Auteur |
Bericht |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in e potter wereldje en bij rupert op de slaapkamer :d
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 16:44 |
 |
hey mensjes ik wou ff zeggen ,ik ben dus inspi -loos zeg ff wat je willen zien op het scherm zien dan kan ik weer verder schrijven.
pb of reactie topic.pleas  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 17:59 |
 |
Thanx krauwel voor de pb nog iemand idees ???
Ik denk dat ik al iets in men gedachten heb maar kwil nog altijd weten wat jullie graag zou willen zien, kzal er enkele opschrijven.
-iemand gaat dood.
-voldemort of zo moet zweinstein aanvallen.
-er gebeurt iets met de baby van hermelien.......
laat die gedachten maar los en schrijf ff op
GrTz potter fantjeuh |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 19:33 |
 |
potter fantjeuh schreef: | Thanx krauwel voor de pb nog iemand idees ???
Ik denk dat ik al iets in men gedachten heb maar kwil nog altijd weten wat jullie graag zou willen zien, kzal er enkele opschrijven.
-iemand gaat dood.
-voldemort of zo moet zweinstein aanvallen.
-er gebeurt iets met de baby van hermelien.......
laat die gedachten maar los en schrijf ff op
GrTz potter fantjeuh |
mensen ik ga dus echt niet voort als er niemand reageert behalve krauwel |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 22:09 |
 |
hej hier nog een stukkie tis niet veel maar ja ......
Ze wisten niet wat ze moesten doen ,eerst en vooral wisten ze niet zeker of ze zwanger was ,dus ze moesten naar madame plijster ,maar ze mochten hun missie en leerlingen niet in gevaar brengen, ze besloten dus te blijven.
Weer de hele ochtend keken ze buiten , en was er niemand te bekenen behalve een stel terzielers.
Die middag kwam er eindelijk iemand .Het was een gedaante met zwarte kap en rode ogen,hij wachte blijkbaar op iets en inderdaad nog geen 5 sec later kwam er nog iemand aanlopen.
''heer de missie is niet geslaagd''zei hij voorzichtig en probeerde voldemorts schoenen te kussen.
'ZWIJG ''schreeuwde hij, vogels vlogen op en de stem drong tot diep in je botten door.
''1 ding 1 DING vraag ik je en dat is griffel uit te schakelen''.
Hermelien zat naast harry en begon vreselijk te trillen.
''Heer ik kon er niets aan doen ,malfidus je weet wel de zoon v-''
''Ik weet wie dat is ,die zal ook boeten''.
''Nou ja ,hij had een plan ,die modderbloed naar zich toelokken en dan toe te slaan maar potter d-.
''POTTER'''als ik die ook maar zie vermoord ik hem.
''Dus je hebt gefaald, die twee modderbloeden lopen dus nog steeds rond
met de krachtten om mij uit te schakelen''.
Voldemort was woedend.
Morgen avond komt de rets denk ik............na ja enjoy. |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 11:22 |
 |
hey mensjes nog een stukkie niet zo lang maar aj enjoy
Harry schrok ,als hij nou zou zeggen hoe .
'Dus ''ging voldemord verder ''ze lopen hier ergens rond, ik voel het geef geen belangrijke informatie mondelings door''.
De doodoender knikte 'ja heer''zei hij onderdanig.
''Goed maar als straf CRUCIO''De doodoender gilde het uit.En hermelien moest zich ook inhouden,harry keek haar waarschuwend aan.
Hij vroeg zich af hoe hij hun zou verslaan ?,nee alleen doodoeners en dan voldemort zei hij tegen zichzelf,wanneer zou voldemort wegaan.
''Goed ''ging hij verder.
''Ik hoop dat je veel pijn hebt gehad en beseft dat je het verdiend had.
''ja heer ''nog nasnikend.
''Ik ga ,en zoek potter en die modderbloed!!!!!!''
De doodoender knikte op nieuw.
Goed mensjes ik ga straks verder eerst eten .  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 13:28 |
 |
hup si nog een stukkie enoy en reacties pleaszzzzzzzzz
hier komt ie
De doodoener bleef nog even achter en ze grepen hun kans.
''hermelien''fluisterde harry zo stil mogelijk''we verlammen hem'' .Ze knikt e en pakte haar toverstok
Ze probeerden zo stil mogelijk hun schuilplaats te verlaten en harry trapte perongeluk op een takje.De doodoener keek direct om en hefte zijn toverstok.
''PARRALITIS''schreeuwde harry sneller.
''goed zo harry ''hermelien glunderde ''das al eentje minder.
Harry knikte en lachtte ook.Ze liepen naar de verbaasde doodoener.
''wat doen we nu?,''vroeg hermelien.
''We brengen hem naar het kasteel''.ze knikte .Harry pakte hem op maar hermelien zei ''harry bind hem vast''.Hij sprak de spreuk en de doodoener kon geen vin meer verroeren.''goed nu brengen we hem snel naar het kasteel.
Hermelien sprak de wingardium leviosa spreuk uit en stapte naar het kasteel samen met harry.
''Harry ''zei hermelien opeens nu kunnen we naar madame plijster gaan''
ze was lijkbleek.
''Ja ''harry keek haar bemoedigd aan.
Na een 10 tal minuutjes stevig doorwandelen zagen ze het kasteel.
Ze renden en harry wou de deur openen maar iemand was hem voor.
Het was perkamentus .
Nog een stukkie kschrijf straks verdr moet eerst ff iets doen see ya later.
 |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 21:57 |
 |
Harry schrok zich dood,en toen zag hij dat het perkamentus was en werd kalmer.''Proffesor we hebben een doodoender''zei hij triomfantelijk.
Perkamentus lachtte stralend ''dank jullie da's al eentje minder''.
''Zijn er geen gewonden gevallen?''vroeg hij ongerust.
''Nee neee maar we hoorden wel hem met voldemort praten toen verdwijnselde hij en verlamden hem.
''Goed zo dank je Harry, Hermelien.Hermelien bibberde en perkamentus keek haar vragend aan.
''Proffesor''zei Harry aarzelend we moeten iets vertellen''Hij slikte en keek naar hermelien.
''zie je hum hermelien is z-zwan-er.''Hij keek voorzichtig naar zijn schoolhoofd.
''Harry''hij keek droevig ''ik weet het ,het heeft eigenlijk geen problemen
maar dan zullen jullie wel extra vlug moeten zijn als voldemort het ontdeket da-''
zijn adem stokte.Harry en Hermelien keken begrijpend en knikten.
''P-P-roffesssor''stotterde hermelien''Perkamentus keek vriendelijk naar haar.''mag ik even naar de ziekenzaal ''.Perkamentus knikte en zei''harry wil je nog even blijven''.Harry knikte en zei tegen hermelien''ik kom straks ook goed ?.Ze knikte en liep door.
Harry keek vragend naar perkamentus.Die zei ''ik denk dat je even naar de leerlingenkamer moet gaan.''
Hij keek zeer geamuseerd.'Goed ik ga wel straks naar hermelien''.Hij zei goedenacht tegen albus en verliet de hal .
Hij ging vrolijk naar zijn leerlingenkamer en vroeg zich af wat ze in petto hadden.
Hij zei het wachtwoord''feestmuts'' en liep binnen.Voor hij een glimp kon opvangen van de gezelige kamer met zijn zachtte meubels vong hij een glimp op van rood haar.
''Dag maat''zei ron.
''Hey ron wat is de bedoeling?''
''O laten we zeggen dat we een klein feestje gaan bouwen voor onze held''.
Harry lachtte en keek rond zich heen ,het ging vol met vesiering en voelde zich rood worden toen hij een gigantische spandoek zag met zijn foto die riep ''voldemort sucks''Hij bloosde en baande zich een weg tussen leerlingen die een praatje met hem wou slaan.
''RON''schreeuwde hij.''Wat scheeld er maat?''.
''Ik moet je spreken het is zeer belangrijk''.Ron zei ''lekker doorfeesten mensen harry en ik moeten effe weg!''De menigte kreunde maar ging toen verder dansen ,op de zwarte weduwe met het lied'' o wat zei ik je graag.''
De twee vrienden liepen naar de portret gat en liepen erdoor.
''Waar gaan we heen harry?''
''Naar de ziekenzaal''zei hij kortaf.
'Waar-'' ''Dat zie je zo ron''zei hij nors.''Goed ''zei ron die nogal op zijn teentjes getrapt was.
Harry liep op snel tempo en liet al gauw de griffoendor gang uit, en marcheerde de ziekenzaal binnen.
''HARRY''Hermelien kwam aangelopen en harry zag een glimp van tranen ,van vreugde of verdriet ,?Harry keek vragend en hoopvol en gaf haar een kus.
''Nou wat is het?vroeg hij ,hij wachtte met ingehouden adem af.
Hermelien keek hem aan en knikte langzaam.
Harry omhelsde haar en ze fluisterde 'ben je blij ?''Heel blij ''antwoorde hij.
''W-w-at blij''vroeg ron met zijn wenkbrauwen gefronsd.
''Nou ron 'begon harry''hermelien is namelijk zwanger''.Hermelien knikte driftig en zag er stralend uit.
Ron wist blijkbaar niets te zeggen en riep plots uit ''oooo mag ik de peetvader zijn en jullie geheimhouder en mag ik de baby vasthouden''!
Harry kapte zijn zinnen lachend af.''ja ron jij mag peetvader zijn ,maar die geheimhouder hoop ik dat dat niet zal moeten, en ja ,dag tuurlijk mag je de baby vasthouden''.
Ron glimlachhte stralend en voelde voorzichtig aan haar buik.
''Ron nu voel je denk ik nog niets hoor''zei hermelien lachend.
''he harry ''Ja''zei de vader van haar kind .
'Zullen we perkamntus ok een soort peetmoeder maken.?''.
''Ja das een goed idee hermie''.
Hermelien keek hem verbaasd aan ''Hermie ,''.
''Nou ja das een echt moedernaampje''.
Hermelien en ron lachtten ,maar stopten toen de deur hard openzwaaide.Ze schrokken.
''WAT POTTER''riep een bekende stem.
Nog een stuk mensen enjoy enne srr voor de cliffhanger he na ja see ya tommorow (of vanavond)GrTz potter fantjeuh enne reageren he  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 10:36 |
 |
Nog een lang stukkie voor al de fans of fan.........................
na ja enjoy
Harry draaide zich ruw om en keek recht in de ogen van sneep.
Hij stond zo dicht bij dat harry zijn vettige haar voelde en bijna moest kokhalzen.
''Wat die je nou !POTTTER hoe! ik herhaal HOE krijg je het in je hoofd eventjes een kind te maken en vraag me niet hoe ik het weet''.!!
Hij ademde jachtig in en uit en vervolgde zijn tirade.
''En dan nog hoe zal jij jezelf kunnen genezen als je gewond raakt en als griffel met haar benen open licht OP EEN TAFEL!!''bij elk woord ging hij harder.Harry was woest vooral om dat laatste en wou terug iets zeggen maar werd afgekapt door een furieuse perkamentus.
''Severus kom nu mee en laat harry en hermelien samen met ron met rust''.Sneep keek nog even woest naar het koppel en draaide zich met wapperend gewaad om.
Harry slikte en keek om naar hermelien die met tranen in de ogen stond bij ron.Hij liep naar haar en pakte haar in de armen'hermie je moet niet luisteren naar die vetlap h-''.
''Daar heb je gelijk in potter het is inderdaad een vetlap''.Het was poppy.
Ze keken haar verbaasd aan''ik heb hem eens moeten verzorgen''.
Ron deed zijn mond open''en vraag me niet waarom ''vervolgde ze met een blik op ron.Ze grinnikten.
'Nou hermelien ''zei ze ''je zal hier regelmatig moeten komen en haast jullie een beetje met die doodoeners''met een blik op harry ''zodat juffrouw griffel veel kan rusten en geloof dat zal nodig zijn''Ze keek nog even met een bezorgde blik en liep naar haar kantoortje.
Ron keek ook even en zei ''jullie willen zeker weer naar het verboden bos ?''.
''Nou willen ron we willen helemaal niet maar moeten da's een ander verhaal''.Ron knikte en vroeg '' en moet ik de leerlingen vertellend-''.
''Nee ron alstublieft ''hermelien keek hem smeekend aan.Hij knikte begrijpend.''Nou ''hij zuchtte diep ''tot nog eens ''''en o ja wees alstublieft voorzichtig''.Ze gaven elkaar nog een knuffel en harry en hermelien vertrokken weer,naar het verboden bos en doodoeners.
Harry en hermelien liepen dicht bij elkaar en gingen voorzichtig met de spreuk die perkamntus weer over hun had gesproken naar hun schuilplaats.Ze kruipten binnen en keken weer alle kanten uit.
Ze hoorden plots takjes kraken en keken,het was opnieuw een gedaante met zwarte kap en deze keer waren het er twee.Harry maaakte hermelien wakker en wijzde naar buiten.
Hij fluisterde'' we pakken elk 1 en doen de avade kedavre vloek''.
hermelien keek geschrokken,maar herinerde zich wat perkamntus zei.
Ze knikte en liep ook voorzichttig naar buiten.
Harry stak zijn vingers op en kwam aan 1 en sprak de vloek uit.
''AVADA KEDAVRA'klonk het uit 2 monden.
Voor de doodoeners konden zien wie of wat waren ze al morsdood.
''Nou harry als je die spreuken mag gebruiken en je bent onzichtbaar is het wel heel makkelijk''zei hermelien .''Ja als het zo doorgaat zijn we binnen een week al klaar''.Opnieuw liepen ze naar het kasteel maar nu regelrecht naar het kantoortje van perkamtus.
Nu was het wachtwoord ''bananesplit''hij vertelde het hun.Ze liepen de trap op met de zwevende doodoeners voor zich.
Harry opende en zag een hele reeks mensen voor zich.
Voila nog een (lang)stuk see ya Grtz potter fantjeuh enne reacties ??  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 18:50 |
 |
hey mesnsjes Waarom reageert er niemand behalve krauwel? , is het verhaal zo slecht of zo  |
|
|
  |
 |
Jeremy Jakobs
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 19:38 |
 |
Hé potterfantjeuh,
ik vind het een leuk verhaal, maar ik ben pas bij hfst 3. Ik heb schien een paar tips voor je: -probeer namen met een hoofdletter te doen
-schrijf de dingen gewoon voluit (zoals mevr. Wemel als Mevrouw Wemel)
-begin de zinnen ook met een hfdletter
- probeer niet twee citaten in één zin te doen van twee verschillende personen b.v. : 'Hoi,' zei Harry. 'Hoi' zei Ron, je kunt ze beter onderelkaar zetten, dat leest wat gemakkelijker.
Ik ben pas bij hfst 3, dus ik weet of de bovenstaande punten al bij de andere hfdstukken verandert zijn,
mij hoor je nu niet meer zeuren,
ik ga snel weer verder met lezen...en hoplijk ga jij snel weer verder met schrijven!!
J.J. |
|
|
  |
 |
krauwel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: op argus vilder zijn kantoor waar ik altijd na moet blijven, vanwege mijn vele streken
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 19:46 |
 |
[quote="Jeremy Jakobs"]Hé potterfantjeuh,
ik vind het een leuk verhaal, maar ik ben pas bij hfst 3. Ik heb schien een paar tips voor je: -probeer namen met een hoofdletter te doen
-schrijf de dingen gewoon voluit (zoals mevr. Wemel als Mevrouw Wemel)
-begin de zinnen ook met een hfdletter
- probeer niet twee citaten in één zin te doen van twee verschillende personen b.v. : 'Hoi,' zei Harry. 'Hoi' zei Ron, je kunt ze beter onderelkaar zetten, dat leest wat gemakkelijker.
Ik ben pas bij hfst 3, dus ik weet of de bovenstaande punten al bij de andere hfdstukken verandert zijn,
mij hoor je nu niet meer zeuren,
ik ga snel weer verder met lezen...en hoplijk ga jij snel weer verder met schrijven!!
J.J.[/quote]
je mag niet reageren in het topic dat moet je doen per pb of in het reactie topic
srry dat ik nou ik reageer in het gwone topic  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 19:51 |
 |
thanx jeremy en krauwel en het heeft niet hoor krauwel je mag hier reageren van mij kheb het eigenlijk liever en jeremy thanx voor de tips kzal er op letten  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 29, 2004 20:19 |
 |
De hele orde stond er ,en ook mevrouw en meneer wemel.
Ze keken eerst verbaast naar hun en de dode dooddoeners maar waren toen heel blij.Perkamentus kwam aangelopen en toverde de dooddoeners weg.''Ik ben trots op jullie''zei hij.Ook Molly en arthur en de hele orde feliciteerde hem en Hermelien .Opeens zei Tops'' nou Hermelien proficiat he Perkamentus vertelde het ons''.Hermelien bloosde.
''wel een beetje vroeg vind je niet?''zei dolleman lachend.De anderen lachtten ook.
''Nou harry en Hermelien''zei Perkamntus''ik heb goed nieuws voor jullie vanaf nu moeten julie niet meer doodoeners verslaan''.
Ze keken vragend.
''Nou We hebben een manier gevonden om jullie krachten over te nemen via een oeroude spreuk''.
Ze glunderden''wanneer kan dat toegepast worden?''vroeg harry onmiddelijk.
''Nou nu''zei tops zei tops vrolijk.
''We moeten gewoon in een kring staan en ik zeg de spreuk''zei perkamentus.
Ze deden wat hij zei.''Jullie moeten wel in het midden staan''.
Opnieuw deden ze wat hij vroeg.
''ik wil dat jullie je concenteren op jullie krachten ''zei hij met een blik op hun''en jullie moeten aan niets denken''vervolgde hij met een blik op de orde.
Iedereen deed wat hij zei en hoorden perkamentus zeggen.
klepenoklooppia soonie ta bla donc tu es na partis dinc sa harts ebn o
powerdaf se da 2 nou childs
o mightu hards james ki lily power tu das.
Iedereen voelde een warme gloed door hem heen gaan.Toen Perkamentus klaar was viel iedereen van uitputting neer.
Maar na een minuutje stilte stonden ze weer op.
''dat is goed gelukt''zei Perkamntus trots.
''Nou kunnen wij ze verslaan en onze jonge ouders met alle rust van hun zwangerschap genieten''.Hermelien en Harry werden bloedrood.
''Nou ga maar naar de leerlingenkamer en vertel het goede nieuws aan jullie vriend.
Ze knikten en hun vreugde kon niet op,zeiden iedereen goedendag en verlieten de kamer naar hun leerlingenkamer.
Nog een stukkie en ik zag ner dat men verhaal zo plopte wat betekent dat ? na ja
GrTz potter fantjeuh see ya enne reacties welkom !!!  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 9:00 |
 |
Ze stapten de leerlingenkamer binnen, en zagen aleen een rode kruin boven een stoel bij de haard uitsteken.Ze liepen er grijnzend heen en schudden hem wakker.
''HARRY ?HERMELIEN J-''.
''Stt ron straks maak je iedereen wakker''zei Hermelien.
''We hebben goed nieuws voor je en natuurlijk ook voor onszelf''zei harry grijnzend.
''o ja wat ?''zei hij verbaasd.
''Nou Perkamnetus heeft onze krachten doorgegeven aan de leden van de orde en nu moeten wij zelf niet meer vechten en doe zij dat en nu riskeer ik mijn leven niet meer!''.Dat zei ze allemaal in 1 adem en maakte er een vreugde dansje bij.
Harry en Ron keken haar verbaasd aan.
''Ze is doorgeslaan harry ,ik zweer je die zwangerschap is niet goed hoor''.
Harry grinnikte en Ron deed mee.Hermelien ging lachend bij harry op de schoot springen.
''Harry nu kunnen we alles doen wat we willen en -''.
''Ik mag toch nog steeds peetvader zijn he''.zei Ron onngerust.
''ja duh''zei Harry ''tuurlijk wat dacht je nou je bent onze beste vriend''vervolgde hermelien.
''O ja nou ik ga slapen komen jullie ?''zei Ron.
''Nou nee''''geen zin''.
Ron liep grijnzend weg en verliet de kamer de slaapzaal binnen.
''En nou Hermie zal ik jou eens verwennen''''O en wat zal je doen?''.
''Dit''en zoende haar voluit.
Nog een stukkie voor mijn trouwe fans na ja see ya grtz potter fanjeuh |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 13:17 |
 |
Dagen verstreken,en Hermelien was ondertussen al een maand ver.Je kon al een klein bultje zien,maar ze hield stug vol aan iedereen die vroeg of ze verdikt was ''ik heb een nieuwe chocola gevonden''.
Ondertussen wisten de leraren het en natuurlijk Perkamentus en Ron,ordeleden,voor de rest niemand ze wouden het zo stil mogelijk houden.
Hermelien volgde gewone lessen maar werd wel veel stiekem in de haten gehouden door leraren.Tot ze het niet meer kon verdragen en er iets van zei.Nou tegen Sneep moest ze niets zeggen want hij keek gewoon helemaal niet naar haar.Ze zagen wel dat hij meer en meer wonden kreeg en ook andere leraren en orde leden die ook regelmatig een bezoekje brachtten hadden ook veel schrammen en gebroken beenderen(tops moest al 5 binnengebracht worden wegens beenbreuken).
Het werd halloween,en vleermuizen zwierven door de hele school,zelfs in klaslokalen(tot de ergernis van de leerkrachten).Maar was wel heel pretiig voor leerlingen(behalve hermelien),want die beesten pakten soms hun stukken perkament en huiswerk.
Op de avond van halloween werd zoals gewoonlijk een feest gehouden ,met bergen snoep en knalbonbons.
Ron propte zich vol met alles ,maar dan ook allles.
En Hermelien bijna niets ,''ik heb gewoon geen trek Ron''.Want die laatste gooide wat snoepgoed in haar gezicht omdat ze niets at.
''Wat ben je toch een domme ezel''.
''Nietses''
''welles''
''nietes''
''grrr eikel''.
Op nieuw verstreken dagen zonder dat er veel speciaals gebeurde lessen werden gegeven.
En van dagen verstreken er weken.
December kwam in zicht en werd het ijskoud.
Hermelien was nu al 4 maanden ver,en steeds meer en meer leerlingen vonden dat erg verdacht,maar ze zwegen.
Op een ochtend in een koude december dag ,zaten ze van een lekker ontbijt te genieten,de hele zaal zat vol en ron at smullend van zijn toast met jam.''hermelien wat scheeld er toch ?''vroeg harry.
Ze zag vreselijk bleek en at weer eens niets.
''ik voel me gewoon niet lekker Harry''.
Ron at gewoon verder tot Hermelien kokhalsde en hij liet zijn toast direct vallen.
Hermelien rende zo snel ze kon naar de wc ,en harry volgde haar.
''Ze krijgt last van ochtendmisselijkheid''fluisterde Perkamentus tegen hagrid.Die grinnikte allen maar ''ik zie wel dat Ron geen trek meer heeft''.
''Hermelien wacht nou even men cornflakes vliegen er bijna uit''.
Hermelien stopte niet maar opende met een zwaai de wc deur open.
Harry twijfelde of hij er ook in ging het was tenslotte een meisjes wc.
Maar zijn twijfels werden opgeheft door hermelien die riep
''HARRY KOM HIER EN WEL NU''Alvorens hij een spetterend geluid hoorde.
Hij trok een vies gezicht alsof hij stront zag (het was wel braaksel maar ja ).Hij liep binnen en zag Hermelien lijkbleek en hijgedn tegen de muur zitten,blijkbaar was het over.
Harry ging naast haar zitten en pakte haar stevig vast.
''Het komt allemaal goed hermie je moet gewoon even op je tanden bijten''.Ze knikte en zei ''Kom je even mee naar de leraren tafel ik wil iets vragen aan perkamentus.Hij knikte en stond op en pakte haar hand om haar op te trekken.Ze stond op en keek even raar.
''Wat is er''
''Niets ik dacht dat ik iets voelde''
''heb je de baby gevoeld?''zei hij opgewonden.
''Ja ,nou ik dacht het toch ,het kriebelde.''
Harry keek trots en knuffelde haar stevig.
Ze liepen rechtsomekeer naar de grote zaal,waar sommigen en vooral de meisjes nu druk aan het roddelen over hun theorien over hermelien.
''gewoon negeren ''fluisterde Harry.
Ze liepen naar de grote zaal en liepen regelrecht naar Perkamentus.
''Proffesor ik wou even vragen of ik vanmiddag in de leerlingenkamer kon blijven?ik ben verschrikkelijk moe''
''ja dat is goed Hermelien ,ik wou het toch al zeggen en harry wil jij bij haar blijven?''.
''Tuurlijk''.
''en o je proffesor wij wilden nog iets vragen''.zei hermelien.
''O ja wat dan ?''vroeg hij nieuwschierig.
''Nou wij wilden u samen met ron tot peetvader benoemen.''
''O dat is geweldig Harry dank jullie wel''Hij glimlachtte vriendelijk en at toen verder zijn marmelade op.
De twee liepen weer naar Ron en riepen hem bij hen.
''he wat ik ben bezig met eten!''.
Hij zag de vernietigde blik van zijn twee vrienden en liep toen mee naar de leerlingenkamer.
Nog een lang stuke enjoy en raecties mogen nog altijd he
GrTz potter fantjeuh  |
|
|
  |
 |
|