voor z'n verjaardag een abbo gevraagt op de Donald Duck en heeft hem dus gehad!
Maar ja nou moet ik eerst wachten tot dat m'n broer hem uit heeft en dan is het een strijd tussen m'n pa en ik wie hem dan als eerst mag lezen  |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
Halfbloed prinses
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 17:19 |
 |
mijn broertje heeft een abo:P,, daarom vechten we er altijd om:P, me ma vindt het echt helemaal niets:S maar ik well:P
ik ben net als miss Raddy 14,, |
_________________ Een lange tijd geleden waren er eens vier meisjes.
Een van de meisjes speelden He-Who-Must-Not-Be-Named.
He-Who-Must-Not-Be-Named kon níet naar beneden kijken.
De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond... |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 20:22 |
 |
Jaa... maar in ongeveer 2 weken ben ik 15  !
Maar ik lees de Donald Duck nog trouw elke week!
Ik heb een hekel aan die verhalen van mickey mouse en goofy enzo! Hallo het heet toch de DONALD DUCK en niet de MICKEY MOUSE!! Het liefst lees ik gewoon verhalen van die sgattige eend! Ik hoop echt dat de grote boze wolf een een keer de rotbiggen opeet! Broer konijn is best lauw dus die mag blijven leven  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Halfbloed prinses
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 17:04 |
 |
Ik ben het helemaal met Miss Rady eens,, Broer konijn is de lauwste ,, samen met de grote boze wolf:P
Donald Duck vindt ik toch nog het leukste
xx |
_________________ Een lange tijd geleden waren er eens vier meisjes.
Een van de meisjes speelden He-Who-Must-Not-Be-Named.
He-Who-Must-Not-Be-Named kon níet naar beneden kijken.
De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond... |
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Ma Apr 02, 2007 20:59 |
 |
Wizardjuh schreef: | Ik vind Donald Duck ook wel leuk, maar vaak zit er niet echt een verhaallijn in (betekent NIET dat ik oom Donald niet leuk vind, hoor).
Ik ben wel een grote fan van die tekenaar van De jonge jaren van Oom Dagobert. dat vind ik een hele mooie tekenstijl en ook spannende verhalen.
Grtz,
Wizardjuh |
Haha. Ja, 'de jonge jaren van Oom Dagobert' zijn inderdaad erg leuk getekend. Weten we meteen waaraan Donald zijn opvliegend karakter vandaan heeft.  |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
|